PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mooi dat alles goed was met de 20 weken echo!

hoe is het met jou ritini?

liefs

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    he hele weekend aan het vliegen geweest, maar nu ben ik er weer.
    we hebben het afgelopen wekend aan onze ouders verteld.
    die waren erg blij voor ons en kunnen nu mee genieten.
    vandaag aan mijn directie verteld en die reageerden ook heel erg leuk.
    verder weten mijn collega's het nog niet.
    als ze er naar vragen ga ik niet liegen, maar ik hang het ook nog niet aan de grote klok.
    verder voel ik me eigenlijk wel goed.
    zolang ik geen lege maag heb ben ik ook niet misselijk. ik zit dus de hele dag aan de crackers.

hoe is het met jullie allemaal?

3. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ marion: Leuk is dat om aan je ouders te vertellen he!
    @ trijntje: leuk hoor die echo's nu echt gaan genieten meid!

Ik heb morgen de tweede echo, ben nu al behoorlijk zenuwachtig!!! Hoop zo dat alles goed is, ben bang dat als het niet goed is mijn moeder alsnog haar eerste kleinkindje niet gaat zien. Pff zijn allemaal nog van die bijkomende spanningen en onzekerheden! Manlief gaat er echt vanuit dat alles goed is

4. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey meiden,
    Zo weer een weekend voorbij, als je zo moet wachten kruipt de tijd echt langzaam voorbij maargoed.
    Heb een beetje last van een "strakke"buik, kon er niet eens op slapen weet niet of dat ergens mee te maken heeft maar ik voel het wel.
    Dochter was logeren dit weekend maar we hebben weinig aan elkaar gehad (man en ik) manlief is ziek....nu nog steeds thuis, en oooh wat zal ik blij zijn als hij weer gewoon gaat werken.;)

Wow al die echo's fantastisch om te zien !!!
    XX

5. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey MYuna!

Hoe was het bij jou?? Was gisteravond toch?

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey sunlightje

lang niet gezien hier ;).... hier alles goed hoor, het gaat zo hard joh! heb jij nou ook het idee dat het nu veel harder gaat als bij de eerste??? Ik ga a.s maandag een bellypaint laten maken, heb daar zoooo onwijs veel zin in!
    hoe is het voor de rest met jou? gaat het nu beter met je, nu je thuis wat meer rust kan nemen??

kuskus

7. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben gister bij de gyn geweest en heb zo goed als zeker pcos. Vandaag bloed geprikt, dus even die uitslag afwachten en dan weet ik zeker of ik het heb...
    Baal er gigantisch van. Maar aan de andere kant ook fijn om te weten waarom het al zolang ( 1,5 jaar) niet lukt om zwanger te worden.
    Ik heb al een deel gelezen van jullie verhalen op dit forum. En zie dat er ook genoeg positieve verhalen zijn. Gelukkig!

groetjes

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi linda,

ik ben het even kwijt....mag jij nou al bijna testen?? spannend hoor!
    jeetje, vervelend he die griep, mijn zoontje is van het weekend ook zo ziek geweest! gelukkig is hij weer opgeknapt!
    hopelijk is het bij je man ook snel over... want zieke mannen vinden zichzelf altijd zo zielig ;) ( zucht) succes in ieder geval
    hopelijk kan jij binnenkort ook van die mooie echofoto's laten zien hier!!

liefs riniti

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

heeeeey!!!

je hebt het gevonden zie ik!! :) gezellig, hier kan je lekker meekletsen en heb je al gezien hoeveel meiden er ondanks de pcos toch zwanger zijn geworden?? als ik vragen mag, hoe ben je nu uiteindelijk toch bij de gyn. terechtgekomen??
    wees ergens maar blij dat je ( waarschijnlijk) dit hebt hoor.... nu weten ze de oorzaak en kunnen ze je gaan helpen ( oke, het is niet leuk dat het niet vanzelf gaat en het is helemaal leuk om steeds naar het ziekenhuis te moeten, maar uiteindelijk als je zwanger bent ben je er hartstikke blij om!!)

xxxx riniti

10. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja klopt zaterdag is mn NOD dus...
    Aah ja voor die kleintjes is het altijd zo zielig, manlief gaat (gelukkig) morgen weer werken.
    Jij volgende week je bellypaint ben erg benieuwd !!

