PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Heb je geaccepteerd hoor :) kan je even gluren ;)

Mn vriend wilde het eerst niet weten maar ik wel.. toen toch gezwicht :D

Moet nog een beetje accesoires aanbrengen in mn kamertje en dan is ie klaar!

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh wat een mooi en lief kamertje..!!! Heel mooi gemaakt...

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik dacht vroeger ook altijd dat ik niet zou willen weten, maar mijn man zei al heel lang voor we aan kindjes dachten dat hij het wel zou willen weten, dus ben langzaam aan het idee gewend. En mijn zusje wist het ook bij haar beide kindjes en dat vond ik eig wel heel handig!
    En toen ik eenmaal zelf zwanger was, kon ik echt niet wachten om te weten te komen wat het zou worden! :D Ben ook heeeel blij met mijn lieve manneke! Tis voor mij toch al spannend genoeg om straks te zien hoe hij er uitziet en om hem vast te kunnen houden eindelijk!
    Maar als je het niet wilt weten, Suusje, gewoon volhouden hoor! ;) Ik heb er gewoon de zelfbeheersing niet voor! Haha! :p
    En idd bij een 2e is het wel handiger als je het wel weet. Anders bewaar je alle spulletjes voor het geval het weer hetzelfde geslacht is, en dan wordt het wat anders...
    Grappig trouwens dat mensen het gek vinden dat je het niet wilt weten. Ik merkte juist als ik zei dat ik het wel wilde weten dat mensen echt zo zeiden, nou, voor mij moest het een verrassing blijven hoor, blabla. Net of ze je veroordelen dat jij het wel wil weten. En bij jou dus andersom! Nou ja, je doet het natuurlijk nooit goed als je het anders doet dan anderen om je heen! Lekker niks van aantrekken en doen wat je zelf wilt! ;)
    En nu maar lekker zwanger worden zodat je je daarover zorgen kunt gaan maken! Haha! :D

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb ook weer even je nieuwe foto's bekeken, het is echt heel mooi geworden hoor!!!! Ben wel een beetje jaloers dat je al zo ver bent! Hihi, maar ik moet ook nog een stukkie langer dan jij! ;)

De vloer is nu boven helemaal klaar (op de plintjes na). Dus we kunnen nu langzaam aan een beetje gaan inrichten. Maar omdat wij zo lang bij anderen hebben ingewoond, staat onze complete inboedel opgeslagen in de werkplaats van mijn man. Nu met het nieuwe huis is de hypotheek wel een heel stuk duurder dan eerst en omdat hij de werkplaats nu toch niet meer veel gebruikt, hebben we per 1 feb de huur opgezegd vd werkplaats. Nu moet hij dus echt helemaal leeg, dus mijn man werkt deze week niet om alles over te huizen. Ik denk dat we dus pas in feb aan de slag gaan verder met het kamertje. Mss dat ik hem binnenkort nog wel even ga verven alvast. En we hebben er al een kast ingezet die we gaan gebruiken als kledingkast voor de kleine. Is een hele oude, maar wel mooie kast. Die moet nog wel weer een keer mooi in de verf gezet worden. Volgende maand moeten we dan maar eens gaan shoppen voor een bedje en een commode enzo.
    Ik laat mss vanavond bij mijn schoonouders nog wel een nieuwe buikfoto maken trouwens! Als ik het niet vergeet, haha! ;)

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag inderdaad de belafspraak gehad. De fertiliteitsarts vroeg al meteen hoeveel maanden Clomid ik nu in totaal gebruikt had. Dus ik zei 6 (2x50 en 4x100 mg). Gaf ze al meteen aan dat na een maand of 6 Clomidgebruik weinig effect meer te verwachten was. Aan endometriose dacht zij niet bij die pijnlijke echo's. Ze dacht dat het meer met niet kunnen ontspannen te maken heeft (terwijl ze vorige keer dus aangaf dat ik wel ontspannen was, maar goed). Eigenlijk is nu de enige optie om te gaan spuiten. Dus nu moet ik op dag 3 van de cyclus komen voor een echo. Ze gaat dan eens proberen of het wat uitmaakt als we met een latexvrij hoesje om het echoapparaat proberen. Het zou dan ook gemakkelijker kunnen gaan omdat ik dan ongesteld ben. Maar ja, eerst eens ongesteld worden. Verder zei ze nog dat het wellicht zin had om bekkenbodemtherapie te gaan volgen. Dus dat ga ik eens uitzoeken.

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    trijntje: wat goed zeg, dat je bewust de keuze maakt om met 6 weken van tevoren te stoppen, zodat je nog wat tijd voor jezelf hebt! Als je het zo bekijkt is het inderdaad misschien maar beter om nog even tijd voor jezelf te hebben; de komende 18 jaar zal dat stukken minder zijn :D !

saar: gelukkig maar dat jij ook 6 weken van tevoren stopt, als je je als een potvis voelt! Nu komt er wel wat druk op de ketel he, nu jullie de werkplaats leeg moeten maken. Gelukkig doet je man het leegruimen! Ben benieuwd naar je buikfoto!

7. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij bent niet gek hoor. wij willen ook het geslacht niet weten. gewoon lekker een verrassing. het is al bijzonder dat het er is, wat het is maakt mij echt niet meer uit. dus waarom zou ik het dan nu al weten. de kamer ga ik toch niet inrichten op het geslacht.

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh fijn dat ik eindelijk iemand vind die het ook niet wil weten...
    Maar ik krijg maar steeds van mijn vriendin te horen dat het zo moelijk is om iets te vinden..
    Lijkt mij niet... Zijn toch ook genoeg neutrale kleuren...

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat krijg ik ook aan alle kanten te horen. maar dat is hun probleem.
    als ze iets willen kopen voor een bepaald geslacht dan doen ze dat maar als de kleine is geboren.
    maar ook riniti weet het geloof ik niet hoor.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo blijft het wel extra spannend he...
    Hebben jullie al een kamertje etc...
    Soms kijk ik stiekem wel al eens naar al die leuke spulletjes maar niet te vaak want die tijd komt wel als ik zwanger ben...

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Maar moet je nu toch gewoon zelf ongi worden dan? Of krijg je wel weer primolut/provera/of zo iets?
    Het zou toch wat zijn als het gewoon een allergie voor de latex is zeg! Dan zou het nu moeten lukken! Ik hoop voor je dat het dat is!
    Ja, ik heb ook bewust gekozen voor 6 weken van te voren. Ik had wel verwacht dat ik het zwaar zou krijgen. En idd, een beetje tijd voor mezelf en ook om goed uit te rusten voor de bevalling vind ik wel belangrijk. En ik plak achter mijn verlof nog meteen mijn zomervakantie aan, want mijn verlof eindigt precies ergens in juli. Dus ga dan 7 augustus weer aan de slag. Dan heb ik ook tegelijk vak met mijn man, want die zit altijd met de bouwvak. Vorig jaar hadden we niet samen vakantie. :( Juli is altijd druk bij ons op het werk. Maar nu vond ik dat ik er recht op had! En aangezien ze toch al die weken al zonder mij moeten doen, moeten ze dit keer ook maar een keer in juli zonder mij! :D

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meid!

vervelend zeg dat de clomid niks meer gedaan heeft, hopelijk ga je met spuiten meer geluk hebben!! nu maar hopen dat je snel ongi gaat worden! en hopelijk gaat het lukken met de echo's!

liefs

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoop voor je dat je nu snel ongesteld word.
    Waarom geven ze je niks om die ongesteldheid op te wekken..?!

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk geen idee. Op zich denk ik dat het beter is zelf ongi te worden, maar de vraag is natuurlijk hoe lang dat nog duurt. Ik zal het eens even aankijken en als het te lang duurt, bel ik maar voor provera.

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    de spulletjes voor de kamer heb hebben we al wel al staat het nog lang niet op z'n plek. het was nl onze rommelkamer, daar staan nu de meubeltjes tussen. dus dat wordt gauw opruimen. en dan lekker genieten van het feit dat alles lekker op zijn plek staat.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Bonita hoop voor je dat het niet te lang duurt...

@Marion oh dan ben ik eens benieuwd... heb je wel al alles in je hoofd hoe je het precies wilt hebben qua kleuren etc.. Want dat is natuurlijk wat lastiger als je het geslacht niet wilt weten...

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusje, de kleur ben ik al uit. we hebben nl al 5 jaar een hele mooie zeeblauwe muur en de rest is roomwit. en dat blijft zo. aan de ene kant omdat ik het gewoon heel mooi vind en onze mening is dat blauw ook voor een meisje kan. aan de andere kant omdat ons huis te koop staat en er altijd een kans is dat we nog voor de bevalling moeten verhuizen. en dan wil ik niet teveel aan het kamertje hebben gedaan.
    als alles op zijn plek staat maak ik wel een foto van het kamertje. dan kan je die zien.
    jij nog heel even wachten he. succes en ik duim voor je dat het deze keer in ieder geval beter is.

18. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wij hadden toen we het niet wisten voor de geboorte van mijn dochter het kamertje creme met lila accenten gedaan, mooie kleur en kan voor beiden.

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Marion kan me voorstellen dat je dan idd geen zin hebt om veel er aan te doen en dat is idd een mooie kleur...
    Ja de tijd is best snel gegaan... Het is nog maar ff en dan is het al de 7de... Sta er nu wel heel nuchter in.. Want als het nog slecht is dan gaan ze wel meteen actie ondernemen...

@Mama van Lorena oh dat is idd ook heel mooi...

Ik heb wel al wat ideetjes maar ja eerst eens zorgen dat er wat gaat groeien in mijn buik...

20. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Hey meiden, ik heb vorige week dinsdag een knalpositieve ovulatietest gehad. Die was in de ochtend, savonds al niet meer positief en volgende ochtend ook niet. Denk dus dat hij dinsdagnacht gesprongen is. Wanneer zou ik dan op het vroegst kunnen testen??? In principe op 10 dpo toch? Spannend weer hoor, heb wel wat gevoelige borsten wat ik normaal niet heb alleen toen ik zwanger was. Maar kan ook bij clomid horen misschien, is eigenlijk pas de 2e x clomid die aanslaat en de 1e keer was ik zwanger....... haha zenuwslopend blijft het toch dat wachten etc!

Deel Deze Pagina