Grappig dat jullie als jongensnaam Sven hadden! Die naam die op je buik staat, is dat de naam van je zoontje? Ik heb een vriendin wiens oudste zoontje Sven heet, en haar tweede zoontje heeft die naam die op jouw buik staat! Viel me ff op, grappig hoor! Wij hebben trouwens ook ws de naam (99% zeker). Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor! We zijn nog niet helemaal overtuigd. En ik ben al een hele tijd elke keer die naam aan het gebruiken om er alvast aan te wennen. Maar het is toch lastig als je het kindje nog niet hebt gezien. Hoe zit het met Myuna, Marion, en Trijntje met de namen? Weten jullie het al zeker? Voor Linda is het wel handig dat het een jongetje is, die naam hadden jullie al he! Of ben jij nu ook aan het twijfelen?
saartje!! da's idd wel heel toevallig, jou vriendin heeft goeie smaak de naam op mijn buik is idd de naam van mijn zoontje! weet je wat het is met die namen... je moet er gewoon nog een beetje aan wennen, maar als je kindje er is weet je het waarschijnlijk toch gelijk zeker! ik heb van allebei de namen geen seconde spijt gehad, hoe erg ik van tevoren ( net zo goed bij mijn zoontje toen) heb getwijfeld over een aantal namen, uiteindelijk kies je toch het goede, en jullie moeten het een mooie naam vinden, wat anderen daarvan vinden doet er niet toe... zo ben ik uiteindelijk maar gaan denken, en het werkt! zolang er geen rare rijmpjes en dergelijke op gemaakt kunnen worden ( vind ik in ieder geval belangerijk) is het toch goed?! hoe langer je erover na gaat denken hoe meer je gaat twijfelen! ben trouwens wel erg benieuwd naar hoe jullie je ventje gaan noemen! en natuurlijk ook naar de andere meiden! hoe is het met myuna?? die is toch ook bijna uitgerekend?? en trijntje ook toch?? oeh, spannend, ik moet het hier wel goed in de gaten blijven houden, anders mis ik dalijk dat de meiden bevallen zijn! hihi... ben toch van plan als ik ff tijd heb hier te spieken dus komt goed, xxx
Hey dames! Wat een hoop geklets zeg en krijg niet eens mail! @linda wat fijn dat het tot zover goed is.. En een extra echo is echt niet erg natuurlijk! @riniti, wat fijn dat alles goed is ,er jullie kleine meid en wat een mooie naam! Dus een super bevalling gehad? Das helemaal ideaal! Jeetje te vroeg en toch even meer dan pond? Dat hadden E niet aangegeven bij de groeiecho hè? Ik heb ook nog een extra groeiecho gehad en nu kwamen ze met 40 weken uit op iet meer dan 7 pond.. Zo zie je maar het blijft een gok heerlijk genieten nu.. Ben best een beetje jaloers ik ben er ook echt aan toe terwijl ik nog wel energie voor twee heb ... @saar Hhaahaha heb je het nu al gehad??? Je moet echt nog even hoor ja de naam staat bij ons al een tijdje vast. Ben er ook zo blij mee... Als ik eraan denk begin ik gewoon te lachen ben zo benieuwd of de naam ook bij dr past ! Waar blijft je babykamer foto en een nieuwe buikfoto? Ik ben wel nieuwsgierig nu @myuna hoe is het bij jou? Geniet je een beetje van je verlof? En hoe is het met de rest zitten er ook alweer mensen te wachten? Verder is hier alles dus prima.. Ook wat harde buiken en steken onder in m'n buik .. Soms word ik er gewoon wakker van maar helaas heeft het nog niet doorgezet.. Aanstaande maandag weer controle! Ben benieuwd of ze ondertussen al vast ligt
@Riniti wat fijn dat je weer affentoe bij ons bent @Saar ja inderdaad de jongensnaam hadden wij al (6jaar hahaha) maar nu had mijn man ineens bedacht om hem dan ook een 2e naam te gaan geven.........grrrr MANNEN :x weet dus niet of dat gaat gebeuren (denk het niet) dan moet hij wel met een hele goede komen ! Vandaag naar de 9 maandenbeurs met mijn mams ! kijken of ik het volhoud XX
@Riniti oh wat een scheetje... De bevalling ging dan idd heel snel... Geniet maar lekker van jullie gezinnetje...
