PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Boeff: Ik mag weer aan de clomid, heb 1x eerder clomid 50 mg gehad en was toen gelijk zwanger! Hoop uiteraard dat dit nu weer zo is! Moet aankomende zaterdag beginnen met clomid 50!

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga voor jullie duimen. hopelijk worden jullie snel zwanger.

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    fijn dat je meteen kan beginnen:) dat wachten de heletijd heb je ook helemaal niks aan. nou ga voor je duimen dat je meteen weer lekker zwanger bent!!!

liefs

4. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    oke, misschien is dat ook iets voor mij ja, hoe is het nu ? nog steeds niet misselijk ???

XX

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Marion en Linda: Mijn vk raadde dat armbandje ook al aan! Voor mij had het geen zin, omdat het door mijn maag kwam en niet door de zwangerschapsmisselijkheid van hormonen...
    Gelukkig werkt het voor jou Marion! Als je je zo ziek voelt terwijl je voor een klas vol kinderen staat, daar word je niet echt vrolijk van... Hopelijk blijft het goed en kun je er lekker van genieten! Bij mij scheelt het zoveel! Kan er nu echt blij mee zijn, terwijl als je je zo ziek voelt, wil je wel blij zijn, omdat dat van jezelf moet, en omdat er anderen zijn die nog niet zwanger zijn, maar het gaat gewoon niet altijd. Nu ben ik helemaal hyper en volgens mijn moeder en man een echte 'giebelkont'! :D

6. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda, nee ik ben nog steeds niet misselijk. ik heb zelfs al 2 dagen niet gespuugd. echt heel erg fijn.

vandaag hadden we weer een echo, ik ben nu op 12+2 gezet. ach die paar dagen maken mij nu ook niet uit. alles was goed. de kleine lag alleen veel met de rug naar ons toe, dus een mooie echo was moeilijk, maar uiteindelijk ging hij dan toch op de rug liggen en hadden we nog een mooie foto van de zijkant.
    ik kan ze alleen niet laten zien, want we hebben geen scanner.
    maandag ben ik weer aan het werk, dan ga ik het de kinderen vertellen en dan zal ik de echo's scannen en als het lukt hier ook neer zetten.
    na de echo zijn we naar babydump gereden om te kijken, maar wat zal het moeilijk zijn om een keuze te maken. zoveel leuke dingen.

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wat leuk dat je weer een echo had! En gefeliciteerd met je "over de 12 weken grens"!! :D Leuk dat je het nu ook aan de kinderen kunt vertellen! Die zullen het wel heel leuk vinden! Voor welke groep sta je ook alweer?

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik sta voor groep 6.
    ik heb een woordzoeker gemaakt met alle namen uit de klas en als alle namen weg gestreept zijn blijft er een zin over en die is: mijn baby wordt in juni geboren.

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Marion, wat fijn dat alles goed was op de echo! En wat een leuk idee zeg, van die puzzel! Ben benieuwd hoe de kinderen reageren!

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wat een super leuk idee zeg!!! :D Ik ben wel heel benieuwd hoe de kinderen reageren, wel laten weten he!! :)

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk laat ik het weten.

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat een leuk idee zeg !!!
    Ik heb ook die bandjes gekocht, weet niet of het daardoor komt maar voel me toch ook wel een stuk beter...ik hoop het

Bedankt voor de tip !!
    XX

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan, en al is het maar een placeboeffect, als het maar helpt toch?

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh meiden, ff iets delen... gisteren had ik een flinke dip in mijn temperatuur en vandaag is die weer omhoog. Zou het dan toch (héél héél misschien) een innestelingsdip zijn? Ben nu 7DPO, dus ik moet helaas nog ff wachten met testen.

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey bonita!!

ik had de vorige cyclus op 5 dpo een echt dip in mijn temp, helaas niet zwanger. hoop voor jouw dat jij wel zwanger bent:D je kaartje ziet er iig erg goed uit tot nu toe!
    ik ga voor je duimen!!

liefs

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff: ja ik weet het, 2 cyclussen geleden had ik ook op dag 5 en 6dpo een dip en was toen ook niet zwanger. Maar ja, de wens is de vader van de gedachte he ;). Is er nog nieuws over jouw eitjes?

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    moet morgen voor een fm. heb nu 3 dagen ipv 75, 82,5 gespoten. de vorige keer was dit genoeg. nu hopen dat het deze ronde ook zo is

liefs

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pff, weer een tegenvaller vandaag. er was niks doorgegroeid en moet nu weer ietsje meer gaan spuiten. hopelijk dan woensdag eindelijk een groot ei!

liefs

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik blijf voor jullie duimen.

20. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Heh wat vervelend, moet toch een keer gaan lukken hoor, ik duimduimduim door !!
    XX

Deel Deze Pagina