PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Boeff: Wat balen meis, wat kan je daar moedeloos van worden he! Je hebt gelijk hoor wat iui betreft, houd je poot stijf (tenzij ze heeeele goede argumenten hebben om het nog niet te starten) en anders inderdaad een ander ziekenhuis misschien.

@ Bonita: Duurt zeker lang dat wachtbankje, wanneer kan je testen?

@ Suusje: Jij moet ook lang wachten meid, pfff is moeilijk altijd wachten op iets wat je zo graag al zolang wil!

@ Linda: Zal voor je duimen dat de nekplooimeting goed is!

Hier vandaag weer begonnen met clomid, ben heel benieuwd. Het MOET gewoon werken, word ook zo moe van al dat gedoe. De gynaecoloog maakte een opmerking dat ik PAS 2 jaar bezig was. Ik realiseer me dat er meiden zijn die nog veel langer bezig zijn maar ook die hebben vast gedacht toen ze 2 jaar bezig waren dat het lang duurde.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    PAS..?! Nou ik vind dat echt al lang hoor... Maar in hun ogen is het natuurlijk pas...

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    kom hier even een hart onder de riem steken!! Zo af en toe ben ik nieuwsgierig naar andere topics, dus vandaar....ik ben nu ook 2 jaar ''bezig'' om een kindje te krijgen. Hoewel, ik ben nog niet in behandeling. We weten nu al een jaar wat er aan de hand is (manlief is onvruchtbaar :() en gelukkig is er zaad gevonden (2 buisjes, het is niet veel want maar 2 pogingen) en dus ICSI kan beginnen..

sterkte meiden!!!!

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden,

hier ben ik dan eindelijk weer eens ;) al is het niet zo leuk om te lezen dat het voor de niet zwangere dames maar niet opschiet :( boeffie wat klote weer meissie, hopelijk gaat het ziekenhuis gewoon meewerken aan jou wensen en wil het met iui wel lukken...
    ik meende dat boeff vroeg of iemand nog wat van sunlight heeft gehoord??? zij heeft als ik het goed heb afgelopen dinsdag haar zoontje gekregen :) leuk he??
    voor de rest echt de limo lunch was hartstikke leuk, supergezellig!!! lekker gegeten alleen zat die hele dikke buik van mij in de weg hihi, ik kon niet echt lekker zitten in de limo ;)
    mijn verlof is lekker begonnen, ben donderdag lekker met de babykamer begonnen ( gelukkig met hulp van mijn moeder) en ja hoor, alles is nu netjes ingericht en klaar ( had ik bijna niet meer durven hopen ;) ik overzag het gewoon echt ff niet meer allemaal) maar nu dan toch is het in 1 keer klaar! voor de rest gaat het met mij ook hartstikke goed, de beeb is behoorlijk druk in mijn buik, af en toe heb ik echt een bult aan de linkerkant van mijn buik, dan weer aan rechts, echt grappig, ik geniet er nog maar ff lekker van!
    nou meiden, hoop van de week nog wel een paar keer online te kunnen zijn!

xxx riniti

5. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey meiden !
    Net terug van het ziekenhuis, de kleine weer even gezien en gehoord :D
    Uitslag van de nekplooimeting was 1 op 1500 kans op kindje met down (d.w.z. géén verhoogde kans !)...het is geen 100% zekerheid maar we zijn wel opgelucht.

Over 3 weken afspraak bij de verpleegkundige in het ziekenhuis en 3 weken daarna de 20 weken echo !! pfff wat gaat dat ineens snel zeg...

XX

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey boefff, jemig wat balen zeg.. kan me echt voorstellen dat je er niet goed van wordt..

Laat even weten hoe het morgen is gegaan!

7. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Nou dat is fijn nieuws zeg! En inderdaad wat gaat de tijd snel! Wilden jullie wel weten wat het wordt?

8. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja we willen dat nu wel weten ja, ben erg benieuwd hoor, mijn man wil zo graag een zoontje, voor mij maakt het niet zo uit...maar wel errrrrg nieuwsgierig haha

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wat leuk dat sunlight een zoontje heeft:D gefeliciteerd!!!(als je het leest)

@linda, gelukkig dat de uitslag helemaal goed was:D nu op naar de 20 weken echo,, gaat echt snel he! ben benieuwd naar het geslacht van jullie kindje!!

