@Boeff...Wat een geweldig nieuws meid!!! Nu maar hopen dat het deze keer raak is!!! Ik hoop en duim met je mee.. @ suusje...Wat een rotnieuws meid...alsof je al niet genoeg moet doorstaan!!!Maar laat je niet uit het veld slaan,hoor... Groetjes Noesje
he meid, wat naar nou... dat schiet niet op zo... ik wil je weer heel veel sterkte wensen en geef vooral de moed niet op... na tegenslag komt toch ook altijd weer voorspoed... succes meis, knuffie voor jou
shit joh... dat schiet ook allemaal weer lekker op ( not) als ik vragen mag... waarom in hemelsnaam 10 weken wachten?? ik snap best dat als het bij je vriend niet goed is dat ze met jou nog ff wachten met verdere medicijnen geven, maar waarom duurt dat zo lang?? is dat altijd zo?? bah zeg, nou sterkte maar! knuffel van mij
@ Mexxgirl, balen meis. maar probeer de moed niet op te geven. 2012 kan jouw jaar nog steeds worden. @ Suusje, Jeetje wat vervelend. en wat lang wachten. idd als je 10 weken moet wachten heb je grote kans dat je in 2012 je kindje nog niet kan vasthouden, maar dat kan nog steeds betekenen dat je in 2012 zwanger wordt en in 2013 lekker kan genieten van je kindje. heb je 2 leuke jaren. @ boefff, Ik blijf voor je duimen dat ze doorgroeien en dat je binnenkort lekker kan gaan klussen met resultaat. @ allen, hier weer een slechte week. ik ben doodmoe, het is een erg drukke week op school en ik denk dat ik daardoor in de ochtend weer zoveel moet spugen. nog een paar dagen dan heb ik vakantie en dan hoop ik dat ik goed tot rust kan komen en dat de misselijkheid dan helemaal weg is.
@Riniti Het duurt zo lang omdat dan pas het nieuwe sperma is aangemaakt... @Marion Haha dat klopt ook wel weer... Moet morgen terug voor inwendige echo en hoop dan dat ik iets kan regelen waardoor ik niet zo lang hoef te wachten... Dat ze op zn minst iets doen..
Wauw boeff! Wat goed nieuws zeg.. wie weet toch nog een bevruchting in 2011! Ik blijf voor je duimen!
@Boefff: JAAAAAAA!!!! Eitjes, hoera!!! En morgen kom je met nog beter nieuws, dat de pregnyl erin mag, en over 2 weken gaan we je feliciteren!! Dit keer lukt het! Ik voel het aan m'n water!! @Suus: Balen zeg, met je PCOS heb je sws al zo weinig kans... En dan ook nog eens zo lang moeten wachten... Pfff. Ik duim voor goed nieuws bij de gyn, dat je toch íets mag doen. Sterkte meid! @Marion: he toch, weer zo ziek... Hopelijk knap je van je vakantie idd weer lekker op en is het daarna gedaan met het spugen! Hier nog altijd de kleine niet gevoeld... Maak me er toch een beetje zorgen om. De placenta ligt netjes achteraan, dus dat kan het probleem niet zijn. Volgens de echoscopiste vorige week maandag moest ik de beeb nu heel snel gaan voelen. Ben bang dat z'n spiertjes niet goed zijn ontwikkeld ofzo. Tja, je haalt je natuurlijk vanalles in je hoofd. Ik zal blij zijn als ik het kleine ventje eindelijk voel!
Saar misschien heb je het wel al gevoeld maar wist je niet dat dat je beeb was....ik heb het natuurlijk al eens gevoeld maar denk nu juist weeer dat ik het wél al voel nu, en dat kan helemaal nog niet als je 12 weken bent....ik voelde het bij mijn dochter het best in het begin als ik een beetje onderuit gezakt op de bank ging liggen/hangen (beetje asociaal erbij liggen hahah) misschien heb je alles al geprobeerd, maar ik dacht ik meld het even
Hihi, thanx voor het meedenken!! Hopelijk hebben we rond 1 januari ofzo onze banken weer in huis staan! Volgende week zijn mijn man en ik allebei de hele week vrij en gaan we keihard aan de slag! De keuken is nu zo goed als af. Vandaag komen ze het werkblad nog inmeten, dat duurt dan nog een paar weken, maar ik krijg wel een noodblad. Dus volgende week kunnen we ons concentreren op de vloer en dan de meubels erin (in de woonkamer dan he). Daarna boven aan de slag! Haha, nog een hoop werk! Maar zodra ik die bank heb, ga ik helemaal los en zie je mij niks anders doen dan haaaangen! Ik voelde net wel íets in mijn buik, maar ja, had net wat gegeten. Of het de beeb was?
