Wil me ook graag bij jullie hier aansluiten..ff heel beknopt mn verhaal We zijn al een 1,5 bezig met oefenen. Dit jaar pco geconstateerd en we zijn nu met de eerste ronde van clomid(100mg). Ik had 3x posit ovu test maar dacht dat de eerste de officiele was totdat de laastste ovu test donkerder was aldus veel positiever dan de andere 2 maar we hebben tot dag 14 geklust omdat manlief daarna naar het buitenland moest... Dus heb me ei gemist. Heelaas kan ik bij mij geen eisprongpijn herkennen omdat er steeds daar beneden 'iets' aan de hand is, steken hier en daar ppff. Heb op dag 28 een CBtest gekocht en der stond niet zwanger. Volgende ronde maar tempen plus ovu test samen gebruiken. Bij de tweede rond zal ik meer begeleid worden met meerere echo's dus met volle moed ga ik naar de tweede ronde
Hoi Dins, Heb er zelf geen ervaring mee (Mijn cycli gaven niet echt aanleiding tot het gebruik van ovu-testen; heb het paar weken geprobeerd, maar was veel te dure hobby! ), maar volgens mij zijn ovu-testen niet echt betrouwbaar als je PCOS hebt... Maar mss dat er hier iemand op kan reageren die hier meer van weet! Succes met je nieuwe ronde clomid!
hoi hoi bedankt voor jullie warme welkom! ben inderdaad ook erg depri door die clomid en erg vergeetachtig vooral het vele wachten is erg frustrerend.... liefs cindy
Hoi meiden, Ben ff afwezig geweest,...oma van mn vriend is vorige week overleden en zijn erg druk geweest met regelen etc. Saar,...hoe gaat het met je?Las dat je ben begonnen met de Clommid.Spannend hoor. Riniti, hoe gaat het met jou?Vanmiddag bij de gyn geweest,...hopelijk goed nieuws gekregen. Cindy, welkom hier! Dins, ook welkom! De laatste keer dat ik bij de gyn was, zei ze dat ovutesten niet veel zin hebben, omdat de LH bij PCOS-ers al hoger is en je dus bijna altijd wel een streepje ziet.Nu weet ik dat niet of dat ook bij clomid gebruik is. Ik mag maandag weer naar de gyn.Hopelijk is lief zn goedje helemaal in orde.Of heeft de acupuncturiste goed geholpen.
Hey Myuna, Gecondoleerd met de oma van je vriend... Ben idd begonnen met de clomid! morgen alweer op de helft van de pilletjes! Merk er nog niet zoveel van, ben alleen heeeeel erg moe en heb het zo vreselijk heet, terwijl de rest dat niet heeft... Dus mss toch opvliegers waar ik iedereen over hoor! Alvast succes maandag bij de gyn!! Ik mag dinsdag weer. Kijken of er al een eitje wakker wordt! Zal nog wel niet, hoop er iig niet op, kan het ook niet tegen vallen! Laat je het maandag weten? XX
hey meiden!!!! om te beginnen dins welkom hier, gezellig hoor, lekker kletsen met allemaal meiden waarbij de eieren niet willen .... @ cindy vervelend he meid, dat je je zo depri voelt van die clomid, ik ben zo blij dat ik het niet meer hoef te gebruiken ( ook omdat het nogeens helemaal niet werkte!!) @ myuna gecondoleerd met je vriend zijn oma! ik dacht al, waar ben je nou hoe vaak ga je naar de accupuncturist?? ik hoop zo voor je dat het zijn vruchten gaat afwerpen! meiden, ik ben gister naar de gyn. geweest EN ER GEBEURD EINDELIJK EENS WAT!