ik heb vandaag weer een redelijk goede dag. ben nog wel erg moe, maar hoefde niet te spugen vanmorgen. dat maakt me aan de andere kant ook wel weer bang. omdat ik nu ook weer krampjes heb. ik hoop maar dat de echo morgen goed is. dan kan ik weer gaan genieten.
wat spannend de echo Marion, ik hoop dat alles goed is wat het vast ook wel zal zijn ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd hoop dat alles goed is gaat toch elke dag wel door je hoofd. wat rot dat je elke keer moet overgeven. ik heb daar geen last van. alleen wat misselijk maar beetje in de verte misschien komt dat nog wel ik ben natuurlijk pas 4.5 week.. heel veel succes morgen en laat weten hoe het is gegaan groetjes
Hey meiden, Wat lief dat jullie allemaal meeleven! Dat doet me goed! Gisteren was het gewoon echt niet te doen. Elke hap deed me zo'n pijn! Was gewoon niet normaal meer. En toen heb ik dus bijna niks gegeten omdat het zo'n pijn deed, en daar werd ik dus weer kotsmisselijk van... De dokter denkt dat ik last heb van mijn maag. Ze zei dat de baby er mss tegenaan drukt, maar volgens mij is dat echt nog veel te vroeg! Maar goed, ik heb wel al sinds ik met de pil gestopt ben heel veel last van maagzuur. Mss is het nu ook door het vele kotsen zo erg geworden dat alles geirriteerd is en dat ik daarom zoveel pijn heb. Ik heb nu dus pillen gekregen voor mijn maag. Die moeten 24 uur per dag werken. Vandaag doet het eten nog steeds heel veel pijn. Zelfs als ik alleen maar 1 druif eet, heb ik daar heel veel pijn van... Maar ik heb wel vannacht heeeeeeeeeeeerlijk geslapen!!!!! Oh wat was dat fijn om een keer niet de halve nacht rechtop boven een teil te zitten! En ik heb niet overgegeven vannacht!!! Ik zal het ook echt nodig hebben gehad, want heb 9 uur doorgeslapen en toen ik wakker werd vd wekker was ik nog lang niet klaar! Hopelijk vannacht weer zo lekker slapen en dan mss over een paar dagen ook van de pijn af! @Marion: jij hebt morgen weer een echo! Spannend weer zeg!! @Dins: ik krijg ook in december de sleutel van ons nieuwe huis!! Hoe leuk he! Ik kijk er echt naar uit, nog 4 weekjes!! Welke datum krijg jij de sleutel en moeten jullie er veel aan doen?
Saar, wat naar dat je zoveel last hebt van overgeven.Ik zie dat je iig were medicatie hebt gekregen.Ga voorje duimen dat ze aan gaan slaan.Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt! Leuk dat jullie de kinderwagen besteld hebben!!Is een mooie wagen! Suc6 met de medicijnen!! mama van lorena,Ik was in het begin ook misselijk.Bij mij heeft het wel geholpen als ik voor het slapen iets at.Zeker de moeite om eens te proberen. Bonita, Ik duim voor je dat 3x scheepsrecht voor jullie klopt! Niessuhh, Heb ik in begin ook wel gehad, gelukkig niet zo lang!Spannend, volgende week de 1e echo!! Ik sliep de afgelopen nachten echt zo slecht!Werd er chaggo van.Heb nu het voedingskussen erbij gehaald en ik slaap echt veel beter,...gelukkig!! Deze week weer gewogen,...ben nu 4kg aangekomen.Valt mee toch? Zaterdag de 3d/4d echo,...kan niet wachten!!!Zo tof!
Ow ja helpt dat echt een voedingskussen? Ik slaap ook zo onrustig! En 4 kilo is super netjes zeg.. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel een beetje "baal"van mn 6.5 kilo..Maar zolang ik maar weet dat ik het er niet aan eet hebben jullie al een keuze gemaakt voor de kinderwagen?
Jeetje Saar wat vervelend allemaal! Kan me voorstellen dat genieten dan lastig is.. hoop dathet na de 16 week dan toch echt minder voor je wordt! En de zwarte Bugaboo?? Super leuk!
Spannend Marion morgen een echo! Fijn dat alles dan goed zou zijn inderdaad dan kan je er weer ff tegen aan
ITrouwens mijn beste vriendin is ook zwanger! We schelen bijna 14 weken Vind het zo leuk! Hoop dat ze ook een meisje krijgt kunnen we lekker samen tutten met de dochters.. en hoe grappig zou het zijn als zij ook beste vriendinnen worden!
