PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    heeeey,

ik ben gister bij de vk geweest en had ook een lage bloeddruk, haha, zeker lage bloeddrukkendag gister :D ( nou is tie bij mij altijd normaal, ze zei: nou hij word steeds lager bij jou haha) vervelend dat je steeds zo misselijk bent joh... ik moet eerlijk zeggen dat mij ook nog steeds het avondeten erg tegenstaat! ik zit het er tegen heug en meug in te douwen omdat het van mezelf moet maar bleh, echt normaal ben ik dol op aardappels, maar nu yiek ik vervloek ze op het moment! en fruit vind ik ook zo lekker maar dat blijf ik opboeren net zo lang tot ik er het zuur van krijg :( ook echt supersmerig! alleen bananen heb ik geen last van... ik dacht gister bij de vk ik zal eens vragen of je daar niet wat voor hebt ofzo... je raadt nooit wat voor vaag antwoord ik kreeg: dan moet je maar geen fruit meer eten :( dus ik zei gelijk, nou dat lijkt me ook niet echt de oplossing :$ beetje vreemd??!! ik gaf ook nog aan steeds heel erg last van rugpijn te hebben.... ( hele rare plek, tussen mijn schouderbladen) en daar kon ze ook niks mee... ik dacht: als je nou niks wilt doen vraag dan ook niet hoe het met me gaat! maar ja, vind deze vk niet zo leuk, heb volgende keer weer wel een leuke gelukkig! moet nu over 3 weken terugkomen en 16 dec. de groeiecho!!!

xxx

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey myuna!

wat gaaaaaaf!! en? heb je ook al iets uitgekozen, of zit je je nog lekker te maken van de site?? gaaf joh, heb je ook weer wat leuks om naar uit te kijken!!! dan wil ik wel je foto's zien hoor!! moet de site weer eens bekijken, misschien staan de foto's van mij en mijn vriendin er inmiddels wel al op!
    voor de rest gaat het met mij wel goed hoor! ik heb alleen 's avonds steeds heel erge pijn in mijn rug, waardoor ik verkeerd ga zitten en dan krijg ik weer heel erg last van mijn stuitje en als ik dan opsta doet alles zeer ;) ik lijk wel 80 haha ( ik heb mijn stuitje een aantal jaren geleden gekneusd dus dat is sowieso een hele gevoelige plek bij mij) maar voor de rest gaat het gelukkig wel goed hoor, beetje heel erg druk, ben alweer 29 weken zwanger inmiddels en bedenk me steeds dat we nog steeds aan het babykamertje moeten beginnen ( echt schaamteloos, maar gewoon zoooo weinig tijd) ben blij als het dalijk lekker klaar is, heb ik daar ook weer rust van ;) mijn hoofd zit vol met wat ik nog moet doen, maar de tijd is er gewoon ff niet voor, hihi, gelukkig bijna verlof! met jou voor de rest ook alles goed?? ik heb trouwens 16 december een afspraak voor mijn groeiecho, ben benieuwd!!

xxx riniti

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou ja lekker zo'n ongeinteresseerde verloskundige zeg ! nou ja volgende keer weer die leuke dan maar...
    Ze had ook kunnen zeggen eet dan alleen bananen en probeer affentoe iets anders, of sapjes ? is dat niet wat ?
    Balen van je rug, ik had het 2 weken terug, dan had ik even gestaan en moest ik al gaan zitten...1 minuutje en dan ging het weer.
    Ik merk bij mij als ik even wat heb gedaan, veel gelopen ofzo dan heb ik een strak gevoel in mijn buik en als ik dan weer even rustig heb gezeten dan gaat het wel weer, dan denk ik wel eens....pfff en ik ben pas 8 weken...
    Wel een spannende week hoor, in deze week ging het vorige keer mis...ik probeer er niet aan te denken maar t lukt niet echt...:(