Hoi meiden, Hier lekker druk geweest en internet lag er ook nog even uit.Vandaar nu pas weer online. @ Riniti, wat een lekker positief bevallingsverhaal!Fijn dat het allemaal goed is gegaan en wat een mooie meid hebben jullie gekregen.Heb de foto's al zitten bewonderen.(kan niet wachten tot ons kleintje zich aandiend).Leuk dat je ons ondanks de drukte bijgepraat hebt.Geniet van de kraamtijd!! @Saar, Fijn dat alles goed was bij de groeiecho.Jij al de 30 weken overheen,..tijd gaat snel! Leuk dat de kamer al bijna klaar is.Is wel een gerust gevoel toch? @linda, hoe was de 9maandenbeurs?Ik durfde het nu niet meer aan,...had zo graag gewild.Verder alles goed? @Trijntje, goed te horen dat het goed gaat.Ben je het ook al een beetje beu?Kan je nog een beetje slapen? Hier alles goed, al word het nu wel steeds zwaarder.Zeker na een slechte nacht denk ik ; kleintje kom nu maar! Verder geniet ik wel van mn verlof.Alles is gewassen en gestreken voor de kleine, de vluchttas staat klaar en ook het bedje is opgemaakt.Ben er helemaal klaar voor! Morgen weer controle bij de verloskundige.
Hey! Ach ja joh.. ben het echt zat.. maar meer omdat ik zoooo benieuwd ben naar mn kleine baby Heb nog genoeg energie.. behalve dat het letterlijk wat zwaarder wordt natuurlijk. Hier ook alles klaar en liever dat ze vandaag nog komt dan morgen.! Ben benieuwd wie er eerder bevalt
De 9maandenbeurs was erg leuk, lekker veel dingetjes bekeken en gekregen, ik moet zeggen dat ik het erg lang en goed heb volgehouden, we zijn gewoon een aantal keren gaan zitten ergens en dat ging prima. Was wel kapot natuurlijk 's avonds... Wow jij bent al bijna aan de beurt he, kan me voorstellen dat je dan ook niet meer op zo'n beurs gaat lopen hoor. Spannend !! Verder alles goed hier, we leven weer naar 5 maart toe dan heb ik (eigenlijk wéér) de 20 weken echo, omdat ze vorige week niet alles goed kon zien. De kleine in mijn buik is op sommige momenten écht druk in mijn buik ik weet niet wat hij aan het doen is....koppeltje duikelen ofzo !? hahaha hij is in ieder geval veeel drukker nu al dan Lorena was. Nou we kunnen nu voor jou ook wel gaan duimen.....voor een goede bevalling !! XX
Hoi Riniti, Ik had eerst gereageerd op dit berichtje maar later zag ik pas dat je al lang en breed moeder bent geworden. Nog gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed gaat. Semana
Hey meiden! Hoe spannend wordt het nu voor Muyna en Trijntje!! Kan gewoon elk moment gebeuren nu!! Ik heb vandaag de intake voor de kraamzorg gehad. Heel lief vrouwtje. Hopelijk is de kraamverzorgster straks ook zo lief! Vandaag vreselijk hoofdpijn, en dat op m'n vrije dag... Maar goede nieuws is dat ik nog 13 dagen moet werken, en dan lekker van het verlof genieten!! Afgelopen woensdag weer gesprekje met gyn gehad, en die neemt nu toch de controles weer over. Ging toch al in het zkh bevallen, dus vind het niet zo erg. Elke 2 weken de controles nu. Het begint ook al op te schieten nu! Ben echt zo benieuwd naar Trijntje en Myuna!!! En Boefff, hoe zit het nu met jou?
@Linda, Klinkt als een super gezellige dag!En lekker geshopt en verwend.Leuk hoor!Nee een hele dag op de beurs lopen is wel wat vermoeiend nu en ik vond het toch wat ver van huis.Erg he!Maar Als Rotterdamse in Amsterdam moeten bevallen,...daar kan ik bij de familie niet mee aan komen,...hahaha!! ; ) 5 maart de echo,...spannend weer!Fijn dat je de kleine zo lekker voelt schoppen.Geniet ervan. @Saar, balen van je hoofdpijn.Doe lekker rustog aan op de je vrije dag.13 dagen werken,...spannend.Jeetje, tijd gaat voor jou ook al snel! @Boeff, hoe is het met je? Stel je voor dat Trijntje en ik allebei op dezelfde dag bevallen,...we hadden ook allebei op dezelfde dag positief getest,....wie weet! Vandaag weer bij de vk geweest,...alles weer helemaal goed.
