PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

oh, wat fijn!!!! ik ben echt heel erg blij voor jullie!! houdt me dan toch heel de tijd bezig zeg maar, vond het zo erg!! maar fijn om te horen dat alles er goed uitzag, en nog fijner dat de kans zo snel zoveel procent verhoogd naarmate de weken vorderen!! nou lekker gaan genieten hoor meid, het zal nou best wel een keertje goed gaan!!

liefs riniti

2. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja ben ook echt zó blij maar toch knaagt het in je achterhoofd, ik hoop dat de komende weken toch wel snel zullen gaan en ik een beetje uit de "gevarenzone" ben.
    Heb wel heerlijk geslapen en ook wel onrustig, ik droom veel de laatste dagen.
    Vandaag een lekker rustig dagje na alle commotie...
    XXX

3. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi Allemaaal!!

Het was zeker een aantal weken dat ik voor het laatst op de site ben geweest..Ik was met alles en nog wat bezig en slaap mijn vrije tijd het meest door.

Het gaat heel goed met ons drietjes ahah...Buik lijk nu 7,5 maanden groot terwijl ik nu maar 5 maanden ben (21 weken). Het wordt echt zwaar voor mij qua buiten wandelen. Deze weeknd ga ik die pantymams kopen zodat mijn rug hulp krijg om mijn buik te ondersteunen. Koken en boodschappen doe ik bijnna niet meer dat doet manlief nu :)

Ik heb mijn 20 weken echo gehad vorige week en alle 2 baby's zien en prachtig en gezond uit. Ik had altijd het gevoel dat het een jongen en een meisje zou zijn... Maar het zijn 2 MEISJESS hahahah!!
    Dus ik heb mn dag doorgebracht met 2 roze strikjes op mijn buik hahah!

Het is echt een heerlijk gevoel om hier en daar schopjes te krijgen haha ik heb echt actieve kleinte en zijn echte earlybirds. Het enige moment waar ik ze bijna helemaal stil zijn is s'nachts rond 2 uur t/m 5 uur of 7uur. S'morgens beginnen ze weer te draaien en schoppen, echt ik geniet er reuze van :D

Deze maand heb ik regelmatige controle..16 en 23ste nog heb ik dr consult en echo..

Marion en Niessuh! Gefeliciteert van jullie zwangerschap!!:D Geniet ervan dames!

Hier komen de 20 weken echo foto's! ( wat ik allang beloofd heb maar goed ;)

4. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
  5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wow Dins!!!
    Wat super zeg, 2 meiden!! :D Echt leuk joh! En leuk om weer wat van je te horen. Gelukkig gaat het allemaal goed met jullie en dat je ze al zo goed kan voelen moet wel helemaal super zijn!!
    Laat je maar goed verwennen door je manneke! Goed je rust nemen hoor, want als die 2 dames er dadelijk zijn, kom je daar ook nog maar weinig aan toe lijkt me zo! ;)

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dins! Daar ben je! Oww wat fijn dat alles ok is... En twee meiden!!! Hoe leuk is dat zeg.

Kan me voorstellen dat het zwaar is zeg! Je hebt toch twee keer zoveel in je buik als ik ;) geniet er lekker van en vooral rustig aan doen hè

7. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Hoi meiden,

Heb er ook een paar fotos opgezet.

Heb vorige week vrijdag een curretage gehad, aangezien ze bij mij de miskraam en dus het bloeden gecontroleerd wilden doen omdat ik bloedverdunners slik. De operatie zelf viel lichamelijk wel mee, was ook onder gehele narcose. Maar het psychische is een heel ander verhaal, ik voelde me letterlijk en figuurlijk leeg na de curretage :( Wat een ontzettende domper allemaal zeg! Echt zo klote en verdrietig!!!!

Mijn mams die mee was naar de echo en nog een beetje hoop had om haar eerste kleinkind nog te gaan zien als het geboren zou worden. Nu is dat nog maar afwachten...... mams heeft inmiddels alweer een chemokuur gehad dus nu hopen we dat die kuur ervoor gaat zorgen dat haar leven wordt verlengt maar ook dat is nog niet zeker. Pfff af en toe denk ik wel eens dat het geluk voor ons niet is weggelegd maar we moeten toch op de een of andere manier hoop houden, hoe moeilijk ook!

Ik bloed nog een klein beetje, alleen oud bloed dus hoop dat het snel ophoud en mijn (niet zo) normale cyclus weer op gang komt. En natuurlijk dat we net als de vorige keer bij de eerste keer clomid zwanger raken. Was ook zo mooi na 1,5 jaar proberen....... Zo zit je in het 'zwangerenclubje', en zo lig je er weer uit! Had zo gehoopt dat na alle shit, er nu ook iets WEL goed zou gaan, nu maar hoppen op een snelle en goede volgende zwangerschap!!!!Duimen mag meiden :p

Zo even mijn hart gelucht en dan vanaf nu weer reageren op jullie verhalen. Voor niesuh gefeliciteerd! Linda, wat fijn dat het goed gaat meid, houden zo!!!!!!

