PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    even een vraagje voor de zwangere dames!

als de beeb er dadelijk is gaan jullie dan meteen door voor een 2e, of gaan jullie weer aan de pil?? (of zijn jullie hier nog helemaal niet mee bezig, wat ik me ook goed kan voorstellen)..

was gewoon even nieuwsgierig;)

liefs

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat heb ik me ook al eens afgevraagd, aangezien we er nu zo lang over doen om zwanger te raken... dus ik lees aandachtig mee!

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat wij niet gelijk aan een tweede zullen beginnen.
    wij willen eerst van onzze zoon kunnen genieten.
    wel ben ik er over uit dat ik niet meer aan de pil ga. in ieder geval niet zolang wij nog meer kinderen willen.
    dus zullen we andere manieren moeten bedenken. waarschijnlijk zullen het condooms worden.
    ik wil namelijk geen andere hormonen meer in mijn lijf voor zover mogelijk.
    als de kleine dan een jaar of 2 is gaan we kijken of ik in die tijd nog een menstruatie heb gehad.
    zo niet dan is de stap naar de gyn heel snel gemaakt. zo wel, dan denk ik dat we even bij de huisarts gaan vragen hoe verder.

dus kort. geen pil meer voor mij, maar ook niet gelijk een tweede kindje.

4. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey dames!

Ook even een snel berichtje van mij! Na de controle vandaag bij de vk kwamen ze met een tussentijdse groeiecho uit op 4400 gram! Dus een dikkerd. En omdat mn bloeddruk ook nog eens hoog was moest ik voor een ctg en meting door beter apparatuur door naar ziekenhuis. Ctg was goed en de groeimeting kwam op 3700 gram.. Gelukkig! Maar de gyn vond het toch een goed idee om me in te leiden en mag morgen heen! Dus mn laatste dagje thuis vanav en dan afwachten! Het wordt nu eindelijk een beetje spannend! Ik heb er in elk geval zin in en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte en probeer zelf ook op de hoogte van jullie te blijven :) myuna jij ook suCces!

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    trijntje succes morgen. nu weet je zeker dat je niet heetl lang meer hoeft te wachten tot je de kleine meid vast mag houden.
    liefs

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh trijntje, spannend! Heel veel succes morgen! Hopelijk kun je vannacht nog van een goede nachtrust genieten, zodat je morgen in elk geval enigszins uitgerust naar het ziekenhuis kunt! Misschien beval je wel op dezelfde dag als myuna haha! Toi toi toi en we lezen het hier wel als er nieuwe ontwikkelingen zijn!

7. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Succes Trijntje !!! XX

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Trijntje heel veel succes..!!
    Zal aan je denken..!!

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    oeh trijntje:D:D spannend!!!! heeeel veel succes en vooral ook plezier. en lekker gaan genieten van je kleine meid!!

liefs

10. moonique23

4 sep 2011
    76
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hoi ik heb ook PCOS bij mij werkte clomid 50 100 en 150 NIET!!!
    ik ben nu progon gehad ook al 3 keer nu endelijk heb ik 2 maart pregnyl mogen spuiten en moet ik wachten hoe ik aan PCOS kom i dont no was ook altijd normaal ongestel en toen met kinderen wilden beginnen niet meer nooit aan gedacht huisarts zei dat het normaal was NOT!!! Ik moet donderdag een test doen en dan zie we wel :)

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda, Dank voor je verhaal.Jammer dat je zoveel werk hebt gehad en toch een KS moest ondergaan.Fijn dat je man mocht blijven slapen.Snap wel dat je nu weer daar zou willen bevallen.

Bonita, Ik had zoiezo in dat zkh willen bevallen.Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Boeff, ik hoop dat je bms lekker gaat groeien.Wat betreft jouw vraag.Wij zullen wrsch minimaal 2 jaar wachten en ik denk dat ik weer aan de pil ga,...of een spiraal ofzo.

Trijntje, Meid wat spannend ook ineens!Wat fijn dat je morgen al ingeleid kan worden.Nog heel ff en dan kan je je meisjein je armen houden!!Heerlijk vooruitzicht toch!Jij ook heel veel suc6,...dank je!

12. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

Hallo dames

Helaas meld ik mij hier ook aan

Ik ben augustus 2011 gestopt met de pil

Eerste.en.tevens ook.laatste cyclus duurde 156 dagen

Ben 9 februari voor onderzoek naar gynaecoloog geweest aan de hand van verschillende verschijnselen waar ik sinds de puberteit last van.heb

en het echobeeld van vooral mijn linker eierstok gaf duidelijk het beeld pcos

Nu heb ik 23 februari en 8 maart weer bloed laten prikken. Om mijn hormoon spiegel te.bepalen en zo te.kunnen bepalen welke behandeling ik nodig heb

Nu komende donderdag terug komen voor.de uitslagen van bloed onderzoek

En dan krijg ik ook een behandelplan

Ben best zenuwachtig of het heel erg.is of meevalt en wat we gaan doen

Ook ben ik erg benieuwd naar hoe ik Ga reageren op se hormonen

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Moonique en Nanda, welkom! Hopelijk kunnen jullie hier je verhaal kwijt en vinden jullie hier wat steun/advies.Suc6 allebei!

Hier weer terug uit het ziekenhuis.Bloeddruk was nu weer goed.Ook de echo en CTG waren gelukkig goed.Voor nu vrijdag weer terug voor dezelfde onderzoeken.Maandag staat er een afspraak voor het inleiden van de bevalling, tenzij baby toch besluit eerder te komen.

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @nieuwe meiden Welkom..!!!

@myuna ow dus nog even wachten... hoop voor je dat je niet tot maandag hoeft te wachten...

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

He verdorie, ik kreeg weer eens geen mail dat er nieuwe berichten waren... Nu het grote nieuws van Trijntje gemist. Wat super spannend! Misschien is ze -as we speak- wel bezig om die kleine eruit te persen!!! Ben zo benieuwd wanneer ze haar grote geluk komt melden! :)

@Myuna: voor jou ook spannend zeg! Fijn dat je bloeddruk nu weer goed is. Ff afwachten dus weer tot vrijdag. En dan uiterlijk maandag aan de slag! :D Misschien besluit de kleine dat hij/zij liever zelf komt, ik help het hopen, lijkt me toch leuker! ;) Maar je weet iig dat je volgende week mama bent!! Hoe leuk! Succes he!

@Boefff: wanneer heb je je volgende fm?
    Ik heb nog niet helemaal besloten of we aan de anticonceptie gaan na de geboorte. Ik ga sowieso niet meer aan de pil. Dat weet ik wel zeker. En ws hebben we geen zin in het gedoe met condooms enzo. Maar ja, ik kreeg ook echt van mezelf he-le-maal niks. Na 8,5 eens een keer een bloeding zonder eisprong, tja, daar komen niet zo hard baby's van! :p
    Dus ik ga het lekker aankijken wat mijn lijf besluit te doen na de bevalling. Mss start ie zelf wel weer op! Dat zou wat zijn! Maar daar gaan we niet van uit. En mocht ik een half jaar na de bevalling ofzo zwanger worden spontaan, dan ben ik alleen maar super blij dat het zelf is gelukt. Ik wil graag de 2e dicht op de eerste als het even kan. En als het niet zelf lukt, dan ga ik denk ik na een maandje of 9 na de bevalling naar de ha om weer doorgestuurd te worden naar de fert.arts. En nu we weten dat clomid niks doet en gonal-f wel, hoop ik dan redelijk snel zwanger te kunnen worden. Ik ga iig niet te lang wachten, omdat ik wel een beetje bang ben dat mijn lijf straks zegt, he, die gonal-f ken ik, daar trap ik deze keer niet meer in! Zal wel niet, maar je weet het nooit natuurlijk. Poe, wat een verhaal, haha! Maar zo denk ik er dus over! ;)

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey dames!

Ff snel kort verslag.. Lig net op bed en heb de eerste medicatie gehad.. Morgen weer ctg en kijken hoe het gaat.. Tenzij het vannacht begint natuurlijkk! Tot snel!

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Spannend..!!!! DIkke knuffel en alvast heel veel succes als het zou beginnen... :D

18. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Trijntje,Suc6 meis!!Denk aan je en hopelijk snel jullie meisje lekker in jullie armen!

19. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik hoop voor jouw dat het op gang komt vannacht !!
    XX

20. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik hoop voor jouw ook dat het gauw op gang komt !! als het morgen is kom ik bij je op kraamvisite !! hahah morgen de high tea in Rotjeknor;)

Deel Deze Pagina