@ riniti: wat een mooi meisje is jullie dochter! Geniet maar lekker van elkaar! @ trijntje en myuna: het is me eerlijk gezegd nooit zo opgevallen dat jullie bijna gelijktijdig uitgeteld zijn! Leuk zeg, ben benieuwd wanneer jullie bevallen! Succes met de laatste loodjes!
saar nog 13 dagen de tijd vliegt.. ik ben vrijdag aan mijn provera begonnen en als het allemaal gaat als normaal heb ik 9 maart mijn uitgangsecho.. hopelijk is de cyste dan weg!! @myuna, fijn dat alles weer goed was het word spannend nu voor jouw en trijntje! liefs
Hey marion, ik hoef volgende ronde pas te beginnen. Als ik a.s. maandag nog niet ongesteld ben (ik ga ervan uit van niet), moet ik bloedprikken op HCG. Ben ik dan niet zwanger (zal wel niet), dan moet ik eerst een kuur Provera nemen. Dat duurt 10 dagen, dus dan zitten we al halverwege maart (15e ongeveer). Dan moet ik nog ongesteld worden en dan begin ik op dag 3 met spuiten. Nog even afwachten dus. Hoe is het met jou?
@ Bonita, oja dat was jouw verhaal. beetje vergeten. wel lastig dat je nog steeds moet wachten. ik hoop dat je snel resultaat ziet wanneer je mag spuiten. @ Boefff, ik hoop ook zo dat je cyste dan weg is en je gewoon weer mag spuiten. @ muyna en trijntje, spannend, het kan ieder moment gebeuren. ik duim voor jullie voor een voorspoedige bevalling. @ saar, nog maar 13 dagen joh. gaat snel. zal wel even raar zijn straks als je je laatste dag voor je verlof gaat werken. @ Linda, leuk was de negenmaandenbeurs he. ik ben zaterdag geweest met mijn man. we hebben daar ter plekke besloten dat het thema in de babykamer voor het grootste gedeelte nijntje gaat worden en we hebben daar ook nijntjespullen gekocht. hebben julie al een thema voor het kamertje? met mij gaat het wisselend. afgelopen weken heb ik erg drukke weken gehad op het werk met rapporten en de gesprekken. nu lekker een weekje vakantie, maar ik kan er niet echt van genieten. 's ochtends voel ik me nog wel goed, maar 's middags voel ik me erg moe. en vandaag werd ik zo uit het niets erg misselijk. ik baal er erg van. het is niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor mijn man. hij heeft als hij thuiskomt van het werk nog steeds niets aan mij. ik zou nu toch in mijn goede weken moeten zitten waarin ik weinig last heb van alles, maar ik voel me zo moe. en erg emotioneel. ik heb nergens zin in, gewoon echt nergens. ik hang op de bank en kom bijna nergens aan toe. het vervelende is dat ik ook al tijden geen zin heb in mijn man (sorry, maar ik moet dit even kwijt) en daar voel ik me dan weer schuldig over waardoor ik nog minder zin krijg. hebben jullie hier ook last van (gehad). en zo ja wat hebben jullie er aan gedaan? ik zou me zo graag weer goed voelen en weer samen zijn met mijn man.
Hahaha dat is bij mij andersom....ik als Amsterdamse moet mij tegen die tijd maar niet in Rotterdam wagen.... Maar in maart ben ik wel in Rotterdam voor een high tea met mn moeder. Fiin dat alles goed was bij de vk
Ja was leuk de 9maandenbeurs, het kamertje wordt wit met 1 muur turquoise daar komt de commode te staan en op de muur komen van die schuimletters met de naam van de kleine. Vorige week kwam mijn buurvrouw met een turquoise klamboe/hemel van haar dochter voor boven het bedje. Die moeheid en nergens zin in heb ik ook heel erg....heb al gevraagd aan de gyn of het ijzertekort was maar hij zei het hoort er gewoon bij je moet eraan toegeven. En zin in mijn man heb ik wel hoor maar doordeweeks ook niet, wij halen het in het weekend in vooral 's ochtends haha