PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja ik kan er verder ook niet over oordelen, mijn dochter bewoog heel weinig tot niet, en ik liep veel in het ziekenhuis voor mijn bloeddruk aan het eind, haar hartslag was veel te constant, klopte prima maar doordat ze zo klein was was ze zwak...dit viel overigens wel weer mee toen ze geboren was, maar er werd nooit iets van gezegd dat ik haar zo weinig voelde.
    Nu heb ik dus duidelijk wel een heel erg aanwezig kind, of misschien wel voetballer.... dat zullen papa en opa wel graag willen hahaha

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Bij mij zeggen ze er idd ook nooit iets van. Ze vragen altijd naar de beweging en dan vertel ik dat het nog steeds plopjes zijn, zoals het helemaal in het begin voelde, toen ik nog twijfelde of het de baby was of dat het m'n darmen waren. Maar ze zeggen er eig nooit iets van... Ik heb echt maar een keer of 2 per week dat mijn buik er een beetje van beweegt, 1 seconde, en dan is het weer over. Als sommigen het dan hebben over ik kon zo een voetje pakken, of voelen waar de billen zitten ofzo, ik kan helemaal niet voelen hoe hij zit. Heb nog nooit ook maar 1 trap van hem gehad. Kan me dus de gekneusde ribben verhalen helemaal niet voorstellen. Maar ja, alle zwangerschappen zijn natuurlijk ook anders. Maar ik had toch graag wel iets meer gevoeld, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust! ;)
    Jij succes met je mini-voetballer! :D

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ boeff: hopelijk wordt dit inderdaad onze ronde! Wij mogen nu wel eens aan de beurt zijn toch? Thumbs up! Wanneer moet jij weer voor een echo?

@ saar: ik zou voor alle zekerheid even bellen. Beter bellen en gerust gesteld worden of even laten checken dan niet bellen en de hele tijd in zo'n onzekere en ook spannende situatie zitten.

Misschien loggen trijntje en myuna bewust wel niet meer in, om alle nieuwsgierige vragen van ons te vermijden ;).

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    morgen heb ik mijn 1e fm.. hopelijk is de cyste wat gekrompen en groeit er een mooi eitje:) ben wel weer met een lage eenheid moeten beginnen ivm die cyste.

ik vind ook dat wij wel eens aan de beurt mogen zijn!!

@saar, ik zou idd ook eventjes bellen.. die onzekerheid is ook helemaal niks!

liefs

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Boeff succes..!!!

@Bonita ben je al begonnen met spuiten..?!

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    suusje: nee, ik moet nog 2 pilletjes provera, dan wachten tot ik ongi word en op dag 3 beginnen.

boeff: met welke eenheid ben je nu begonnen?

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,
    Thanx voor het meedenken! De kleine heeft het vandaag nog helemaal goed gemaakt! Hij heeft goed van zich laten horen! ;) Bij de fysio heeft mijn zus hem ook voelen bewegen en vanavond heeft ie zich ook flink laten voelen. Zat lekker met m'n manneke op de bank en hij had z'n handen op mijn buik en heeft hem ook weer eens gevoeld! :D Zo leuk!
    Dus ik ben voor nu weer gerust gesteld, maar ik ga er in het vervolg wel beter op letten dat ik hem genoeg voel, en als het te weinig is, ga ik toch meteen bellen. Idd, better safe than sorry!

@Boefff: spannend, morgen je fm! Ik duim voor een verschrompelde cyste en een mooi eitje (of 2 ;))!

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ff gauw tussendoor,, net mijn fm gehad.. cyste is onverandert (gyn dacht zelfs dat het een eitje was maar dat heb ik haar toch even uit haar hoofd gepraat:p). bms was maar 2,5!!!! dus nu gewoon doorspuiten met 75 want links lagen wel al een stuk of 4/5 eitje klaar van 8/9mm! vrijdag moet ik terug komen!

liefs!!

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    boefff, cyste iig niet gegroeid en de eitjes wel. goed nieuws dus.
    rustig door spuiten.
    ik duim voor je dat de eitjes niet allemaal gaan groeien. maar dat er 2 doorgroeien.
    Liefs

10. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Balen dat die cyste er nog steeds zit....ik zou zeggen als je mag klussen, tijdens of vlak erna op je linkerzij gaan liggen !! :D:D wie weet helpt het !!
    en wij duimen door !!
    X

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Boeff wat fijn dat je cyste niet gegroeid is.
    Ik ga voor je duimen dat je 2 mooie eitjes krijgt...

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    haha je moet dus meer mopperen op hem !! ;)

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, nog 1 provera en dan beginnen.Spannend!!

Boeff, gelukkig is de cyste niet gegroeid en liggen er follikels klaar om te groeien tot mooie eitjes.

Beide dames, ik ga door met duimen.Nu zijn jullie eens aan de beurt!!

