PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi Meiden,
    heb de laatste tijd alleen meegelezen.
    Mn pc en iphone werken de laatste tijd zo niet mee!pff!!

@Boeff, wat een goed nieuws!!!Ik ga echt zo hard voor je duimen!!Enne klussen he!

@mexxgirl, meid wat vreselijk kl#te.Ik hoop dat de gyn toch nog wil nadenken over een behandeling.sterkte meid!

@Suusje, Wat een naar bericht!Pcos en dan ook nog dit erbij.Wat moet je nu lang wachten,...sterkte!

@Noesje, wat schrikken joh.Balen dat je nu deze 2 eitjes moet laten gaan en een ronde moet wachten.

@ Marion, vervelend dat je nog zo ziek bent.Bijna vakantie, hopelij kknap je van de rust wat op.

@saartje, hoe gaat het met klussen.Lekker druk bezig?Las dat je de kleine man nog niet (zeker) gevoelt hebt.Misschien komt dat ook wel, omdat je nu zo druk bent?Suc6 met klussen!

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ boefff, misschien wordt het dat toch nog een soort kerstkindje.

@ de meiden die nog niet zwanger zijn. sterkte. ik blijf voor jullie duimen. ik hoop dat jullie hier hoop uit kunnen putten dat het ooit goed komt. wij hopen het in ieder geval.

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik wil alvast iedereen even fijne feestdagen toewensen en een gezond en vruchtbaar 2012 !!!

XXX

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey dames!

net mijn controle echo gehad en heb gewoon een eisprong gehad:D nu kan ik zonder onzekerheid plaats nemen op het wachtbankje:D

hele fijne feestdagen allemaal!!

liefs

5. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat goed Boefff !!! dit gaat em worden ik voel het gewoon !! op de valreep haha hoe leuk !

fijne dagen XX

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik hoop echt dat je gelijk hebt!!!

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    boeff: super dat je een eisprong hebt gehad! Ik ga voor je duimen tot 6 januari!! Wat zou dat een mooi begin van het nieuwe jaar zijn he?

Voor iedereen hele fijne kerstdagen!

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ boefff, fijn om te weten dat je een eisprong hebt gehad. ik ga ook voor je duimen.

@allemaal ik wens jullie hele fijne kerstdagen.

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff,...wat een goed nieuws!Ga echt heeeeel hard voor je duimen dat 2011 jullie heel veel geluk heeft gebracht!

Iedereen fijne kerst!Ik hoop dat we allemaal zwanger mogen zijn in 2012 en er mooie kindjes geboren zullen worden!

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Boeff wat een heerlijk nieuws zo vlak voor de feestdagen...

Ik wens iedereen Merry X-mas..!!!

11. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Jeetje boefff wat goed nieuws zeg!! Fijn dat ze nu de eisprong ook hebben gecontroleerd!! Ik duim natuurlijk weer voor je mee!!!

Spannend :D

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow boeff, je temperatuurstijging is wel heel duidelijk he? Thumbs up!

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja mijn temp doet het altijd super:p op een van de laatste dagen van de cyclus na dan:p had vandaag wel weer 36.8 maar zag bij mijn kaartje van vorige ronde dat ik bijna alleen maar 36.8 had.
    had vandaag ook een puntje roze verlies:( zou wel vroeg zijn voor een eventuele innesteling niet? zit 4 dagen na mijn eisprong.

hoe is het nog bij jouw? heb je weer bijna je eisprong?

@alle dames, bedankt voor het duimen!! en ik hoop dat ik snel met jullie mee kan gaan praten over kwaaltjes enzo;)

liefs

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    boeff: volgens mij zeggen ze altijd dat een eventuele innesteling rond 5DPO is, dus het zou best kunnen, spannend! Hier gaat alles zijn gangetje. Zit nu op dag 13 en heb meestal op dag 18 en 19 een positieve ovulatietest. Nog even afwachten dus!

15. Noesje

Noesje Lid

15 dec 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hebben jullie fijne feestdagen gehad?Ik heb allebei de kerstdagen veel buikpijn gehad en tweede kerstdag een vette positieve ovulatietest,maar zoals jullie weten moesten we deze kans laten gaan...dat voelde wel heel erg raar kan ik je vertellen...maar goed we hebben het gehad en over 2 weken kijken of ik ga menstrueren en dan weer met de clomid beginnen...

Groetjes Noesje..

16. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey iedereen !!
    Vandaag had ik de nekplooimeting, ons beebje was duidelijk lekker gegroeid,. je kon nu alles zien.
    De echoscopiste had moeite met de nekplooi goed in beeld te krijgen en de kleine was duidelijk lekker aan het slapen, ik moest even hoesten maar er gebeurde niks haha en even schudden met mijn buik, toen werd hij/zij wakker en bewoog, zo leuk om te zien !! na een paar minuten lag hij/zij wel al weer stil maar ze had het goed op kunnen meten, het zag er uit als een normale nekplooi maar ik hoor de uitslag 9 januari van de gyn.
    Verder ook wel minder misselijk en de broeken worden strakker !! haha

alles goed met iedereen ??

17. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    hey ow wat zeg! Kan me voorstellen dat dat in elk geval een geruststelling is! Spannend nog even dus voor 9 janauri..

Hahaha ja die kleding strakker gaat lekker snel natuurlijk!

Mijn buik is al echt wel giga.. ben maar klein dus valt extra op. Iedereen vraagt "hoe lang moet je eigenlijk nog"?