@trijntje,, laat het zeker weten, moet wel pas om half 5 daar zijn:( ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen.. mijn mammie gaat mee dus dan zal het wel goed komen:p:p ze weet precies wat ik wil dus als die arts het er niet mee eens dan zal de bom wel barsten hahaha

liefs

10. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Nou je hebt gelijk! Ze zien toch ook wel dat dit niet de oplossing voor jullie is en dat het alleen maar frustreerd.. Lekker op je strepen gaan staan!

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    boeff heel veel succes straks... x

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey boeff, hoe was het? Hopelijk hebben ze je serieus genomen en niet afgescheept met een halve oplossing.

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    moet morgen pas;)

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow werkelijk... Sorry, dacht echt dat het vandaag al was. In elk geval succes morgen!

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    maakt niet uit hoor:p evengoed bedankt alvast:) heb morgen de dag vrij gepakt dus dan gaat de tijd wel lekker snel:) ben echt benieuwd.

gaat wel goed met jouw temp he!!

liefs

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hallo meiden,
    Ben ff niet geweest, maar wordt er niet echt blij van van wat ik allemaal heb teruggelezen...

@Boefff: Ongelofelijk zeg dat je dit nu weer hebt! Ze zullen wel op een andere manier wat moeten gaan proberen bij jou, want het lijkt me nu wel duidelijk dat dit iig niet werkt! Pfff. Heel veel succes met je gesprek straks! Laat je niet afschepen hoor!

@Mexxgirl: Wat een naar bericht ook weer voor jou... Ik hoop dat je nu ook snel een keer goed nieuws kunt brengen aan je moeder!

@Linda: nog steeds aan het hoesten of inmiddels aan de beterende hand? Fijn dat de nekplooimeting goed was!

@Riniti: Wat fijn dat het kamertje nu op orde is! Dat zal je wel veel rust geven nu! En nu maar lekker genieten van het verlof!!

@Trijntje en Myuna: jullie ook al bijna verlof!! Het schiet nu echt opeens zo hard op he! Ik hoef ook nog maar 10 weken te werken! Verheug me er echt op!

@Bonita: Jij hebt ook weer een spannende tijd, geloof ik he. Succes op het wachtbankje! Dat het maar de laatste keer mag zijn!

Hier gaat het wel goed. Ik zie uit naar de 26/27 weken grens, dat het allemaal weer een stapje dichterbij komt en de beeb overlevingskansen heeft als ie komt. Het blijft toch nog steeds spannend! En natuurlijk ben je pas gerust als je een ademend, gezond kind op je buik hebt liggen.
    A.s. vrijdag heb ik weer een echo. Mijn moeder en schoonmoeder gaan dan mee! Ben benieuwd hoe mijn schoonmoeder gaat reageren, die heeft nog geen echo meegemaakt van mij, en het is voor haar het eerste kleinkind.

Dikke knuffel voor iedereen!

17. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Boeff: nog even op het laatste moment heel veel succes! En goed dat je mams mee is, altijd een goede steun in de rug :). Ben benieuwd wat het plan word!

@ Saar: ik hoop het ook! Leuk dat ze alletwee meegaan! Lekker nog 10 weken en dan verlof :) goed vooruitzicht!

@ Bonita: Hoe is het met jou?

Ik zit nu op dag 4 van clomid dus cd 6, morgen de laatste en dan hopen dat er aankomende maandag een groot ei te zien is! En dan natuurlijk deze maand zwanger, zou zo fijn zijn! Zeker nu kunnen we allemaal wel wat positiefs gebruik in de familie!

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nee nog steeds erg aan het hoesten, mocht wel van de gyn een hoestdrank of tabletjes nemen, hij zegt de kans op afwijkingen bij de baby kunnen nu daardoor niet meer veroorzaakt worden, de baby is inprincipe nu compleet. Het wil alleen niet zo veel helpen, zal wel moeten slijten....
    Succes vrijdag, altijd weer fijn om de kleine te zien

19. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik duim mee voor je dat je deze maand zwanger bent !! we houden de moed er in !!

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mexxgirl en saar: met mijn temperatuur gaat het wel aardig. Hij is nog wel hoog, maar het gekke is dat de temp andere rondes na de eisprong hoger was (er zat dan meer verschil tussen ervoor of erna). Ik voel natuurlijk alweer van alles, maar dat had ik andere rondes ook en dat leidde ook tot niks. Dus afwachten maar weer! Als ik weer een ronde van 32 heb, is a.s. maandag NOD.

Ik duim trouwens ook voor jou, mexxgirl, dat je maandag een mooi ei mag hebben!

Boeff... je bent nu aan de beurt. Spannend, ik hoop zo dat ze instemmen met IUI!

Deel Deze Pagina