He verdorie, Mexxgirl. Wat naar zeg... Heel veel sterkte meid, ook voor je vriend. Hopelijk mag het toch snel weer lukken en dat je dan een beter gevoel mag hebben. Veel sterkte met het dragen van jullie verlies.
@Riniti: bedankt voor je tips. Wat een nare man zeg die echoscopist van de vriendin van je zus! Dat zulke idioten nog op zulke plekken kunnen werken he... Die fert.artsen kunnen soms ook al zo lomp zijn, dat je denkt, zoek ff lekker ander werk ofzo... Was dat bij jou dat er in je zkh 2 fert.artsen waren waarvan er 1 ook zo'n grrrrr was? Ik denk dat ik mijn 20 weken echo straks ook weer bij dezelfde vrouw heb als die mijn echo met 9w5d deed. Ik hoop het wel, die was heel leuk! Ze had ook aangegeven dat ze extra tijd in moesten plannen voor mijn 20 weken, omdat ik die trage schildklier heb. Dan willen ze extra controleren. Ik ben benieuwd! Ik had zelf nog niet zo naar een Quinny gekeken, omdat mijn zusje er een heeft gehad, en die vond ik nogal kollosaal en niet echt compact in te klappen en niet zo wendbaar (ik liep er heel vaak achter! Was super trotse tante! ). Maar als jij zegt dat ie fijn is, kan ik wel eens kijken! Mijn neefje wordt in mei alweer 8, dus het is al ff geleden! Dus die dingen zijn natuurlijk alweer 1000x vernieuwd en verbeterd. Ik ben zoooo benieuwd naar je bellypaint!! Hou ons niet te lang meer in spanning he!!
mexxgirl@ wat ontzettend klote meid! ritini@ waar blijven de foto's? saar@ hoe is het met jou? vanmorgen weer controle gehad. en moest bloed laten prikken voor ijzer! wie weet of dit normaal is met 30 weken zwangerschap dat het dan standaard word gedaan? liefs sunlight
Hey Sunlight! Jeetje wat ben je al ver zeg!! Echt super! Ik heb pillen gekregen tegen de misselijkheid en het braken. Sindsdien niet meer hoeven kotsen gelukkig, maar nog steeds wel misselijk. Word er nog steeds 's nachts wakker van. Daarom best gebroken van het weinige slapen. Maar vandaag al wel weer 14 weken, dus dat begint al wat te worden! Over 5w5d heb ik de 20 weken echo alweer en de dag erna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus dan wordt het allemaal erg spannend! En gelukkig gaat de tijd best snel. Hopelijk gaat die stomme misselijkheid nu binnenkort ook nog eens weg... En heb je alles al klaar voor de nieuwe beep? Je zoontje zal het ook wel spannend vinden zeker nu mama zo'n dikke buik heeft! Vandaag waren hier mijn neefje en nichtje (7 en 6) en ik vroeg willen jullie zien hoe de baby in mijn buik er nu ongeveer uit ziet? Waren ze helemaal enthousiast! Echt leuk!
@ marion: hoe was jouw echo vandaag? @ riniti: goed om te horen dat de bellypaint zo leuk was! Mag ik ook een PB-tje? Zou ik wel erg leuk vinden! Ik zit weer op het wachtbankje. Snap werkelijk niks van mijn temperatuur. Ik had zaterdag en zondag een positieve ovulatietest, dus ik verwachtte mijn ovulatie zondag of maandag. Maar mijn temperatuur is al iets eerder omhoog gegaan, dus fertilityfriend meent dat ik nu al op 5DPO zit, terwijl ik 2DPO denk . Ach ja, we zien het wel, de temperatuur is in elk geval hoger dan voorheen, dus dat lijkt me goed
wat fijn om zoveel goede berichten te lezen. saar ik hoop dat je misselijkheid gauw over is en je lekker volop kan genieten. riniti ik ben ook heel benieuwd naar je bellypaint. ik heb vandaag mijn echo gehad. als eerste zagen we een zwart balletje zonder iets er in. ik schrikken. mijn gyn nog even gedraaid met het apparaat en ja hoor daar lag het, helemaal aan de zijkant in een hoekje. maar het hartje klopte. we hebben wel een fotootje gekregen, maar het is wel heel slecht te zien. maar ik ga proberen om hem hier te posten. over 2 weken mag ik weer, dan hopen dat het zich beter laat zien.
Fantastisch toch Marion om dat te zien he, verlies jij nou nog steeds bloed of is dat gestopt ?? Ik mag ook over 2 weken (de 17e) en dan ben ik ook bijna 7 weken dus ik hoop dan het zelfde te kunnen zien als jij vandaag. Probeer het maar altijd leuk om te zien zo'n echo, t blijft bijzonder. XX
Riniti, Gaaf joh!Ben benieuwd hoe ie is geworden.Sorry, ik pendel niet zelf, maar mn moeder pendelt wel en heb via hier ook pendels aangevraagd. Sunlight, wow 30 weken alweer!Wanneer ga je met verlof? Marion, wat fijn dat je echo goed was! Super dat je nu over 2 weken weer een kijkje mag nemen. Bonita, wat gek.Wel fijn dat je temp nu wel weer stijgt.Nu begint het lange wachten weer.
@ Linda, ik heb nu een week geen bloedverlies dus nu maar hopen dat dat zo blijft. jij nog even 2 weken in spanning, ik ga voor je duimen dat jij ook een hartje mag zien kloppen
ja hoor meiden... het is weer zover! ik zit jullie allemaal een pb te sturen maar kan geen foto in een pb plaatsen... weet iemand van jullie misschien hoe dat moet??? ik denk dat doe ik ff... mijn man zit al te zeiken, gezellig pak je nou weer die laptop, dus ik zei, ja ff snel die meiden een foto sturen pffff HELP WIE WEET DIT???? XXX
hey riniti,, volgens mij kun je geen fotos in een pb sturen.. heb eens zitten kijken voor je en kan het niet gevonden kregen.. je kan wel een link toevoegen maar bestanden niet. liefs
nou hoor... ik wil hem jullie zo graag laten zien in ieder geval bedankt voor het kijken boefff... xxx
als ik hem bij mijn foto's zet... kan iedereen hem dan zien of kan ik het afschermen dat alleen jullie het kunnen zien??
je kan hem gewoon bij fotos zetten dan moet je alleen aanvinken dat je wil dat alleen je contacten je fotos kunnen zien. succes ben heel benieuwd!! liefs