PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

thanks meis, superlief!! nee idd, ging niet echt denderend bij de gyn. je zal het hierboven vast al gelezen hebben, wel goed bms, voor de rest een grote cyste en geen groeiende eieren en een ( om het maar netjes te zeggen) niet fijne fert.arts :(... had haar een hele tijd niet gehad en zat in de wachtkamer, ze kwam de deur uitlopen en ik dacht alleen maar NEEEEEE waarom :( zucht, geeft nog niet zo dat ze niks zegt maar dat ze ook nooit eens echt duidelijk is stoort me zo... maar ja, ik heb het er maar mee te doen! hoop dat ik vrijdag die ander heb... dan heb ik waarschijnlijk nog geen groeiend ei maar misschien wel wat duidelijkheid! nou meid, ik heb hierna tot maandag wéér geen computer, maar zodra ik die weer wel heb laat ik het gelijk weer weten!!

dikke kus riniti

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    @Riniti,hè getverderrie.Balen dat je ei niet groeit.
    Ook vervelend dat je zo'n Kenau van een gyn hebt.Zal duimen dat vrijdag die ander er is.Die je hopelijk wel meer uitleg kan geven en je meer gerust kan stellen.
    Heel veel suc6 meid!
    We horen wel weer hoe het vrijdag is gegaan.

@sunlight,..heerlijk die positiekleding.Van blijven genieten!

@Saar, hoe gaat het met je?Geen last meer gehad van de tabletten?

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, oeh snel je laatste tablet innemen!

Ik voel af en toe wat steekjes,...hoop natuurlijk op een eitje.Of is dat wishfull thinking??

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha! Wishful thinking of niet: als je maar positief genoeg denkt, gebeurt het mss wel ook!! :D

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey dames!!

Alles goed met jullie?

@sunlight: hoe ist met jou? Nog lekker aant genieten? En dat op moederdag! :D

Ik heb ff een vraagje aan jullie, die al wat meer ervaring met de clomid hebben! :)

Ik ben ongesteld geworden van de primolut!! Hoera!! Maar zag het laat gisteravond (maar klein vlekje toen nog) en had toen ook beetje met afvegen, maar nog niet echt helder rood. Het heeft vannacht wel goed doorgezet en ben nu echt goed ongi. Zal ik dan vandaag als dag 1 van de cyclus tellen (en dus dinsdag met de clomid beginnen)? Of moet ik gister aanhouden?

Hebben jullie daar ervaring mee? Ik ben het vergeten aan mijn gyn te vragen wat in zo'n situatie te doen... Anders moet ik mss morgen maar even bellen.

XX

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey saar,

ben ik weer :) ik heb dat ook gehad wat jij hebt... ben ook een paar keer 's avonds beetje ongesteld geworden en dan zette het 's nachts echt door zeg maar en dan telde ik pas vanaf de volgende dag ( dus in jou geval zou ik dan gister als dag 1 aanhouden!)
    voor de rest alles goed??
    ik ben vrijdag weer naar het ziekenhuis geweest... weer niks, nog steeds die cyste en geen eieren, ik heb dus een andere dosis mee naar huis gekregen en ben daar vrijdagavond gelijk mee begonnen, moet nu woensdag weer terug... eigenlijk moest ik dinsdag, maar dat kan niet ivm cursus, dus ben weer benieuwd!
    vond het heel jammer, had juist weer eens een beetje positieve hoop, ik had vorige week ( sorry voor de details) echt van dat doorzichtige vloeibare slijm, dus dacht da's positief ( bedacht me ook toen ik dat had dat ik dat na mijn zwangerschap eigenlijk nooit meer gehad had ;)) maar ja... schijnbaar wil dat dus ook niet alles zeggen... succes voor jou met de clomid en we houden elkaar weer op de hoogte

liefs riniti

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Riniti,

Bedankt voor je reactie! ;) Ik bedacht me ook net dat ik sowieso ff moet bellen, want moet voor dag 10/11 toch een afspraak maken voor de echo! Maar ik begin gewoon morgen met de clomid.

Echt vervelend voor je dat er nog steeds niet echt iets gebeurt... Hoe zit dat eigenlijk met het spuiten? Blijf je dat meer constant doen? Bij de clomid is het natuurlijk alleen die 5 dagen slikken, maar als ik jouw verhaal goed lees, prik jij wel langer! Ik weet eig nog helemaal niks van het spuiten af...:)
    Nou meid, ik hoop dat de hogere dosis er eens verandering in gaat brengen!!;) Succes en idd, we houden elkaar op de hoogte!

XX

PS: Had jij trouwens met de clomid veel last van bijwerkingen? Of tips wat het beste moment van de dag is om het in te nemen?

