@ Bonita: De andere rondes was je niet zwanger dus hopen dat het een voorteken is !!! Ga je ook pas maandag testen of eerder?
Ik weet nog niet wanneer ik zal testen. Het hangt er ook een beetje vanaf wat mijn temperatuur doet. Als die zakt, dan test ik niet. Maar als die hoog blijft, heb je kans dat ik zondag al een testje ertegenaan gooi.
Hoi meiden, ik heb de laatste tijd wel meegelezen, maar niet gereageerd. dit omdat ik tot vorige week echt nog misselijk was en erg moe. de misselijkheid is nu zo goed als weg. ik kan dus nu lekker gaan genieten. mijn buikje begint nu ook een beetje te groeien. nog niet zichtbaar voor de buitenwereld, maar wel voor ons. vervelend nieuws bij sommigen. boefff, vervelend joh dat er weer grote eieren zijn. ik ben benieuwd wat ze vandaag zeggen, ik hoop dat ze je tegemoet komen. mexxgirl, vervelend om het nieuws te horen van je moeder. nu maar hopen dat je snel weer een ei hebt en dat dat dan raak is. bonita, ik blijf voor je duimen dat je maandag een mooie test in je handen heb. sunlight, als je dit leest, gefeliciteerd met je kindje. riniti, kan je een beetje van je verlof genieten? de rest, sommigen al bijna verlof. spannend. ik heb gisteren mijn verlof geregeld. maandag 21 mei gaat mijn verlof in. mijn laatste werkdag is dus woensdag 16 mei omdat het daarna hemelvaart is. dat is al over 4 maanden. het gaat hard. heeft iemand nog iets van Dins gehoord??? wanneer was zij ook al weer uitgerekend? vrijdag 3 februari heb ik mijn 20 weken echo. ik kan niet wachten om ons kleintje weer te zien. zeker nu mijn misselijkheid weg is en mijn buikje nog bijna niet te zien is, kan ik het soms nog steeds niet geloven. denk ik dat het nog 1 grote droom is. eerst volgende week woensdag maar weer naar de verloskundige en het hartje beluisteren. dan is het weer even echt. het was even een lang verhaal, maar ik leef nog steeds heel erg met jullie mee.
ik ben weer blij gesprek met mijn eigen gyn ging goed.. heb donderdag al de hsg en mag vandaag al beginnen met provera. cystes waren al 2cm gekrompen dus dat gaat ook wel snel.. iui was absoluut niet nodig omdat alles verder goed is en het mijn kansen niet vergroot.. samenlevingstest deden ze ook niet, was volgens hem ook niet nodig.. dus al met al blijf ik gewoon spuiten en heb donderdag dan de hsg met hopelijk een goede uitslag over 2 weken moet ik dan weer bij mijn eigen gyn komen om te kijken hoe het eruit ziet en mag dan ook weer meteen beginnen met spuiten. pff gelukkig, nou heb ik iig het gevoel dat ik weer bezig ben en niet stil lig. normaal deden ze de hsg trouwens pas na 6 pogingen maar omdat ik steeds weer stil lig ivm die cystes mocht ik dat nu al. ben nu al zenuwachtig haha.. wie van jullie heeft er ook een hsg gehad en hoe is dat?? liefs
Nou boeff, ik ben blij dat je weer verder kunt! En zo snel al, donderdag al de HSG! Ik heb er geen ervaring mee. Hopelijk valt het mee.
boefff, fijn dat je weer verder kan. ik heb ook geen ervaring met een hsg. in ieder geval heel veel succes donderdag.
hey Boefff ik moest het even opzoeken wat het was een hsg maar na het te lezen weet ik zeker dat ik het heb gehad, ik was toen nog jong ik denk 16 of 18 toen ik hem heb gehad, t is niet prettig als de vloeistof wordt in gespoten maar het duurt gelukkig niet zo lang. Een beetje opgeblazen gevoel. En het is ergens goed voor !! succes donderdag, komt goed. XX
Hey Boefff, Ik heb het niet gehad, maar heb er wel over gelezen dat het idd een beetje vervelend kan zijn, maar ook dat je ik geloof tot een half jaar na de hsg een grotere kans hebt om zwanger te worden! Das natuurlijk wel goed nieuws!! Nou Boefie, hopelijk wordt dit hem dan! Ik zal niet meer met mijn water aankomen... Dat heeft niet echt geholpen helaas...
