PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke buikfoto, ik vind het nog best meevallen met hoe groot je buik is, maar misschien is dat alleen op foto.
    als ik thuis ben zal ik er ook 1 maken en die er ook op zetten. al is er nog niet zo heel veel te zien bij mij.
    @ Linda, werken de medicijnen al een beetje?

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha wat een leuke foto zeg:D:D echt een mooie buik!!! ben benieuwd hoe groot ie over een paar weken is:p:p ik ben ook wel benieuwd naar de buikjes van iedereen, vooral dins haha.

liefs

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti, Je bent al helemaal voorbereid zo te lezen!Goed joh!
    Fijn adt je vk een beetje sjoemelde om lekker thuis te bevallen.Hopelijk zullen de andere dames niet al te lastig doen als het zover is.
    Lekker dat je voor jezelf ook de tijd neemt en zoonlief naar de gastouder brengt.Kan jij een beetje uitrusten.
    Snap wel dat je het spannend vind of je man wel op tijd is straks, zeker omdat hij chauffeur is.M'n vk vertelde dat de weeen vaak beginnen als je je het meest veilig voelt en dat is meestal als manlief thuis is.Hoop voor je dat ze gelijk heeft!

Ik ga maandag met mn vriend samen de bellypaint laten maken.Natuurlijk zal ik hem hier ff showen, door jou heb ik een goed adres gevonden.Weet nog niet helemaal wat ik ga doen.Ben wel benieuwd!

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Oeps verkeerde knop.
    Ik ga weer verder met de rest van de dames!

Boeff, wat een goed nieuws!En wat fijn dat je niet veel pijn hebt gehad.Ik ga weer heel hard voor je duimen meid!!Hopelijk is het snel raak.

Linda, hopelijk slaat de antibiotica snel aan.Een goed nachtrust heb je nu wel nodig!suc6!

Bonita, balen dat je temp nu zakte,hopelijk schiet ie nog omhoog!

Trijntje, wat een mooi buikje!Ik zal binnenkort ook nog een foto'tje plaatsen.

5. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat een mooie buik Trijntje !! vind hem ook niet zó giga hoor maar kan me voorstellen dat hij voor jouw wel giga lijkt ;)

De medicijnen slaan volgens mij wel aan, heb redelijk geslapen, moet wel erg veel plassen maar dan val ik ook wel snel weer in slaap, dat was van de week niet dan lag ik weer een half uur of langer te "blaffen", mijn man slaapt nu maar even een paar dagen met oordoppen in hahaha
    Heb wel overal pijn in mijn zij en rug, zal wel met het hoesten te maken hebben, dus hopelijk gaat het iedere dag wat beter !!

XX

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @saar, hoe is je echo gegaan vandaag??

liefs

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Het was heel leuk! Duurde wel drie kwartier!!!! De 20 weken echo was maar 20 minuten ofzo. Het was echt een super echo! Hij lag lekker te spelen, pakte de hele tijd met z'n handjes z'n voetjes vast enzo. En aan het begin had ie een klein maagje een blaasje, maar toen zagen we hem daarna drinken van het vruchtwater! Echt heel leuk, we konden zo z'n neusgaatjes zien en z'n lipjes als ie z'n mondje open en dicht deed! En daarna zag ze ook dat z'n maagje en blaasje goed gevuld waren. Hij stak ook nog zijn handje op met de vingertjes gestrekt helemaal mooi in beeld. Ik zei, goed zo jochie, zwaai maar naar je oma's! ;) Ik ben echt helemaal verliefd op dat kereltje in mijn buik!! De oma's waren ook lyrisch! :) Zelf het echo vrouwke vond hem leuk. Ze zei dat het een mooi kindje is en dat ie alles zo mooi liet zien! Er is ook geen twijfel dat het een jongetje is, btw! Haha! :p
    En na afloop hadden ze ook nog een mandje met leuke spulletjes erin, mocht ik iets uitzoeken als bedankje. Heb grijs-wit gestreepte sokjes uitgekozen met een schattig muisje erop. Zo lief! En knuffeltjes heeft ie nu al heel veel, en zal nog wel meer bijkomen met de kraamvisite straks. Heb de sokjes hier op tafel liggen en smelt elke keer als ik ze zie! Kan echt niet wachten tot m'n menneke er is!! :D

