PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boefff wat balen zeg!1 pff nou succes en jij gaat gewoon op ROZE!! xx

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    pff dat gaat spannend worden...

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje boefff, dus nog geen zekerheid. balen. raar dat ze niet voor de zekerheid bloedprikken.
    succes de komende 2 weken. ik duim voor je.

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Boefje, ik duim ook voor je meis! Het is nou onderhand wel jouw tijd zeg...

Ik ga vanaf volgende dinsdag op pufcursus!! :D Een vriendin van mij die 1,5 week verder is dan ik zit toevallig in dezelfde groep! Helemaal leuk, want ik zag er een beetje tegenop... maar heb er nu wel zin in!! :)

Vanochtend zijn de commode, ledikantje en alle andere baby-uitzet spullekes gebracht! Ik heb nu alles wel zo'n beetje, tot en met hydrofiele washandjes en boxkleden. Nu mijn manneke even heel lief verzoeken om met mij de babykamer te verven uiterlijk dit weekend, en dan kan ik gaan inrichten!!! :D

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff: jammer dat je nog niet echt zekerheid hebt en dat je niet mocht bloedprikken. Op zich is het wel positief dat er een hoop vocht zat, als je dat vorige ronde ook had. Want toen had je zeker weten je ei gehad toch? We duimen verder voor je!

@ saar: wat heerlijk dat je binnenkort kunt gaan inrichten! Ga je de kamer in kleur (blauw of zo) verven, of houd je het neutraal?

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja heb toen zeker een ei gehad want werd na 2 weken ongi. als ik geen ei heb gehad word ik ook echt niet ongi.

@saar wat leuk dat de meubeltjes er zijn! als het klaar is wel een paar fotootjes plaatsen he:D ben heel benieuwd!. en succes bij je pufcursus:D moest we even lachen toen ik het las haha. maar wel gezellig dat je bij een vriendin zit!

liefs

7. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Sween, suc6 morgen bij de fm!

Boeff, wat balen dat ze je niet wat meer zekerheid hebben kunnen geven.Wel goed dat je gebelt hebt,...geeft je iets meer rust.Nu weer 2 lange weken.Ik ga wel weer voor je duimen.

Saar, wat leuk dat alles bezorgd is.Nu lekker aan de slag in het kamertje.Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.Tipje van de sluier??Wat heb je al snel je pufklas.Ik ben 3 weken geleden pas begonnen,...hihi misschien ben ik eigenlijk wel laat!Gezellig dat je met een vriendin kan gaan.

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hihi, ja mijn man heeft er nu ook helemaal zin in! We gaan dit weekend het kamertje verven! :D Het wordt wit met 1 grijze muur en verder allemaal paarse details. Paars vouwgordijntje en ik heb wat dingetjes geborduurd die hang ik op boven het bedje met daarachter een paars geschilderd vlak op de muur. En paarse waskussenhoezen en opbergdozen en dat soort dingetjes.
    Als het een beetje op orde is en ik kan ons fototoestel ergens vinden... :p dan zal ik hier wel wat fotootjes plaatsen hoor!! ;)

Ik ben eig ook best laat met de puflessen, want het is 2 weken achter elkaar wel les, dan 2 weken niet en dan weer 6 weken achter elkaar wel. Dus met de laatste les ben ik 37w6d! Dan zou ie er dus al kunnen zijn! En die vriendin van mij is 5 dagen na de laatste les uitgerekend, dus voor haar wordt het helemaal spannend of ze die nog wel haalt! ;)

9. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hoi dames!

Wat is het hier rustig! Hoe is het met iedereen?
    Boefff weet je al meer?

Zijn er al meerdere dames weer aan het wachten op uitslagen of nod?

Myuna je hebt verlof! Ik heb dr alweer twee weken opzitten. Tijd gaat super snel.

Riniti hoe is het met je meid? En hoe is alles gegaan! Ben er benieuwd naar je verhaal.

Hoe is het met de rest van de zwangere dames?

Heb vandaag weer een groei echo gehad en ze blijkt helemaal niet dik te zijn.. Ze komen nu uit in week 40 op net boven de 7 pond ... Ze loopt nu een weekje voor op groei ipv bijna drie.