XX

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ja, vond het ook nogal zacht gezegd een erg vreemde reactie op alles! idd smoothies gaan wel, daar heb ik geen last van!
    oei meid, kan me voorstellen dat dat lastig is, hopelijk is deze week snel voorbij voor jou... en dan nog maar een paar weekies en dan zit je alweer lekker aan die 12 weken! dat is helemaal een verademing denk ik :) komt goed meis, probeer lekker wat afleiding te hebben, dan denk je er misschien zo min mogelijk aan

x

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,
    Wat is het hier opeens stil zeg! Hoeft Boefff ook niet zo veel terug te lezen! ;)
    Hoe is het met iedereen?
    Mijn man en ik hebben besloten om de dag dat we de sleutel van ons nieuwe huis krijgen, er meteen in te gaan!! :D We slapen nu op een klein zoldertje bij mijn ouders, met heel veel rotzooi erop. Eigenlijk past ons logeerbed er net in en meer ook niet! En op onze eigen zolder hoeven we alleen een vinyltje te leggen en dan kunnen we daar prima slapen. En dan schiet het tenminste ook lekker op met het leggen van de vloer en het verven. Ik heb er zo'n zin in!
    Week 50 gaat het echt allemaal gebeuren! Ik heb dan de hele week vrij. Op maandag de 20 weken echo, dinsdag de sleutel en verhuizen en woensdag ben ik 20 weken, dus op de helft alweer! Wow wat gaat dat snel he!
    Nou, ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is!
    XX

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vond het hier ook al zo rustig. Maar ik was zelf ook niet echt vaak hier. Heb een paar dagen mega last gehad van mijn nek, omdat ik te zwaar getild heb waarschijnlijk. Kreeg ik er ook nog migraine bij, dus het was een paar dagen na het eten naar bed ongeveer! Maar nu gaat het gelukkig weer goed! Komende week ergens zal ik mijn eisprong hebben, dus ik begin maar met ovulatietesten.

@ saar: ik kan me indenken dat je blij bent als jullie weer lekker met zijn tweetjes (eigenlijk drietjes ;)) zijn i.p.v. op zolder. Fijn dat jullie straks vrij hebben om te klussen! Moet er veel gebeuren aan de woning?

@ myuna: wat leuk dat je ook een bellypaint laat doen! Mogen we dan ook de foto zien?

@ mama van lorena: ik duim voor jou dat alles goed blijft gaan! Wanneer heb jij weer een echo?

7. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou zeker rustig hier...
    Nou ik duim uiteraard voor jou én voor Boefff dat deze ronde een mooi kerstkadootje voor jullie gaat worden, dat zou toch geweldig zijn.
    Ik heb volgende week vrijdag weer een echo en dan waarschijnlijk 2 weken daarna ook voor de nekplooimeting.
    Ben wel vaak misslijk nu hoor, had ik met mijn dochter niet (dus mijn man zegt dat het een jongetje wordt...haha) het begint in de loop van de dag richting het avondeten, en buiten dat ik misselijk ben heb ik wel heel erg trek in een vette hap !! achterlijk gewoon haha wat ik totaal niet meer heb aangeraakt sinds ik zwanger ben is chips...niet dat de zakken erdoorheen vlogen maar ik vond het wel lekker. Gek allemaal hoor wat er met je lichaam gebeurd allemaal...

Nou succes met klussen de komende week !!
    XX

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik ben weer terug in het koude landje:D wat een lange reis was het. ik denk als ik dadelijk ga slapen dat ik tot zondag doorslaap:p

ben ook weer klaar met mijn provera dus verwacht mijn ongi ook binnekort en dan weer lekker aan de slag:)

hoe gaat het nog met alle dames?

liefs

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey boeff, welkom terug :D . Heb je een fijne vakantie gehad, ondanks de lange reis? Het klonk heerlijk in elk geval! Hier is niks nieuws... ben aan 't wachten op de eisprong.

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey bonita!!

ja heb een heerlijke vakantie gehad.. lekker bij kunnen komen! ik kan er nu weer voor de volle 100% tegenaan;)
    verwacht vandaag of morgen mijn ongi dus hoop dat ie snel komt dat ik weer kan beginnen met spuiten:)

hoe zet jij trouwens dat temp. kaartje bij je handtekening want ik snap er niks van:p

liefs

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Bonita, ja, we kunnen echt niet wachten om erin te gaan! Er moet nog wel het een en ander gebeuren. We moeten alle vloeren nog leggen (hout) behalve in de badkamer, wc en de gang, daar liggen tegels. Verder moeten we natuurlijk alle muren in het hele huis doen, de trappen en de keuken moet er nog in. Het wordt dus wel even kamperen in ons eigen huis, maar daar houden wij wel van! ;) En het scheelt wel natuurlijk dat de badkamer al helemaal af is bij de oplevering, anders was ik er niet zo snel ingegaan hoor, want je wilt je wel kunnen douchen na al dat klussen.

