PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wat mooi riniti:D:D echt super leuk gedaan! heb je dit ontwerp zelf uitgekozen? echt heel mooi!!

liefs

2. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Riniti wat gaaf zeg !! leuk ook dat kleintje stiekem in dat tonnetje hihi

(heb je nog mijn foto bekeken van de rolstoelbuggy ?)
    XX

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    thanks meis, ja heb hem zelf uitgekozen!! ik ben gek van delfts blauw, dus deze past goed bij mij, hihi, leuk he... het kindje in de mand is de beeb en het andere kindje mijn zoontje.. mijn schoonvader woont naast een molen, dus vond het helemaal toepasselijk, hihi, heb je ze allemaal gezien?? ik heb het zo toch goed gedaan?? zo kunnen toch alleen mijn vrienden hem zien??

kuskus

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    @ alle meiden kijk ff in mijn foto album als je het leuk vind om mijn bellypaint te bekijken ;):)

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    thanks linda! leuk he, hihi... nee, had ik nog ff niet gezien, ik ga nu gelijk ff kijken!!

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ik heb gelijk ff gekeken linda, ik vind het zo'n mooi meisje! ach... zo triest, maar wel een hele mooie wagen waar ze in zit! hoop dat jullie zoiets voor met 2 kindjes kunnen vinden idd....

kuskus

7. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    zeker leuk ! enne....je mag nu zeker wel de hele avond achter de laptop ?? lees: Voetbal !! ik wel...als ik mijn ogen open kan houden ;)
    XX

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

9. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Tis ook een mooie meid :D
    Ik weet dat ze er zijn in zo'n dubbel achter elkaar wagen, maar de gemeente moet ze betalen en die doen zo moeilijk over die dingen, en ze gaat in die buggy met de bus naar het dagverblijf dus dan ben ik weer mijn wagen kwijt, en met het risico dat hij weer niet in de bus pas (laat staan mijn auto...)
    Dus straks een extra schuur voor álle wagens hahah

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ja joh, dat zijn mensen die dat werk gewoon niet moeten doen vind ik eigenlijk... die kunnen beter begrafenisondernemer worden ofzo ;) past beter bij het humeur... ik had idd een fertiliteitsarts die wel ging, en die ander was echt totaal niks ( ook begrafenisondernemer ;)) hahaha, oh wat erg... ps niet dat alle begrafenisondernemers niet aardig zijn hoor ( ik weet natuurlijk niet wat voor werk jullie en jullie mannen doen ;))

wel beter als je dan dezelfde zou treffen meid, dan komt het vast en zeker goed!! hey, dan is die trage schildklier toch nog ergens goed voor!!! fijn hoor dat ze het dan zo goed nakijken!!

ja idd, zal best wel aardig veranderd zijn, ik ben erg tevreden over de quinny en heb hem ook weer gekocht omdat ik een aantal vriendinnen had die tevreden waren over hun quinny kinderwagen! als ik je nog een tipje mag geven... ik weet niet of je toevallig weleens in duitsland komt of daar evt niet te ver vandaan woont?? ik woon zelf in de buurt van rotterdam, maar heb een vriendin in limburg wonen waar wij regelmatig heen gaan, zij zei, zullen we eens in duitsland gaan kijken... daar zijn kinderwagens/ maxi cosi's e.d veel goedkoper.. zo gezegd zo gedaan, zijn naar zo'n superstore geweest die je in duitsland hebt ( daar heb je echt alles onder 1 dak van spenen tot kinderwagens, wiegjes, babykamers, kleertjes, slofjes, maxi cosi's, baby en kinderspeelgoed... verzin iets en je hebt het er) en het scheelde idd nog aardig in de prijs ook... én het is leuk omdat je zoveel keus enzo hebt... als je wilt weten hoe die winkel heette dan kan ik het evt nog wel voor je opzoeken! maar als je er heel ver vandaan woont is het misschien niet de moeite...
    het pb'tje lukt niet met een foto, dus als je wilt moet je ff in mijn fotoalbum kijken daar heb ik wat foto's van mij met mijn bellypaint geplaatst :)

kussie

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    jeetje, wat een gedoetje idd! maar je hebt hem wel echt nodig... je kan moeilijk met 2 wagens gaan lopen! wat raar dat de gemeente daar zo moeilijk over doet joh... alsof jullie hier zelf om gevraagd hebben :( hahaha, word idd helemaal wat! extra schuur, extra grote auto etc! komt vast wel goed meid, uiteindelijk heb je sowieso dan 2 'losse' kinderwagens en als het goed is dalijk 1 grote voor samen! kun je lorena duidelijk maken dat ze een broertje of zusje krijgt? of weten jullie niet in hoever ze dat begrijpt?? misschien vind ze het wel hartstikke leuk, ze word natuurlijk evengoed grote zus!