hahaha ja man lekker haaanguh !! Zou zo maar kunnen dat dat je beebje was hoor, het is een soort ploppen in het begin, net of het je darmen zijn, naderhand ga je het meer "bewust" voelen, Lorena had bij mij vaak de hik, zo schattig dan zie je je buik steeds van HIPS gaan haha
aan je water ja? nou dan moet het goed zitten hoor!! ik hoop dat je gelijk hebt @marion, vervelend dat je weer ziek bent, geniet maar lekker van je vakantie, zal je vast goed doen!! liefs
Hallo allemaal, Net weer in het ziekenhuis geweest voor de fm...Dat eitje wat ik had links (en waarvan ik dacht dat het links niks kon worden) is nu 21 mm dus die staat op springen...en de gyn zei dat mijn rechtereileider het eitje uit mijn linkereierstok een soort van op kan zuigen zodat dit toch geen gemiste kans is...Goed nieuws zou je zeggen,maar toen ging ze rechts kijken en daar zit nu dus ook een follikel van 14 mm...Dus kans op een tweeling...en dus mag er geen actie ondernomen worden deze maand,want ik kan met mijn halve baarmoeder echt geen 2 kindjes dragen...Toen vroeg ik en als het er toch 2 zijn...toen zei ze dat ze er dan 1 weg kunnen halen...ik vroeg hoe ze dat dan doen en wat ik toen te horen kreeg daar schrok ik zo erg van...dat ik ben gaan twijfelen of dit het allemaal wel waard is...misschien is het wel goed geweest zo...ik heb 3 gezonde kinderen...daar ben ik dolgelukkig mee...Ik zie het allemaal even niet meer zitten..ben heel erg verdrietig...Ik heb afgesproken dat ik als ik ongesteld wordt weer clomid ga gebruiken,maar dan een half pilletje en dan maar hopen dat er maar 1 eitje komt...al twijfel ik heel erg of ik dit allemaal wel door moet zetten...ik weet het even niet meer...
pregnyl is gezet!! had een ei van 20mm en mijn bms was 9mm!!! en persoonlijk record haha. andere eitje was helaas maar 14mm. ik word nu wel onder controle gehouden ivm die joekels van eieren steeds bij de uitgangsecho. dus moet nou zaterdag terug en dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad en moet dan ook nog een keer bloed laten prikken. eindelijk dus weer op het wachtbankje hopelijk word deze lange cyclus beloond @noesje, wat vervelend zeg, maar dat ei van 14mm is toch te klein om te springen? of kan die nog verder groeien? liefs
@Noesje oh meid dat is idd even schrikken... Dikke knuffel... @Boeff oh wat fijn voor je... Hier ook een klote dag... In ziekenhuis waren ze niet echt begripvol deze keer... Keken niet eens of ik nu een eitje aanmaakte of niet want dat maakte nu toch niks meer uit.... Het zaad was echt NIET goed... Wel genoeg zaadcelletjes maar er was maar 25% beweging en daarvan was maar 1% echt goed beweeglijk... Maar gelukkig wel kunnen regelen dat we 7 feb al kunnen gaan inleveren...
jeetje wat een nieuws. wat willen ze nu gaan doen dan? of moet je de uitslag van 7 feb nog een keer afwachten? liefs
@ Boeff...Wat fijn meid..ik hoop voor je dat je deze ronde in blijde verwachting mag zijn...De gyn zei tegen mij dat dat eitje van 20mm bepaald wanneer ie gaat springen...en wacht ie dus op dat eitje van 14mm..Ze zei dat ze echt tegelijk gingen springen...Dus ik heb geen keus en moet dit als een gemiste kans zien...en als ik weer ongesteld wordt moet ik een half pilletje clomid nemen ipv een hele dus 25 mg...hopen dat dat een beetje afremt en er maar 1 eitje is... @Suusjelove...he balen meid...Gelukkig dat je toch wat eerder in het ziekenhuis kan komen...dat scheelt weer... Liefs..