Wat fijn dat je bloeddruk goed was en je de kleine weer even gezien hebt! En over 3 weken al de 20-weken echo, het gaat hard! Als ze kunnen zien of het een jongetje of een meisje is, ga je het dan ook in je omgeving vertellen of houden jullie het voor jezelf?
fijn dat je weer een goede echo hebt gehad ben benieuwd voor je wat het gaat worden spannend zeg!! het gaat snel allemaal he!!? hier vandaag weer een fm gehad en er zit 'iets' van 16mm maar de vraag is nu of het een eitje is of de cyste.. deze keer wat hij niet mooi rond en zit op dezelfde plaats als waar de cyste zit dus het is nu even afwachten.. moet donderdag weer terug.. mijn bms was wel echt perfect zei ze en dat betekende wel dat er iig iets aan het gebeuren is.. hoop zo dat het een eitje is want dan krijg ik misschien al snel de pregnyl. maar ben nog niet heel optimistisch want spuit nu 75eh en daar heb ik nog nooit op gereageerd, zou wel apart zijn als dat nu wel zo zou zijn.. weet iemand misschien of je eitjes beter reageren als je net een hsg hebt gehad?? liefs
Nou, dan duimen we maar dat het een eitje is! Ik heb geen idee of eitjes beter reageren als je een HSG gehad hebt. Ik meen wel dat ik ooit ergens heb gelezen dat je na een HSG een aantal maanden "vruchtbaarder" bent, maar of dat dan ook betekent dat de eitjes beter reageren? Ik hoop het voor je!
@ boefff, ik duim dat het een eitje is en dat je een snelle ronde hebt deze keer. @ mexxxgirl, nog spannend dus, ik blijf voor je duimen. @ Linda, fijn he zo'n echo om te zien dat alles goed is. ik heb dat met het hartje. ik ben zo blij als ik dat hoor. wij hebben vrijdag de 20 weken echo. nee wij willen niet weten wat het is. wel heb ik nu al een week dat ik de uk voel. iedere dag een beetje meer. ook daar ben ik zo blij mee. dan is het echt. ook mijn buikje begint nu te tonen. allemaal dingen dat het echt geen droom is. ook ik ben benieuwd hoe het met riniti is. en met dins, daar hebben we ook al heel lang niks van gehoord. zou zij niet ook inmiddels bevallen zijn? ik blijf duimen voor de dames die nog niet zwanger zijn, ook al vertel ik niet meer zo veel. het is op dit moment erg druk op het werk, maar ik lees en leef wel mee.
@ linda: als iedereen het mag weten, dan ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig haha ! @ marion: wat fijn dat je de kleine al regelmatig voelt en dat nu ook je buik begint te groeien. Kan me voorstellen dat het allemaal wat echter wordt nu. Hoe voel je je verder? @ suusje: shit is dat he, via telefoon op zp. Wanneer hebben jullie precies het zaadonderzoek?
Goedemiddag Ladies, Ja via de gsm is echt rot reageren maar vaak doe ik het uit verveling toch op het werk haha... Heb niet altijd zin om de laptop mee te slepen... Over de HSG: ik heb idd hier op het forum van een meisje gehoord dat de gyn had gezegd dat ze nu 6 maanden vruchtbaarder zou zijn dan normaal. @Boeff ik hoop zo voor je dat het een eitje is.. Wanneer moet je weer terug... @Mama van Lorena Spannend zeg... Dan kun je eindelijk gericht spulletjes gaan kopen.... @Mexxgirl bah die onzekerheid is ook niks he... Wanneer is je NOD..?! @Bonita jij bijna ovulatie of klopt je banner niet... Sorry heb niet alles na gelezen... Beetje druk en last van poetsdrang haha dus altijd voordat ik ga werken flink aan de poets... We mogen vanaf 7 Feb weer een potje gaan inleveren... Dus dat is volgende week al... Poeh de tijd gaat toch wel snel...