Verder ben ik lekker aan het genieten! Nog steeds voel ik me hartstikke fit! Ben leuke dingen aan het doen en lekker de laatste dingen aan het voorbereiden.. Maar kan niet wachten totdat ik dr eindelijk kan zien en vasthouden.. De laatste echo was zo duidelijk! Schattige volle lipjes en en wipneusje.. Gewoon zo schattig om te zien :)

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusje, weet je al wat meer over de test? en wat gaan ze met jou doen?

trijntje, lekker hoor verlof, daar moet ik nog wel even op wachten.

boefff en bonita, hoe staat het met jullie?

met mij gaat alles goed. erg druk bezig met rapporten maken en oudergesrekken, maar ook ontzetend aan het genieten van de schopjes in mijn buik.
    ik voel hem ieder dag een beetje meer. zo bijzonder.
    alleen jammer dat mijn man het nog niet kan voelen.
    aanstaande woensdag weer naar de verloskundige voor controle. en natuurlijk het hartje. ik ben zo benieuwd.

ik blijf duimen voor de wachtende. Liefs

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!!

hier nog een weekje tot mijn nod.. altijd weer spannend! deze keer heb ik eigenlijk helemaal nergens geen last van. zo zie je maar weer dat iedere ronde echt anders is, en ik ook steeds heel anders op de pregnyl reageer. we wachten het gewoon af, meer kan ik toch niet doen:)

@trijntje,, nog 4 weekjes, wat gaat de tijd toch snel.. fijn dat je je zo fit voelt en nog allemaal leuke kunt doen!! leuk zeg, dat je je kleintje al zo goed hebt kunnen zien:)

@marion, leuk dat je je kleintje al zo goed voelt:)

liefs

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Boeff Spannend he... Dat wachten duurt altijd zo lang.. Duim voor je..

@Marion wat heerlijk dat je jullie kleine man al zo goed voelt... Lijkt me een super gevoel...

@Trijntje geniet er maar lekker van... Die 4 weken zullen wel zo om zijn...
    Spannend allemaal...

@Saar hoe is het met het kamertje.. Begint het wat te worden..

Hier niet veel nieuws... Vanmorgen de stoute schoenen aan getrokken en gebeld naar de Gyn... Na 16 uur bellen ze terug. Nu hopen dat ze een uitslag hebben...

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    goed dat je gebeld hebt suusje!! kan goed zijn dat ze de uitslag gewoon al hebben!!

liefs

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Zeker goed dat je gebeld hebt! Beetje vaart erachter zeg! Pfff. Heb je al zo lang moeten wachten. Voor hun is het maar gewoon een nieuwe werkdag, maar voor jou is het de rest van je leven wat er mee gemoeid is! Lekker op je strepen staan hoor meid! En hopelijk nou een keer goed nieuws! ;)

Ja, met het kamertje schiet het goed op! Mijn man had zaterdag het kamertje geverfd. Zondag plintjes gezet en het bedje en de commode in elkaar gezet. Ik heb het wandrekje in elkaar gezet. En nu ben ik alle spulletjes alvast een keer aan het wassen. En dan kan ik straks z'n bedje opdekken en de spulletjes opbergen en het kamertje beetje aankleden! Ik moet alleen nog een schommelstoel bestellen. Als die er is, dan weet ik waar de commode precies komt en kunnen we het wandrekje ophangen en de lijstjes met geborduurde beestjes enzo. Ik heb via een kennis wat spulletjes gehad. Zat ook een mobile voor boven het bedje of de box bij, maar die is van Winnie de Pooh. Daar houden wij helemaal niet van! Wilde hem al afgeven, maar zat net te denken, ik kan er ook wel zelf leuke beestjes voor haken (mijn beste vriendin doet dat, kan het mij vast wel leren!) en die er aan hangen! :) Helemaal zin in! Heb ik wat nuttigs te doen tijdens mijn verlof straks haha!! Ik moet nog 20 dagen werken! Ben echt aan het aftellen! :D

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    en suusje? weet je al wat meer??????

16. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hoi dames, ik kreeg geen mails meer dat er berichten waren gezet :(en wilde net gaan schrijven dat het hier zo rustig is.....blijkt gewoon dat er wel geschreven was, vaag...

@Marion, wat heerlijk he dat je het al zo goed voelt, bij mij is het nog niet helemaal duidelijk alleen affentoe een vlindertje die voorbij komt.

@Saar, fijn zeg dat je kamertje al op schiet, en je verlof dus ook :D

@Boefff, Spannend hoor !! ben erg beneiuwd of het nu eindelijk gelukt is.

@Bonita, waar zit je ???

@Trijntje en Myuna, oh heerlijk aan het genieten van jullie verlof.

@Riniti, hoe is het met de kleine Zara, en hoe is het om nu 2 kindjes te hebben ??

