hey boeff, ik dacht dat je 's morgens al moest, dus toen ik net inlogde dacht ik dat het toch geen nut meer had je nog succes te wensen, alsnog bij deze dan! hoe laat moet je erheen? had ff geen flauw idee wat je nou moest gaan doen, maar heb het ff gegoogled, ben benieuwd meid, heel veel sterkte, grtz riniti
Hoe laat moet je, en weten ze dan ook meteen hoe het zit, of moet je weer op de uitslag wachten? Succes meid!!
moet om half 4, als het goed is kan ik wat meekijken en mijn moeder die gaat mee, die kan zoiezo de fotos zien dus heb precies verteld wat ze moet zien volgens een andere meisje hier op het forum(zit in hetzelfde zh) kreeg ze wel een voorlopige uitslag maar er moest nog een second opinion op komen. dus ze mogen het niet voor 100% zeker zeggen. hoop dat alles goed is!! liefs
En ik ook! En dan maar lekker profiteren van dat half jaar extra vruchtbaar! Al is hopelijk een half jaar niet meer nodig!!
hey meiden alles is goed gegaan vond het echt heel interessant om te zien.. kon zo volgen op het schermpje hoe de contrastvloeistof liep. heb er ook niks van gevoeld gelukkig gelukkig is alles goed en de eileiders zijn mooi open. liefs
daar gaan we iig helemaal voor weet nu dat alles goed zit, dus het enige wat ik nog moet hebben is een beetje geluk liefs
Nou meid, wat fijn dat het iig allemaal goed zit! Toch weer een geruststelling! En nu gewoon zwanger worden jij he!! Want je kunt het!
@ boeff: super dat de eileiders open zijn en dat je niks gevoeld hebt van het onderzoek! We gaan gewoon niet voor een beetje geluk, maar voor lekker veel geluk @ myuna: wat fijn dat je kindje al met het hoofdje naar beneden ligt! En dat je al helemaal bent voorbereid, dat geeft wel een gerust gevoel lijkt me. Ik kan me voorstellen dat het vooruitzicht om tot 4 weken voor de uitgerekende datum te moeten werken nu zwaar voor je is. Maar als je het volhoudt heb je straks wel langer en dan ben je er waarschijnlijk alleen maar blij om! Leuk trouwens dat je een bellypaint gaat doen. Die van riniti was toen ook zo mooi. Ga je hem hier ook showen? @ suusje: ik heb wel vaker gedacht dat ik de eisprong voelde, dan had ik steekjes linksonder in mijn buik. De dag erna was mijn temperatuur dan ook wat omhoog. Maar om nou met zekerheid te zeggen dat het de eisprong was? Ik voel altijd vanalles, nu op het wachtbankje ook weer, dus ik weet het eigenlijk niet... @ mamavanlorena: ik ga voor je duimen dat de penicilline kuur helpt! Dat is toch echt niks als je geen oog dicht doet. Je hebt je energie nu hard nodig met je zwangerschap en natuurlijk die kleine meid die je al hebt rondhuppelen! Hier is mijn temperatuur weer gedaald tot beneden de coverline. De laatste 2 cyclussen had ik dat ook, ongeveer 2-3 dagen voor mijn ongi. Dus het ziet er niet zo best uit. Maar we wachten het maar af, you never know!
Ja heb nu al 2 van de 3 pillen op voor vandaag en op de een of andere manier heb ik wel al het gevoel dat het hoesten minder is ! heb wel 2 uur liggen slapen op de bank vanmiddag, was gelukkig net wakker toen Lorena haar busje voor de deur stond haha En ja Bonita heb zeker mijn energie hard nodig nu maar helaas kan mijn kleine meissie niet rondhuppelen, was het maar waar !! maar desondanks heeft ze wel héél veel aandacht nodig Ik duim voor jou dat je niet ongi wordt over een paar dagen !!
Geeft niks hoor, vind het niet erg, je kan ook niet aan alles denken....of.....misschien ben je zwanger hahah vergeet je ook wel eens wat hihi
hehe, eindelijk gebeurd er eens wat als ik voor je duim nu de rest nog ff! wel fijn dat het zo meeviel joh! las op internet dat het ook erg pijnlijk kan zijn enzo.. nou hopelijk ben je nu ook nog eens een keer snel zwanger... ik blijf gelijk maar weer duimen dan! x
boefff, wat een goed nieuws. ik ben blij dat alles goed is. ook ik gun je alle geluk en blijf voor je duimen.
dank je wel meiden @riniti, las ook dat het heel veel pijn deed enzo,, toen hij mijn baarmoeder vastpakte kreeg ik eens soort van ongi kramp, maar las dat de vloeistof het meeste pijn deed. heb niks maar dan ook niks gevoeld @bonita, zag je temp vanmorgen, hoop dat ie toch weer omhoog schiet en dat je lekker zwanger bent liefs
gelukkig maar, beter zo dan andersom!!! ( dat je denkt dat doen we ff en dat het dan heel veel pijn doet zeg maar!) lekker dat je het nou gehad hebt joh... enne mijn duimen draaien op volle toeren hihi
@ Boeff: Wat goed dat het gelukt is en meeviel en natuurlijk dat de uitslag goed is! Nu alleen nog een baby " @ Bonita: Hopen dat die temperatuurdaling niks zegt en je alsnog zwanger bent! @ Linda: Ik hoop dat die antibiotica gaat werken en je je eindelijk weer een beetje beter gaat voelen.Zo is het toch moeilijk te genieten van iets wat je zo graag wilt lijkt me!
Heyb Dames! Ik dacht zet even een recente buik foto van me in mn album... ik vind hem echt gigantisch maar misschien komt het omdat ik maar klein ben.. Hebben de andere zwangere dames misschien ook ff zin om buikfoto's te plaatsen? Ben wel nieuwsgierig nl @ riniti .. ow verlof heerlijk!! geniet er lekker van.. @bonita, een temp daling las ik? betekent dat dan meteen dat je ongi wordt of is er toch nog een kans @myuna, een bellypaint! Ik ben wel nieuwsgierig hoor! Plaats je de foto's even? Ik heb aankomende week een groeiecho ben heel erg nieuwsgierig hoe groot ze nu is omdat mn buik toch echt wel een beetje groot is ( vind ik zelf) @ Linda, het zit je ook niet mee he.. hopelijk kan je snel een beetje overal van genieten