Hoi ladies! Ahhh ik zie al weer wat ontwikkelingen spannende tijden voor boeff en mexx zie ik ! Ik duim voor jullie! En linda weer een echo gehad?? Oww toch elke keer weer fijn he om alles even te bekijken hebben ze niet een beetje kunnen spieken naar het geslacht? Waar is riniti! Miss is ze wel al bevallen! Ben nu wel erg nieuwsgierig het is niks voor haar om hier zo lang weg te blijven. Ik heb vandaag mn derde dag verlof! En wat is dit raar zeg.. Probeer mezelf maar een beetje bezig te houden.. Beetje aanrommelen in huis lekker koffie drinken met vriendinnen en 's avond een beetje plannen met vriendinnen en lekker genieten van mn vriendje.. Die is natuurlijk erg veel aan het werk op dit moment (starten eigen zaak) Straks als ik alle hoekjes van mn huis (alweer) heb gehad wil ik even lekker gaan lezen. Maandag nog een controle gehad bij de vk, alles was goed alleen was 1,5 kilo afgevallen :S maar de baby beweegt goed en hartje klopte mooi dus voor haar niks aan de hand. Over twee week heb ik nog een keer een groeiecho voor het geval ze nog zo hard groeit maar volgens mij valt het mee mn buik is ook niet veel groter geworden maar zit vooral lager. Zal deze week ff weer een fotootje uploaden.
Het was echt even een snelle tussendoor echo dus nee niet even gespiekt, weet ook niet hoe groot het was, zag wel dat het zeker wel was gegroeid.... Ja ik heb ook echt wel zo'n gevoel dat Riniti is bevallen, als het maar wel allemaal goed is dan met haar en baby. Heerlijk toch even tijd voor jezelf en vriendinnen, geniet er nu maar van, straks als de kleine er is zal je er nog aan terug denken en blij zijn dat je het toch nog heb kunnen doen allemaal, geloof me ! XX
Nee, de banner klopt niet. Ik ben nog steeds niet ongesteld en zit nu dus op cyclusdag 49 (als je de twee getallen uit mijn banner optelt kom je uit op mijn cyclusdag). De Clomid werkt niet meer volgens de fertiliteitsarts. Ik zou dan ook moeten beginnen met spuiten, maar moet dan d.m.v. echo's onder controle en dat is tot nu toe bijna altijd een probleem geweest. Als ik na het weekend niet ongesteld ben, bel ik op voor Provera. En dan vraag ik meteen een verwijskaart voor de bekkenbodemtherapie (had ze aangeraden). Ik ga dinsdag ook voor het eerst naar yoga, wellicht dat het me helpt te ontspannen bij die onderzoeken. Fijn he, dat jullie volgende week het potje kunnen gaan brengen! Komt er eindelijk weer wat schot in de zaak. Heb je al enig idee wat de stappen daarna gaan zijn?
oh sorry dacht dat je al gebeld had voor provera... krijg je bij clomid nooit echo's dan?! of kreeg jij die niet omdat je last hebt of de echo's... of was jij dat niet... tja geen idee eigenlijk... lligt sowieso aan de uitslag van het zaad... maar hoop ook echt dat ze wat met mij doen... maar omdat ik nu een cyclus heb van gemiddeld 40 dagen ben ik zo bang dat ze niks doen...
Bij de Clomid hoefde ik uiteindelijk geen echo's meer. Omdat de echo's niet lukten kon ik d.m.v. bloedonderzoek gecontroleerd worden. 1x was de echo gelukt en toen had ze ook kunnen zien dat ik geen overstimulatie had. En toen ze eenmaal wist dat ik een eisprong maakte met 100 mg hoefde ik helemaal niet gecontroleerd te worden. Mij lijkt toch dat ze ook bij jou zullen kijken of er iets te doen is. Een cyclus van 40 dagen is toch wel lang. Bij mij vonden ze zelfs 32 nog niet zoals het hoorde. Heb je wel een eisprong of weet je dat niet?
oh bij 32 al... dat stelt me een beetje gerust... ja ik heb wel een eisprong... had jij die helemaal niet dan...?!
