PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Thanks myuna!! Ik hou jullie zwz op de hoogte van het proces van dit 2de ronde.;)verder zal ik ook verder met jullie mee kletsen vind het een gezellige kring hierzo;)
    Xx

2. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Goedemorgen dames,

@ rinitri; wat vervelend zeg die eigenwijze eieren! hopen dat ze snel gaan doen wat ze moeten doen

@myuna; succes!

@ dins; hoe is het nu met je?

Ik zit nu 5 dagen voor me NOD, maar heb sinds gister ongi gevoel....hopen dat het niet doorzet. Kreeg gisteren te horen dat een kennis van mij ongepland zwanger is geraakt :x hoe oneerlijk kan het gaan in deze wereld???

Liefs cindy

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    cindy@ ja hoe oneerlijk kan het zijn in de wereld.
    maar jou tijd komt vast ook nog wel. kijk mij ben zwanger van de 2e en heb pcos. dus komt vast goed meid.

ritini@ succes morgen bij de gyn had ik niet in het pbtje gezet haha.

myuna@ succes!

hopen dat iedereen hier snel zwanger is meiden ik zal voor jullie blijven duimen.

hier intussen dus kwaaltjes aanwezig. ben de hele dag door misselijk.
    dus iemand nog goede tips hiervoor?

liefs sunlight

4. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    @ Cindy: Hoii ja het gaat goed. Morgen is mijn laastse dag (Cd7) voor clomidgebruik en voel al wat gebeuren. Ben ook vandaag begonnen met tempen 37,1 moet wel eerlijk zeggen dat ik soms lui ben op te tempen wanneer ik pas wakker ben:p.. Ben super benieuwd van deze ronde. ;) Zag ook dat wij ook dezelfe bijwerkingen hebben van clomid. Erg vermoeid en soms kan ik strontchagerijnig zijn en veel last van opvliegers eerst is het super warm daarna heb ik het koudd!! ppfff mja het is wel voor een goed doel ;)
    Ben aan het duimen dat je ongie NIET doorzet en dat je gwn lekker zwanger bent! Is dit je eerste ronde van clomid?

5. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hoi dins,

Nee dit is de tweede ronde...eerste ronde 50 mg gehad maar dat had geen effect...nu voor de eerste keer 100 mg gehad en dat heeft gelukkig wel effect gehad :) hopen dat het bij jou ook goed gaat komen deze ronde :):)

Liefs cindy

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Cindy,hopelijk blijft je ongi uit,..zal voor je duimen!
    Tja oneerlijk blijft het altijd.Zelfs familie van mij is voor de 2e keer ongewenst zwanger.Blijft echt een rot gevoel!

Sunlight, ik hoorde dat appel goed helpt.in de ochtend voor je opstaat eten.Dus je man mobiliseren voor een ontbijtje op bed!
    Sterkte!

Dins,pff wat een bijwerkingen!Is voor een goed doel.Ga voor je duimen!

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Hoeist met jullie allemaal?

Ja, het blijft toch moeilijk he, als anderen (ongewenst) zwanger worden, en dat terwijl jij alles op de goede manier en in de goede volgorde doet en het maar ni lukt... (mijn zusje, die altijd riep dat ze nooit kinderen wilde, werd op haar 19e ongewenst zwanger, en half jaar na de geboorte vergat ze een keer haar pil en nr 2 was onderweg... nou vraaaaag ik je!!:( En wij allemaal maar moeilijk liggen doen!)

Maar goed, er zijn hier gelukkig ook nog succesverhalen, zoals van Sunlight! ;) Vervelend van je bijwerkingen meid (ik wens ze stiekem iedereen toe, hier! :p)!!!

Verder nog ff kort: vandaag echo gehad: niks te zien, zoals verwacht. Toch een beetje teleurgesteld, omdat ik wel heftige bijwerkingen heb, dan verwacht je toch min of meer ook wel wat goede werking! ;) Maar goed, het was pas cd 10. Vrijdag terug, dan zal er ook wel niks zijn, maar hoop het heel stiekem wel een heel klein beetje! :D

Succes allemaal met pillen slikken/wachten op wel of geen ongi/misselijkheid/clomid-bijwerkingen en alles wat ik nog vergeten ben! :p

XX

8. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    @ cindy: dankjee!! Hoop ook dat het raak is bij jou! ;)heb je al wat klachten nu dat je nod om de hoek is?
    @myuna: ja wel lastig! Stap voor stap leer ik omgaan met deze bijwerkingen want altijd had ik echt last vam pms klachten.

