haai saartje, ja, hij is een heel eind gekomen! de rommel is weg, het kamertje is helemaal stofvrij en hij heeft alles geverfd ik zit nu dus heel de dag zo: ipv :x hihi... nu zie ik het weer helemaal zitten! dalijk verlof, lekker kleertjes wassen enzo en dan ook nog een beetje relaxen xx
ik heb het ook rond de 12e week geregeld! komt wel goed meid! voor de rest ook alles goed met jou?? jij was ook ineens zo misselijk toch ( heb niet alles helemaal teruggelezen) maar gaat dat nu al beter?? @ saartje, hoe gaat het trouwens met jou misselijkheid?? is dat over, of zit je nog steeds aan de medicijnen?? xxx
Heerlijk joh! Wat goed dat ie al zoveel heeft gedaan! Kun je weer een beetje relaxen! Hoeveel dagen moet je nog werken? Tis nog maar heel weinig he! Ik bedacht me gisteren opeens dat ik met vandaag meegeteld nog maar 7 werkdagen heb dit jaar, en het is pas 7 dec! Ik moet natuurlijk nog wel bijna 3 maanden in 2012 voor ik verlof heb, maar vond het wel een leuk idee! A.s. maandag hebben ze een rondleiding in het KDV waar ik de kleine straks 1 dag per week naartoe wil doen. Kunnen we dan mooi samen naartoe, want mijn man heeft de hele dag vrij ivm de 20 weken echo. Ik ben wel heel benieuwd hoor! Moet er nu nog niet aan denken om die kleine straks met 3 maanden oud daar achter te moeten laten... Maar het is maar 1x per week gelukkig...
Het is over, maar wel zolang ik aan de medicijnen blijf. Als ik ermee stop, komt al het maagzuur weer omhoog en kan ik weer niet slapen... Laatst ook weer een keer gekotst... Maar dit keer was het echt eten dat er gewoon niet in wilde blijven... Daarvoor was het elke keer maagzuur en gal. Dus ik blijf gewoon aan de pillekes hoor!! Dat helpt wel goed iig.
haha, ik hoef nu nog maar (na vandaag) 6 dagen te werken en dan zit het erop! ik ga wel 2 januari nog ff terug ivm de limo lunch van 538 die wij gewonnen hebben, die zouden we eigenlijk 2 weken geleden hebben gehad maar toen was de limo stuk en werd het naar 2 januari verzet, dus die dag ga ik nog naar mijn werk... maar lekker hoor meid, voor jou schiet het ook al aardig op! je zal dalijk zien, dan is je kindje geboren en wil je het helemaal niet wegbrengen ( dat had ik tenminste met mijn zoontje) dat gevoel kende ik helemaal niet, maar ik vertrouwde echt totaal niemand met mijn kind! ( had ik van tevoren nooit verwacht) maar uiteindelijk is het hartstikke goed als ze tussen de andere mensen en kindjes komen! wel spannend allemaal hoor!
Schande dat je niet álles heb terug gelezen !! haha nee hoor Ja het komt ook goed dat weet ik zeker ! ik ben iedere dag wel even misselijk maar het is niet zo erg dat ik moet spugen, gewoon een rotgevoel, ineens zo'n vlaag van misselijk. En erg moe, ik ben mijn bed nog niet uit, dochter in het busje gezet en als ik naar binnen loop denk ik al...pfff effe zitten hoor en zou zo mijn oogjes dicht kunnen doen.... Ik hoop dat dat straks wel minder wordt. XX
die vermoeidheid heb ik ook heel erg. na het aankleden of het douchen moet ik even bijkomen. daar komt dan ook nog bij dat ik 's ochtends standaard aan het spugen ben de afgelopen dagen. en de hele dag dat weeige gevoel in je maag is ook niet bevordelijk voor je energie. ik ben vanmorgen in mijn klas bezig geweest de kerstboom op te zetten en zo, maar ik heb ook veel door de kinderen moeten laten doen omdat ik gewoon echt niet meer kon. en dan ook nog verborgen houden, want de kinderen weten het nog niet. ik had vandaag voor het eerst dat ik in de loop van de ochtend mijn klas uit ben gelopen om naar de wc te gaan omdat ik ineens een heel misselijk gevoel had. er kwam niks uit, maar echt lekker voel ik me nu nog steeds niet. zo maar lekker naar huis en dan weer even slapen, want ik ben echt op.
meiden, wat ik nog ff wilde zeggen, bij mijn vriendin klopt de chinese geboortekalender niet!!! zij is 1 van de eerste bij mij bij wie die niet klopt!! zij zou volgens de chin.geb.kal. een jongetje krijgen en het is echt een meisje geworden!!! hihi... voor de dames ( die het net als ik niet weten) blijft het dus nog steeds spannend! xxx
Bij Dins klopte het ook niet volgens mij. Volgens mij zei de kalender bij haar ook een jongetje en ze heeft wel 2 meisjes! Haha! Nou, ik ben benieuwd hoor of de kalender bij mij klopt, maandag weten we het!! Ik heb zelf nog steeds wel het idee van een jongetje, maar ja, je ziet ook vaak dat er veel van hetzelfde geslacht tegelijk komen, en een vriendin is 5 weken verder dan ik, krijgt een meid, een andere vriendin is 1,5 week verder dan ik, krijgt ook een meid! Dus als ik ook een meid krijg, heeft ze iig genoeg vriendinnekes! En als het een jongetje wordt, heeft ie het straks voor het uitkiezen! Vorige maand zijn ook 2 andere vriendinnen allebei bevallen van een meisje, dus als ie een klein leeftijdsverschil niet erg vindt, kan ie kiezen! Haha!