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mexxgirl.
    wat vervelend allemaal, ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    ik wens je alle steun die je nodig hebt en ik ga voor je duimen dat jullie toch ook dit geluk mogen krijgen.
    liefs

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mexxgirl... jeetje wat een verhaal zeg! Het lijkt me zo erg als je na lange tijd zwanger wordt en dan een miskraam of iets dergelijks krijgt. Ik ben daar ook wel eens bang voor. Dan denk ik: zwanger worden gaat al zo moeilijk en stel je voor dat het dan mis gaat! Maar goed, daar moeten we maar niet teveel aan denken. Ik hoop dat je goede steun hebt aan je partner en dat je maar snel weer zwanger mag worden en blijven, zodat je mams jullie kindje nog mag meemaken!

@ dins: wat een mooie foto's! En twee meiden, geweldig! Zo te horen geniet je met volle teugen, klinkt heerlijk!

@ allemaal: ik snap d'r niks meer van. Eergisteren was mijn temperatuur flink gezakt en had ik buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Maar nu is gisteren en vandaag mijn temperatuur weer wat gestegen en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb me voorgenomen dat ik, als ik morgen nog niet ongesteld ben en mijn temperatuur nog hoog is, toch maar een test doe. Ben benieuwd!

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, spannend. ik ga voor je duimend at je morgen kan testen en dat je een positest krijgt.

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey dames!!

even gauw vanuit jamaica!!
    hier is het echt 'relax man'. lekker weertje, mooi strand en prachtige zee!! super mooi resort en lekker eten.

ben blij dat het allemaal goed met jullie gaat!! fijn linda dat je een kloppend hartje hebt gehoord:D
    @dins, twee meisjes:D:D wat leuk zeg!!

mijn vader was zo geniaal om een laptop mee te nemen:D dus kan jullie nog een beetje in de gaten houden;):p:p

heel veel liefs!!!

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey Boefff !! fijn dat je het naar je zin heb !!
    Ja hartje klopte maar ben nog steeds wel bang, ik hoop dat het gauw eind december is dan is het ergste voorbij.
    Donderdag mag ik weer voor een echo.

Meid geniet lekker van de rumpunch ! nu mag het nog hahahah
    XXX

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff.... wat klinkt dat heerlijk! Geniet er maar lekker van!

Ik heb vanmorgen getest en de test was negatief. Niet zo gek, want een paar uurtjes later werd ik ongesteld. Helaas, volgende ronde beter (zou wel heel leuk zijn als het komende ronde raak is, dan kunnen we het met Kerst aan onze familie vertellen haha).

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Mama van lorena, Wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!
    Volgende week ook weer genieten van de echo!

Mexxgirl, wat vreselijk naar!Jullie hebben het niet makkelijk de afgelopen tijd.Ik ga zo voor je duimen dat je mams jullie kleintje nog mag verwelkomen!Knuffel!!

Dins, meid leuk dat je er weer bent!Mooie echofoto's!En 2 meiden,...super gaaf!Ben je nog geslaagd voor de steunband?Heb wel gehoord dat dat echt goed doet.Suc6!!

Boeff, Ohw dat klinkt heerlijk!Lekker van genieten meid!!

Bonita, wat balen!Gek dat je temp nog een sprongetje maakte.Ik ga weer voor je duimen,...zou leuk zijn als jullie het met kerst zouden kunnen vertellen!

Vandaag hebben we weer geverfd in de babykamer.Is nu echt mooi!!Nog even wachten op de meubeltjes en dan helemaal klaar maken voor de kleine!Ik zal volgende wee proberen wat foto's te maken met licht en dan zet ik ze in mn album.

15. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    @bonita balen dat je ongesteld bent geworden...maar ga weer voor je duimen hoor

Afgelopen week was echt wel heftig met dat bloedverlies maar we gaan vol goede moed de komende weken tegemoed.
    De afgelopen dagen ben ik steeds wat misselijk 's ochtends maar dan eet ik wat en gaat het prima.
    Maar vandaag.....man wat ben ik beroerd vandaag, ik heb constant het gevoel dat ik over m'n nek kan gaan...hoop dat t morgen beter gaat.

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje wat jammer bonita want had nog gezien dat je temp een sprongetje omhoog maakte.. dan gaan wij gewoon samen voor de volgende ronde:D

@linda, snap dat je nog ongerust bent, ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan:)

liefs

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    wow wat leuk dins!! mooie echofoto's en leuk hoor 2 meiden! zijn wel 2 eiig toch?? nou geniet er maar lekker van hoor,

xxx

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi hoi,

om te beginnen, leuke foto's meid, nog een brunette ;)

bah wat waardeloos hoe het allemaal loopt bij jou.. ik duim uiteraard dat je ook snel weer zwanger mag zijn en dat je moeder het natuurlijk allemaal gewoon lekker mee mag maken.. het is al erg zat dat ze zo ziek is!

ik ga dus weer heel hard voor je duimen,

succes, knuffel riniti

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oeh meid, je maakt het wel weer spannend, duim duim duim :D

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oeh, goed bezig meid ;) hihi
    geniet er maar lekker van daar.. hier is het heel koud en heel mistig!
    leuk dat je toch mee kan lezen nu...

xxx

Deel Deze Pagina