Hey meiden ik ben nu ookal 6maanden niet ongi geworden en begin me nu toch echt wel zorgen te maken. Ik mag nog niet aan de clomid, moet eerst een beetje afvallen. pfff
Riniti,..spannend joh!m'n duimen blijven draaien voor je! Miems,welkom hier.Jeetje wat een lange cyclus al!Ben je wel onder controle bij de gyn?Ik hoorde dat er in het Erasmus c een speciaal programma is voor vrouwen met PCOS die moeten afvallen.Misschien hebben ze dat in een zkh bij jou in de buurt ook wel! Saar,dank meid!Hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
hey myuna, thanks meis, ik duim ook heel erg voor jullie!!! nog bij de accupunctuur geweest??? loop jij trouwens bij het erasmus?? wacht ik stuur je ff een pb'tje en miems waardeloos meid, ik hoop voor je dat er snel verbetering in komt... gaan jullie voor je eerste kindje?? klets hier lekker mee, van je afschrijven helpt erg goed!! ( bij mij tenminste) liefs riniti
Hey riniti wat spannend voor je dat je 6 juni weer mag testen!!!! Ja ik hoop ook niet te erg dat die pendels kloppen. July is wel vlakbij hahah dus ik ga mn best doen zodat het gaat kloppen Heb nog steeds geen positieve test moet nog vandaag testen, meestal ovuleer ik op dag 16. Daarna weerr 2 wkn wachten ppfff. Had vorige cyclus alleerleii symptomen zoals meer pukkeltjes op mn tepels, duizelig veel plassen deze allemaal heb ik nooit eerder gekregen dus dacht echt dat het raak was! Dus deze keer ga ik geennn conclusies trekken.Jammer hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Hopelijk hebben we allemaal snell een positieve testje. HCG virus moet verspreid worden!! Haha Liefss
Hey Meims van harte welkom! 6 maanden is wel te lang hoor! Het is echt teveel. Ik zou een kuurtje opeisen zodat je je menstruatie kan opwekken zoals je zei in die andere topic dat er anderen zijn die gwn voller zijn dan jou. Ik persoonlijk denk dat 6 mnd te lang is, een vrouw moet zn regels krijgen anders verhoogd het de kans op baarmoederhals kanker en alleen omdat je een beetje moet afvallen. . Is dat advies van de gyn zelf? Of HA Ik hoop dat je je ongesteld zsm krijg meid!Kan me best voorstellen dat het best fustrerend kan zijn.. Mn langste cyclus was 76 dgn. Hierna ben ik begonne met clomid Liefss
heeeeeeeeeeeey dins! ja idd, je gaat gewoon zorgen dat juli gaat kloppen en ik ga zorgen dat mijn pendels niet kloppen hihi ... heb alleen wel pijn in mijn onderrug en dat is normaal gesproken ( voor zover je bij mij een menstruatie normaal kan noemen ) een teken dat ik ongesteld ga worden, dus ik hoop maar niet dat dat gaat gebeuren idd errug jammer dat die lichamen van ons ons zo voor de gek houden! nou meid, succes weer en spreek je snel weer liefssssssssss
Hoi hoiii @ riniti: ja zorg er goedd voor dat jou pendels niet kloppen grappig he een soort motivatie is dat !! Ik hoop dat je ongie uitblijf meis 't is idd zoo fustrerend van ons lichaam! Ik heb vandaag trouwens een superrr positieve test (ovu) dus vanavond flink aan de kluss... Enn morgen haha dus die ovutesten vh zh doen wel zeker goed hihi. Hoe gaat het met iedereen verder? Heb een lange dag gehad vandaag dus ben wel een beetje nu uitrusten want straks heb ik energie nodig!!