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi hoi,

ja idd, moest ik ook steeds voor dag 10 of dag 12!
    ja echt he, rot dat er niks gebeurd, maar ik hou goede moed!! idd ik vroeg ook hoe dat dan zit met dat spuiten of ik niet tussendoor weer eens aan de primolut moest, maar volgens die arts die niks zegt hoeft dat niet en ik heb het vrijdag aan die andere arts willen vragen, maar toen had ik zoveel vragen dat ik het vergeten ben! dus ik ga het woensdag weer navragen.... lijkt me onmogelijk dat ik tussendoor niet meer ongesteld hoef te worden ( wel fijn natuurlijk ;) dan ga ik aan 1 stuk door tot het lukt)
    joh laten we maar hopen dat jij nooit wat van het spuiten af hoeft te weten ;) misschien slaat die clomid wel hartstikke aan bij jou!!
    uhm, ik weet niet of je dit echt wilt weten, maar ik had heel veel last van de clomid ( wil niks zeggen de een heeft dat wel de ander niet ben ik al achter ) maar ik werd er heel erg depri en chagrijnig van.... mijn man heeft het heel zwaar gehad de maanden dat ik clomid slikte ( mijn collega's trouwens ook :() ik ben geen ruziemaakster maar had om de haverklap met iedereen ruzie... en ik vroeg me constant af wat al die mensen toch hadden dat ze zo raar tegen me deden ( maar ik was het gewoon zelf:x) ik hoop dat jij er geen last van krijgt!!! maar dat is wat ik zeg... de een heeft dat wel en de ander niet.. ik had ook heel veel puisten ineens :( ik nam het 's morgens bij het ontbijt met mijn foliumzuur en vitaminepil :D alles tegelijk maar binnen ;) succes meid,

kuskus

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @riniti,
    He wat vervelend van die bijwerkingen die je had! Ik zal iig mijn man en collega's vast waarschuwen! ;)
    Jij moet dus woensdag weer terug... wel spannend! Hopelijk heeft die hogere dosering iets gedaan! :)
    En al nieuws van de laptopdokter? :p

Ik heb dinsdag de 17e een afspraak gemaakt op cd10. Ben benieuwd, ik ben dan ook voor de eerste keer bij een andere dokter dan normaal... Hopelijk kan mijn man dan ook mee, vind ik toch wel fijner als ik iemand heb die ik nog niet ken.

Ik hoor het wel als je hopelijk goed nieuws hebt woensdag!! :D
    En bedankt voor je tips!

XX

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi meis,

ja, echt supervervelend... ik had het niet echt door ook, maar achteraf zag ik in hoe vervelend mens ik was... ik voelde me ook helemaal anders!! alles was negatief het leek wel 1 groot zwart gat waar ik in zat! nu ben ik weer lekker mijn positieve zelf hihi :)
    nou idd, ik hoop het maar!!! zou toch leuk zijn als er nou eens wat gaat werken....dat wachten steeds is ook maar niks! word er errug ongeduldig van, maar ja..
    haha, nog steeds niks gehoord van de laptopdokter... ik hoop maar dat het goed met hem komt :)
    oke, jij dus volgende week dinsdag... ben benieuwd, ik ga voor je duimen ;) ik neem trouwens mijn man nooit mee, vind ik echt niks haha, stom he hoe iedereen daar zo anders in is, hij mag mee, maar dan moet 'ie toch in de wachtkamer wachten van me ;) vind het al niks als ze naar mijn muts gaan staan kijken, laat staan dat hij er dan ook nog eens bij is hihi :D
    ik laat het zeker weten meid!! heb deze week behalve vrijdag en het weekend overdag een computer tot mijn beschikking :) en dan maar snel hopen dat de laptopdokter mijn laptop beter maakt ;)

dikke x

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha! Ik heb net lekker zitten lachen om je stukje! Die arme man van jou! ;) Lekker in de wachtkamer! :D
    Ik heb er niet zo'n moeite mee. Had laatst een keer mijn beste vriendin meegenomen. Die mocht ook gewoon meekijken van mij. Vind ik helemaal ni erg. Zij vond het interessant, dus wilde het wel eens zien wat er daar allemaal gebeurt waar ik het elke keer over heb...
    Maar wat je zegt: iedereen is daar anders in! ;)

Ben erg benieuwd naar morgen! Hoop dat je dan goed nieuws krijgt! :)

