@Riniti Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zara... Wat een mooie naam... Geniet er maar lekker van.. En echt leuk dat je de tijd ervoor nam om het hier te vertellen... @Bonita Provera zorgt ervoor dat de menstruatie opgewekt word he..?! Hoe gaat het verder als deze komt..?! @Marion Wat heerlijk dat alles goed is met jullie uk... En een jongetje wat leuk... Hihi nu weten jullie het dus toch... Wel cool een surprise party... En hoe leuk dat ie niks in de gaten heeft... @Mama van L Ik heb dat probleem met Grieks.. Mijn vriend is half grieks en eigenlijk is het de gewoonte dat als we ooit een zoontje zouden krijgen dat die dan naar de opa vernoemd word... Evangelos... Dacht het ff niet he... Ik heb dus duidelijk gemaakt dat dat nooit gebeurd... Maar heb dan wel er mee in gestemd dat de naam grieks gaat worden.. Maar pff dat is lastig.. Wat heeft jouw dochtertje voor een handicap..?! @Saar wat heerlijk dat het huisje nu echt begint op te schieten.. Kan me ook wel voorstellen dat je een beetje nerveus begint te worden haha...
hey dames! jeetje er is hier van alles gebeurt! Riniti een dochter! Van harte gefeliciteerd! En wat een ontzettende leuke naam! Snel meer informatie natuurlijk maar eerst even genieten! Marion een zoon! Hahah toch nieuwsgierig he.. logisch! Kan je lekker stoer gaan shoppen OOk super dat alles er goed uitzag zeg.. toch fijn om een bevestiging te krijgen Saar! Mooi buikje hoor! Hoop dat je snel aan je kamertje kan beginnen . Boefff blijft nog even spannend dus? Wanneer moet je nu weer voor de volgende meting? rest van alle dames gaat het ook goed? Moet weer even bijlezen! Heb net even een foto van mn giga buik geplaatst.. ze begint toch echt een beetje te zakken ...
mooie dikke buik hoor trijntje!! leuk gedaan ook die zwart-wit foto!! ik heb morgen weer een fm.. ben benieuwd of er iets doorgegroeid is na 2x 100eh spuiten.. liefs
Riniti, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid!Wat hebben jullie haar en mooie naam gegeven.Hopelijk gaat alles goed met jullie beide.Geniet samen met manlief en zoontje van de kleine dame! Bonita, wat duurt je cyclus nu lang zeg.Hopelijk mag je binnenkort starten met de provera. Marion, wat leuk dat jullie nu toch het geslacht weten.Leuk hoor, een kleine man.Wat heb je mooie echo foto's joh!Plezier op het feestje van je vriend/man en als jullie het gaan vertellen,...geniet. Suusje, fijn dat jullie nu weer aan de slag kunnen he!Is de tijd toch nog sneller gegaan dan je dacht?Houd je ons op de hoogte? Saartje, mooie buik heb je al!Lekker genieten van je buik en er lekker mee pronken hoor.Met de verbouwing komt het vast helemaal goed.Fijn dat je lief zo handig is. Trijntje, fijn dat je lekker geniet van je verlof.Mooie foto's heb je geplaatst.We gaan gelijk op,...ben benieuwd wie van ons als eerste de kleine in de armen houd. Boeff, Ik hoop dat de follikel rustig aan groeit en een heel mooi ei mag worden.Blijf voor je duimen.Hoe is de fm gegaan vandaag?? Hier alles goed,nog 1 weekje werken tot verlof.Helemaal fijn!Kijk ontzettend uit naar het moment dat onze kleine er is.Eerst nog kleertjes wassen en de allerlaatste dingetjes in het kamertje doen. Genieten jullie ook zo van het winterse weer? Fijn weekend dames!