Ik heb trouwens ook een foto van mij met mijn dikke buik geplaatst in mijn privéalbum. Die is wel van ruim 4 weken geleden, ik schijn daarna hard gegroeid te zijn. Het valt me zelf niet zo op, maar mensen die me dan een weekje niet hebben gezien ofzo, zeggen dat dan. ;)

@Trijntje: Mooi buikje hoor!! :D Ben eig ook wel benieuwd naar de andere dames!! ;)

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    saar wat leuk zeg dat je alles zo goed hebt kunnen zien:D lijkt me echt heel speciaal. wat leuk ook dat je een cadeautje uit mocht kiezen:D

mooie buik heb je zeg!! ben benieuwd hoe die er nu uit ziet dan als ie nog meer gegroeid is:D

liefs

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    saar wat fijn dat je zo'n leuke echo hebt gehad.
    mijn buikfoto ga ik vanavond niet meer redden. ik hoop dat het komend weekend gaat lukken.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mooie buiken hebben jullie.... :)

Wat leuk dat de echo zo mooi was... Je verteld het al zo mooi dat ik het helemaal voor me zag...

Hier weinig nieuws... Ik haat het wachten zo maar ja zit niks anders op...

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bonita je temp!!!! ik ga echt heeeeel hard voor je duimen dat ie zo blijft!

liefs

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, moet wel lachen om je enthousiasme :D . Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Ik zie bij de vorige twee rondes dat ik ook ongeveer 3 dagen voor NOD een dip had, vervolgens ging de temp weer omhoog en daarna weer omlaag. Dus het hoeft niks te zeggen natuurlijk ;) (maar stiekem hoop ik natuurlijk toch!). Als die morgen hoog is, dan ga ik testen. Dan is het 13 DPO, dus ik neem aan dat het wel betrouwbaar is.

@ saar en trijntje: wat een mooie buiken zeg, wauw!

13. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Bonita: Ben benieuwd meis!

Leuk hoor die buikfotos! Ik wil oook !!!!!!!

14. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0

Wow! dat ziet er inderdaad goed uit!! Ik duim voor je mee.. :D

15. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0

Ow wat leuk! Genieten dan he.. ik ben ook blij dat ik woensdag weer mag kijken. Dan heb ik een groeiecho en dan heb ik een beetje een idee hoe groot ze is :) . Leuke buikfoto zeg! dat ziet er al goed uit :)

Ik heb nog even een nieuwe geplaats.. van vandaag.. mn buik lijkt wel met de dag te groeien ...

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stop maar met duimen. Ik heb net getest en de test was negatief :( ! Ik neem aan dat ik morgen ongi word, helaas! Ach ja, we gaan gewoon door, heb nog 2 rondes Clomid dus we kunnen nog ff vooruit! Bedankt voor het duimen in elk geval!

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Bonita balen zeg...!!

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita, wat vervelend joh. toch duim ik dat je morgen toch niet ongi wordt.

ook ik heb even een buikfoto toegevoegd. je moet wel goed zoeken hoor.

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jonge jonge ik had het zo gehoopt voor je! nouja dan hopelijk de volgende ronde meer geluk!!

@marion,, dat is nog een klein buikje he:) wel mooi hoor!!

liefs

20. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Bonita: @#$%^&%$%#@### ( Zegt genoeg toch)

@ Marion: Mooi klein buikje, wel gek hoor want ik had eigenlijk net iets voor jou moeten lopen. Is best weleens lastig als ik jou je mijlpalen zie behalen. Volgens mij was je een weekje later dan ik zwanger! Wel heeel fijn natuurlijk dat het bij jou wel goedgaat!

Deel Deze Pagina