PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, hier ben ik dan! Fijn dat jullie zo meeleven :D. Ik was gewoon werken (en onder het werk doe ik niet forummen) en voor de rest voel ik me al sinds gisteravond belabberd. Zie scheel van de hoofdpijn, dus ik heb na het werk eerst even in bed gelegen.

Ik heb vanmorgen dus getest met de Kruidvat 2v5 en die was hartstikke wit. Ik snap d'r echt niks van. Nog steeds niet ongesteld. Ik voel nog steeds geen krampjes of iets waaruit ik kan afleiden dat ik ongesteld ga worden. Behalve dan mijn hoofdpijn, maar die heb ik nu al van maandagmiddag en normaal krijg ik die pas als ik al ongesteld ben. Ik voel wel een soort "bubbelig" gevoel in mijn onderbuik, weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar voor de rest nergens last van. Zou het zin hebben om morgen weer te testen? Heb wel nog alleen maar tests van Zwanger en Kids.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh balen zeg...
    Hmm ja ik heb hier op ZP altijd gelezen dat het HCG zich om de dag verdubbeld dus dan zou ik morgen overslaan...
    Of je moet er morgen zo een testje van zwanger en kids tegen aan gooien...

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jeetje wat spannend! ik zou even kijken wat je temp morgen doet. als ie dan nog steeds hoog is zou je misschien nog een keer kunnen testen..

je hebt ons wel in spanning gehouden zeg,, ik heb zelf om 3 uur mijn vriend gebeld dat ie even moest kijken of jij al een bericht had gepost:p:p

duim heel hard voor je door!!

liefs

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gekkie haha! Ik zal volgende keer wel kijken of ik nog voor mijn werk ff wat kan posten hier. Ik kijk morgen inderdaad maar eens wat mijn temperatuur is, misschien dat ik een dag oversla met testen. Ik lees overal dat die testen van zw&k pas heel laat een resultaat geven. Ik zal in elk geval ff iets laten weten!

5. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Misschien dat je net als ik savonds wel meer hcg in je urine hebt! Je hebt zeker met ochtendurine getest?

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik heb idd ook gelezen dat de testen van zk pas later positief geven. maar dat is denk ik ook bij iedereen verschillend want lees ook ervaringen van meiden die positief testen met z&k en kv5 nog negatief is. tis toch gewoon even afwachten.. ik hoop het zooo voor je!!!

liefs

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb inderdaad met ochtendurine gedaan. Misschien dat ik deze week dan eens met avondurine doe.

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, je maakt het wel spannend hoor. ik blijf doorduimen voor je.

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een update voor ik ga werken. Temp is iets gezakt maar heb gisteravond wel .2 paracetamol gehad, dat haalt je temp ook omlaag. Gee ongi en test zw&k negatief. Na het werk ben ik er weer!

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey trijntje!!

ja joh, echt, heerlijk dat verlof!!! eindelijk weer eens ff lekker wat meer tijd, voor mezelf en voor weer eens ff lekker met vriendinnen enzo af te spreken, wat dat betreft ben ik echt een bofkont hoor dat ik nog steeds alles kan doen wat ik anders ook doe!! ( was bij mijn vorige zwangerschap ook... overdag nog gezellig met mijn vriendin afgesproken en boodschappen gedaan, 's nachts bevallen, hihi) kom trouwens net weer terug van de vk en alles was weer goed!!! dus mag volgende week weer terugkomen!!! echt, mijn buik is trouwens ook behoorlijk dik hoor! hoe lang ben jij dan als ik vragen mag?? ik ben 1.68m ik zal binnenkort wel ff kijken om weer eens een foto te maken om hem in mijn album te zetten!! nou meid, hoor je weer!!

kuskus

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pff wat een onzekerheid, het blijft wel spannend zeg! en zeker omdat je normaal toch gewoon ongi word he??

liefs

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey myuna ;)

ja joh, is echt superlekker zo, zo heb ik ook eens wat tijd voor mezelf!! anders kom je bijna nergens aan toe!! wat grappig wat je schrijft, dat wist ik eerlijk gezegd niet ( over dat de weeen vaak beginnen als je je veilig voelt) dan ga ik me daar gewoon een beetje aan vasthouden! ;) je bellypaint is echt gaaf! maar daar hadden we het al ff over gehad :) ben ontzettend blij dat het helemaal naar je zin was, had het behoorlijk lullig gevonden als jij er geen bal aan vond daar en de paint niet mooi vond! heb je trouwens nog in die boeken gekeken?? heb je die nog gezien met die beschuit met muisjes?? vond ik ook zoooo gaaf!! ook echt een superaardige vrouw he?? nou meid, spreek je snel weer
    kuskus

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey saartje,

wat leuk dat de echo zo tof was!! fijn dat alles er zo goed uitzag!! dat is neem ik aan een pretecho geweest he?? heb je het op dvd mee naar huis gekregen, en met nog mooie foto's??
    hoe is het voor de rest met je?? en schiet jullie huisje al een beetje op??

xxx

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x echt balen weer!

x

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    tsjee, moet hier gewoon ff op reageren hoor.... sorry maar wat een rare mensen heb je toch ook! dat zeg je toch niet!! pfff je hebt groot gelijk dat je er gelijk klaar mee bent!

