hierover gesproken, waar zijn eigenlijk riniti, trijntje en muyna gebleven? ik ben benieuwd hoe het met hun en hun kleintjes is.
gezellig joh!! En ondanks dat het dan in je vakantie is, je hebt wel een lekkere periode voor je verlof! Van half mei tot begin oktober, dan heb je alle goede maanden zo'n beetje! Kun je er tenminste lekker op uit! Een vriendin van mij heeft al haar kinderen in de winter gekregen en die zei laatst dat ze jaloers was dat ik in mei was uitgerekend, omdat je dan zo lekker in het seizoen zit! Mijn zusje is 8 jaar geleden op 12 mei bevallen, en ik herinner me nog dat we toen ook samen wandelingen gingen maken met de kleine, lekker genieten van het weer! Zalig! Wat dat betreft heb jij het ook wel perfect 'gepland'! Die vriendin van mij die 1,5 week verder is dan ik, daarmee ga ik nu ook veel afspreken. Wel grappig, ik heb nooit veel contact met haar gehad, maar toen ik hoorde dat ze zwanger was, en zo weinig met mij scheelde, ben ik haar gaan mailen en nu zitten we ook bij elkaar op de pufles. Kei gezellig! Binnenkort ook haar babyshower (vandaag heel schattig jurkje voor haar gekocht). En nu hebben we dus eigenlijk zoveel contact doordat je samen zwanger bent. Bij haar ging het wel natuurlijk, maar haar eerste zwangerschap werd een BBZ, dus eileider weg moeten halen en dan is het ook allemaal heel spannend hoor. Dus zij snapt ook wel wat het is om in het zkh te lopen (is ook bij gyn). Met haar en mij wordt het ook nog spannend wie eerst gaat! 1,5 week is niks! Als die kleine van haar er warmpjes bij zit en die van mij besluit de wijde wereld te gaan ontdekken voor de 40 weken, dan zit zij mss ook eerder bij mij op het kraambed! Wordt dus nog erg spannend!
Ben ook heel erg benieuwd naar hen!! Spannend, Myuna online!! Mss krijgen we zo wel een update of zelfs foto van haar manneke!!! Als ze eindelijk uitgelezen is met al dat geklets van ons! Haha!!
Hoera, ik ben ongesteld ! Ik mag zaterdag beginnen met spuiten. Ben wel erg benieuwd of het een beetje lukt (dat gedoe met die ampul breken en het spul optrekken etc.) en of het aanslaat! Boeff: de hoeveelste dag van je cyclus had jij eitjes die groot genoeg waren om de Ovitrelle te zetten? Het zou trouwens inderdaad erg leuk zijn als we straks hier verder konden kletsen over onze baby's, maar dan moeten er eerst nog een paar zwanger worden! We gaan er gewoon voor dat we straks allemaal een beebje hebben! Hoe zou het zijn met mexxgirl en haar moeder? En met myuna, ben ook erg benieuwd!
jeeeeej bonita eindelijk, bij mij is het echt heel verschillend geweest op welke dag mijn eitjes groot genoeg waren.. heb een cyclus gehad van 14dgn maar ook een van 27dgn. de eerste ronde spuiten is altijd een beetje uitvogelen welke eenheid het beste aanslaat, als je dat weet dan heb je vaak gewoon normale cyclussen... mijn laatste 2 waren 14dgn en 15dgn want ik weet nu dat 100eh bij mij aanslaat. succes met spuiten en hopelijk heb je snel resultaat!! liefs
jeeeh bonita, je mag nu eindelijk aan de bak. succes met het spuiten. en natuurlijk gaan we het alleen maar over baby's hebben als we allemaal een baby hebben. en jullie komen daar natuurlijk ook bij. (en we duimen allemaal dat dat snel is. boefff jij zit nu op het wachtbankje toch? veel succes.