Wat leuk zo samen zwanger !! ik ben helaas de laatste in mijn vriendinnenkring, we hadden wat langer gewacht door de achterlopende ontwikkelingen van mijn dochter maar t kan me niet schelen haha en m'n vriendinnen vinden het daardoor ook wel weer extra leuk dat er nog een babietje komt. Wil je vriendin ook al van te voren weten wat het wordt ??
Ja leuk he! Ben ook helemaal blij we hebben dan zelfs ook een paar weken verlof samen Das inderdaad ook leuk nog een kleine baby in groep! Lekker alle aandacht naar je baby Heb trouwens nog ff een foto van mn kinderwagen geupload.. Kleur is niet helemaal duidelijk maar in het echt is ie felrood!
Mooi is hij zeg ! is ook een bugaboo toch ? ik kan ook niet wachten om alles tevoorschijn te gaan halen, maar we wachten nog even, ik denk tot na het nieuwe jaar dan ben ik uit de "gevarenzone"
Ja klopt! Een frog Ik heb deze van iemand voor een fijne prijs kunnen overnemen plus ik vind de stof van binnen zo leuk (ruitjes) lekker ouderwets in een nieuw jasje kan me voorstellen dat je even wil wachten.. maar tis allemaal zo leuk dan he Wanneer heb je weer een echo?
Oh ja leuk met die ruitjes ! vind jou kamertje ook wel erg leuk hoor Donderdagavond heb ik weer een echo !! en dinsdag weer bij de gyn, dan ga ik vragen of ik voorlopig iedere week of om de week een echo mag.
Dank je ben ook erg blij ermee Ow das lekker snel! Ja meestal doen ze daar toch niet zo moeilijk over? Kan je gewoon naar de vk of alleen bij gyn.? Ik heb destijds ook bijna elke week een echo gehad zodat ik gewoon wat makkelijker door die tijd heen kwam. Ook nu heb ik elke vier weken een echo en na de dertig week weer om de drie week En mn vriendin wil ook dolgraag weten wat het wordt. Ze heeft al een zoontje dus een meid zou voor haar extra leuk zijn!
Vanwege de miskramen en mijn hoge bloeddruk sinds de zwangerschap van Lorena blijf ik bij de zwangerenpoli in het ziekenhuis. Lorena was heel erg klein 1930gram en daar kwamen we toen pas achter met 32 weken, tussen de 20 en dus 32 weken was ik bij de vk en toen is ze minder gaan groeien, niet daardoor natuurlijk maar ze konden aan mijn buik niet voelen hoe ze groeide dus werd er een echo gemaakt, en vanaf dat moment ging mijn bloeddruk ook omhoog tot na de bevalling was hij heel erg hoog en nu is hij met medicatie nog steeds stabiel al 5 jaar... Dus ik wil zelf ook dat ik en de kleine goed in de gaten gehouden worden.
Trijntje, mooie kinderwagen! Ik kan je echt aanraden om te gaan slapen met een voedingskussen.Ik had last van mn bekken (door het op mn zij liggen) en dat mn buik zo trok als ik ook weer op mn zij lag.Nu lig ik met het kussen tussen de knieen en dan lig je wat stabieler, wat beter is voor je buik en bekken.Op advies van de fysio. Mama van lorena, fijn dat je nu extra in de gaten wordt gehouden met echo's.Geen straf om zo nu en dan weer ff naar de kleine te kijken.
Kijk misschien toch maar 1 aanschaffen dan! kan nu nog wel even op mn rug liggen maar duurt niet lang meer denk ik
die voedingskussens zijn sowieso erg ideaal! ik kan me herinneren dat toen ik bevallen was van mijn zoontje hele dagen op bed zat en als ik dan die kleine een fles gaf kon ik dat kussen zo op een manier vouwen dat ik toch comfortabel in mijn bed hing, met die kleine in mijn arm, zonder dat ik er een zere arm aan overhield! het is dus zeker de moeite waard om er 1 aan te schaffen, en als je hem nu al kunt gebruiken heb je er extra lang plezier van, toch!? aan het einde van je zwangerschap kan je hem waarschijnlijk ook gebruiken om beter te liggen!