PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    bah wat rot, weer niet :( ik denk als jij dalijk eindelijk die positieve test in handen hebt dat je het gewoon niet meer kan geloven! maar aan de andere kant... 2011 is het niet gelukt... maar dan gaat het nu dus gewoon 2012 lukken! wat ik even niet zo goed begrijp is dat jij nog maar 3 maanden clomid mag gebruiken?? nu las ik een stukje verderop dat dat komt omdat je het dan al een half jaar gebruikt... is het dan niet zo dat je terugmoet naar het ziekenhuis en 150mg mee gaat krijgen?? of misschien zelfs mag gaan spuiten?? is toch wel heel raar dat ze je een half jaar zo laten tobben en je dan niet meer verder zouden helpen?? ( ik ben natuurlijk geen gyn, maar vraag het me gewoon ff zo hardop af zeg maar) meid geef vooral niet op he... de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit en ik moet je zeggen dat ik altijd heel positief ingesteld ben en het moment dat ik er niet meer in geloofde had ik een posi test in mijn handen!

dikke knuffel voor jou!

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey, nog een boogschutter zie ik ;) maar eentje die een stukkie jonger is als ik :) kop op he meiden, lukt het idd 2011 niet dan word 2012 JULLIE jaar! ik duim, duim, duim

x

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey noes,

ik heb ze nooit gebruikt... maar lees hier overal dat het met pcos toch geen nut heeft om ze te gebruiken!

grtz

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    tsjonge jonge, erg tactisch... las een stukje verderop al dat ze weet dat jij al zo lang bezig bent, het is ook gewoon echt superoneerlijk, helemaal als je al zo'n tijd bezig bent en je wens is zo groot, maar meis, geef vooral niet op.... ik kan je natuurlijk geen zekerheid geven dat het goed komt, maar er zijn nog zoveel manieren waar het misschien wel mee kan lukken... succes

knuffie voor jou

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

vind ik zo stom, tuurlijk, ik kan best begrijpen dat als je nog helemaal geen kindje hebt en je wilt dat wel heel graag dat je het jezelf meer gunt als iemand die al een kindje heeft... maar ik weet van mezelf dat dat echt nergens op slaat... omdat die wens juist dan nog groter kan zijn! ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat een gyn. zo kan reageren, een beetje erg kort door de bocht...
    kamertje gaat de goede kant op :) van de week ff kleertjes wassen en strijken, klamboetje ophangen en schilderijtjes ophangen en dan komt het goed, ik heb er eindelijk weer alle vertrouwen in ;) lekker mijn laatste 3 daagjes op het werk nu en dan VRIJ!!!!!!!!! hoe is het met jou voor de rest??

xxx

7. Noesje

Noesje Lid

15 dec 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest voor een fm en ik had een eitje!!! Alleen zit ie links en daar heb ik helaas niks aan door mijn halve baarmoeder en de linkereierstok die in het onderontwikkelde deel van mijn baarmoeder uitmondt...en doordat er een soort tussenschot in mijn baarmoeder zit kunnen de zaadjes daar niet komen...maar ik ben al zooooo blij dat de clomid iets gedaan heeft..nu moet ik donderdag weer terugkomen en gaat ze nog een fm doen..hij wasnu 13mm...En ik hoop dat ie doorgroeit...

Groetjes Noes.

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    goed nieuws meid! fijn dat de clomid in ieder geval iets heeft gedaan!! hopelijk volgende keer nog beter nieuws ;)

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hier is nog erg weinig nieuws.... Heb net gebeld en mag donderdag nog eens langs komen voor een echo...

10. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Geen ei dus! Clomid heeft het niet gedaan, donderdag terug en dan kijken of mijn menstruatie moet worden opgewekt en dan clomid verhogen! Moet donderdag terugkomen om te kijken of er dan wat is gebeurd en anders een kuurtje om menstruatie op te wekken en clomid te verhogen. Zwanger worden in 2011 is dus geen optie meer!!!!!1
    Wat een teleurstelling weer, hield mezelf steeds voor dat er nog wel een soort van hoop was dat mijn moeder het mee kan maken want de clomid had zo goed zijn werk gedaan.Na de miskraam worden veel mensen weer snel zwanger, dit mens dus kennelijk niet! Loop steeds achter de feiten aan, wat een ge*** . Ben het op het moment echt even zat, waar doe ik het allemaal voor! Het is toch wat dat betreft al te laat hoe je het ook wendt of keert! BAH!!!!!!!
    Heb vrijdag een bruiloft met vriendin die nu ongepland zwanger is en weet even niet of het haalbaar is voor mij om haar onder ogen te komen, ben het echt even zat nu!

Sorry voor het geklaag hoor maar moest het even kwijt!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje mexxgirl, dit is gewoon echt k*t en daar mag je gerust over klagen!! ik snap ook goed dat je het even helemaal zat bent want bij jouw is het nog eens een extra teleurstelling als het niet lukt!

hopelijk slaat een hogere dosis clomid wel aan en dat je dan heel snel zwanger mag zijn!

liefs

12. Noesje

Noesje Lid

15 dec 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mexxgirl

He meid wat een kl*tezooi...en je mag echt wel klagen,hoor...probeer de moed niet te verliezen...ik hoop dat de clomid de volgende ronde wel aanslaat..heel veel sterkte...

Groetjes Noesje

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jaaaaaaaaaaaaa goed nieuws:D:D:D heb al een ei van 15mm en een ei van 12mm:D nog 2x puregon spuiten en dan verwacht ik donderdag mijn pregnyl:)
    ik ben zo blij,, eindelijk goed nieuws:D

liefs

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Mexx hele dikke knuffel.. X

@Boeff oh super meid... Duim voor je dat het lukt...

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Net de uitslag gekregen van het uitstrijkje..
    Kreeg meteen ook de andere uitslagen...

Bloed was goed maar zaad niet...
    Wel genoeg zaadcelletjes maar te weinig activiteit...
    Moet wel gewoon donderdag gaan maar er wel rekening mee houden dat we nu weer 10 weken moeten gaan wachten...
    Want ze gaan mij geen medicijnen geven als het niet alleen aan mij ligt... Ze willen dan eerst afwachten wat de uitslag over 1o weken is... K*tzooi.. 10 weken is echt lang... Vooral als je maak 1x in de 45 dagen een eitje krijgt...

Heb wel nu wel een eitje wat testen zijn opeens positief...

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh boeff, wat goed!! Aan de klus, zou ik zeggen ;) . Wie weet wordt 2011 toch nog jouw jaar op de valreep!

17. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Geweldig Boefff !!! ik ga hééééél hard voor je duimen !

XX

18. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Balen zeg !! nou klussen maar als je een eitje hebt....je weet het nooit !!

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja dat ga ik ook doen... Krijg donderdag een inwendige echo hoop ik... Zodat ze wel kunnen zien of ik nu echt een eitje heb gehad of niet...
    Maar de Gyn zei net weer heel duidelijk aan de telefoon dat ze met mij voorlopig niks gaan doen en dus met andere woorden maar 10 weken moet wachten...
    Dat is dan pas rond 1 maart... De kans is dus klein dat ik in 2012 nog een baby ga vast houden...

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha jazeker flink aan de klus,, wel pas vanaf donderdag want hij moet wel ff zijn zaadjes opsparen!! ik hoop het zo dat ik nog net zwanger het jaar uit kan.

@linda, thanks voor het duimen, dat moet nou toch ondertussen wel gaan werken!

@suusjelove,, pff wat frustrerend zeg! ik zou zeggen, flink klussen en hopen dat de medicijnen niet meer nodig zijn!!

liefs

Deel Deze Pagina