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaa maar, ik ben voorzichtig want toen ik clomid gebruikte heb ik ook 1 keer gehad dat er een ei begon te groeien en die is er daarna weer doodleuk mee gestopt ( met groeien) dus ik ben niet al te positief ( anders valt het dalijk weer tegen voor mezelf ) maar het is beter als dat er niets gebeurd hihi, ik moet nu morgen weer terug en als hij dan niet verder is gegroeid gaat ze gelijk de dosis weer ophogen.... en saar, ik heb gister gelijk ff nagevraagd hoe lang ik met dat spuiten door kan gaan zonder ongesteld tussendoor te hoeven worden, maar dat kan gewoon eindeloos, ze zei... zodra je ongesteld word werkt het en hebben we dus de goede dosis en kunnen daar dan mee verder, dus dat vond ik ook positief nieuws, ik zit dus niet meer aan cyclusdag zoveel vast en dat ik dan weer eerst primolut moet gebruiken etc.... nou meiden, ik heb nog steeds mijn laptop niet terug, dus ik lees het weekend wel weer mee op mijn telefoon ( zet vooral alle nieuwtjes er hier bij ik lees het wel) maar reageer dus pas weer na het weekend!!! en saar, goed je best doen met dromen he hihi dikke kus riniti
@Riniti: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! (zeg ik heel voorzichtig, om je ei niet te laten schrikken ) Er gebeurt nu dus toch iets! Ben zo blij voor je meid! Wel fijn ook dat ze er nu bovenop blijft zitten! Morgen dus al weer terug, spannend hoor! Heel veel succes morgen weer, en ik blijf hard dromen!! XX
thanks lieve saar! haha goed zo dat je zo voorzichtig bent... stel je voor dat ie idd schrikt, dat moeten we niet hebben hahhahahaha voorzichtig met mijn eieren nou kan ik het jullie pas maandag weer laten weten maar ja, het is niet anders... ik laat het in ieder geval weer weten! voor jou gaat je afspraak ook al opschieten he?? 17e toch?? ik denk ook aan jou!!! dikke x
Hoi meiden! @ myuna en saar: oh thanks voor de tip want ik wist dat niet. Wat wel klopte was dat de laatste ovu test positiever was op dag 16 en na precies 14dgn heb ik mn ongi gekregen dus die laatste was toch wel mijn eisprong. Dan zal ik voor de z2kerheid ook tempen deze ronde, met meer begeleiding (echo's) hopelijk dat het echt raak is @Riniti dankje ben echt blij voor dat een eitjes bij jouw aan het groeien is!!!! Ik duim voor je dat alles goed loopt! Success meiden! Gezelligg om hier te kletsen met jullie meiden!!!
Dank,...lief van jullie! Riniti,jippie meid!!er gebeurt iig wel wat! Fijn dat ze het nu wel goed in de gaten houden en dat je gewoon kan blijven spuiten tot een ongi.Spannend hoor!Mag ik voorzichtig voor je duimen? Ik kom nu om de week bij de acupuncturiste,..ga er iig wel mee door.Voelt goed!Ben na een behandeling een stuk meer relaxed.Hopelijk werpt het z'n vruchten af. Saar,hopelijk blijft het hierbij met de bijwerkingen.Jij mag ook al terug komen volgende week.Laten we voor ons drieën er van uitgaan dat het een goede week wordt.Zal aan je denken en ik laat het maandag absoluut weten!
Vandaag clomid halen bij de apotheek en morgen dag 3 om weer ermee te beginnen. Happyyy!! Hoe gaat het met allemaal vandaag?
Dins, snap dat je blij bent! Gaan voor je duimen deze ronde! Met mij gaat alles goed,...eindelijk weekend,...dat betekent dat ik maandag naar de gyn mag.4wkn wachten duurt zoooo lang. Sorry dames, maar hoop dat het weekend voorbij vliegt! Fijn weekend!!
