PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou ik heb toch weer wat voor elkaar gekregen vandaag,, schaam me dood:p

normaal hebben wij door de week echos om kwart voor 9 en in het weekend om 10 uur.. ik rij dus naar het ziekenhuis voor een echo, kom ik daar zijn alle polis gesloten ivm CARNAVAL!!!!! wtf! dus maar even aan de balie gevraagd of er vandaag ook echos gedaan werden.. dat was dus gelukkig wel maar omdat het schijnbaar een zondag is vandaag om 10 uur pas:O maargoed, dat vrouwtje zei zo: ga maar naar boven, rond een uur of 9 is de gyn er en dan mag je misschien even tussendoor..gelukkig kon ik dus om kwart over 9 voor mijn echo,, schaamde me echt dood haha.. en natuurlijk weer een gigantische cyste dus ik lig weer een paar weken stil.. moet nou aan provera beginnen maar denk dat ik daar nog een paar dagen mee wacht.. nu is mijn cyste bijna 6 cm dus dat duurt even voordat die krimpt..

liefs

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zit je ook niet mee he boefff.
    wat vervelend.
    ik duim iedere keer weer voor je dat het jouw ronde mag zijn, dus dat doe ik ook deze ronde voor je.

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Jeetje Boefff 6cm dat is me nog al wat, doet het niet pijn ??
    Nou ik ga toch weer duimen op de volgende ronde voor jou hoor XX

4. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Zo net de 20 weken echo gehad !! Alles was goed, het was heel erg beweeglijk de echoscopiste had er best moeite mee om alles goed te kunnen zien, dus moet ik over 2 weken weer terug (heh wat vervelend..;)) ze vroeg of we wél wilden weten wat het is....want dát had ze volgens haar wel gezien....ja tuurlijk !! ze dacht gezien te hebben dat het een jongetje is !!! WOW mijn man is me toch blij hahaha en ik ook hoor alleen ik had wat minder voorkeur. Ze kon dus niet de niertjes en het hartje goed bekijken en het bovenlipje, verder wel de rest en de groei was ook goed.

XX

hoe is het met iedereen verder ??

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    linda wat fijn dat datgene wat ze zag goed was.
    en over 2 weken weer je wondertje bekijken is geen straf.
    leuk een jongen.
    voel je hem al een beetje?

ik voel mijn knul steeds beter schoppen. en vandaag kon mijnman het ook 1x heel goed voelen. de eerste keer dat hij papa goed schopte, zo mooi.

6. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja ik voel hem ook heel goed, nog niet van de buitenkant maar dat wordt toch lastig omdat ik een behoorlijke speklaag heb en de placenta aan de voorkant zit !

7. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel mooi dat jij hem zelf lekker voelt. dat is toch een bevestiging dat hij er is. ten minste dat heb ik. ik kan het soms nog steeds niet geloven.

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dat is dus het rare,, ik voel hem niet:S. tot ongeveer een week na de pregnyl voel ik hem wel, doet geen pijn maar gewoon een druk in mijn buik, en daarna voel ik niks meer.. daarom hoop ik ook altijd dat hij misschien weg is, maar helaas.

leuk zeg een jongetje:D

liefs

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, balen van de cyste weer! En 6cm,...jeetje best groot.
    Ik hoop dat de cyste snel krimpt en je weer kan beginnen met spuiten.Knuffel!

Linda, wat leuk een knul! kan me voorstellen dat je er van baalt,...moet je over 2weken weer voor een echo,..hahaha!

10. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    In mijn profiel staat de foto van de echo !! met 1 vuist omhoog staat HIJ ;)
    Ik heb trouwens toevallig dezelfde echofoto van mijn dochter, die heeft precies zo haar vuistje omhoog zó grappig....

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda, mooie echo foto.Grappig dat je bijna dezelfde echo van je dochter hebt.

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Had alweer een tijdje geen email meldingen gekregen van het forum... dus moest weer een stukje terug lezen.

@Boefff: Balen zeg dat je weer ongi bent en weer die stomme cyste... Hopelijk is het nu eindelijk de laatste keer.

@Linda: gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuk hoor, een jongetje erbij!

@Suusje: veel succes met je intake volgende week. Balen dat jullie er zo lang op moeten wachten voor je weer aan de slag kan. Duim ook voor jou dat het straks met de ivf/icsi snel mag lukken.