@Boeff ik heb dat ook nog niet gehad... Heb maandag heel veel last gehad van eipijn en dacht dat mijn eitje deze keer eens heel vroeg kwam. Maar helaas kwam ik dus echt bedrogen uit... Er is niet eens een ei...
gelukkig,, dat stelt me wel gerust. heb ook wel een hoge pijngrens dus dat zal wel goed komen morgen.. ben zenuwachtiger voor de uitslag. hoop dat ik die meteen krijg. @saar,, tjah misschien had je water gewoon een slechte dag heb idd ook gelezen dat je tot een half jaar erna vruchtbaarder bent.. ben benieuwd.. eerst eens hopen dat alles gewoon goed is. @bonita,, nog 4 daagjes. ga voor je duimen! liefs
Hoi meiden, Alweer een paar dagen geleden. Boeff, wat vreselijk balen allemaal.Was even spannend voor je, maar gelukkig stemde de gyn in met aanvullend onderzoek!Sterkte en suc6 morgen met de HSG,...ik duim voor goed nieuws. Mexxgirl, ik hoop op een mooi ei voor je.Goed nieuws kan je nu wel gebruiken idd! Suusje, Balen he dat wachten,...duurt altijd zoooo lang.Ik hoop dat jullie snel kunnen starten na de 7e. Sunlight, gefeliciteerd met de geboorte van jullie knul!! Linda, wat een goed nieuws!!Nog eventje tot de 20weken echo,...gaat snel nu he!Geniet en sterkte met je hoestklachten! Bonita, ik hoop dat de hogere temp een goed teken is!Ik ga voor je duimen!! Marion, wat fijn dat je misselijkheidsgevoel nu weg is.Nu kan het genieten beginnen,...en een beginnend buikje.Heerlijk toch! Nog heel fftjes en dat kan je de kleine weer zien.Willen jullie het geslacht weten? Saar, hoe is het met de verbouwing,...schiet het al op?Leuk dat jullie de mama's meenemen naar de echo,...veel plezier! Trijntje,ook lekker bijna met verlof!Mooi vooruitzicht he! Riniti, Heerlijk je verlof!Leuk te horen dat de limolunch geslaagd was.Wt een fijn gevoel moet het voor je zijn dat de babykamer nu klaar is!Zijn jullie nu helemaal klaar voor de komst van de kleine? Hier alles goed!maandag weer controle bij de vk gehad,...bloeddruk was mooi laag en mn hb mooi hoog!Beebje ligt al mooi met het hoofdje naar beneden,...dus ik ben helemaal blij!Gister de voorlichtingsavond over het bevallen gehad en ben nu helemaal ingelicht over hoe/wat/wanneer.Nog 4 weekjes werken en dan met verlof.Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik niet 6 weken tevoren stop,...na een fulltime werkweek ben ik echt zoooo op.Gelukkig heb ik een heel weekend om bij te komen. Maandag a.s. de bellypaint,...ben zo beneiwud.Ik kom hem dan wel ff showen!
@ muyna, wat leuk een bellypait. ik ben benieuwd, ik zit er ook over na te denken, maar ik weet het nog niet zeker. waar laat jij het doen? wij willen het geslacht niet weten en zullen er dus ook niet naar vragen. maar als we het zelf eventueel kunnen zien is het anders.
Marion,ik laat het bij het adres doen doe ik van Riniti heb gekregen.Rainbowcreations. Grappig dat jullie het geslacht ook niet willen weten.Je moet het wel aangeven van tevoren,anders kan het wel eens voorkomen dat ze het vertellen en laten zien.
Hey ladies, Vandaag bij de huisarts geweest, ik hoest nog steeds zo verschrikkelijk en doe geen oog dicht (man ook niet) verlies ook urine steeds met hoesten tis echt niet leuk meer, en hele lichaam doet zeer van het krachtzetten, heb nu een penicillinekuur gekregen deze mag met de zwangerschap en ik hoop dat het gaat werken. @boefff sterkte met de HSG vandaag !! XX
@boeff heel veel succes vandaag... @mama van L oh wat fijn dat je er nu wat voor gekregen hebt... Duim voor je dat het helpt... Een vraagje he... Hebben jullie ook wel eens ei pijn terwijl er geen ei is... IK had zondag en maandag echt ei pijn en dacht zelfs dat ik misschien wel een korte cyclus kreeg... Helemaal happy natuurlijk... Maar helaas mijn temp stijgt niet dus er was helemaal geen ei...
heb geen eipijn gehad, wel de eisprong gevoeld toen ik pregnyl heb gespoten, maar daarvoor voelde ik nooit iets. waarom gebruik je niet van die ovulatietesten ? zo kan je het ook bijhouden, bij sensitest.nl hebben ze ook hele goedkope
Die van Sensitest heb ik nu maar vind ik niet echt fijn omdat ik daarmee het erg lastig mee... Heb de keer hiervoor die van Matcare gehad... IK voel mijn ei meestal wel... Of ja ik weet nu hoe het voelt sinds een paar maanden... Maar deze keer voelde ik dus hetzelfde alleen kwam er geen ei... En toen zei iemand aan me dat dat ook bij PCOS hoort...