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    tuurlijk meid, dat verwachten we natuurlijk dalijk van jullie ook als jullie zwanger zijn ;) dit cluppie is veel te leuk om niet meer mee verder te kletsen! enne, ik ken jullie niet persoonlijk natuurlijk maar vind het wel echt heel vervelend om te lezen als er weer bij iemand de rode duivels zijn gekomen! ik snap dan ook zeer zeker die ' vriendinnen' van jullie niet hoor... nou hou je taai he ik duim voor jullie,

kuskus

17. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey!

Ow geniet ervan! Ik alleen nog volgende week werken en dan ben ik ook vrij! Ik ben 1.67 m dus gaan we gelijk op. Tot nu toe 13 kilo aangekomen.. en de baby heeft een groeispurt gemaakt waardoor ik voor de zekerheid nog een keer een suikertest krijg. Ze was nu al zo'n 2300 gram ff uit mn hoofd.. Als ze zo doorgroeid wordt ze3800 gram.. best een dikkerdje he...

Heb jij ook een groeiecho gehad?

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    lekker joh, schiet al lekker op voor jou ook dan! oh, oke, dus wij zijn bijna even 'kort' haha... ik ben zo'n 14 kilo aangekomen, oke, dus jou kleine heeft een groeispurt gemaakt, de mijne was met de groeiecho helemaal op schema qua gewicht en lengte! ik ga de beeb nu al wat minder voelen trouwens, krijgt natuurlijk minder ruimte... was zoooo ontzettend druk in mijn buik de afgelopen weken, haha, niet normaal meer! ff kijken, 3800 gram, tsjee da's idd best een flinke!! mijn zoontje was 8 dagen te laat en met de geboorte 3360 gram :) maar ja meid, lekker een beetje stevige beeb is niks mis mee hoor! ze kunnen beter lekker flink zijn, dan kunnen ze een stootje hebben! ( niet letterlijk natuurlijk ;) hihi) maar ik bedoel eigenlijk meer dat ze dan wat meer beschermd zijn... ben dalijk benieuwd naar al die baby's, vind dat we dan ook maar foto's in onze albums moeten plaatsen hoor als ze geboren zijn! nou meid, nog ff doorbijten dat weekie werken en dan lekker van je verlof gaan genieten,

kuskus

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Heb helaas geen filmpje ervan... Wel foto's, maar die vond ik niet zo heel duidelijk. Het was een echo bij de Fontys. Daar zochten ze 'proefpersonen' om 20-weken-echo's op te oefenen. Was dus wel gratis! :D Moest er alleen wel voor naar Eindhoven rijden, maar de echo was zoooooooooo geweldig dat ik dat er graag voor over had!! :)
    Wat heerlijk dat je lekker van je verlof aan het genieten bent en nog gewoon alles kan doen enzo!! Ik voel me nu al best wel belemmerd met van alles! Maar ik weeg natuurlijk sws al wat meer. Dat voel ik wel hoor...
    Hopelijk kan ik straks als de beeb eruit is goed afvallen. Ik heb nu immers mijn medicatie voor mijn schildklier die me altijd heeft zitten tegenwerken... Ik hou goede moed dat het weer goed komt! Lekker borstvoeding geven (als het lukt!) en dan mag die kleine mij leegtrekken! :D
    Geniet lekker van je laatste loodjes!!

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ myuna: wat een geweldig mooie bellypaint! Supervrolijk! Krijg je daar dan ook foto's van mee, of hoe gaat dat?

@ trijntje: jij ook al bijna verlof, jeetje, wat gaat de tijd snel!

@ riniti: voor jou is het nu niet meer lang he? Zou wel heel leuk zijn als je een foto van de beeb plaatst als die geboren is!

@ saar: fijn zeg zo'n gratis echo! Altijd leuk om weer even bij de beeb te spieken he?

@ boeff: sinds ik Clomid gebruik word ik altijd netjes ongesteld. Met Clomid 50 was de cyclus 34 en 33 dagen en met Clomid 100 was die 33 en 32 (2x). En mijn ongi was niet te missen, was niet dat ik maar een beetje bloed verloor. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Had vandaag nog flink hoofdpijn, maar ook last van mijn maag. Ik denk dat ik morgen nog eens test en als dat negatief is, dat ik het ziekenhuis ff bel. Of ik maandag mag bloedprikken als ik nog steeds niet ongi ben. Genoeg over mij. Hoe is het nu eigenlijk met jou? Wanneer mag jij weer beginnen met spuiten, of ben je daar nu al mee bezig?

Deel Deze Pagina