Ik had vandaag mijn groeiecho. Alles zag er prima uit. Mooi op schema. En dat terwijl nog steeds iedereen aan me vraagt of het een tweeling is... Hij is helemaal niet te groot, heb wel redelijk veel vruchtwater zeggen ze. We zullen het zien. Over 4 weken nog een groeiecho.
    Ik ga morgen voor het laatst naar de vk, de gyn zei vandaag dat ie de controles vanaf nu over wil nemen. Ik weet niet precies waarom hij dat wil, maar vind het niet zo erg. Wel jammer dat de controles nu niet meer om de hoek zijn...
    Ons manneke lag lekker op z'n buikje vandaag, wilde z'n gezichtje niet laten zien! Hij ligt wel al telkens mooi met z'n hoofdje omlaag. Hij lijkt er al redelijk klaar voor. Ik ben er zelf ook al wel een beetje klaar mee, eerlijk gezegd! Het begint nu wel zwaar te worden. Maar het is het allemaal waard! :)

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden...

hoe is het met jullie??? sorry dat ik hier op het moment zo weinig ben, maar heb het zoooo druk met die 2 kleintjes! leef heel de dag met de klok joh, van fles naar fles en tussendoor van alles en nog wat ( kraamvisite, huishouden, zoontje etc) maar ik geniet enorm hoor!! ik zal zo eens even een foto van ons meisje in mijn prive album zetten, dan kunnen jullie haar ook zien! ik hoop binnenkort ff wat meer tijd te hebben zodat ik alles kan teruglezen! hoop op wat leuke berichten van de meiden die nog niet zwanger waren toen ik voor het laatst hier was, en nu misschien wel??? ik denk nog wel aan jullie hoor :) nou, dikke x voor jullie allemaal en ik hoop tot snel

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ linda: wat een mooie echofoto! Grappig, dat je precies dezelfde foto hebt van je dochter!

@ saar: ongelofelijk hoe snel je zwangerschap gaat! Bij de volgende groeiecho ga je (ongeveer) al met verlof! Ik vind het zelf ook altijd bizar hoe groot het verschil kan zijn tussen zwangere buiken... de een heeft echt een mega-toeter en de ander maar een heel bescheiden buikje. Helaas is het dan inderdaad allemaal wat zwaarder qua "meezeulen" als je met een giga-buik gezegend bent!

@ riniti: leuk weer wat te horen van je. Ben erg benieuwd naar de foto van jullie meisje. Hoe doet ze het verder, alles goed qua slapen en drinken? En hoe is het met jou (buiten dat het hartstikke druk is)?

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey bonita!!

heb 3 foto's in een nieuw album geplaatst ;) kan je ff spieken als je het leuk vind! ja joh, het is zo'n makkelijk en lief/ tevreden meisje.... ons zoontje was ook altijd zo makkelijk! iedereen zei tegen ons, dat lukt jullie geen 2e keer meer ;) maar het is toch gelukt, hihi... ons dochtertje heeft alleen altijd honger, ze was bij haar geboorte natuurlijk ook al vrij groot als je het vergelijkt ( en dan te bedenken dat mijn zoontje 8 dagen te laat was en ons dochtertje 5 dagen te vroeg) zoontje: 3360 gram en 49 cm, dochtertje 4260 gram en 53 cm!!! zooo bizar dat verschil, alleen was deze bevalling nog makkelijker als die van mijn zoontje... ik kreeg om half 5 wat pijn in mijn rug en harde buiken ( herkende dit niet zozeer als weeën... vorige keer bouwde dat op werd heel erg en werd weer minder etc) nu gewoon steken in rug en harde buiken :( uiteindelijk heeft mijn man ( gelukkig) toch de vk maar ff gebeld... om 10 voor 6 braken mijn vliezen, 5 voor 6 was de vk hier en 17 over 6 is ze geboren... de kraamhulp was er niet eens bij aanwezig!!! en ik had helemaal niks! geen knip, hechting of ellende, ik liep de volgende avond al zelf de kaartjes bij de buren in de bus te doen, zelfs mijn placenta kwam er dit keer gelijk achteraan! echt ik wens iedereen zo'n bevalling toe! zo kan ik er nog wel 20 krijgen :) met mij is het dus helemaal goed ;) het enige wat ik wel heb gehad is heel erg last van de stuwingen oei oei oei... pfff, maar ook dat is weer overgegaan... zit sinds deze week weer een beetje in mijn oude ritme, man werkt weer, zoontje naar peuterspeelzaal... etc, moet nog ff mijn draai een beetje zien te vinden met alles, maar het is zo genieten!
    maar ff genoeg over mij, hoe is het met jou voor de rest? het is wat ik hiervoor al schreef, ik denk echt veel aan jullie, ondanks dat ik niet zoveel tijd heb nu voor zp... als ik dalijk weer in een wat rustiger vaarwater zit ga ik echt weer de tijd voor zp nemen hoor dat beloof ik! nou, doei doei

xxx

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey riniti,

wat fijn dat het zo goed met je meisje en jouw gaat:D en wat geweldig dat je zoon fijne bevalling hebt gehad.. dat is idd wel heeeeel erg snel gegaan:) geniet er lekker van meid!!