Hey meiden, Ik kreeg de afgelopen dagen geen melding meer in m'n email dat er nieuwe berichten waren... Wel stom, want jullie zijn toch lekker aan het verder kletsen! Bij mij heeft de clomid 50 iig niks gedaan... Nu maar weer verder, dus ben vanaf vandaag weer aan de primolut. @myuna: hoeveel dagen moet jij primolut slikken? Ik hoor van sommigen 10 dagen; ik moet 5 dagen. Jij bent afgelopen maandag toch begonnen? Als jij 10 dagen moet, lopen we bijna gelijk! En anders loop ik 4 dagen op jou achter. Spannend! @riniti: zolang er nog niks is, is er nog hoop!! We blijven dromen! @dins: succes nog met klussen! Goed je best doen he! @miems: welkom hier! 6 maanden is wel lang ja. Ik heb er helaas ervaring mee. Werd na 8,5 maand zelf ongi... Maar idd, je gaat je op een gegeven moment wel veel zorgen maken. Tenminste, dat deed ik wel iig! Je gaat denken dat er iets helemaal mis is, tot aan kanker passeert vanalles je gedachten. Bij mij bleek er achteraf niet veel aan de hand, behalve dan de PCOS en de te trage schildklier. Is dat wel getest bij jou? Of hebben ze nog helemaal niet naar je gekeken? Lekker makkelijk he, om te zeggen dat je maar moet afvallen! :x Gelukkig hoef ik dat niet per se van de gyn, hoewel het wel beter zou zijn. Maar met een trage schildklier èn PCOS èn de primolut en clomid is het niet eens makkelijk om niet aan te komen! Pff.. Heel veel succes, en mss helpt het om er hier met ons over te kletsen!! XX
Saar,balen dat de Clomid niets heeft uitgehaald.Ik moet de Primolut 10dgn slikken.Moest je bij de 1e keer ook 10dgn slikken?Of ook maar 5dgn.O jee nu word ik ongeduldig,..nu wil ik ook 5dgn slikken. Wel bijzonder dat we dan gelijk lopen!Zullen we dan ook samen positief testen over een paar weekjes? Dins,voor jullie wordt het klussen dit weekend! Riniti,bij Juni en dus bijna testen!Hopelijk komt er geen ongi aan! Ik mag maandag weer naar de acupuncturiste.Dan nog 3dgn en dan starten met clomid. Moest jij trouwens 10of 5 dgn primolut? Fijne start van het weekend!!
Riniti,bij Juni en dus bijna testen!Hopelijk komt er geen ongi aan! Ik mag maandag weer naar de acupuncturiste.Dan nog 3dgn en dan starten met clomid. Moest jij trouwens 10of 5 dgn primolut? Fijne start van het weekend!![/QUOTE] hey myuna, ik moest ook 10 dagen aan de primolut!!! telkens weer, tot vervelens aan toe 3 pilletjes per dag en dan werd ik me giga ongesteld :x heel hevig in het begin en dat zakte dan weer wat af.... maar het werkte tenminste wel ik las toen ook steeds over meiden die het korter slikte dan ik , snap er ook helemaal niks van waarom het bij de ene zo is en bij de ander zo maar het zal wel goed zijn kussie riniti
haha, stom he, ik hoopte steeds voor sunlight dat ze negatieve testen zou hebben ( niet echt natuurlijk) maar het heeft geholpen dus nu gaan we gewoon hopen dat mijn pendels niet kloppen en dat ik uiteraard 6 juni geen positieve test in handen heb hahaha nou meid, lekker klussen nog ff dan komt het vast goed ( ik hoop natuurlijk van niet ) hahahaha xxxx
Hahah ja dankjeee!! Heb alleen nog niet kunnen klussen!!! Gister waren we echt moe hadden beiden lange dag gehad, manlief ook.Het is niet fijn om proberen te klussen als jullie allebij moe zijn bij hem lukt het ook moeilijk wanneer hij uitgeput is.., vanavond staat wel zeker vast dat het gaat gebeuren hopelijk dat mn ei nog vruchtbaar is want ze zeggen dat meestal een eisprong 's nachts gebeurd en als het zo was bij dan zou een al niet meer vruchtbaar zijn... Ik had 2 eien die aan flink aan het groeien waren dus hopelijk is de kans erg nog voor ons deze ronde... Liefss en fijn weekendd! Ben maandag weer op de site
Hey myunaa jaa dat zal het zeker zijn hihi!! Succes maandag bij de acupuncturiste! Hopelijk dat je nieuwe ronde je laatste ronde is @ saar: wat jammer van die clomid!!! Ga je met een hogere dosis dan beginnen?
@dins: ja, als ik straks ongi ben op de 3e dag beginnen met dubbele dosis clomid. En dan maar hopen dat dat wel iets doet! En goed klussen he!! Zou echt jammer zijn van je eitjes! Zet 'm op!! @myuna: Stom is dat he dat het overal anders is! Ik had juist de 1e ronde zoiets van: oei, waarom moet ik maar 5 dagen, als iedereen 10 dagen moet? Was bang dat ik niet goed ongi zou worden, of heel lang zou moeten wachten. Maar ik had op woensdag de laatste 3 pilletjes geslikt en ik werd zaterdagavond ongi (maar mocht de zondag pas als 1e dag tellen). Dus ging best snel. En net als bij Riniti, was ik super mega ongi! Maar dat was denk ik 3 dagen ofzo, en daarna liep het snel af. Normaal was ik altijd 6/7 volle dagen ongi. Het is dus wel allemaal anders. Maar wat wil je ook met die rotzooi vd hormonen in je lijf?! Mss heeft het aantal dagen ook wel iets te maken met de dikte van je bmsv of hoelang het geleden is dat je ongi bent geweest? Ik raas ook maar wat... mss is het toch gewoon dat elk zkh zijn eigen methode heeft. Net als met het in de gaten houden vd eisprong. Dat vind ik ook zo raar. Ik heb vanaf cd 10/11 echo's om de 3/4 dagen tot aan cd 20 ong. Sommigen hebben een uitgangsecho op cd3??? Doen wij niet. En die moeten dan zelf testen met ovutests. En sommigen moeten op cd3 met clomid beginnen, en anderen op cd6/7... ik heb al vanalles voorbij zien komen. Blijf het raar vinden... Ik heb nu dinsdag als laatste dag van de primolut, jij woensdag toch, als ik goed heb geteld? Ben wel benieuwd of we dan een beetje gelijk opgaan met ongi worden en hopelijk krijgen we allebei een groeiend ei!!! En dan lekker samen zwanger worden!! Heel veel succes deze ronde!! En ook heel veel succes voor alle anderen hier natuurlijk!! @riniti: hou je het nog uit, het wachten op je testdag? Nog geen ongi voortekenen? XX saar
Saar,zeker raar!Maar jij moest er dus 3 per dag? Ik mag er 2per dag en dan 10dgn lang. Ben op dinsdag begonnen en heb m'n laatste op donderdag.Lopen 2 dgn uiteen,..wel leuk dat we samen opgaan.Hopelijk samen ook een positieve test!Gaan we voor!! Balen van die mega ongesteldheid,..normaal is die al vrij hevig.Hopelijk valt het mee!
