PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik sluit me bij Riniti aan... Ik wens ieder een een vruchtbaar 2012 en de zwangere een heel mooi en gezond kindje in 2012...

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ook ik sluit me daar bij aan.. iedereen een fijne, mooie en goede jaarwisseling en alvast een gelukkig nieuwjaar!
    voor alle meiden die nog niet zwanger zijn: 2012 word ons jaar:D:D

liefs

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik wil iedereen een zalig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar wensen. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden met veel zwangeren en gezonde baby's.
    Liefs.

4. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik wens ook iedereen hier een vruchtbaar en babyvol jaar toe !!

XXX

5. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey Boefff hoe is het bij jou ?? "voel" je al iets ?
    XX

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik voel vanalles haha,, maarja lang leve de pregnyl he.. geen idee wat ik ervan moet denken.. nog een paar daagjes en dan kan ik eindelijk testen..

liefs

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Oh meid, wat spannend he!! Ik hoop het zo voor je! Op een goed begin van het nieuwe jaar he!! :D

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    daar ga ik voor:D en als het niet klopt dan is er iets mis met je water:p:p

liefs

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb alle vertrouwen in het water van saar ;) . Wanneer mag je ook alweer testen boeff?

Iedereen een leuke avond gewenst en veel moois voor 2012!

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden,

allemaal een leuke oudejaarsavond/ nacht gehad?? en boeffie, wanneer kan jij testen?? spannend, ik duim weer!! oh, en trouwens bonita, hoe is het bij jou??

kuskus

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oehoe... dalijk lekker limo lunchen ( ben lekker off topic bezig, hihi)

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    wij waren rustig thuis met z'n 3tjes euh ik bedoel 4tjes haha is nog beetje wennen hihi :D
    Lorena heeft ook een slaapstoornis en slaapt altijd erg slecht, maar heeft gewoon door het vuurwerk heen geslapen !! ongelovelijk !!

De huiskamer is klaar alleen moet ik nog wat dozen en troep opruimen...tis mooi geworden.
    En ik hoest al een week lang, ik wordt er helemaal gék van, kriebelhoest, affentoe stik ik er bijna in en vooral 's nachts is het het ergst, ik hoest zo hard dat ik affentoe denk dat ik mijn beebje er uit hoest....:$
    Als iemand tips heeft tegen die rottige kriebelhoest ?? want als je zwanger bent mag je natuurlijk weer niks van al die hoestdrankjes hebben....:(

Riniti veel plezeir bij de limo lunch !!!! XXX

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    mijn kleine man hoest ook zo erg op het moment, die geef ik uiteraard wel hoestdrank ( maar dit hielp niet) en ik heb nu voor hem van dampo die verkoudheidsbalsem gekocht en ik moet zeggen dat het erg goed werkt bij hem... misschien het proberen waard?? kijk wel ff of je het met zwangerschap mag gebruiken ;) dat weet ik niet, volgens mij stond er dat dat mocht maar weet het niet helemaal zeker eigenlijk! vervelend hoor meid, hopelijk is het snel over, maar het heerst nogal en dan is het weg en komt het weer terug...

thanks linda, ben benieuwd, is vast wel tof, jullie horen het nog wel!!

xxx

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!

ik mag vrijdag testen dus ben benieuwt. mijn temp is vandaag wel een beetje gezakt dus hoop dat ie morgen weer hoog is.

@bonita, heb je al een eisprong gehad?
    @riniti, veel plezier bij de limo lunch!!

liefs

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ linda: beterschap met die rothoest! Hopelijk vind je een middeltje dat je mag gebruiken en waar je baat bij hebt!

@ riniti: hoe was het in de limo? Je bent nu lekker met verlof, wat gaat de tijd snel :$

@ boeff: duimen dat jouw temperatuur omhoog gaat! Hoe kan het trouwens dat je, in het schema bij FF, op de dag van de positieve ovulatietest de "streep" hebt staan? Heb je dezelfde dag je eisprong gehad? Meestal zeggen ze toch dat die pas 24-48 uur na de positieve test komt?