Xxx

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    aha, zaterdag!!! dan ga ik weer duimen meid!! haha, duurt helemaal niet zo lang meer, het is al bijna woensdag!!! ;):D
    thanks, komt goed, de foto's krijgen jullie in een pb :)

xxx

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    heyyy!

ja sorry heb weinig tijd gehad om hier te kijken.:)
    en had wel even genoeg aan mezelf. ook is er veel gebeurd in prive leven dat even allemaal moeilijk was, maar hoop dat ik nu weer wat vaker tijd heb.
    ja het gaat veel sneller als bij de eerste. op 1 of andere manier heb je gewoon veel minder tijd om er bij stil te staan dat je zwanger bent.
    de kleine is hier vroeg in de weer en slaapt smiddags niet meer dus echt alleen zijn ben ik nu ook niet meer.
    bij onze eerste kon ik zo smorgens lekker langer op bed blijven liggen alleen maar van de baby genieten in mijnbuik en genieten van het geschop maar daar heb ik nu geen tijd voor. de kleine man roept smorgens om 7 uur dat hij er uit wil. want die van ons blijft trouw in zijn bed tot wij op zijn kamer komen so sweet hahaha.
    ik ben al weer bijna 30 weken en heb echt het idee dat het zomaar voorbij is. ik wil nu nog even extra genieten van de kleine in mijn buik maar het gaat zoooooooooooooooooooooo snel hahha. dat ik denk oh alweer een week om oh alweer een trimester om. dus ja ik begrijp je echt helemaal!!!;););)
    leuk een body paint. ga je wel je buikje hier showen met je mooie paint? ben erg nieuwsgierig.
    nu ik rust hou gaat het idd een stuk beter met mij. ik kan nu iets doen als ik dat wil en ik kan rusten als ik niet meer kan. dus dat is ideaal.
    heb veel minder harde buiken en met mijn bekken gaat het nu ook een stuk beter.:D
    dus ben helemaal blij want oh man wat had ik een pijn steeds.
    lag echt huilend soms op bed zo'n pijn in mijn bekken en rug en heupen en alles gewoon. dus ben echt super blij.
    nu kan ik ook wat meer genieten.
    jij nog geen last van kwaaltjes enzo??

nou meid hoor van je

dikke kus

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey,

ja, fijn he... ik had dat ook, toen ik van de eerste zwanger was kon ik lekker uitslapen en de tijd voor mezelf nemen, maar mijn zoontje slaapt ook ineens niet meer uit enzo ( altijd hele goede slaper geweest) en hij gaat nu ook naar de peuterspeelzaal waardoor ik op mijn vrije dagen ook heel de dag heen en weer loop te rennen ;) en je huis moet je ook nog steeds gewoon schoonmaken en de was en strijk gaan ook gewoon door.... pffff en ik werk natuurlijk nog 3 dagen dus het gaat als een trein nu! o ja, en sinds een paar weken slaapt die kleine van mij ook niet meer tussen de middag dus dan kan je ook niet ff denken van ik ga ff op de bank liggen.... hihi
    ik stuur je wel een pb'tje met mijn bellypaint foto's! ( leg in het pb'tje nog wel ff uit waarom ik dat zo doe hihi ;)) komt goed!
    gelukkig maar dat het wel helpt dat je bent gestopt met werken! je moet toch aan jezelf en de beeb denken hoor! da's nou het belangrijkste! ikzelf heb nog niet echt superlast van vervelende kwaaltjes ofzo ( tsja alleen dat je je sokken en schoenen enzo weer wat lastiger aankrijgt ;) ) maar dat heeft iedereen en is niet schokkend hihi... heb bij mijn vorige zwangerschap ook niks gehad voor zover ik me kan herinneren, heb toen maar 1 keer een harde buik gehad ( en dat kwam denk ik omdat ik toen erg veel aan mijn hoofd had) en voor de rest helemaal niks gelukkig... dus hoop dat ik dat nu weer zo mag houden! moet nog 8 weken werken en dan neem ik een paar weekjes verlof en dan begint 11 januari mijn "echte" verlof en dan kom ik in mei weer eens een keertje op het werk terug, hihi, lekker vooruitzicht vind ik dat eigenlijk wel ( ondanks dat ik echt geen hekel aan mijn werk heb) nou meid, ben weer ff uitgekletst, we'll keep in touch,

xxx riniti

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Daantje,welkom hier!Gezellig dat je hier komt meekletsen!