ik heb net een fm gehad om te kijken of mijn ei gesprongen is.. dat is gebeurt en zelfs het blaasje was weg!!!! dat betekend dat het geen cyste gaat worden:O mijn bms was gelukkig ook wat dikker geworden want die was woensdag maar 4,8mm, nu 6mm.. er was ook een follikel meegegroeid die was nu 18mm maar verwacht dat die niks meer gaat doen.. als ik over 2 weken ongi word mag ik gewoon beginnen aan de volgende ronde maar moet dan ook komen voor een evalutatie gesprek.. mijn gyn wou alles eens op een rijtje gaan zetten en misschien volgende stappen gaan ondernemen. hopelijk is dit allemaal niet meer nodig en heb ik over 2 weekjes een mooie positieve test nu lekker rustig op het wachtbankje liefs
ik heb trouwens je advies opgevolgd heb op mijn linkerzij gelegen hahaha, had uiteindelijk niet gehoeven want mijn eitje rechts is ook meegsprongen liefs
boefff wat een goed nieuws. ook ik blijf voor je duimen hoor. begrijp ik nou dat je dit keer dubbel kans hebt omdat er 2 eitjes gesprongen zijn? wel fijn ook dat de gyn een evaluatiegesprek met je wilt hebben over eventuele verdere stappen. dat zou misschien betekenen dat je geen 10 keer hoeft te spuiten zoals je zelf in gedachten had. maar we duimen idd dat dat helemaal niet nodig is en dat je over 2 weken een posi test hebt. wacht je nu echt 2 weken of denk je dat je toch eerder gaat testen? we wachten met spanning.
Hey dames! Jeetje wat een geklets hier zeg! Haha En ik zie hier goede berichten voor boefff! Wat fijn ik duim zeker voor je mee!! En inderdaad wat gaat dat snel zeg met de andere zwangere dames ben benieuwd wie er als eerste bevalt. Hier alles goed en erg druk met mn kleine meid. Ze doet het zo goed ze is zo weer bijna op dr geboortegewicht ze is super lief en ze wordt maar 1 keer per nacht wakker dus ik kan slapen van 24 tot 4 en van 5 tot half negen wat een luxe he! Overdag komt ze bijna preicies om de drie uur. En de rest slaapt ze.. Tis echt een schatje ben ook zo trots! Met mij gaat het niet zo goed..naast de keizersnede heb ik helaas zeer pijnlijke kloven en nu ook nog een borstontsteking.. Lig op bed met koorst.. Kan dus niet helemaal zelf voor dr zorgen en baal daar gigantisch van.. Ik hoop dat ik snel weer beter ben en dat ik straks lekker met haar kan wandelen in de zon
@Boeff ik ga heel hard voor je duimen... Het is je echt gegund... @Trijntje oh wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid... Pff maar wat een elende van die keizersnede... Hou je maar rustig en zorg er maar voor dat je snel opknapt... Hier ook eindelijk een beetje goed nieuws... We hebben net de brief gekregen voor de IVf gesprekken.. We hebben op 19 april 2 gesprekken en de voorlichting... Dus eindelijk zit er weer een beetje vaart in...
trijntje: balen joh dat je nu op bed ligt met koorts en je niet voor je meisje kunt zorgen! Maar wat doet ze het goed hey! Super dat ze zich zo netjes om de 3 uur meldt en 's nachts maar 1x! Ik hoop ook dat je snel beter bent en dat het lekkere weer aanhoudt, zodat je straks heerlijk kunt wandelen! Beterschap! suusje: fijn dat je weer iets hebt om naar uit te kijken! Tenminste weer een stapje dichterbij! Is dat voorlichting in groepsverband of hoe gaat dat in zijn werk? En hoe lang was de wachtlijst ook al weer? Was jij rond juni aan de beurt (of vergis ik me nu heel erg)? boeff: goed nieuws!! Wat fijn dat je ei gesprongen is en er geen cyste komt! Ik duim volop voor je mee... hopelijk over 2 weken een mooie positieve test!
We hebben eerst een gesprek met de arts, dan de verpleegkundige en dan idd in groepsverband de voorlichting. De laatste keer dat we bij de Gyn waren zei hij weer dat er geen wachtlijst was. Dat het alleen ff kon duren voordat je ingepland werd. Dus waarschijnlijk kunnen we daarna meteen beginnen. Want slik al de pil dus ben er klaar voor...