Nog vier weekjes werken en dan ben ik vrij! Hoe heerlijk is dat! Heb echt wel al last van nesteldrang zeg! Heb nieuwe gordijnen besteld wil nog een muur verven.. de droger is zojuist bezorgt.. voor de baby staat alles zo goed als klaar.. bijna elke avond gluur ik even naar binnen en ben de kleertjes beetje bij beetje aan het wassen. Binnenkort alle hydofiele doeken en slabbertjes en dan kan ik het bedje op gaan maken en mn tas gewoon al klaar zetten! Kijk er echt naar uit dat ik mn dochter straks lekker kan vast houden. In mn buik is ze tot nu toe lekker rustig. Ik voel dr vaak een beetje bewegen maar heb er geen last van. Volgende week weer naar de VK en dan een groeiecho, heb wel al bloedgesprikt en ze heeft de zelfde bloedgroep als ik :) A neg. dus geen spuit voor mij :D

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey lieve meiden,
    Heb even niet meegeschreven, maar wel af en toe meegekeken.

@Boefff: wat spannend meis! Ik hoop dat ik gelijk krijg met m'n water, haha!! :D

@Linda: fijn dat alles goed leek op de echo, toch alvast een beetje een geruststelling he! :)

@Trijntje: Wat heerlijk dat je alles al zo op orde hebt zeg!! Nog 4 weekjes werken maar!!! Ik bedacht me van de week al dat ik over iets minder dan 3 maanden al verlof heb, en werd daar al helemaal blij van! :D Maar jij bent echt bijna klaar!! En Riniti is nu al klaar toch, alleen nog de limolunch, volgende week, dacht ik! De bofkont! ;)

Hier in huis zijn we lekker opgeschoten! De muren van de woonkamer heb ik met witte tex en dan het onderste stuk met gewoon lak, maar die kleur is helemaal verkeerd uitgepakt, dus die moet opnieuw... :( Het was lila-achtig geworden, en dat naast een rode keuken, daar word je niet blij van! Nu heb ik een lichtgrijs laten mengen, ben benieuwd of die beter is...
    Vandaag hebben ze het keukenblad geplaatst! De keuken is nu helemaal af, ik moet alleen de kraan en de quooker nog binnenkrijgen en dan is ie echt helemaal af! Maar ik kan al wel gewoon koken, hoef niet meer te kamperen!! :D
    De vloer ligt er ook al helemaal in beneden, en die is ook al in de olie gezet. Ws morgen gaan we onze banken overhuizen! En dan wordt het echt een woonkamer! De lampen komen er ook in dan, en we hebben vandaag gordijnen gehaald voor beneden, onze slaapkamer en de babykamer. Ik moet alleen nog gordijnen voor m'n kantoor/logeerkamer en de badkamer en keuken.

Oja, ik heb eindelijk de baby gevoeld volgens mij!!! Ik schreef vorige week woensdag volgens mij nog dat ik wel een paar plopjes had gevoeld, maar niet wist of het de baby was of m'n spijsvertering! ;) Maar diezelfde plopjes heb ik daarna vaker gehad, en nu sinds een paar dagen voel ik ze elke dag. Dus dat moet toch wel de baby zijn! Ik merk wel dat ik overdag toch teveel in de weer ben, want dan voel ik niks. Pas als ik even rustig ga zitten en dan een beetje naar voren ga hangen, dan voel ik hem vaak wel even.
    Dat arme ventje zal wel denken! Mijn man is telkens met zaagmachines en boren in de weer geweest en 2 hele dagen lopen schuren, lekker veel herrie! Die kleine is straks nog bang om eruit te komen! :D

Zo, nou ik heb weer ff bijgekletst!! Hebben jullie fijne dagen achter de rug? Dat er nu alweer bijna een jaar voorbij is he... Wat gaat het snel. Ik hoop dat we allemaal maar mooie baby's mogen krijgen in het nieuwe jaar, en dat de meiden die nog niet zwanger zijn ook nog in 2012 hun baby'tje in hun armen mogen houden! We duimen gewoon verder!! :)

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    @Linda, wat fijn dat alles goed lijkt op de echo!Al een hele geruststelling denk ik.Nog heel even wachten op de definitieve uitslag.

@ Saartje, JAAA!Beebje gevoelt,...fijn gevoel he!Je moest er ff op wachten,...straks ga je hem steeds beter voelen.Jullie zijn dus al lekker opgeschoten met verbouwen.Fijn zeg!

@Trijntje,...wow over 4 weken al verlof.Fijn!!Ik over 6 weken, ga 4weken tevoren met verlof.Vind je het ook zo snel gaan ineens?Voor je het weet is de beeb er!Ik krijg nu ook wat nesteldrang,...wil alles klaar hebben en in huis hebben.

Ik ga morgenvroeg er 2 daagjes tussenuit,...dus kom hier niet meer.Wij vieren oud en nieuw in een thermencomplex (gelukkig badkleding verplicht,...hahaha!)'S avonds een buffet en een feestje.Ben benieuwd hoe lang ik wakker blijf met oud en nieuw.

@iedereen,...een hele fijne jaarwisseling.Voor 2012 een heel vruchtbaar jaar en dat er een hoop mooie en gezonde beebjes geboren mogen worden!!!

Liefs, Myuna, vriendlief en beebje.

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden,

hier ff een berichtje van mij... ben deze week al thuis geweest, maar heb totaal geen tijd gehad om achter de laptop te komen.. wil jullie allemaal alvast een heeeeeeeel gelukkig nieuw jaar wensen en dat de zwangere meiden allemaal een lief, mooi en gezond kindje in hun armen mogen krijgen en dat de ( nog) niet zwangere meiden maar snel zwanger mogen worden!

dikke kus riniti

Deel Deze Pagina