PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi meiden,
    Hier nog steeds BIB.
    Wat is het hier stil zeg?Allemaal druk aan het werk?

Marion, genoten van je vrije week?Nog wat leuks gedaan of heb je lekker uitgerust na de drukke tijd?

Bonita, ia je menstruatie al begonnen?of mag je nu maandag beginnen met provera?

Boeff, nog een klein weekje tot de uitgangsecho,...spannend.Ik duim voor je!

Linda, leuk idee voor de kinderkamer.Mooie kleur ook!
    Waar ga je High tea-en in Rotterdam?

Strakjes ff naar een vriendin, we gaan samen een buikfoto maken.Zij is 10 dagen later uitgerekend,...dus wel leuk om samen een foto te maken!

2. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wij gaan bij Heerlijck Eten & Drinken high tea-en, ken je het ?? ben benieuwd, ik had het mijn moeder voor haar verjaardag (in oktober) gegeven maar het kwam er niet van dus nu lekker een beetje in het voorjaar, kunnen we ook nog een gezellig dagje er van maken.

Leuk samen een buikfoto ! en de baby vind het vast nog wel even lekker zo bij jou ;)
    ik heb ook al een aardige buik, alleen vind hem niet zo mooi:), heb geen mooie "ronde" buik.....:( ik zal een foto in mijn album zetten, kunnen jullie zelf oordelen.
    XX

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    grappig zeg dat je vriendin 10 dagen later uitgerekend is:D

nog een weekje idd maar heb er weinig vertrouwen in want voel de cyste erg goed.. dit heb ik normaal eigenlijk nooit:( hoop echt dat ik eindelijk weer mag beginnen want word gek van dat niks doen de heletijd.

@linda,, ik vind je buik wel mooi hoor:D

fijn weekend allemaal!!

liefs

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda, leuk de high tea.Is vlakbij waar ik woon,maar ben er nog nooit geweest.Het is een nieuwe wijk aan de rand van de stad.Met de metro een 30 min naar het centrum.
    Ik vind je buik ook mooi hoor!

Boeff, ik hoop het niet voor je,....zou echt balen zijn!!Ik ga nog harder duimen!

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey weet iemand trouwens hoe het met dins gaat? zag dat ze ook alweer 38 weken is.

myuna en trijntje, hoe gaat het met jullie??

liefs

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, hier nog steeds BIB!
    Jammer dat Dins hier niet veel is geweest,....ben ook wel benieuwd.Neem aan dat de kindjes al geboren zijn?Meestal zijn tweelingen toch eerder?

7. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey dames!

Boeff blijft nog even afwachten dus? Wannneer mag je weer heen?

Linda zeker een mooie buik! Alle buikjes zijn mooi toch?

Hier alles rustig begin nu vocht vast te houden erg vervelend. Verder voel ik me prima.. Buik wordt niet veel groter denk nog redelijk te vergelijken met die can 34 weken..

Heb zo'n zin dat ze komt! Kan niet wachten totdat ik dr kan vasthouden en weer mn gewone kleren aan kan :) en schoenen! Alleem mn ugfs zitten nu lekker...

De kleine is wel al ingedaald dus ze ligt wel klaar.. Laatste controle was mn vruchtwater nig genoeg en mm placenta zag dr nog perfect uit.. De kans dat ze dan ook eerder komt is klein..

Myuna hoe is jou buik? En hoe voel je je verder?

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja ga er ook vanuit dat de meiden al geboren zijn. ben benieuwd of ze nog iets laat horen!

spannend, wanneer denk je dat de kleine komt of heb je geen voorgevoel?

liefs

9. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Oe trouwens... Nog steeds geen striae.. Duimen dat het ook niet meer komt!

10. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey ladies !!

Oh Trijntje en Myuna wat is het nu spannend voor jullie !!!

Ja Boefff wat duurt dat wachten toch lang he bah !

Ik ben vandaag wéér voor de 2e 20 weken echo geweest haha en nu heeft ze alles wel kunnen zien ! en ja hoor, ze had gelijk ! het is een JONGETJE !!! Dus ik ga zo de vuilniszakken doorspitten en álle roze jurkjes e.d. wegdoen ! (wordt toch wel even slikken denk ik...):(
    X

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda, wat fijn dat alles goed was met de echo.
    bij mij klopt de chinese kalender. en bij jou?

kan me voorstellen dat het best wel moeilijk zal worden om de jurkjes weg te doen.
    veel succes er mee.

boefff. wachten duurt idd lang. maar wij blijven met je meeleven.

trijntje en muyna ik ben zo benieuwd hoe lang het bij jullie nog zal duren. sterkte met de laatste loodjes

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey Marion, nee de chinese kalender klopt niet bij mij !! er staat dat ik een meisje zou moeten krijgen......:p

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer eens! Heb een hele tijd via de telefoon dit topic gevolgd, maar dat is toch echt minder als je wilt reageren!

