PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik heb vandaag mijn laatste pil provera genomen.. verwacht dat ik dan zondag ofzo ongi word. dinsdag heb ik een afspraak bij mijn eigen gyn om te kijken of alles weer goed is en dan mag ik meteen weer beginnen met spuiten.. we beginnen nu met een iets hogere eh omdat ik vorige cyclus mijn eisprong pas op cd 27 had.. vond ie een beetje overdreven lang haha. ben iig wel blij dat ik weet iets kan doen!!

ik duim nog steeds voor je:D

liefs

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    @ saar,wat gaaf zeg die extra echo's! Altijd leuk om op zo'n manier proefpersoon te zijn toch!? Zou ik ook geen Nee tegen zeggen :)en bonita idd het schiet echt al heel erg op! Mijn uitgerekende datum is 8 februari! Dus Da's nog iets minder als 3 weken nu... Alleen vertelde mijn vk vorige week dat als de eerste te laat was de tweede dat vaak ook is! En mijn oudste was 8 dagen te laat.... Vind het helemaal niet erg als de beeb te laat komt want ik kan gewoon alles nog :) Hoop nou eens zo dat jullie binnenkort ook leuk nieuws hebben! Ik blijf duimen en als de beeb er dalijk is zet ik zeker een foto in mijn album! Oh ik word nou steeds nieuwsgieriger of het nou een jongetje of een meisje is :) nou meiden we houden mekaar op de hoogte!Xxx

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Oh spannend joh, zo snel al....ben ook erg benieuwd of je zoontje een broertje of zusje krijgt, wat vind hij er zelf van ???
    XX

4. Miep80

Miep80 Lid

6 jan 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum.
    En aan het kijken het allemaal werkt.

Ik heb ook PCOS en nu aan de 3e ronde Clomid, de eerste 2 rondes werden het cystes.

Als dat nu weer zo is, dan wordt de kans steeds kleiner.
    En weten ze nog nog niet hoe verder, zelfs met IVF lukt het dan niet.

Dus wij vinden het wel extra spannend nu.

Ik zal gauw eens lezen, hoe het jullie vergaat met de Clomid.

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miep welkom bij ons. een aantal van ons zit nog aan de clomid of zijn aan het spuiten. anderen zijn zwanger geraakt met clomid.
    lees lekker met ons mee, misschien dat je hoop krijgt en je verhaal kan doen.

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey miep!

dus je hebt eigenlijk overstimulatie van de clomid of hoe moet ik het zien?? hoe groot zijn je cystes en hoeveel zijn het er?

ik ben de enige hier die nog aan het spuiten is (saar en riniti zijn dmv spuiten meteen de eerste ronde zwanger geraakt). misschien is dit ook iets voor jouw? je zou bv met een heel lage dosering kunnen beginnen en je word dmv echos goed in de gaten gehouden en hoe het gaat met de ontwikkeling van de follikels.

liefs

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff: fijn dat er weer schot in de zaak komt! Ik ben benieuwd of dinsdag alles goed is. Hopelijk kun je dan weer aan de slag!

Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb nog geen positieve test :( . Heb gisteren naar het zh gebeld en mag maandag bloedprikken op hcg. Of ik ben zwanger maar maak wel heeel langzaam hcg aan, of er is iets mis met mijn lijf, dat ik niet meer op de clomid reageer. Dat zou wel raar zijn want ik heb wel een positieve ovulatietest gehad.

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, wat vervelend die onzekerheid.
    wel fijn dat je maandag naar het zh mag.
    hopelijk krijg je daar meer duidelijkheid. ik blijf nog steeds voor je duimen dat je toch zwanger bent.

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met al dat geduim zou je toch haast zeggen dat ik wel zwanger moet zijn he ;) ?

10. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Zou inderdaad toch haast wel moeten he, ik duim ook nog steeds voor je !!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pff wat een onzekerheid zeg, ik zou ook zeggen dat je gewoon een eisprong hebt gehad want je temp is ook gewoon omhoog gegaan! ik duim ook heel hard voor je door,, dat moet helpen:D

liefs

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh balen zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt...
    Ik ga ook verder met duimen... Maar zou toch echt denken dat het raak is... Of heb je vaker zo'n lange LF..?!

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, normaal is mijn LF ongeveer 12 dagen. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik deze keer een wat langere LF had. Maar zelfs als ik uitga van 14 dagen ben ik overtijd. Ik ben door de zw&k tests heen en heb net nog Kruidvat 2v5 gekocht. Morgen daar nog maar eens mee testen. En dan maandag bloedprikken.

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Die zw&k testen zijn niet zo gevoelig he heb ik begrepen..
    Bah die onzekerheid is ook niks he...

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, het is niks die onzekerheid. Met de Clomid had ik een vrij regelmatige cyclus en nu dan ineens flink overtijd. Ik meen ook nog van alles te voelen dat op zwangerschap zou kunnen duiden, maar als ik echt zwanger ben, dan vraag ik me af waarom die urinetests niet positief zijn. Ik durf niet teveel te hopen.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja kan me voorstellen dat je niet te veel durft te hopen...
    Het kan zijn dat je langzaam HCG aanmaakt...

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bonita succes morgen!! ik duim voor je

liefs

18. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Als ik niet zwanger ben vraag ik maar een telefonisch consult aan om te vragen of de clomid nog wel werkt.

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes, wanneer denk je dat je de uitslag krijgt?

20. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Zat ik ook nog aan te denken, of de clomid wel iets doet bij jou.
    Succes vandaag !

Deel Deze Pagina