Ik heb de laatste tijd veel last van buikpijn. Ik maakte me er niet zoveel zorgen over, dacht dat het kwam doordat de baby nu zo hard aan het groeien is. Maar mijn vk was er niet zo blij mee. Ze zei dat ik dan teveel heb gedaan. Ik moet dus meer gaan rusten. Komt dat even goed uit met een verhuizing in het verschiet! :) Gelukkig heb ik week 50 en week 52 vrij! :) Kan ik mss ook wat extra rusten.

@Boefff: Welkom terug!! :D Succes deze ronde met spuiten!

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff: goed om te horen dat je accu weer is opgeladen! Wat betreft het tempkaartje in de handtekening... Dat was erg ingewikkeld. Ben nu online via de gsm, dus kan het niet nakijken. Ik zal het je morgen ff laten weten.

@ saar, zo te lezen ga je een drukke tijd tegemoet. Denk maar goed aan jezelf en de beeb!

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dank je:) heb er nu wel wat staan maar denk dat ik dan iedere dag weer moet wijzigen. vind het idd een erg ingewikkelde site.

liefs

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey boefff!

fijn dat je weer terug bent en weer lekker kan beginnen met alles!

pfff, hier word het hem vandaag niet hoor... vanmorgen verslapen, vannacht wakker gelegen omdat alles me ineens aanvloog ( dat we nog het een en ander te doen hebben, kamertje nog leegmaken, gordijnen wassen, alles schoonmaken etc, etc, etc) toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik alles met ongeveer 5 maanden al voor mekaar, nu moet ik nog beginnen... en dat kan pas vanaf januari ( dus hoop ook maar niet dat het kindje te vroeg komt) want ik heb ervoor gewoon geen tijd!
    gister ff kleertjes uit zitten zoeken van wat ik nog heb enzo... nou, maar niet teveel over nadenken, kan er toch niks aan veranderen... hou er altijd van alles lekker ruim op tijd klaar te hebben, maar dat lukt nu gewoon niet ( ook gewoon omdat we natuurlijk ons zoontje rond hebben hobbelen) nou, genoeg geklaagd, hihi...

ik zat net ff in mijn agenda te kijken en zag dat ik nog maar 2 maandagen hoef te werken dus dat maakt weer een hoop goed!

xxx

15. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey Boefff, ik lees dat je het lekker hebt gehad, hoe vond je Jamaica ??? ben je ook bij de watervallen geweest ??

Hier alles goed, gelukkig, heb nu 2 echo's gehad (zie mijn foto's) met 1 week ertussen en je kon zien dat het toch al was gegroeid.
    Vorige week bij de gyn geweest en een beetje het plan van de zwangerschap en bevalling doorgenomen, mijn bloeddruk en het kindje worden heel goed in de gaten gehouden en ook wordt er extra getest op suiker door mijn overgewicht. Aanstaande vrijdag heb ik weer een echo, dan ben ik 9 weken als het goed is en krijg ik te horen wanneer ik ben uitgerekend.
    Ik ben wel veel misselijk vooral rond het avondeten, maar verder gaat het prima.

Ik duim nog steeds voor jouw en Bonita dat jullie deze kerst een mooi kadootje krijgen !!

XX

16. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Oh heerlijk he nog maar 2 maandagen werken....
    Tis ook druk met nog een kindje in huis (+ je man :D)
    Maar ach ik denk altijd maar zo, we zijn niet de enige, maar ik heb het ook wel hoor, en soms al helemaal als ik denk aan de bevalling...als ik in het ziekenhuis moet blijven, oh jee gaat dat allemaal wel goedkomen met mijn dochter...pfff nou moet er maar niet aan denken dan...
    Heb wel ook al zitten bekijken waar de box gaat komen in de huiskamer, waar hij eerst stond heeft mijn dochter nu háár hoekje, en dat kan ik niet zomaar veranderen voor haar.
    En ben al aardig aan het ruimen, gisteren op een rommelmarkt toch een hoop troep verkocht.