@ linda: fijn dat je nu zeker weet dat het een jongen wordt! Hadden jullie al een naam voor een jongen (ben het ff kwijt)?

@ trijntje en myuna: nog even volhouden dames! Ik kan me voorstellen dat jullie het nu wel gehad hebben met die dikke buik! Willen jullie het liefst thuis bevallen of in het ziekenhuis?

@ boeff: hoe is het nu met jouw cyste, ben je nog op controle moeten gaan ervoor?

Ik heb vandaag bloed moeten laten prikken, ben niet zwanger. Had ik ook niet verwacht, maar ergens heb je toch nog 1% hoop haha! Dus nu een kuurtje Provera (10 dagen) en dan gaat het echte werk beginnen!

14. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja jongensnaam hadden we al dus we hoeven daar niet meer aan te denken...eerlijk gezegt waren we er al een beetje aan gewend dat het een jongetje zou zijn haha
    Succes met het kuurtje !! en ik duim weer voor je

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda, fijn dat alles helemaal goed was bij de 2e 20weken echo.
    Kan me voorstellen dat het gek is om alle roze spullen weg te doen.Bewaar ze anders voor iemand anders,...hoef je ze niet weg te gooien.

Bonita, toch jammer dat de bloeduitslag negatief was.Iig suc6 met het kuurtje,...ik ga daarna weer voor je duimen.

Ik ben vandaag weer op controle geweest.Helaas was mn bloeddruk ineens te hoog.Moet morgen met urine op controle komen, om te kijken of ik geen zwangerschapsvergiftiging heb.De vk zei dat het zo kon zijn dat de bevalling in gang komt of inderdaad zw vergiftiging.Ben benieuwd wat er morgen naar voren komt.Ik houd jullie iig op de hoogte.

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

balen dat je niet zwanger bent,, maar nu kun je wel weer gaan beginnen. ik heb gister mijn laatste provera gehad en zal woensdag wel ongi worden.. ben niet op controle gemoeten maar had ik misschien wel beter kunnen doen.. stel nou dat vrijdag de cyste er nog zit,, dan ben ik te vroeg met provera begonnen.. hopelijk is gewoon alles goed.

@myuna, pff das even spannend zeg,, hoop dat het de bevalling is die op gang aan het komen is!!! succes morgen

liefs

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Al ff niks van me laten horen, maar alles goed hier hoor. Alleen nu wel veel last van m'n bekken. Eens kijken of mijn zusje (fysiotherapeut) deze week nog een plekje heeft om er weer eens naar te kijken. Verder begin ik het nu wel spannend te vinden hoor! Nog 57 dagen! :)

@Myuna: heb je al uitslag van je urine-onderzoek?
    Mss is ze al wel aan het bevallen gegaan dat ze het niet meer heeft gepost! Zou ook leuk zijn! En wanneer is Trijntje voor het laatst geweest? Best spannend wie van hen het eerst gaat bevallen!

@Bonita: succes weer met je provera en daarna met je eerste ronde spuiten!!

@Boefff: voel je nog iets van je cyste? Hopelijk is het deze keer gewoon eens goed en gaat het deze ronde lukken!

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik ga de kleertjes niet weggooien hoor !! dat zou zonde zijn, ik ga er mee op een rommelmarkt staan, doen mijn vriendinnen ook altijd en is best gezellig.

Hoe is het nu met jou en je bloeddruk, ik heb dat ook gehad alleen eerder in de zwangerschap, bij mij is hij vandaag weer gemeten, hij was gelukkig goed.
    Hoop goed nieuws van/voor jou !!

19. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    oei last van je bekken, een kennisje van mij heeft het heel erg ! is al gestopt met werken zij is nu 32 weken geloof ik ze kan erg weinig ! dus laat er maar goed naar kijken hoor !!

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, ik heb er nu veel last van. Als ik even een paar bordjes in de vaatwasser heb gezet ofzo, dan doet het zo'n pijn... Boodschappen doen is echt de hel!! Dat doe ik niet meer alleen. Mijn man gaat mee, en dan pakt hij alle hoge en lage dingen en hij sjouwt met de tassen.

Ik heb echt helemaal in het begin, toen ik 6 weken zwanger was ofzo, al heel veel last gehad van mijn bekken. Dat stond toen gekanteld en gedraaid. Maar mijn zusje is een heeeeeeeele goeie fysio! :D Die heeft mij toen een paar behandelingen gegeven, en toen was ik er helemaal vanaf! En tot voor kort heb ik er geen last meer van gehad. Maar nu wordt het wel weer echt vervelend. Hopelijk heeft ze snel een plekje en kan ze me weer zo goed helpen! :)

Hoe is het met jou nu? Jij hebt ook wat gesukkeld met je longen enzo he. Ben je nu overal vanaf?

Deel Deze Pagina