@ allemaal: ik heb vermoedelijk vandaag mijn eisprong gehad. Ik had gisteren een positieve ovulatietest. Tenminste, daar ga ik van uit. Ik had snel die test gedaan, maar geen tijd om op het resultaat te wachten (i.v.m. bezoekjes aan familie). Dus toen we na uren terugkwamen en ik op de test keek, was het linkerstreepje 99% dezelfde kleur als het rechter. En aangezien de test al ingedroogd was, ga ik ervan uit dat die wel positief was. Vanmorgen had ik linksonder in mijn buik wat steekjes, misschien dat dat de eisprong was. Voor de zekerheid toch nog maar klussen vandaag en dan weer op het wachtbankje!

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik hen die streep op een of andere manier zelf gemaakt.. want kreeg er geen.. ik snap nog steeds niets van die site haha.. maar waar de streep staat had ik ook mijn eisprong. dat plusje staat er omdat ik probeerde daarmee die streep te creeren, maar dat lukte ook niet haha.

nou goed klussen idd en ik ga voor je duimen dat het deze ronde gewoon raak is!!

liefs

17. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Vrijdag mag je al testen??!! Spannend :D Ik duim weer voor je mee!

Verder iedereen natuurlijk een heel fijn en vruchtbaar nieuwjaar! Hopen dat er veel dames van gezonde babies mogen bevallen en zwanger mogen raken!!

Hier verder alles ok.. tijd gaat zo ontzettend snel.. hoef nog maar 3.5 week te werken... begin er een beetje moeite mee te krijgen omdat ik nu iemand anders aan het inwerken ben met mijn taken :( Toch lastiger dan dat ik had gedacht.

Verder heb ik over twee weken mijn groeiecho.. ben benieuwd hoe groot en zwaar ze is.. want mijn buik is namelijk gigantisch.. voor mijn doen in elk geval ben klein en niet dik van mezelf en mn buik is echt naar voren..

Verder gelukkig op een paar harde buiken na nergens last van! Beter kan natuurlijk niet :D Alle namen en adressen verzameld voor de kaartjes, de box staat klaar, kamer is zo goed als klaar alleen nog wassen, komende week ga ik met mn moeder de baby(camera)foon halen.

Wil ook graag nog een geboorteplan maken zodat mn vriend weet als ik daar niet toe in staat ben om aan te geven wat ik wel en niet wil.. verwacht ik natuurlijk niet maar je weet maar nooit!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Boeff oh spannend zeg...

Ik lig op de bank met een kruikje en veel pijn... Ik haat die rode duivels...
    Ben eens benieuwd hoe het volgende ronde gaat verlopen... Deze was echt heel anders dan de rest... Heb het idee dat het van het foliumzuur komt... Zou dat kunnen..?! Of aan het merk ofzo..?!
    Heb deze keer geen bloeding meer er tussen in gehad en een LF van 14 dagen...

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pfff temp behoorlijk gedaald.. verwacht vandaag of morgen mijn ongi.. en dan vrijdag weer voor een uitgangsecho.. heb er weinig zin meer in.

ga denk ik wel vragen voor een hsg want zul je net zien dat ik dadelijk nog een jaar bezig ben en er dan ineens uitkomt dat mijn eileiders verkleefd zijn ofzo.

liefs

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi meiden!

Riniti, hoe bevalt je verlof??Hoe was de Limo-lunch?

Linda, balen dat je zo last hebt van de hoest.Hoop dat je er snel vanaf bent.

Boeff, meid wat balen dat je temp is gezakt.Blijf nog een sprankje hoop houden!

Bonita, Jij op het wachtbankje,...spannend!ga voor je duimen!

Trijntje, kijk je ook ineens zo uit naar je verlof?Ik wel hoor,...nog maar 5,5 weekjes werken!!
    Gek idee dat het nu zo snel gaat he!

Suusje,sterkte met je ongi!

Deel Deze Pagina