PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Ik moet morgen weer naar de gynaecoloog voor een FM, het is dan cd 12. Ben zo benieuwd of het nu wel weer werkt de clomid, het zou zo fijn zijn als we eindelijk weer een echte kans hebben na de miskraam!
    Had vanmorgen een ovulatietest gedaan maar die was nog vrij licht dus ben toch wel een beetje bang dat 100 mg ook niks heeft gedaan :( maar ja dat weet ik pas morgen zeker dus eigenlijk had ik die test beter niet kunnen doen.
    Hebben jullie weleens gehad dat je van de ene op de andere dag een positieve test had, terwijl de ene dag niet eens bijna positief was???????????
    Deze maand zijn we ook 1 jaar getrouwd en dan zou op onze trouwdag positief kunnen testen dus zou wel heel leuk zijn!!!!!!Duimendraaiers zijn gevraagd!!!!
    </B></B></B></B></B></I>

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik ga voor je duimen...

Ik heb de testen van sensitest en ik vind ze niet zo fijn... Ik krijg echt maar 1x een donkere streep...
    De rest van de tijd blijven ze ligt dus heel moeilijk bepalen of de ovulatie er aan komt...

Veel succes morgen...

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marion: leuk hoor, je foto's! Ik vind het altijd grappig om te zien hoe buiken per week groeien!

@ mexxgirl: ik heb het wel eens gehad dat mijn ovulatietest de ene dag nog vrij licht was en de dag erna een knaller, het kan dus wel! Ik duim voor je dat er morgen al wat moois te zien is! Overigens is het bij mij zo (ook Clomid 100 mg) dat ik meestal pas rond dag 19 mijn eisprong heb. Volgens mijn fertiliteitsarts is met Clomid een eisprong meestal wat later dan zonder Clomid. Dus misschien dat je over een paar daagjes een goeie ovulatietest hebt?

Ik was vandaag bij een vriendin op bezoek. Ze vertelde dat ze zwanger is van de 2e. Best confronterend, want wij waren ook al bezig toen zij zwanger was van de 1e. Maar ja, zo zullen er nog wel meer confronterende momenten komen, we moeten gewoon proberen positief te blijven :) .

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pff dat is idd even k*t.. Vooral nu je net weet dat het deze maand weer niet gelukt is...

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mexxgirl, ik kan me voorstellen dat het dan heel moeilijk is om mijn verhalen te lezen. Ik blijf mijn duimen blauw draaien voor je in de hoop dat je deze maand een mooie test in je handen hebt. en ook ik had met clomid pas rond cd 19 mijn eisprong, dus wie weet, werkt de 100 mg toch nog wel.

@ Bonita, idd erg confronterend. maar ook jij komt aan de beurt. ik blijf ook voor jou duimen.

Liefs.

6. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    @ Bonita: Moeilijk is dat he! Snap dat het confronterend is, zeker als het al de 2e keer is tijdens jullie proberen :( bij mij ook zon vriendin en vind het ook behoorlijk lastig!

@ Suusje: Je kan kijken op zwangerenkids.nl, daar hebben ze ook ovulatietesten voor weinig en zijn wel goed!

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Thanks zal daar eens kijken...

Bij mij in een ware baby boom onstaan...
    Ik heb 7e zwangere in mijn omgeving...
    En merk dat ik steeds minder met hun op trek daardoor...

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dat heb ik precies hetzelfde.. had zelfs een 'vriendin' erbij zitten, die wist dat wij ook bezig waren, en gewoon tegen me zei: ik heb al een mooi buikje he,, zou jij ook wel willen he.. was ook meteen de laatste keer dat ik haar gezien heb..

liefs

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bah wat een afschuwelijke opmerking... Dat is echt laag...
    Ik vind het zo jammer dat ze plotseling lijken te vergeten hoe het is als het niet lukt... Niemand meer die eens vraagt, belt ofzo...
    Kunnen alleen nog maar over baby's praten...

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    idd en het erge is,, hun zaten zelf ook in de mmm, alleen zij had het geluk dat het met de eerste ronde clomid gelukt is.

tis idd laag en hebben meteen geen aandacht meer voor je, en toen de kleine geboren was maar bellen wanneer we op kraamvisitie komen.. ja leuke vriendin ben je dan,, ook nog ff mijn ogen uitsteken met hun baby. terwijl we al meer als een half jaar niks meer van hun gehoord hadden.

maargoed dat ik jullie heb:D vind het ook heel leuk dat alle zwangere dames ook nog gewoon meepraten en leven:)

liefs

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    boefff en suusje,
    wat een vervelende ervaringen joh. ik kan me niet voorstellen dat mensen zo doen. zeker als ze zelf weten hoe het is.
    een vriendin van mij wist eerder dan ik dat ik zwanger was, maar heeft nog niks tegen mij gezegd. maar toen zij dat wist was ze er zelf ook net achter gekomen dat ze zwanger was. en ook dat heeft ze niet tegen mij gezegd omdat ze mij niet teleur wou stellen.
    ik noem dat een vriendin.
    ik ben blij dat jullie de steun hier vinden en dat wij jullie die kunnen geven.

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dan dat noem ik pas eens een vriendin...
    Wel fijn zeg als je zo iemand hebt...

13. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    Jeeeeee, er zat 1 ei van 25 mm en bms was 10 dus perfect! Nu eindelijk weer een echte eerlijke kans om zwanger te worden! Als ik zwanger zou worden zou ik uitgerekend zijn precies op de datum dat ik vorige x zwanger was, dus dat zou wel heel leuk zijn!!!! We gaan er voor, heb manlief al verteld dat ie aan de bak kan hahaha!</B></B></B></B></B></I>

14. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    Belachelijk dat mensen zo reageren, zo onnadenkend en lomp!!! Zou verboden moeten worden!

15. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    WOW !! een super ei dus !! we duimen weer volop verder !!

16. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik straks wéér naar de dokter, het zit me ook niet mee, maar de vrolijke ik krijgen ze niet zo makkelijk klein hoor hihi
    Ik hoest al wat minder dus dat gaat de goede kant op maar heb verschrikkelijke pijn in mijn zij, ik denk een gekneusde rib van het hoesten maar het kan ook iets met mijn longen zijn, dus toch maar even laten checken.
    Verder een heerlijk weekend gehad, hadden zaterdag een etentje, dochter was logeren dus we hoefden niet vroeg naar huis.....4 uur 's nachts kwamen we thuis !!!! hahaha dát was lang geleden !

17. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    haha doen jullie goed! Genieten van elkaar is ook belangrijk! Balen dat het nog niet helemaal goed gaat! En goedzo dat je je positieve ik er niet onder laat krijgen!!!

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    mexxgirl, wat een goed nieuws! super. aan de klus en dan weer wachten (dat blijft vervelend, was er maar iets waardoor je het meteen zou weten.)

linda, heerlijk he zo'n weekend. even alleen elkaar. moet je ook blijven doen.

bonita, weet je al wat meer?

weet iemand toevallig hoe het met dins is? ik ben heel erg benieuwd, we hebben al lang niets meer van haar gehoord.

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    oh mexxgirl wat een mooi ei..!!!
    ga voor je duimen en sucseks.. ;)

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mexxgirl: wauw, geweldig dat er zo'n mooi ei zat en dat het bms goed was! *draai*draai*draai (mijn duimen draaien)!

@ marion: ik ben nog niet ongesteld. Had vanmorgen wel lage temperatuur en ik heb hoofdpijn (heb ik meestal met mijn menstruatie). Van mij mag het wel komen!

Deel Deze Pagina