Vandaag laaste clomid dag... Dan echo's en op eisprong wachten :) :)

9. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    @ cindy: dankjee!! Hoop ook dat het raak is bij jou! ;)heb je al wat klachten nu dat je nod om de hoek is?
    @myuna: ja wel lastig! Stap voor stap leer ik omgaan met deze bijwerkingen want altijd had ik echt last vam pms klachten.

Vandaag laaste clomid dag... Dan echo's en op eisprong wachten :) :)

10. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Goedemorgen,

@ dins; had begin van de week een ongi gevoel dat is nu wel weg eigenlijk, wel veel steken in me buik kan niet echt zeggen buikpijn maar is beetje zeurderig gevoel. Verder veel hoofdpijn en moet veel plassen. Dat waren de klachten wel zon beetje :) maar moest jij van de gyn tempen dan? Bij mij hebben ze dit gevolgd via echo's. Zo konden ze precies de groei van het eiblaasje zien en ze zagen dus ook dat hij weg was, dat hield in dat ik mijn eisprong had gehad.

@ myuna; bedankt voor het duimen :):)

11. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    #331 Dins, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    @ cindy: oeh klinkt spannend!! Ik duimm voor je! ;)..
    Ja ik ben idd gestopt met tempen dat hoefde trouwens niet voor de gyn. Ik wordt nu in mn tweede ronde echt om de paar daagjes via echocontrole begeleid om mn eitjes te meten. In de eerste ronde werd dit nog niet geregeld. Gelukkig nu wel!! Ben vandaag naar de gyn geweest( CD 8) en heb twee eitjes links en rechts haha clomid helpt echt bij mij, hopelijk dat maar 1 door groeit!! Ze zijn 1.1cm en moet maandag weer terug:) hopelijk dat deze ronde raak is want wil clomid niet meer :( ik word nu wat ietser vaker misselijk en duizelig en ben beetje downish geworden het is echt niet fijn gevoel.. :( mja het is voor een goed doelll alweerr haha :)

Hoe gaat het iedereen verder?
    Liefss

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden,

riniti kan nog steeds niet op zp komen zoals jullie weten.
    maar ze heeft mij een berichtje op hyves gestuurd en moest jullie laten weten van haar dat ze een groeiend eitje heeft.
    ze heeft gisteravond pregnyl gespoten voor een springend eitje en moet nu goed aan de klus haha.
    ze had het totaal niet verwacht en had de hoop al een beetje opgegeven, maar dan toch een groeiend eitje. ze had meer groeiende eitjes alleen die waren gelukkig nog niet groot genoeg om te springen anders werd het afgebroken deze maand.
    maar gelukkig was er maar 1 die groot genoeg is om te springen.
    dag 18 kan ze testen als ze niet tussen door ongi word wat we absoluut niet hopen natuurlijk.
    ik ben echt giga blij voor haar. zit hier helemaal met een big smile achter de laptop het goeie nieuws van riniti te vertellen.
    dus meiden alweer iemand met een rijpend eitje het komt bij iedereen hier goed. moed houden meiden!

liefs sunlight

ps: maandag is ze weer op zp als er vragen zijn dan kan ik ze misschien aan haar vragen via hyves.

13. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Jeeeeeh Riniti!! Super! Ben echt blij voor je! :D Nu goed klussen he!!!!! :p
    Wat leuk dat jij dat even plaatst, Sunlight, zodat wij mee kunnen genieten! Hoe gaat het met jou en je zw-kwaaltjes? Hopelijk groeit alles goed! ;)

Ik mag morgen weer voor een echo... (cd13) Spannend!

XX

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti,...Jippie!!!een mooi eitje!!!
    Nu aan de klus en dan weer duimen tot ze blauw gedraaid zijn.
    Ben super blij voor je!

Sunlight, thanks voor je update van Riniti.
    Hoe gaat het met jou?Wanneer mag je weer voor een kijkje bij de kleine?

Saar, Spannend!morgen weer een echo.Hopelijk groeit er ook voor jou een mooi eitje.

Dins, jij ook wat groeiends!!Voor jou kan nu het weekend biet snel genoeg voorbij gaan, denk ik!

