PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Bonita: ow, wat spannend!!! Ik zal hier weer duimen tot ze blauw zien hoor!!! Ik hoop het zo voor je meid, al dat wachten en al die clomid ellende mag nu wel eens beloond worden hoor!! ;)

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, spannend. ik houd nog steeds moed. zelfs met clomid had ik eeen cyclus die verschilde met een aantal dagen.
    en ik ben met clomid niet angekomen, maar juist een aantal kg afgevallen. elk lijf reageert anders.

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    En marion, zei jij nou laatst dat je pas op 17DPO een positieve test had? Had je toen voor het eerst een positieve test, of al eerder positief maar op 17DPO een knaltest?

4. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Bonita: Wat spannend meid!!! Ik had savonds wel positieve testen in het begin dat ik zwanger was maar met ochtendurine niet! Hcg hormoon wisselt in het begin nog heel erg dus kan best zijn dat je nu gewoon positief zou testen!!!! Spannend hoor, ga zeker voor je duimen!!!!!

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had op 15 DPO een licht positieve test en op 17 een knaltest. dus het kan nog steeds.
    heb jij er vandaag alweer een test tegenaan gegooid?
    en zo ja welke?
    want op 15 DPO heb ik er 2 gedaan en de 1 was licht posi en de ander omo wit.

6. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    @ Boeff: Hoe staat het bij jou????

Wij nu aan het klussen, vind het nu alweer spannend haha en het wachten is nog niet eens begonnen!! Gewoon het idee dat je een kans hebt is super!

7. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    En dat het voor ons niet zwangeren ook maar weer een heel vruchtbaar topic mag zijn!!!

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee vandaag niet. Eergisteren (zondag) heb ik voor het laatst getest met een dipstick van Zwanger en Kids. Ik heb nog meer van die dipsticks in huis en een test van Kruidvat 2v5. Met welke zal ik morgen testen?

9. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    Beste testen zijn die van de kruidvat 2 voor 5 euro, hoor ik van de meeste meiden! Zijn gevoeligere testen dan anderen! \FF naar de kruidvat Bonita :)

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn he, als je weet dat het klussen ook echt tot een zwangerschap kan leiden, omdat je een eisprong hebt! Veel klusplezier :D

11. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ik nog in huis dus komt goed morgen!

12. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    Die van zwanger en kids had een vriendin van mij gebruikt toen ze al een paar dagen positief testte met kruidvat en die waren negatief! Bij mij precies hetzelfde ook negatief toen ik al wel met kruidvat positief testte!

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hier nog aan de provera,, heb dinsdag een afspraak bij mijn eigen gyn en als dan alles goed is,, de cystes weg zijn, mag ik weer beginnen met puregon spuiten:D kan niet wachten,, ik wil ook weer een kans!!!

jullie goed klussen dan ga ik weer heel hard voor je duimen:D

liefs

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi meiden,
    jeetje ik kijk een weekend niet en er is zoveel gebeurt en geschreven!

Saar, wat een mooi verslag van jullie echo.Je klinkt helemaal verliefd en terecht natuurlijk!Mooi buikje heb je al hoor.
    Hopelijk is de glucosetest gewoon helemaal goed.

Marion, leuke buikfoto,nog een klein buikje.Maar wacht maar af, dadelijk groeit ie ineens heel hard.Mn buikje was ook niet zo groot,maar nu is ie toch wel aardig gegroeid.

Mexxgirl, meid wat spannend!!Heel veel klusplezier en suc6.Ik ga voor je duimen!!!

Linda, wat fijn dat jullie een weekendje samen hebben gehad.Goed dat jullie ook tijd voor jullie samen inplannen.Balen dat de fysio en de pcm niet veel hebben gedaan.Heb je warme kompressen al geprobeerd,...een kersenpitkussen oid?

Suusje, februari komt steeds dichterbij.Nog heel even.

Suusje en Boeff, dat zij zich vriendinnen noemen zeg!Echt schandalig.

Boeff, weer aan de provera.Ik ga nu al heeeeel hard voor jou aan t duimen!!

Trijntje,mooie buik!

Hier een fijn weekend gehad.Tot zo ver het lukte geshopt en gezellig met lief weekedn gevierd.Gister voor de bellypaint geweest.Ik vind het zo tof geworden,...heb een foto in mn profiel gezet.Jammer dat ie er weer af is.Verder gaat het goed,...nu wel wat sneller moe en benauwd bij het slapen.Maar dat hoort er allemaal bij.
    Vandag ais de kraamzorg geweest.Heel veel info gekregen en voor het eerst zie ik kraamzorg een beetje positief in.

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Myuna: super leuk je bellypaint!! :D
    @Bonita: En, en, en??? Heb je al getest met de kruidvattest????? Ben zo vreselijk benieuwd!!! Hoop echt dat je zo met goed nieuws komt!!!

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kijk onder mijn werk ook al iedere keer omdat ik graag het nieuws van Bonita wil weten. ze houdt ons wel in spanning hoor.
    Bonita, wat hebben je tests gezegd???????

17. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    Ik ben ook zo benieuwd!!Bonita waar blijf je meid!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bonita maakt het erg spannend...!!!!

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    BONITA! schiet op:D je houd het wel spannend zo!!

20. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    provincie utrecht
    haha zitten we hier allemaal in spanning te wachten op Bonita!! Temp is veelbelovend als ik het goed begrijp uit het temperatuurkaartje?!

Deel Deze Pagina