@dins: Ik duim ook mee: jij morgen weer de eerste, ik morgen de laatste! @myuna: Ik hoop ook dat het voorbij vliegt: ik mag dinsdag weer naar de gyn! Kijken of er een eitje wakker is geworden! (hoewel ik mezelf al heb voorbereid dat dat niet zo is...) Succes maandag!! Allemaal een fijn weekend! XX
Goedemorgen allemaal! @dins; succes met de chlomid! @myuna; ik vroeg me ook af of ik ovulatietesten kon gebruiken, heb dit nagevraagd bij de fertiliteitsverpleegkundige en volgens haar kon dit gewoon en kreeg je dan ook een juiste uitslag ondanks het gebruik van de hormonen @ saar28; ik heb het sinds ik chlomid gebruik ook ontzettend warm...heb zelfs het dekbed eruit gehaald ( en mijn man maar klagen dat het koud is ) ook kan ik heel de dag door slapen, erg vermoeid dus... PCOS Vorig weekend eisprong gehad! 22ste NOD
Cindy,.. m'n gyn had mij gezegd dat het niet betrouwbaar is door de LH die bij Pcos vaak al hoog is.Misschien dat als je clomid gebruikt, het wel betrouwbaar is.Dat weet ik helaas niet,want ik hoor maandag wat we gaan doen. Vervelend van die bijwerkingen!
weer een eigenwijs ei meiden, hij is gestopt met groeien wederom dosis verhoogd en woensdag weer terug grrrrrrrrrr, nu word ik het wachten echt een beetje zat, maar toch had ik er al een beetje rekening mee gehouden omdat ik al eerder ( met clomid) een groeiend ei heb gehad wat ook gewoon weer stopte met groeien :x hoe is het voor de rest met jullie??? kussie riniti
Hey meis, wat vervelend zeg dat jij van die opstandige eitjes hebt... En nu dus weer wachten... Bleh... Hopelijk is ie woensdag door de hogere dosis toch weer een beetje gegeroeid!! (we blijven dromen ) Ik heb morgen nieuws misschien, maar ws dat er nog niks te zien is... Daar ga ik iig alvast vanuit! Hoe is het met je laptoppie? Heb je deze wk nog wel een pc tot je beschikking verder? XX
nee meis, de rest van de week pc- loos... en laptop nog steeds bij de dokter en geen eieren wat een ellende allemaal he, ik ga nu in ieder geval wel weer voor jou duimen en heb wel mijn telefoon om op te kijken dus zet het er in ieder geval wel ff op!!! succes en ik ben erg benieuwd naar jou morgen, dikke kus
Hey meiden thx voor het duimenn hopelijk dat het raak is dit keer want wil z.s.m. Ophouden met clomid. @ rinitii: wat vervelend voor je meis! Ik kan best wel snappen dat je zat ben van het wachten. Ik sluit me aan bij saar: we blijven dromen! Keep your hopes up ok?! Verder denk ik wel dat je kan ovu testen kan gebruiken bij clomidgebruik. Toen ik mn ongesteld had gekregen was net 14dgn na de dikkste posi test. Denk dat je een paar keer iets positief kan krijgen,maar als je ze goed vergelijkt zie je dat het steeds donkerder is, bij mn laaste bleek die de echte positieve test te zijn.. Het is wel de eerste keer dat ik zo teste dus 2 posi en de 3de dikke posi dus vandaar dacht ik dat het gwn vanaf de eerste test mn eisprong had gekregen en/of ik mss overstimulatie had ofzo.. Maar dat was het geval niet gelukkig. Nou hopen dat het raak is deze ronde en rond dag 14 en 16 goed klussen
Riniti,wat balen meid!Nu weer wachten,..snap dat je het beu bent! Blijf positief hè!Blijf blauwe duimen draaien voor je. Dins,ga voor je duimen hoor. Ik ben vandaag bij de gyn geweest en de resultaten van zaad en lab waren goed!!Mag dus met Clomid beginnen. Eerst ongi afwachten en zonodig primolut starten. We zijn blij dat we nu echt kunnen beginnen! Mag na de eerste echo ook starten met ovutesten (dus bij clomid dus wel,Dins). Wordt vervolgd!