Mexxgirl,hoe is jouw echo gegaan?

Linda,bijna testen.Spannend, ik ga voor je duimen.

Trijntje,wow wat een mooie echo weer!En nog steeds een meid!
    Heerlijk toch!

Riniti,tof ben benieuwd hoe je bellypaint wordt.

Hier maandag een echo gehad.Alles is goed met de beeb,hij/zij lag heerlijk met z'n hoofd in de placenta.Du helaas geen gezichtje kunnen zien!Gister bijna flauwgevallen en onwijs pijn in m'n buik.Spieren of banden.Na een bad ging het wel iets beter,heb weinig geslapen,maar het werkt roept weer!

15. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hoihoi ff snel want man weet het nog niet en komt zo beneden....
    heb stiekum al getest, heeeeeeeeeeeeeeel ieniemienie dun klein licht streepje, pffff weet ff niet waar ik het zoeken moet, maar wil nog niet te hard juigen.
    Ik weet wel, uit ervaring want heb echt al heel veel testen gedaan, dat als ik niet zwanger ben er ook écht niks te zien is !!!
    Maar ik mag dus eigenlijk zaterdag pas testen........aaaaaaaah ik wordt GEK !! hihi

XXX

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    linda wat spannend.
    morgen en vrijdag maar weer testen dan.
    ik hoop zo voor je dat het raak is.

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoooooi,

gelukkig dat alles goed was maandag bij de echo! heb je nog mooie foto's meegekregen?? zo ja, ff hier plaatsen hoor, ben errug benieuwd! waardeloos zeg dat je je gister zo rot hebt gevoeld, misschien is je bloeddruk niet helemaal goed?? ff in de gaten houden!
    gaaf he maandag de bellypaint, ben zoooo benieuwd! ga ook samen met mijn vriendinnetje, die neemt een bodypaint, ben zooo benieuwd!!
    nou meid, hopelijk voel je je toch vandaag iets beter,

liefs

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oeh linda, wat spannend!!! zou echt leuk zijn!! had jij pregnyl gespoten?? zo ja, weet je wel zeker dat dat al helemaal uit je lijf is?? want daarmee kan je ook posi testen he ( wil je niet ontmoedigen uiteraard maar anders is dalijk de teleurstelling weer zo groot :)) hoop dat hij steeds duidelijker word, die streep!! je maakt het wel heeel spannend nu!

kuskus

19. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Heb gister de tweede echo gehad bij 7 weken en 1 dag. Ons frummeltje was 4 mm klein en we zagen heel voorzichtig een hartje kloppen, maar nog heel langzaam! Gynaecoloog zei dat bij 4 mm het hartje pas sneller gaat kloppen dus is nu in gang als t goed is. Mag volgende week weer terugkomen!

Is dit normaal bij 7 weken, want zie bij veel meiden dat er bij 6 weken al een hartje klopt etc! Hebben jullie fotos van de echo van 7 weken?? Ik weet dat het bij iedereen anders kan zijn hoor en het feit dat er een hartje begon te kloppen is natuurlijk geweldig!!
    Ben benieuwd naar jullie reacties :)
    </B></B></B></B></B></I>

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi hoi

ik ben toen met 6 weken zwangerschap voor het eerst geweest en het hartje klopte toen 'normaal' voor wat het moest doen, heb daar geen echofoto's van meegekregen ( helaas) maar aan de andere kant, er was alleen maar een knipperend lichtje te zien en voor de rest nog maar heel weinig! maar meid, als het niet goed was geweest hadden ze dat vast wel gezegd hoor! hun hebben er geen baat bij om als ze iets zien wat niet helemaal goed is dat niet te zeggen ( tenminste dat denk ik dan maar) en misschien ben je toch wel iets minder ver als dat je denkt ofzo?? maak je nou maar niet teveel zorgen is niet goed voor jou en je beebje! ;)
    wanneer mag je nu weer voor een echo??? 12 weken??

liefs

Deel Deze Pagina