Nou ik vrijdag de termijnecho, spannend !
    XX

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey linda!,
    ja ben bij de watervallen geweest (misschien andere als jij bedoelt want er liggen er een paar in jamaica). was heel mooi:). ben ook geweest snorkelen, dat heeft toch de meeste indruk gemaakt. kwam ineens een rog tegen die 5x zo groot als ik was. deed het toch wel bijna in mijn broek toen haha.

fijn dat het redelijk goed met je gaat:) hopelijk is de misselijkheid snel over:).

ik heb morgen weer mijn uitgangsecho, hoop dat er al een mooi eitje zit dat het snel gaat deze ronde;):p

liefs

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    eerlijk gezegd had ik er tot voor vannacht ook geen last van, maar het vloog me ineens aan! echt vervelend! ik had dat bij mijn vorige zwangerschap als ik aan de bevalling dacht.... dan kon ik helemaal nerveus worden, maar nu, oh ik word echt gek, ben een giga controlfreak ( wil alles liever gister nog geregeld hebben als vandaag) maar dat lukt nu gewoon echt helemaal niet! het zullen ongetwijfeld de hormonen zijn, ben blij als dalijk de 22e mijn verlof begint, hoop dan ff in wat rustiger vaarwater te komen en dan kan ik mijn kleine man ook gewoon op mijn 'werkdagen' bij de oppas brengen dus dan ben ik lekker alleen thuis en kan ik toch nog ff alle dingetjes regelen!

jij vrijdag weer een echo, spannend hoor! we horen het wel!

xx

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    heb lang niet gereageerd, maar ik heb wel alles meegelezen.
    ik had er gewoon de tijd en de puf niet voor.
    ik ben ontzettend moe. heb de afgelopen weken veel avonden op school gezeten i.v.m. cursus en tafeltjesavonden. dus reageren kon ik niet echt.
    de misselijkheid is bij mij heel wisselend.
    door de weeks eigenlijk alleen 's ochtends spugen en verder gaat het wel.
    vorig weekend echt een heel vervelend weekend gehad, ik heb maandag zelfs de huisarts maar gebeld voor medicijnen tegen het spugen, omdat ik zelfs geen water binnenhield.
    afgelopen weekend heb ik een hele goede zaterdag gehad. helaas heb ik daar iets te veel gebruik van gemaakt en er een te lange dag van gemaakt, zodat ik zondag weer als een dood vogeltje op de bank lag.
    mijn echo van vorige week woensdag was erg mooi. ik moet hem alleen nog even inscannen zodat ik hem met jullie kan delen, maar ook daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
    volgende week vrijdag heb ik mijn 12 weken echo. ik kan niet wachten om de kleine weer te zien.
    als het goed is gaat deze week ons huis in de verkoop en hopen we hem nog te verkopen voor de kleine komt. ik ben benieuwd of dat gaat lukken, maar veel duimen en wensen en misschien, wie weet, gaat het wel lukken.
    @ saar, spannend bijna de sleutel. ik hoop maar dat jullie huis snel af is, dat je daar lekker kan gaan genieten en juliie richten op de komst van de kleine.
    @ bonita, heb je je eisprong al gehad? of zit je er nog steeds op te wachten.
    @ boefff, fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. nu weer met volle moed er tegenaan. zijn ze er nu al achter gekomen hoe het steeds komt dat je zo'n overstimulatie hebt? en zo ja wat gaan ze er dan aan doen?
    @ de rest, hoe staat het met jullie zwangerschap? en wat hebben jullie allemaal al gedaan?
    ikzelf heb nog niks gekocht, maar al wel het een en ander gekregen van de mensen die het weten (en dat zijn er best wel eel kwam ik achter)

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou het is dus schijnbaar geen overstimulatie. na je eisprong moet het lege eiblaasje in ongeveer 14 dagen weer klein zijn. bij mij duurt dat dus een stuk langer en daarom heb ik steeds bij mijn uitgangsecho van die grote follikel(s). is verder ook niks aan te doen als zwanger worden zei mijn gyn:p dus daar gaan we maar voor;)

wat vervelend zeg dat je zoveel moest spugen, ik hoop voor je dat het gauw over is:) en al bijna je 12 weken echo, ongelofelijk hoe snel het allemaal gaat!

liefs

Deel Deze Pagina