nou ja meid, jammer dan hoor, als je moe bent ben je moe... dan heb ik daar ook geen zin in ik heb er sinds de geboorte van die kleine helemaal niet zoveel behoefte meer aan eigenlijk en nu het zolang duurt maakt het het allemaal extra frustrerend!! het is ook zo apart als je dagen MOET gaan klussen, ik had het natuurlijk ook na het spuiten van pregnyl... mijn man vind het niet erg hoor haha... ik wist dat trouwens niet dat de eisprong meestal 's nachts is! maar hoop uiteraard dat het allemaal gelukt is en dan kan het lange wachten voor jou ook gaan beginnen... spannend!!! vanaf wanneer kan jij testen dan?? hoor je morgen wel weer, liefsssssssssss riniti
om het allemaal nog wat warriger voor jullie te maken, ik moest er 3 per dag 10 dagen lang ik span dus de kroon qua primolut ik was idd ook een dag of 3 extreem ongesteld.... echt dat ik dacht wow gaat dit wel goed??? als ik 's morgens uit bed kwam liep het zeg maar langs mijn benen en moest ik dus heel snel naar de badkamer!!! sorry voor de details maar echt bizar! xxx
ik had vorige week een aantal dagen ineens heel erg last van mijn onderrug... en dat is bij mij meestal een teken dat ik ongi ga worden.... maar er is nog niks en mijn rugpijn is verdwenen dus ik ben nog steeds blij blij blij hahahaha eigenlijk heb ik niet zo'n moeite met het wachten op mijn testdag... toen ik nog niet in de mmm zat vond ik het testen zooooo spannend, heb er toen ook zooooooveel testen tegenaan gegooid ( ik werd natuurlijk maar niet ongesteld) maar ik was steeds zo onwijs teleurgesteld dat ik nu gewoon niet eens meer zin heb om te testen ik denk dat het daardoor komt, kan geen andere reden verzinnen, heb ook niet de drang om eerder als 6 juni te gaan testen ofzo! maar stel dat hij positief is dan ben ik waarschijnlijk niet meer te houden haha maar misschien test ik pas dinsdag want dat komt me eigenlijk beter uit, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat ik er volgende week ( als het dichterbij komt) ineens heel anders over denk jullie zullen in ieder geval de eerste zijn ( op mijn man na) die het weten, meiden succes weer en we kleppen van de week weer verder, kuskus
Haha dat is om het makkelijker te maken.Iedereen gebruikt Primolut anders.Omg ik hoop toch niet dat ik ook zo'n menstruatie krijg. Als je na een nacht al zo doorlekt,..hoe moet dat overdag!Een mega tampon en een inlegkruis ofzo?! We zien het wel!Grappig dat we hier zo onbeschaamd dit kunnen bespreken. Riniti,ik snap je wel.Mischien is het ook wel een beetje een soort zelfbescherming,..na een aantal negatieve testen.We gaan gewoon voor een positieve test!!
@riniti en myuna: zal ik ook nog maar even onbeschaamd een lekker detail erbij doen... Het was idd zo erg die eerste paar dagen dat ik op het punt heb gestaan om een luier aan te trekken 's nachts! (er woont hier in huis ook een autistische jongen van bijna 13 die in bed plast en dus grote luiers heeft.) Maar heb het toch maar niet gedaan. Had wel 2 onderbroeken aan en een shortje en ook nog een dikke handdoek onder mijn hoeslaken gelegd. Toen ging het wel. Gelukkig duurde het niet lang. (psst, niet verder vertellen, hè! )