echt belachelijk dit! dit doet me denken aan mijn periode ziekenhuis in ziekenhuis uit... ze behandelen je gewoon als stront... je moet nu bellen hoor... anders zijn ze dalijk weer eten!
oeh, da's waar, daar heb ik een pagina of 20 terug idd iets over gelezen!! lullig hoor... hopelijk is ze snel weer zwanger!
goed zo... niet over je heen laten lopen hoor! het is verdorie wel jou kindje en je wil nu gewoon weten wat er in hemelsnaam aan de hand is ( na gister!)
Heb gebeld, hadden nét bespreking gehad (jaja) en mag om 13:00 echo en om 14:00 bij de gyn....pfff en nu ben ik nóg nerveuzer........ Man kan niet mee die is aan het werk en in Rotterdam ga mijn mams maar even bellen.... jullie horen hoe het was !! XXX duimenduimenduimen
Ik heb geen echo gehad, alleen naar het hartje geluisterd. Dus het is van haar ook maar een wilde gok! Op 12-12 heb ik mijn 20 weken echo en dan weten we het EINDELIJK!! Ik moet sws nog wachten met het kamertje, want we krijgen op 13-12 pas de sleutel van ons nieuwe huis! Ik zal me dus voorlopig nog even in moeten houden!!
ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jou! het is fijn dat je nou dalijk gewoon duidelijkheid hebt, wat het ook is! maar we gaan er maar gewoon lekker van uit dat alles goed is meid!! duim duim duim duim duim duim duim
Ben ik weer !! Heb een kloppend hartje gezien !! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEE !! Ben zó blij, er was niet te zien waar die bloeding met stolsel vandaan zijn gekomen en alles zag er uit zoals het hoort bij een zwangerschap van 6 weken, de gyn verteld dat de kans op een goede zwangerschap bij 6 weken 78% was en met 8 weken is dat al 98% het zijn erg spannende weken. Ik blijf daar op de zwangerenpoli en heb volgende week donderdag weer een echo (die stond al) en de dinsdag er op weer bij de gyn en zo denk ik voorlopig om de week een echo. Ik ging liggen en ze zag al gelijk een vruchtzakje en direct daar achteraan zei ze, én een kloppend hartje, het leek wel of ik ineens geen adem meer kon halen pfff....*zucht* Ze vertelde ook dat ze kon zien dat dit van het eitje was van 18,2mm in de rechter eierstok en dat die ook gesprongen is, toch leuk om te weten !!Beebje zit nu dus nog een beetje aan de rechterkant. Grappig want ik zit altijd aan de linkerkant te wrijven hahahahah Bedankt voor het duimen, maar niet stoppen hoor !! en ik duim ook mee voor iedereen die het nodig heeft.
Wauw!!Super goed nieuws zeg!! helemaal goed. Maar goed dat je even hebt gezeurd om een echo! Nu voel jij je ook een stuk beter!
@Linda: Super meid! ik ben zo blij voor jullie!! Idd een hele geruststelling zeg! Stel je voor dat je nog een week in spanning had gezeten zeg... En nu weer voorzichtig proberen te genieten, natuurlijk blijft het spannend, maar deze beep wil blijkbaar toch graag bij jou blijven!!
Heb even een foto van ieniemienie beebje van 2mm in mijn album gezet, zet wel even je bril op voordat je gaat kijken haha
@ Linda: wat ben ik blij voor je! Maar ik zal blijven doorduimen! @ riniti: wat heerlijk zeg, dat je al bijna verlof hebt!! En dan ook nog zo lang he, alleen daarvoor zou je al kinderen willen @ saar: spannend zeg, nog maar dik 4 weken tot jullie het geslacht weten! Ben je van plan ook echt kleur (blauw/roze) in de babykamer te gaan maken, of doe je meer met accessoires in de kleur? Lijkt mij moeilijk als je bijv. een muur roze verft en je zou naderhand nog een tweede krijgen, een jongen, dan kun je weer alles opnieuw gaan verven.
Nee, idd! Ik hoop eigenlijk wel dat de 2e er snel achteraan kan komen en dan moet je alles weer oververven. Maar ik ben toch niet zo van het blauw en roze op de muur. Ik ga het kamertje denk ik wit met een soort antraciet grijs ga doen en dan met vlakken met paars ga werken. Ik heb 3 lijstjes met zelf geborduurde beesies en die wil ik dan op een paarse achtergrond hangen. En mss nog wat meer met paars spelen. Maar voor de kleertjes is het wel super om te weten wat het wordt! Ik ben wel niet zo van het roze en blauw, maar ook niet van het creme en neutrale kleertjes. Dus ga wel lekker daarmee uitpakken!
Dat klinkt mooi, wit / antraciet / paars! Wat kleertjes betreft kan ik het me wel voorstellen. Wij zouden ook graag willen weten wat het wordt als ik zwanger zou zijn. Ik vind toch dat je leukere kleertjes kunt kopen als je het geslacht weet. Er zijn zo'n leuke dingen !