XX

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, echt erg he :) ik zou ook nooit naar de sauna gaan ( tenminste wel op een bikinidag maar voor de rest niet) stom is dat eigenlijk... ik heb er gewoon niks mee, als die arts er naar moet kijken vind ik voor de rest niet erg ofzo ( ik heb in mijn hoofd dat die heel de dag niet anders ziet) maar voor de rest maar ff niet ;)
    al heb ik ook wel ( toen ik zwanger was vorige keer) mijn vriendin meegenomen toen ik met 6 weken bloed verloor en naar het ziekenhuis moest... die heeft er toen wel bij gezeten maar dan voel ik me wel een beetje ongemakkelijk hoor hihi..
    ben ook benieuwd naar wat vanmiddag me brengen gaat, ik droomde vanmorgen net voordat de wekker ging dat ik zwanger was... echt zo bizar, wie weet zit er wat aan te komen!! jij nog geen last van je clomid? hihi, hoor je graag weer,

kuskus

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Zou mooi zijn!! Ik droom ook veel laatste tijd... Droomde woensdag op donderdagnacht dat die ene vriendin die vrijdag belde zwanger was, en ja hoor! En bij mijn zusje toen ze zwanger was van haar eerste kindje, droomde ik dat ze een blond jongetje zou krijgen, maar de vader van haar kinderen is half Surinaams, die opa is echt zooooo donker als maar kan, dus wij dachten allemaal dat er een kroeskopje uit zou komen, maar ik kreeg gelijk!! Een kei mooi blond jongetje met een lichtbruinig huidje! Zo'n knap ventje! ;)

Zal ik ook ff voor jou dromen? :D

Ik heb trouwens nog niet echt last van de clomid denk ik... Kreeg jij dat meteen de eerste dag dat je gebruikte? En werkte het nog door nadat je was gestopt?

Hoelaat moet je vandaag naar het zkh? Ben zo benieuwd!! :)

XX

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    GOED PLAN!!!!!! ga maar voor mij dromen :D haha en natuurlijk ook voor jezelf :)
    nee, kreeg later pas last van de clomid.. ik weet niet precies na hoe lang, maar denk een week of 2/3 ofzo... werd er trouwens ook heeeeeeel moe van... is ook 1 van de bijwerkingen, kon zo in slaap vallen, overal! nee, het ging vrij snel beter toen ik het niet meer gebruikte eigenlijk :) ben nu lekker weer mijn eigen positieve ik!! :) voel ik me weer helemaal gelukkig bij, zie het ook weer zitten, zonnetje erbij en zwanger worden, we gaan het gewoon doen meid hihi
    ik moet er om 10 voor half 3 zijn, heb je tussendoor misschien nog ff tijd om voor me te dromen :p hahahahaha... ben benieuwd of deze dosis aanslaat... ik laat het morgen gelijk weer weten!!

liefs

16. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    #296 cindykuhh1988, 11 mei 2011
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
    Hallo allemaal,

Ik wil graag in contact komen met lotgenoten. Ik zal even kort mijn verhaal vertellen.
    Ik ben cindy, 23 jaar en kom uit kaatsheuvel. Ik ben 1,5 getrouwd met Maikel en ook 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. Na 1 jaar naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar de gyn. Deze constateerde pcos. In maart begonnen met clomid 50, deze had helaas geen effect. Nu begonnen met clomid 100, en heb afgelopen weekend me eerste goede eisprong gehad. Nu maar weer afwachten.... Ik wil graag mijn ervaringen delen met jullie....

Liefs cindy

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hoi cindy,

van harte welkom bij ons, je zit hier helemaal goed!!! ook ik heb pcos, wist dit overigens niet ( heb al een kindje, was vorige keer toen ik met de pil stopte ook zo zwanger) maar ben vorig jaar juni met de pil gestopt en werd niet meer ongesteld... wat een ellende he meid, ik heb ook clomid gebruikt, maar het heeft bij mij niet gewerkt ( ben van 50mg via 100mg naar 150mg gegaan) en werd er ontzettend moe, chagrijnig en depri van, ben blij dat ik het niet meer hoef te gebruiken! ik zet nu injecties fostimon, werkt tot nog toe ook niet echt, maar dit blijven ze ophogen tot het wel gaat werken :) ze doen dit alleen heel geleidelijk omdat je de kans op een meerling vergroot.... ook ik heb heel veel aan dit forum omdat je 'lotgenoten' je toch het best begrijpen, mensen zeggen al snel, joh komt wel goed... en dat is juist waar je op hoopt maar wat je niet zeker weet ;) dus ik zou zeggen, klets gezellig mee met ons!

groetjes riniti

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hoi Cindy,

Sluit me helemaal bij de wijze woorden van Riniti aan! ;)
    Gezellig dat mee komt kletsen! :)

XX

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Gaat goed komen! ;)
    Ik doe m'n best!

En succes vanmiddag!!!