liefs

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    thanks meissie ;) ik zie nu aan jou banner dat het geluk nog steeds niet met jou is :( ik hoop zooo dat als ik hier binnenkort weer kom spieken dat ik bij jou ook een banner zie die afteld naar een bepaalde datum :) ik blijf voor jullie duimen meiden!

dikke x

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey saartje..

mijn oog viel ff op jou bericht :) ik zie dat je de groeiecho hebt gehad! fijn dat alles goed was, jeetje dan gaat het voor jou ook al opschieten?! bij mij was die kleine met de groeiecho 'precies op
    schema' werd er gezegd.... bij de geboorte was ze toch behoorlijk groot!!! een kilo zwaarder als mijn zoontje! en 4cm langer!! ze was echt behoorlijk flink! hihi... ben benieuwd bij jou!! spannend hoor! is jullie huis al helemaal klaar?? nou meid, succes nog ff met de laatste loodjes en als je het leuk vind, ik heb nog een album gestart met mijn buik 2 weken voordat ik ging bevallen... als ik het nu zo terugzie vind ik hem behoorlijk flink, hihi...

xxx

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    oh meiden, zit nu ff terug te kijken op de reacties van 3 februari, wat een lieve reacties!!! en ik zie dat er net voordat ik postte dat ik bevallen was een hele discussie gaande was of ik al bevallen was, was een soort van telepathie!! jullie dachten aan mij terwijl ik net bevallen was!!! :) en ik moest gelijk aan jullie denken toen ik bevallen was!! en ik zie dat jullie het allemaal een mooie naam vinden! echt leuk zeg :) hihi idd saartje, het scheelt weinig met jou naam!! ik heb zoooo getwijfeld, de meisjesnaam was zara of féline... en ik had eerst voor féline gekozen.... tot het december werd en de twijfel toesloeg... als jongensnamen hadden we sven of stan en mijn man had al bedacht dat het sven zou worden... en ik maar twijfelen en twijfelen... dus ik steeds tegen mijn moeder, ik weet niet welke naam ik moet kiezen als het een meisje word, ze zijn allebei zo leuk ( die namen) en mijn moeder steeds: joh maak je niet zo druk, het is toch een jongetje, haha ( zoveel mensen inclusief ikzelf hadden zo sterk het gevoel dat het een ventje zou zijn!) uiteindelijk had ik toch mijn keus gemaakt voor zara en na die razendsnelle bevalling ( waar ik al helemaal van onder de indruk was, want ik wist zeker dat ik pas 14 februari zou gaan bevallen) was het ook nog eens een meissie!! hihi, echt leuk hoor! nou, ik heb weer ff genoeg gekletst geloof ik, jullie worden onderhand moe van me ;)

kuskus

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    He Riniti!
    Ja, ik heb net je buik bewonderd, en je kleine meid ook natuurlijk!! Wat een plaatje zeg! En wat heerlijk dat je zo'n goeie bevalling hebt gehad!
    Het schiet bij mij nu ook op idd. Iedereen zegt, ow jij hoeft niet lang meer he. Dan zeg ik nog 10 weken en dan schrikken ze en zeggen ze telkens is het geen tweeling??? Heb ik nu al zo vaak gehoord, dat ik (heel stout :)) dan gewoon zeg, nee hoor, het waren er 2, maar een heeft het niet gered. Dan houden ze er tenminste over op, want het is echt niet meer leuk.
    Gisteren iemand tegen mij: nou jij wordt ook elke week dikker. Dus ik: ja, das wel de bedoeling he!! (Duh!) Vriend van mij die er bij stond: ja dat gaat vanzelf hoor! :p
    Maar goed, nog even volhouden, en dan eindelijk mijn kleine manneke in mijn armen! :D En dan hebben ze ws weer allemaal opmerkingen, haha, maar ja, hoort erbij he. Ze bedoelen het niet verkeerd... hou ik me dan maar voor...
    Over 4 weken de 2e groeiecho. Eens kijken wat ze dan zeggen!

Met ons huis gaat het wel goed. Het babykamertje is klaar, de hele uitzet is compleet, dus ik ben allang blij! Mijn man moet wel nog steeds ons bed maken, want het logeerbed is best laag en das met in- en uitstappen best lastig. En nu ook vaker naar de wc 's nachts, dan is het wel lastig. En deze kan ook niet op de klossen, dus hij moet nog wel aan de bak! En mijn kantoor moet ook nog geverfd worden, en dan kan ik straks mijn bureau een beetje inruimen enzo en mijn pc aansluiten. De zolder staat nog helemaal vol met dozen en dat zal nog wel even zo blijven! Maar het gaat mij om de kleine z'n kamertje en die is klaar, dus ik ben tevreden! ;)

Leuk dat je ff op zp bent gekomen, ondanks de drukte! Echt leuk om ff te lezen hoe het met je is en met de kleine en hoe je bevalling was! Geniet lekker van je kleine wondertje en je roze wolk! :)

Deel Deze Pagina