Hè boeff, wat shit dat je temperatuur gedaald is :x ! Het is moeilijk positief te blijven he, na zoveel rondes. Ik ken het gevoel... myuna: thanks voor het duimen! Ik zie dat jij ook nog maar fftjes hoeft te werken en dan verlof hebt, heerlijk! Alles zover in orde voor de komst van de beeb?
Boefff hoe is het ???? ben erg benieuwd... Hier nog steeds hoesten, ik ben kapot gewoon, geen nacht slaap ik door en daarbij wordt mijn dochter ook nog eens iedere nacht wakker...nou ik hoop dat het gauw over is. Tis stil hier op het forum, de meeste meiden zitten naar hun verlof te leven of hebben het al. Meiden op het wachtbankje of wachten op de eitjes suc6 ! XX
@ Boefff! Hoe is het afgelopen?? @bonita, jij weer op het wachtbankje zie ik? Ik blijf voor jullie duimen @ Mamma van Lorena, bah wat vervelend zeg! Dat breekt je natuurlijk op zeg! Gaat verder wel alles ok? Wanneer heb je weer een echo? @ Myuna, ja kijk wel uit naar mn verlof hoor.. beetje dubbel gevoel dat wel.. en jij hoe gaat het met jou verder? @ riniti, is je verlof nu begonnen? Hoe was je limolunch?
@ Boeff: Hoe gaat het bij jou?? @ Bonita: Spannend, wanneer kan je testen? Ben even weggeweest want was zo aan het rommelen met menstruatie etc. Daarbij hebben we vorige week gehoord dat ze in het ziekenhuis niks meer voor mijn mams kunnen doen is allemaal heel moeilijk en het was een hele rara tijd met kerst en oud en nieuw. Ook heel mooi, hebben mooie momenten samen gehad! Nu net terug van de gynaecoloog en moet morgen beginnen met clomid 100, ben benieuwd! Hopen dat het nu wel weer aanslaat en maar weer doorgaan met wat afvallen etc. Meiden met verlof, geniet lekker! En nu hopen dat we allemaal zwanger worden, deze maand nog!!!! Tis nu wel genoeg geweest vind ik!!!!
hey meiden,, ben gister ongi geworden dus heb morgen weer mijn uitgangsecho. hoop dat ik nu wel meteen mag beginnen met spuiten en niet weer 2 weken stil lig. @linda, wat vervelend dat je nog zo moet hoesten, hoop voor je dat het gauw over is!! @mexxgirl, wat verschrikkelijk van je mams zeg! wel fijn dat je nu weer mag beginnen met clomid,, hoop dat je gauw zwanger bent!! @zwangere dames,, wat gaat het snel zeg!!! iemand nog ooit wat gehoord van sunlight, ze zal wel bijna uitgeteld zijn. liefs
ja het gaat verder wel goed, ben nog steeds erg aan het hoesten, maandag moet ik naar de gyn, de uitslag voor de nekplooimeting, hoop dat hij ons ook weer even laat kijken naar ons beebje. Ik merk dat nu ik die 12 weken voorbij ben veel minder oplet en dat de dagen veel sneller lijken te gaan, heerlijk gevoel... Wanneer ga jij met verlof ?
Balen Boefff....kan me voorstellen dat het steeds minder leuk wordt op deze manier, hoe is je man er onder ? Ik hoop ook dat je meteen aan de slag mag !! Ik hoest nog steeds, wordt er gék van... XX
@Mexxgirl Pff wat een verschrikkelijk nieuws... Kan me voorstellen dat het met zo'n dagen heel dubbel is... Sterkte @Boeff oh balen zeg... Hoop ook voor je dat je meteen weer door kan.. Want wachten is afschuwelijk.. @Mama van Lorena Balen van het hoesten, hopelijk gaat het snel beter... Succes maandag...
boeff: wat rot dat je ongesteld bent geworden! Heb je de uitgangsecho al gehad? Hoe komt het eigenlijk dat je de vorige ronde eerst 2 weken moest wachten ('t staat me even niet meer helemaal bij)? mexxgirl: wat een vreselijk nieuws dat ze niks meer voor je mams kunnen doen! Hopelijk hebben jullie nu wel nog een mooie tijd. mamavanlorena: spannend, maandag de uitslag vd nekplooimeting! Maar ze dachten al dat het wel goed zou zitten toch? Maar evengoed is het fijn als je de uitslag hebt natuurlijk. Sterkte met het hoesten. Hier gaat de tijd zó langzaam op het wachtbankje! Mijn temperatuur doet ook raar, normaal is die altijd duidelijk hoger dan voor de eisprong. Nu is die wat minder hoog. Maar ja, niks meer aan te doen als afwachten
nou voel ik me weer echt KUT!!! uitgangsecho gehad en ja hoor,, daar lagen de verrassingseieren weer.. 2 cystes van 4 en 6 cm! conclusie, we liggen WEER een maand stil. ik word hier zoooo gek van!!!! heb dinsdag een afspraak met mijn eigen dokter en ga vragen voor een hsg en ga zoeizo iui doen.. ik heb op deze manier maar 6 eisprongen per jaar en wil die dan ook optimaal benutten. ben benieuwd wat ze daar dinsdag op gaan zeggen. ik heb er iig helemaal geen zin meer in zo.. dat ik ongi ben geworden ok, maar dat wachten steeds. en dan zeggen ze dat je positief moet blijven,, ja HOE??? sorry voor mijn geklaag maar zie het even niet meer zitten zo.. liefs
Pff Boeff dat is idd zwaar KUT... Dus als ik het goed begrijp moet je nu wachten met spuiten ivm de cysten... IK snap hun soms ook niet hoor... Lijkt wel alsof ze niet begrijpen dat wachten zo lang duurt... Jullie doen nu alleen spuiten en moeten op de normale manier zwanger worden..?! Dan was bij jullie het zaad zeker goed he...
wij deden idd op de normale manier want het zaad was goed.. maar daar stop ik mee.. ik eis nu gewoon iui is hij het er niet mee eens ga ik naar een ander zh.. zo simpel is het. moet wel zeggen dat mijn dokters het wel redelijk goed snappen en ze willen ook echt wel stappen ondernemen dus hoop dat hij het dinsdag met me eens is. jij zit ook nog steeds te wachten ofni? liefs
Ja wij moeten ook wachten.. Vanaf 7 Feb mag vriendlief weer zaad brengen. Dan wachten op de uitslag en een afspraak maken. En dan krijg ik pas een stappen plan... En eindelijk eens te horen wat ze gaan doen...
pff duurt ook allemaal nog zo lang dus.. zit jij in maastricht in het zh? ze hebben het erover gehad om mij daarheen te sturen voor een second opinion. liefs
Yep daar loop ik nu sinds begin dec. Waar ben jij dan..?! Het moet een goed ziekenhuis zijn wat betreft zwanger worden...
zit in weert, ben wel tevreden hoor maar moet die second opinion wel in mijn achterhoofd houden. maastricht is toch een academisch ziekenhuis. liefs
Academisch heeft natuurlijk zijn voordeel maar ook zijn nadeel... Ik zou idd gewoon even afwachten hoe het gesprek gaat...
Nou zeg boeff, het is toch iets om mismoedig van te worden he? Wat een ellende, ik kan me indenken dat je het wachten zat bent. Met 6 eisprongen per jaar heb je gewoon de helft minder kans! Hopelijk vindt jouw arts het dinsdag ook tijd worden voor IUI! Trouwens, veel Limburgse dames hier. Kom zelf ook uit Limburg, ben bij Orbis (Sittard-Geleen) in behandeling.