@Riniti: GEFELICITEEEEEERD!!! Een meid zeg, ik had echt zo het gevoel dat je weer een jongetje zou krijgen! Haha! En wat super dat de bevalling zo snel ging! Mooie naam ook, zegt de bijna naamgenoot! Geniet lekker van je kleine meisje! Wat vind je zoontje van z'n zusje? @Boefff: hoe was je fm vandaag? @Marion en Trijntje: mooie foto's! Ik heb vandaag opeens zo'n pijn in mijn rechterborst! Vanaf mijn tepel en dan naar onder en de zijkant. Als ik eraan kom, voelt het als een soort blauwe plek. Iemand ooit gehad? Zat al een beetje rond te kijken op inet, maar werd niet veel wijzer. Mss iets te maken met de voorbereidingen op de melkproductie ofzo... Maar links heb ik geen last van. En lig altijd op linkerzij, dus die zit met slapen meer in de verdrukking dan rechts... Als ik diep ademhaal doet ie ook echt pijn! Heel maf... Nou ja, maar even afwachten of het morgen minder is! Vandaag hebben mijn man en ik samen een geboortekaartje uitgezocht en aangepast! Zo leuk om daar alvast naar te kijken! @Myuna: ja heerlijk he die sneeuw! Al moet ik wel zeggen dat ik er erg voorzichtig in ben! Wil niet op mn buik vallen natuurlijk!!! Maar ik stel me elke keer al voor dat we straks met die kleine zoveel winterpret kunnen hebben! Zie het al helemaal voor me, op de slee, met de hond ervoor! De honden zijn ook helemaal gek met die sneeuw! Alleen het strooizout vinden ze minder leuk aan hun pootjes!
hey meiden!! vandaag de fm gehad en had al een eitje van 18mm! mijn bms was alleen maar 5/6mm.. dit was niet zo heel erg zei de gyn. toch maak ik me er een beetje zorgen om.. heb wel meteen de pregnyl gekregen dus morgen avond de eisprong!! dus het word een gezellig weekendje voor ons de cyste was trouwens weg!!! liefs
Boeff,wat een goed nieuws!Klusze en m'n duimen gaan weer draaien! Saar,ja ik ben met de sneeuw en gladheid ook zo voorzichtig hoor.Leuk om daar al over te zwijmelen he.Zie je het helemaal voor je hoe je dan met de kleine lekker buiten aan het sleeën bent.Leuk dat jullie al met een kaartje bezig zijn.Die van ons is nu ook helemaal klaar.
Hai Suus, hahah kan me voorstellen dat je niet voor de naam van opa gaat... In Spanje is dat ook zo geweest, mijn man heet Francisco en zijn vader ook, maar het is nu in deze tijd niet meer zo gebruikelijk (gelukkig) dus wij zoeken gewoon een leuke naam die we samen leuk vinden, jongensnaam hebben we dus al maar meisjesnaam is nog lastig, nu wachten we dus tot we weten wat er in mijn buik zit en dan kunnen we beslissen. Mijn dochtertje is een complex geval...ze is té klein geboren 1930gram met 37,5e week dit noemen ze niet prematuur maar dismatuur...apgar score van 9 en 10 dus allemaal goed, geen beademing maar door te klein wel 2 daagjes couveuse maar ze deed het zo goed dat ze met 1 week naar huis mocht. Alles ging zoals het hoort (behalve aan de borst drinken) groeide en at/dronk goed, dan met ongeveer een half jaar zou ze ontwikkelingen moeten gaan maken, omrollen etc. dit gebeurde niet, ze overstrekte zich ook heel erg maar wij wisten niet beter dat ze dit deed dus was voor ons "gewoon". CB vond dit niet verontrustend, ze was een beetje laat met alles.....zal wel maar toen ze 1 jaar was kon ze nog niet omrollen, zitten, en dus ook niet kruipen en staan....ja toen gingen bij het CB alle toeters en bellen af en werden we doorgestuurd naar het ziekenhuis. Allerlei onderzoeken gedaan, het zou iets neurologisch moeten zijn was de conclusie, een syndroom dus...er kan erg veel uit het bloed gehaald worden, syndromen zijn genetische afwijkingen en iedereen kent natuurlijk het down syndroom, maar wij kennen ze nu bijna allemaal....alleen er is er niet 1 die bij Lorena gevonden wordt, dus met dit lange verhaal is het antwoord op jouw vraag: we weten dus niet wat ze voor handicap heeft. (er staan foto's van haar op mijn profiel) Omrollen heeft ze met fysio en oefenen geleerd, zitten kon ze toen ze 2jr was, kruipen toen ze 3 was en nu sinds kort "loopt" ze op haar knieen, ze kan dus niet staan (klein beetje) en gewoon lopen. En praten kan ze ook niet. Ze gaat dagelijks naar een speciaal kinderdagcentrum waar ze allerlei fysio en therapieen krijgt, maar "madam" doet niks wat jij wil maar alleen wat zij wil haha en ook vooral alleen wanneer zij wil Vorig jaar is er Autisme bij haar geconstateerd maar in welke vorm weten we ook niet. Ze is nu 5,5jr en we gaan met haar om zoals wij denken dat goed is, ze kijkt graag, héél graag naar Dora en dat is als en soort medicijn voor haar, dan is ze rustig en zo kunnen wij affentoe ook onze eigen dingen doen. Nou lang verhaal, hoop dat je het begrijpt anders vraag je maar.