dikke x

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haai sunlight, kijk als je wilt ff in mijn album... weet je nog toen we net op dit topic zaten en elkaar een foto van onze zoontjes in een pb wilde sturen?? moest er net nog aan denken... dat lukte toen al niet... maar het lukt nu nog steeds niet,haha, vandaar dat ik het ff zo heb gedaan ( gelukkig gaf boefff me de tip om het zo te doen, ik baalde al als een stekker dat ik hem jullie nou niet kon laten zien!)

kussie

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    heeey bonita,

ze staan in mijn fotoalbum, krijg het via een pb niet voor mekaar!

jij inmiddels weer op het wachtbankje! nou, dan weet ik weer wat me te doen staat ( hard duimen ;)) ben benieuwd!

xxx

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    pfoeh, da's schrikken! gelukkig dat alles uiteindelijk toch goed eruit zag!! ben benieuwd naar je foto! lekker over 2 weekies weer, fijn hoor!

xxx

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey myuna,

pb lukte niet, dus kijk ook ff in mijn album als je wilt! aha, ik dacht misschien pendel je ook wel zelf!
    ben benieuwd hoe je de bellypaint vind!

xxx

16. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja die gemeente...dat is echt verschrikkelijk, ze doen alsof je overal voor bij ze terecht kan maar als je ergens om komt vragen moet je alles zo kunnen onderbouwen en ze hebben overal wel wat op.
    Maar Lorena is nog een krielkipje dus past ze nog wel in zo'n dubbele wagen.
    Ik weet wel zeker dat ze het niet begrijpt als ik het haar vertel, ze begrijpt eigenlijk alleen situatie waarin ze terecht komt, dus bijvoorbeeld als ik haar jas aan trek dan weet ze dat ze naar buiten gaat, of als ze in haar stoel gaat gaan we eten dat soort dingen, maar als ik haar bijvoorbeeld zeg we gaan eten reageert ze niet.
    Maar ik denk wel dat ze het leuk vind als haar broertje of zusje dan groter is en om haar heen gaat kruipen en later lopen, ja dat vind ze wel leuk hoor. Ze komt vaak genoeg naar mij toe kruipen om even lekker te knuffelen, heerlijk !!

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    Echt een vet coole bodypaint! Hij is heel mooi geworden!

Liefs mij

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ach, het lijkt me heel moeilijk, maar jullie zijn er natuurlijk aan gewend, je meisje zo te zien... als ik dan naar mijn zoontje kijk, die moet ik juist alles heel goed uitleggen van tevoren ( dus we gaan naar de peuterspeelzaal toe of we gaan naar die of die, etc) en dan is het voor hem goed, als hij maar weet wat er gaat gebeuren, voor lorena is dus eigenlijk het hele leven altijd maar een verrassing... wel fijn voor haar dat ze een broertje of zusje gaat krijgen, die zullen vast gek op elkaar worden! en voor haar ook leuk dat ze dan niet meer ' alleen' is! maar het zal voor haar dan ook een grote verrassing zijn als de baby er is dalijk!

ik hoop maar dat jullie het met de gemeente voor elkaar krijgen, dat schiet natuurlijk niet op als jullie zelf voor de kosten op moeten draaien! gelukkig hebben jullie nog even de tijd om het allemaal te regelen!

liefs

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hihi, thanks wijffie! die van mijn vriendin ( bodypaint) was ook heel mooi, maar zet geen foto's van haar erop, dat vind ik lullig... maar hij was wel heeeeel gaaf ook! iets heel anders als ik ( met rozen en een baby enzo) maar ook onwijs mooi!

kuskus

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti,wow wat tof!Is echt heel mooi geworden.
    Wil je nog eens reclame voor haar maken?Ben vergeten de naam van haar website op te schrijven.mooie foto's heb je gemaakt?Of heb je die laten maken?

Linda,wat een gedoe met de gemeente!Hopelijk bieden ze jullie straks een passende oplossing.Heb stiekem ook bij jouw foto's gekeken.Je hebt een leuk dochtertje!Mooi meisje hoor!

Deel Deze Pagina