Saar, gelukkig heeft de kleine man zich nu wel goed laten voelen.Idd als je hem minder voelt gewoon ff bellen,...vind de vk echt geen probleem.

Hier nog BIB, ik heb idd ff gister afgewach.Er veranderde toch niets in de tussentijd!Wel wat ongerust geweest t weekend.Dikke rode benen en voeten, zweten.Ik was bang dat de bloeddruk toch weer omhoog was gegaan en ik voelde beeb ook wat minder dan normaal.
    Nou gister bij de vk weer een hoge bloeddruk en een buik zo hard als een plank.Dat in combinatie met mn dikke voeten en het zweten,....dat werd een beoordeling bij de gyn.Gister daar de hele middag geweest.Urine, lab, CTG en echo waren allemaal in orde.Alleen mn bloeddruk is te hoog.Morgen moet ik voor controle, is de bloeddruk nog te hoog, dan wordt ik wrsch ingeleid.Spannend!!!Ik probeer jullie iig op de hoogte te houden!

14. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    oeh spannend zeg, zo ging het bij mij ook op een gegeven moment, kwam weer voor controle CTG enzo toen hebben ze me opgenomen en ingeleid. Komt goed, ze houden je echt wel in de gaten hoor. En ook voor jou geld...als je het niet vertrouwd gewoon zeggen/bellen.
    XX

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    muyna, spannend. ik hoop dat de bevalling vanzelf komt en dat je niet ingeleid hoeft te worden. succes in ieder geval.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Muyna ik sluit me aan bij de woorden van Marion... Spannend zeg...

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Thanks meiden!

Linda, hoe is het inleiden jou "bevallen"?Ik begreep dat het soms wel 3 dgn kan duren?Hoe lag duurde het bij jou en is je man er constant bij kunnen blijven?

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik moet erbij zeggen ik was ruim 37wkn en werd vrijdags opgenomen, ik zou zaterdags ingeleid worden maar door 9 :$ spoedbevallingen werd dit doorgeschoven naar zondag...mijn man was vroeg bij me gekomen en om ik geloof 10 of 11:00 kreeg in de gel ingebracht om de bevalling op te wekken. 5 uur later..........niks aan de hand, geen weeën (beetje kramp) en 1,5cm ontsluiting ! Ik lag vanwege de hoge bloeddruk ook constant aan de CTG om haar hartslag te monitoren, Lorena was erg klein en haar hartslag was té constant, ze willen affentoe een "sprongetje" zien in de hartslag dat had zij dus niet en ze waren bang dat ze te zwak zou zijn. Toen maar wéér een keer inleidings gel....toen na 4 uur hebben ze mijn vliezen gebroken (gyn een natte broek haha :p ) ik kon van de CTG af en hebben ze een elektrode op de fontanel (het hoofdje) gezet die hartslagcontrole is secuurder. Hopelijk zou dat wat op gang brengen....maar nee hoor, en ik had niet meer dan 2cm. Toen zijn ze gaan overleggen en kwamen ze ons vertellen dat het een keizersnee zou worden, toen ging het snel, vanaf dat ze het vertelde van de keizersnee heeft het denk ik 45 minuten geduurd en ik was moeder !!
    Het klinkt misschien heftig maar je bent in goede handen en zoals ik als zei ze houden je echt wel goed in de gaten, tenslotte is hoge bloeddruk gevaarlijk voor de moeder dus ze moeten wel.
    Mijn man is er al die tijd bij geweest en in Haarlem waar ik lag mag de vader als je moet blijven ook zelfs blijven slapen 1 nachtje, dat vond ik zo fijn ! Vandaar dat ik daar nu ook weer wil bevallen.
    XX

19. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Myuna, wat spannend! Gelukkig was alles goed, op de bloeddruk na. Ik ben benieuwd of je morgen te horen krijgt dat ze gaan inleiden. Had je sowieso graag in het ziekenhuis willen bevallen of liever thuis?

Saar, wat een opluchting dat jullie mannetje toch weer wat actiever is!

Boeff, gelukkig is je cyste niet gegroeid! Is bms van 2,5 goed? Ik zit er nog niet zo in, dus ik heb werkelijk geen idee. Hopen dat een (of 2) van de klaarliggende eitjes lekker verder groeit!

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    marion & suusje,, dank je voor het duimen, het moet nu toch wel eens gaan werken!!

@myuna, spannend spannend spannend:D gelukkig was alles goed! hopelijk komt de kleine snel zonder in te leiden!!

@bonita, bms van 2,5 is eigenlijk gewoon waardeloos. tegen mij zeggen ze altijd dat hij minimaal 6mm moet zijn dus hij moet nog een beetje groeien. maar als de eitjes gaan groeien dan groeit het bms meestal ook goed mee dus daar maak ik me niet zoon zorgen om:)

jij mag ook bijna beginnen! spannend, hopelijk heb jij hetzelfde resultaat met spuiten als riniti en saar!

liefs

Deel Deze Pagina