Ik heb ook wel last van mijn borsten, affentoe pijnscheuten dat heet inderdaad met de melkproductie te maken, maar ik heb niet die pijn die jij zegt hoor...ander moet je het even vragen aan je verloskundige of gyn
haha dank je ben toch een beetje onzeker want mijn temp was vanmorgen al hoog????? hebben vrijdag aaf geklust en nou net.. weet niet echt wat ik ervan moet denken.. zou dat kunnen dat ik zo vroeg al mijn eisprong heb gehad?? heb gister morgen om 11 uur de pregnyl gehad. 36 uur erna zou vanavond 11 uur zijn.. liefs
Spannend boefff !! denk trouwens niet dat je em al zo vroeg hebt gehad hoor...je temperatuur kan zomaar ineens ietsje hoger zijn... Ik ga weer hard duimen voor je XX
dank je wel meiden we hebben goed geklust denk ik dus nu is het gewoon geluk hebben! het worden dus weer 2 spannende weken!! en marion, al een beetje aan gewend dat je een zoontje krijgt? super leuk zeg!! liefs
nee nog niet echt. moet er echt nog even aan wennen, maar dat zou ik ook hebben gehad als het een meisje was. het is gewoon heel onwerkelijk dat ik het nu toch weet. ik zat er net aan te denken. ik krijg gewoon een zoontje. nu kunnen we gericht namen zoeken, spulletjes kopen enz. ik vind het zo spannend.
boeff: spannend nu weer afwachten! Ik ga heeeeel hard voor je duimen, hoop zo dat het nu eens raak is voor jou! trijntje: wauw, wat een mooie buik zeg! marion: mooie echofoto's! Ik kan me indenken dat het nog even wennen is dat je weet dat het een jongentje wordt. Gelukkig kun je nog even wennen totdat hij er is Ik ben gisteren spontaan ongesteld geworden. Eindelijk, na 51 dagen! Ik moet morgen dus even bellen, want ik zou voor een echo op dag 3 moeten komen. Nu is dag 3 morgen al, dus ben benieuwd of ik werkelijk morgen nog moet gaan of dat dat dinsdag wordt. Ben wel alweer een beetje zenuwachtig, maar ga proberen te ontspannen. Weet iemand van jullie trouwens hoe het zit met het maken van een echo als je ongesteld bent? Is dat niet een ontzettende kliederboel? Ik heb bijv. altijd best veel bloedverlies en ben bang dat ik bloed 'druppel' op de grond daar als ik naar die stoel in moet. Ach ja, we zien wel.
hey meid wat fijn dat je iig zelf ongi bent geworden!! scheelt toch weer 2 weken eerder beginnen. ik heb zelf altijd heel weinig bloedverlies maar dat apparaat zit wel altijd vol->). ik zou er zo min mogelijk aan proberen te denken,de gyns zijn wel wat gewend. ik doe altijd voordat ik naar de stoel loop, gauw nog even met mijn maandverbandje 'de boel' schoonvegen. komt goed hoor! ga je ook puregon spuiten of iets anders? hoop voor je dat dit wel het gewenste resultaat gaat geven!! liefs