Geen idee eigenlijk. Ik heb destijds nooit ovulatietesten gebruikt, omdat ik zo'n lange cyclus had (tot 75) dat ik niet wist wanneer ik moest beginnen te testen!
Oh ok.. Ik temperatuur al vanaf Juli dus vandaar dat ik het weet... Ovulatietesten zijn niet echt mijn ding...
Hey dames, Vandaag weer bij de vk geweest. Mijn bm was precies mooi op schema, mijn bloeddruk was 120/65, ijzer uitslag was keurig en de uitslag van de suikertest was perfect! Mijn man was dit keer voor het eerst mee naar de vk, en heeft nu eindelijk het hartje 'live' gehoord. Van de week heeft ie de beeb ook eindelijk een keer goed gevoeld, een keertje maar helaas, de rest was te zacht. De vk zei vandaag dat ze vanaf 28 weken zoveel power krijgen dat ik het dan echt meer moet gaan voelen. Ik hoop het!!! Vind het voor mijn man zo sneu dat ie het elke keer niet kan voelen. Mijn 2 groeiecho's zijn ook alweer ingepland met 30 en 34 weken! Leuk zeg om weer even bij de beeb te spieken!! Leef er nu alweer naartoe! Moet straks ook weer even bloed prikken voor de Rhesus C, die was negatief. Rhesus D was gelukkig wel positief, scheelt weer! Hopelijk heb ik de antistoffen voor C ook niet, ben benieuwd. Oja, en voor de liefhebbers heb ik nog een foto met 27 weken geplaatst! En ja, ik weet het, iedereen zegt al dat mijn buik gigantisch is en wel groter dan toen hun al 9 maanden zwanger waren, maar de vk zegt dat het allemaal goed is en ik me er niks van aan moet trekken! (das alleen makkelijker gezegd dan gedaan...) @Trijntje: hoe bevalt je verlof, ben je lekker aan het genieten? @Boefff: een eitje van 16mm als ik het goed heb onthouden? Zou het dan toch deze ronde jouw ronde zijn???!! Ik blijf duimen! @Bonita: nog steeds geen ongi te bekennen? @Suusje: Spannend, nog 5 dagen voor jullie weer een beetje verder kunnen!! @Riniti: waar ben je nou????
@ saar: flinke buik inderdaad... mooi hoor! Stop jij nu met werken met 4 of 6 weken voor de uitgerekende datum? Als je buik zo doorgroeit, kan ik me voorstellen dat je op het eind nergens meer toe in staat bent... Fijn ook dat alles verder goed was (bloeddruk en ijzer en zo). Nu hopen dat ook de rhesus c goed blijkt te zijn! Hoe is het trouwens met jullie woning? Nog steeds volop aan het klussen? Hier gaat alles zijn gangetje. Nog steeds niet ongesteld. Ik heb vandaag gebeld naar de fertiliteitsarts voor provera en voor een verwijskaart voor de bekkentherapie. Ze zou me morgen terugbellen, dus dan kan ik ook weer verder.
Mooie buik heb je hoor !! Ligt je placenta misschien aan de voorkant ?? dan heb je ook minder gevoel aan de buitenkant (zeggen ze) Ik hoorde van de week dat hij bij mij wel aan de voorkant ligt.....maar ach ik zie het wel, kan er toch weinig aan doen. Ik heb van de week mijn 1e dingetje voor de baby gekocht, ik was bij de prenatal om kaartjes te halen voor de 9 maandenbeurs en zag zo'n schattig klein rompertje, ben benieuwd of deze kleine wél dit aankan na de geboorte want bij Lorena waren de prematuurrompertjes nog te groot haha