Toch wel spannend he om te weten wat het wordt, en hoe dan ook als ik het zo lees zit hij of zij goed ! haha Ik heb een rustig dagje vandaag, maar voel me beroerd en verschrikkelijk moe...wordt er gék van, heb net al een uur op de bank gelegen terwijl ik zoveel dingen wilde doen. BAH Zo maar even frisse neus halen misschien helpt het...
@Linda en Marion, Wat vervelend dat jullie je allebei zo moe en misselijk voelen... Ik leef met jullie mee hoor! Dikke knuffel voor jullie!
vandaag weer een fm gehad. eitjes blijven steeds hangen op 10/11mm dus nu een stapje omhoog met spuiten. hopelijk zit er zondag dan eindelijk een groot eitje of 2 @bonita, al ergens last van?? liefs
Hier alweer ongesteld geworden ondanks dat ik gister de uitslag kreeg dat ik een eisprong zou hebben gehad. Vond het al vreemd want bij mijn ronde clomid had ik een progesteron waarde van 45 en nu maar 16 terwijl het op dezelfde dag in de cyclus was. En nu vanmorgen dus ongesteld geworden.... Gelijk gebeld naar het ziekenhuis om toch echt weer met clomid te gaan beginnen want heb echt niet het idee dat het werkt zonder! Word vanmiddag terug gebeld door een andere gynaecoloog dan mijn eigen, dus hoop dat het allemaal lukt! Ben benieuwd! @ Boeff: spannend meid, hopen op een flink ei van het weekend!!!! @ Bonita: Hoe sta jij ervoor??
Spannend, ik hoop dat je goed nieuws krijgt en gewoon door mag! Succes! Dat wachten is echt helemaal niks....
Hey Dames! Jeetje wat gaat het hier allemaal snel! Saar maandag je 20 weken echo!! Fijn zeg en dan weet je dus wat het wordt Ben benieuwd. Riniti, dus toch een beetje opgeschoten met de kamer? Ik heb nu ook nieuwe gordijnen en een hemeltje van de zelfde stof.. erg schattig! Verder al te veel kleren gekocht... maar er is ook zoveel leuks te krijgen voor meisjes.. pff Boef dus je eitjes zijn een beetje blijven steken? Maar goed dat ze nu goed controleren! Ik duim mee voor een prachtig eitje! Hoe is het verder met de zwangere dames? Erg misselijk of valt het allemaal mee? Hier gaat alles goed volgende week weer even spieken. Vind het allemaal wel spannend worden want voel haar nu erg duidelijk! Zo schattig. Alleen vind ik het een beetje vervelend als ik een tijdje niks heb gevoelt dan merk ik dat mn buik erg hard is en dat ik even rustig aan moet doen.. Hoef ook nog maar 7 weken te werken en heb ook echt zin in de tijd voor mezelf (helemaal alleen) Ik vind het zo raar dat er straks iemand altijd bij is.. denk wel dat ik even moet wennen
@ linda: zo naar dat je steeds misselijk bent! Moet je ook echt spugen of is het "alleen" het misselijke gevoel? Heeft de buitenlucht een beetje geholpen? @ mexxgirl: rot dat je weer ongesteld bent geworden, terwijl je (zoals ze zeggen) wel een eisprong hebt gehad. Maar wel fijn dat je cyclus een beetje normaal was qua lengte. Stel je voor dat je nog langer had moeten wachten, pff... hopelijk mag je aan de Clomid! Welke dosis gebruikte jij altijd? @ boeff... hopelijk doet de nieuwe dosis goed zijn werk en heb je straks twee mooie eitjes! Jij zou ook geen bezwaar hebben tegen een tweeling toch? Ik zou het ook niet erg vinden, zijn we ineens klaar . Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes, maar ja, ik zit ook pas op 5 DPO. Misschien na het weekend, goed duimen he?
Verschrikkelijk moe en alleen maar misselijk, niet spugen dus....je wordt er zo lamlendig van en heb nergens zin in, heb toestraks een was in de droger gedaan, heb gewoon geen fut om het er uit te halen, en dat is helemaal niks voor mij. De buitenlucht heeft een beetje geholpen, maar thuis meteen weer mis, heb nog even geslapen maar werd alweer misselijk wakker. De duimen draaien volop voor jou en voor Boefff en Mexxgirl !!
nee zou een tweeling echt leuk vinden, maar dan zou ik denk ik wel heel mijn zwangerschap zorgen hebben. gaat toch vaker mis enzo maarja,, eerst een zwanger worden @mexxgirl, mag je weer aan de clomid? @linda, vervelend zeg dat je zo misselijk bent. hoop voor je dat het gauw over is!! en bedankt voor het duimen, hopelijk helpt het @saar, jongejonge bijna 20 weken. weet nog goed dat we samen gingen spuiten haha. wat vliegt de tijd! kben wel heel benieuwd of de chinese kalender klopt bij je liefs
ik heb ook heel lang last gehad van misselijkheid. zo erg dat ik gister de drogist binnen ben gelopen en gevraagd heb of zij iets homeopatisch hadden tegen zwangerschapsmisselijkheid. toen zei ze dat je met dingen die je inneemt nooit helemaal zeker weet of het wel goed is. ze kwam bij me met 2 bandjes voor acupressure. ik dacht laat ik het maar proberen, baat het niet, dan schaad het ook niet. ik was sceptisch, maar na ze een dag gedragen te hebben begin ik er een beetje in te geloven. ik ben namelijk de hele dag nog niet misselijk geweest. helemaal niets. nu maar hopen dat het zo blijft. ik kan wel genieten van dit soort dagen. misschien dat het ook iets voor jou is?