@Suus, ben ook erg benieuwd of je al wat positiefs heb gehoord ??

Met mij alles goed, nog steeds erg moe en futloos, was zaterdag met mijn man een dagje naar Den Haag, we zijn best vaak ergens gaan zitten om wat te drinken ofzo ik hou het gewoon niet lang vol, en dat is helemaal niks voor mij, heb gewoon geen energie daar baal ik echt van.
    Aanstaande maandag de 20 weken echo, oh we leven er echt naartoe allebei, mijn man heeft zelfs een hele dag vrij gevraagd hahaha (vonden ze maar vreemd op zijn werk haha)
    XX

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Goedemorgen Ladies,

Als eerste Happy Valentine..!!!!

Nu mijn ziekenhuis verhaal.. Het telefoongesprek was een beetje vaag... Ze zei dat ze niet veel kon zeggen over de telefoon en wilde dat we een afspraak maakte bij de gyn zodat deze alles kon uitleggen... Maar goed mijn vriend werkt als projectleider dus hij kan niet zomaar even vrij pakken...
    Afspraak staat nu voor donderdag..
    Maar heb wel verder gevraagd. En zoals ik het begreep was het zaad dus niet beter als de eerste keer... En dat bevestigde ze ook wel een beetje... Maar ze wilde er niet te veel over zeggen omdat we nu geen vragen konden stellen... Maar ze zei wel dat dit wel de verklaring was waarom het nog steeds niet gelukt was om zwanger te worden...

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje suusje, nog een paar dagen wachten. ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen als het idd niet goed is. dan heeft clomid bij jou ook niet zo heel veel zin denk ik. succes donderdag en wij zijn heel benieuwd hoe het nu verder gaat.

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi meiden!

Suusje, wat vervelend dat je nu weer een paar dagen moet wachten.Heel veel suc6 donderdag iig!

Boeff, wachten duurt laannnggg!!Ben zo benieuwd,....ik blijf duimen.

Marion, wat heerlijk dat je de kleine kan voelen.Geniet er van!

Trijntje, Heerlijk dat je zo aan t genieten bent.Tijd gaat nu snel he!!Ik ook nog maar 4 weekjes te gaan.Idd hier nu verlof,..ik kan hier wel aan wennen.Ik dacht nog dat ik me zou gaan vervelen.Haha!!

Saar, leuk dat er wat gedaan is in de babykamer.Leuk he!!Betrap je je er al op, dat je af en toe staat te zwijmelen in het kamertje??Fijn he!!

Mama van lorena, maandag de 20 wkn echo,...spannend!!Wilden jullie het geslacht weten??Leuk dat je man vrij hefet genomen,...samen lekker een dagje uit van maken!

Hier alles goed.Slapen wordt wat lastiger.Maar nu met verlof is het goed te doen.Ik verveel me nog geen moment en heb allerlei plannen en krijg creatieve ideen,...welke ik dan allemaal nog wil uitvoeren!haha!
    Vanavond samen met lief naar de partnerles van de zwangerschapsyoga.Romantisch he,....en dat op valentijnsdag.
    Geniet van de valentijnsdag met jullie lief!!

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ linda: hier ben ik :) ! Jeetje, de 20-weken echo binnenkort, wat gaat dat snel! Jullie wilden het geslacht wel weten toch? Meen me te herinneren dat je zei dat je dan helemaal los kon gaan met shoppen haha! Rot dat je je nog steeds zo futloos voelt. Hopelijk verbetert dat in de tweede helft van je zwangerschap!

@ boeff: spannend dat wachten he? Wanneer is precies je NOD?

@ myuna: jij ook al met verlof, time flies... binnenkort zijn er gewoon nog meer baby's van ons "clubje" geboren; die van jou en die van Trijntje!

@ suusje: klinkt niet goed, de info die je tot nu toe gekregen hebt! Gelukkig kunnen jullie wel al donderdag terecht, dan weet je tenminste meer over welke mogelijkheden er voor jullie zijn. Veel succes in elk geval!

Ik ben vrijdag naar de bekkenbodemtherapie geweest. Ik heb allerlei oefeningen gekregen om te ontspannen (ook bij plassen en poepen haha). Ben benieuwd of ik er wat aan ga hebben. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de spuitinstructie en de uitleg over wat spuiten eigenlijk inhoudt. Heeft iemand van jullie nog tips over wat ik zeker niet moet vergeten te vragen?

Deel Deze Pagina