ik heb mijn eisprong nooit gevoeld, dus ik kan je er niet bij helpen. wel had ik met het slikken van clomid de eerste weken na mijn menstruatie veel buikpijn. dus misschien had je last van bijwerkingen bij het gebruik van clomid?
heeey myuna!! ja lekker joh, nu verlof... ben lekker in huis de laatste dingetjes aan het doen, mijn zoontje gaat op mijn werkdagen gewoon lekker naar de gastouder, dus maak nu grote sprongen met de dingen die ik nog allemaal wil doen! vanmorgen de ondersteek in huis gekregen... zo nog ff ziekenhuistas klaarmaken, huissie soppen etc echt heerlijk dit! ben gister nog bij de verloskundige geweest en alles was in principe weer goed... heb mijn dossier met medische gegevens meegekregen ( voor geval van nood dat dat mee kan naar het ziekenhuis) en vanaf a.s woensdag mag ik al thuis bevallen!! heb heel erg het gevoel dat dit kindje wel wat meer op tijd gaat komen als mijn zoontje... mijn zoontje heeft heel lang in stuit gelegen, is uiteindelijk toch uit zichzelf nog goed gedraaid, maar was wel 8 dagen te laat... dit kindje ligt al helemaal ingedaald, ik moet ook onwijs vaak plassen van het drukkende gevoel op mijn blaas! ben erg benieuwd, de baby is ook ontzettend druk, dat was mijn oudste helemaal niet meer op het eind... die was af en toe zo rustig dat ik me er weleens zorgen om maakte of alles wel goed was, hihi.. wat een verschil! voor de rest was ik bij mijn vorige bevalling eigenlijk teveel bloed verloren om nog een keer thuis te mogen bevallen ( placenta kwam maar niet, dus moest bijna naar het ziekenhuis om die operatief eruit te laten halen) uiteindelijk na een hoop gedruk op mijn buik en een aantal opwekkende spuiten in mijn benen kwam hij gelukkig toch nog thuis... alleen heeft het zo lang geduurd dat ik teveel bloed was verloren... mijn vk wist dat ik een echte hekel aan het ziekenhuis heb, dus die heeft er wat minder van gemaakt qua bloedverlies, anders zou ik dus nooit meer thuis mogen bevallen! was haar erg dankbaar maar de vk die ik gister trof werd er nogal pissig om... ze zei: ja het is niet voor niks dat je dan eigenlijk niet meer thuis mag bevallen, de kans is groot dat dat nu weer gebeurd... pfff wat een gedoe, mijn man was er ook niet zo over te spreken, maar ik heb zoiets van we zien het wel hoor, de ene bevalling is de andere niet... ze zei ook omdat ik vorige keer binnen 4 uur ben bevallen dat ik nu echt eerder moet bellen, want als ik haar tref is ze waarschijnlijk te laat ( ze woont wat verder weg) al met al vond ik het niet zo'n gezellig gesprek gister, had er ook al een beetje de balen van dat ik haar trof en ze was ook nog eens 3 kwartier uitgelopen! was er gister behoorlijk chagrijnig van, maar dat is ook weer gezakt, ze bedoelt het natuurlijk allemaal goed, dus wat dat betreft... wij zijn nu helemaal klaar voor de komst van de kleine... het enige waar ik me nu nog zorgen om maak is als mijn man er niet is ( hij is vrachtwagenchauffeur) dat hij niet op tijd terug is ofzo of dat mijn zoontje thuis is en ik niemand kan bereiken die er voor hem kan zijn... heb natuurlijk wat mensen achter de hand maar weet natuurlijk niet wanneer het precies gaat gebeuren) maar dat lost zichzelf vast op... als het 's nachts komt komen in ieder geval mijn ouders, voor overdag zie ik het wel dan.... hihi, mijn man word helemaal gek van me, die zegt steeds je bent nu echt dingen aan het zoeken om je druk over te maken het gaat voor jou ook al aardig opschieten meid, lekker man, over 4 weekjes verlof! joh, die zijn ook zo om! en dan heb je erna lekker langer! ben erg benieuwd naar je bellypaint! weet je al wat je gaat doen?? ik ga zo eens ff op die site kijken of die van mij en mijn vriendin er toevallig al op staan! ben benieuwd hoe je het vind!! ga je samen met je man/ vriend ( sorry ben het ff kwijt of je nou getrouwd bent of niet ----> dat noemen ze zwangerschapsdementie, toch?! ) nou meid, geniet er vooral maandag lekker van, je doet net als ik alleen een bellypaint toch?? of een bodypaint?? have fun, en alvast een fijn weekend! dikke x
dank jullie wel meiden ben echt benieuwd hoe me dat vandaag gaat bevallen. en nog benieuwder naar de uitslag! liefs