Nog 4 nachtjes, dan mag ik testen en als die dan negatief is,....mag ik beginnen met de Primolut.Eindelijk gaat het gebeuren.
    Hebben jullie gister ook babyboom gekeken?
    Wat een zielig verhaal van dat kindje dat bij 22wkn is geboren.
    Heel bijzonder om nu bezig te zijn en babyboom te volgen.Had ik 4 jaar geleden niet kunnen bedenken.

15. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Ohh wat goed nieuws joh!!!! Ben echt blij voor je riniti!!!! Nu goed aan de kluss! We duimen allemaal voor je :D!!!bedankt voor de update sunlight aardig van je :) ben ook benieuwd van je zw kwaaltjes!

Saar: spannend!!! Hopelijk zie je een mooi groeiend eitje!

myuna:Jaa!! Wil idd dat de dgn snell voorbij gaan haha! Ben ook blij dat ik gelukkig meer begeleiding krijg om mn eitjes te meten dus ben erg benieuwd hoe deze ronde zal gaan :)

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Niks te zien... :(
    Maandag weer terug, maar heb geen hoop meer dat clomid 50 iets gaat doen.

Fijn weekend allemaal!

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    saar28@ hoi hoi, ja leuk he zo weten jullie even hoe het met ritini gaat. en kunnen we lekker blij voor haar wezen. en hopen dat het iedereen hier een beetje moed geeft. mooi kl*te dat je ei niet is gaan groeien. hopen op maandag. als er niks gebeurd mag je dan aan de 100 mg??
    ja met mijn kwaaltjes gaat het best. heb erg gevoelige borsten en ben de hele dag door misselijk. maar heb vanmiddag een echo gehad bij de fert arts en er was een kloppend hartje te zien. en het leek allemaal heel mooi. ze zei dit komt wel goed. dus we zijn heel erg blij. nu gaat er een hoop spanning van ons af het blijft toch lke keer weer spannend zo'n eerste echo.

myuna@ ik heb vandaag een kijkje mogen nemen van onze kleine uk er was weinig te zien alleen een hartje dat klopte en iets wat mogelijk een hoofdje was en iets wat handen en voeten gingen worden maar wat zijn we trots op ons kleine uk hij/zij doet het al zo goed!
    succes met maandag met testen. ik zal voor je duimen!

dins@ geen dank doe het met veel plezier.
    heb last van zere borsten en de hele dag door misselijk dus gaat goed met de kwaaltjes haha. ik heb het er dubbel en dwars voor over hihi.

18. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @sunlight: wat fijn dat je een goede echo had! :) Geniet maar lekker van je wondertje! Leuk hoor!

Ik moet idd straks aan de 100. Maar eerst maandag ff afwachten en dan ws nog 1x een echo. En dan weer helemaal opnieuw beginnen met de primolut. Zie er wel een beetje tegenop, maar het is voor het goede doel he! ;)

Ik had trouwens vandaag een mannelijke gyn die de echo deed. Ik helemaal zenuwachtig, stom he. Heb het al zo vaak gehad die echo's. Maar ja, was niks te zien. Hij had een verhaaltje over PCOS dat het eigenlijk gek is dat je zo vruchtbaar bent dat je zoveel eitjes hebt, en dat er daardoor dan juist weer niks gebeurt. Tja, is ook een manier van er tegenaan kijken. Vond hem wel positief en aardig. Maar had ook wel door dat hij eig zoiets had van: dit werkt niet. Op naar de dubbele dosis.
    We zullen het zien.

@sunlight: heb je je kleine ventje al verteld dat ie een brusje krijgt? :)

XX

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    @Saar, wat ontzettend balen!Je had zo goede hoop met 4 in de wachtrij.Wel fijn dat er nu wel direct opgehoogd wordt.Dat je niet nog eens een maand met de 50mg door moet.Suc6 maandag!

@Sunlight, fijn te horen dat op de echo alles goed is!
    Leuk om ff bij de baby een kijkje te nemen.

@all, misschien een stomme vraag, waar ik wrsch al een antwoord op weet.Maar toch.Bij de controle echo om te kijken of er een follikel groeit,...is dat ook een inwendige echo?Lijkt me wel,...maar vroeg het me af.

20. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    @ myuna : ja dat is ook een inwendige echo

liefs cindy

Deel Deze Pagina