PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suus: wat goed dat jullie waarschijnlijk meteen kunnen beginnen! Hou je ons op de hoogte?

Ik ben gisteren begonnen met spuiten. Het spuiten op zich stelt niks voor, maar ik ben zo onhandig met het optrekken van de vloeistof (en dat moet tot 2x toe!). Ik vind het moeilijk om alles opgetrokken te krijgen. Tot nu toe heeft mijn man me geholpen met het schuin houden van het potje met vloeistof, maar ik ben benieuwd hoe dat gaat als ik het helemaal alleen ga doen.

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

fijn dat je begonnen bent:) waarom heb je geen puregon of gonal-f gekregen? dat zit gewoon in een pen en werkt 10x handiger als fostimon.
    wanneer heb je je eerste fm??

liefs

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff: ik weet niet waarom ik geen Gonal-F of Puregon heb gekregen. De arts zei wel nog dat Fostimon ook beter was voor het baarmoederslijmvlies (vraag me niet in welk opzicht). Maar dit is echt geklooi! Ik moet donderdag bloedprikken (dat is cyclusdag 8) en dan is het afhankelijk van de waarde of ik al moet komen voor een echo. Kan dus zijn dat ik vrijdag moet gaan voor een echo of dat ik nog een keertje moet gaan bloedprikken. Hoe is het met jou op het wachtbankje?

4. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat balen dat je zo'n last hebt van de keizersnee, ik had helemaal nergens last van toen, en kloven ooh das helemaal niet fijn. Maar het komt vast allemaal goed !!
    Wel heerlijk dat het met je kleine meissie zo goed gaat, dan geniet je toch ook !
    Nou sterkte XX

5. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Eergisteren heeft mijn man voor het eerst de kleine in mijn buik voelen schoppen !! hehe wat is hij blij :D
    En gisteren ook weer. Je ziet ook affentoe mijn buik op en neer gaat bij zo'n schopje, zo leuk !!
    En aaaaah wat is het toch lekker weeeeerrrrr !!
    XX

@Myuna hoe is het met je kleine mannetje ?

6. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag gaf mijn kleine zo'n karatetrap dat mijn buik er van bewoog. de kinderen zagen het zelfs gebeuren. hij is erg druk vandaag. ik heb hem volgens mij de hele dag gevoel. met hele kleine tussenposes dat hij rustig was.

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    O jee, dat wordt een karatekid haha :D ! Hoe is het met de groei van je buik, begint het nu wat zichtbaarder te worden? Heb je geen buikfoto meer gemaakt?

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je man de kleine ook gevoeld heeft! Geniet er maar lekker van! En het weertje is heerlijk inderdaad, vooral voor de dames die niet fulltime werken (die kunnen er wat meer van genieten).

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn buik groeit wel. ik heb wel buikfoto's, maar ik vergeet ze er steeds op te zetten. ik hoop dat ik er vanavond aan denk om er weer een paar op te zetten.

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow leuk, ik ben benieuwd naar de foto(s)!

Het spuiten ging vandaag al beter. Ik kreeg alle vloeistof in 1x opgetrokken, fijn! Hopelijk doet de fostimon zijn werk, vind het best spannend!

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan de kabel van mijn camera op dit moment niet vinden.
    helaas. ik zou de buikfoto's graag willen laten zien.
    zogauw ik de kabel heb gevonden komen de foto's er te staan.

12. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    en fijn dat het spuiten beter gaat. ik ben ook heel benieuwd of het werkt. ik zal voor je duimen.
    en boefff, hoe lang nu nog op het wachtbankje???

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pff zit er net:D haha,, zit nu 4 dagen na mijn eisprong, denk dat ik misschien over een weekje een testje waag. mag 5 april testen. heb wel weer die druk in mijn buik.. denk dat de follikel die meegegroeid was door de ovitrelle dat dat misschien een cyste ofzo is geworden..
    maak me nu ook niet zo druk als eerdere rondes, ben ik zwanger dan is het natuurlijk geweldig, ben ik het niet dan gaan we gewoon verder.. en weet dat ik een evaluatie gesprek krijg en misschien weer een andere behandeling ofzo(iui) en daar kijk ik dan ook wel een beetje naar uit.. maar voor nu ga ik heel hard hopen dat het gewoon raak is:D
    ben ook benieuwd naar je buikfotos!!

@bonita, fijn dat het idd wat makkelijker gaat. tis gewoon even die handigheid krijgen.. hopelijk snel resultaat en dan gauw bij mij op het bankje:D

liefs

14. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man is net thuisgekomen en heeft het kabeltje gevonden.
    ik heb de foto's in mijn album geplaatst. de laatste is van vorige week.

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wat een mooi buikje marion:D ga je ook nog iets van een buikschildering doen?

liefs

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie buik Marion! Leuk om te zien hoe je buik groeit. Het is echt al een heel verschil met enkele weken geleden!

Boeff, ik doe mijn best om bij jou op het wachtbankje te komen zitten, maar als jij je NOD op 5 april hebt, ben ik bang dat ik niet voor jouw NOD nog op het bankje zit. 5 april is voor mij dag 15, zou erg vroeg zijn. En anders wisselen we elkaar af op het bankje (hoewel ik natuurlijk hoop dat jij na 5 april niet meer op het bankje hoeft).

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

Net weer ff bijgelezen.

@Trijntje: Vervelend zeg dat je borstontsteking hebt! Jakkes... Hoop dat het snel beter met je gaat en je idd lekker op pad kunt, lekker die kleine meid showen in je bugaboo! ;)

@Bonita: Fijn dat het nu beter lukt met het spuiten! Zet 'm op he! Ik had trouwens (als ik me niet vergis) op cd 13 mijn pregnyl en op cd 15 mijn eisprong!! Dus het kan wel snel gaan. Boefff heeft volgens mij ook wel eens zulke korte cyclus gehad, maar ook wel eens langer. Het is gewoon ff afwachten ook welke dosis bij jou werkt. Succes iig!! ;)

@Boefff: spannend weer hoor voor jou! Sterkte op het bankje en ik blijf voor je duimen!! :D

@Marion: schattig buikje hoor!! Begint nu toch echt wel te groeien! Ben jij trouwens lang? Ik las laatst toevallig dat lange vrouwen de baby makkelijker 'verstoppen'. Omdat iedereen dat toch tegen je zegt... Ik dacht, mss is het dat wel! ;)

Ik voelde me vandaag helemaal niet zo lekker. Beetje vreemd gevoel. Ik had vanaf zaterdag veel last van harde buiken. Zondag echt helemaal niks gedaan, alleen op de bank gehangen en op bed gelegen, maar toch bijna constant een harde buik. En vandaag weer veel last van een harde buik, die wel meer dan 15 minuten aanhoudt zelfs onder de warme douche en ook weer minder leven gevoeld. Eigenlijk niks tot half 4. Dus ik maar weer naar het zkh gebeld en mocht weer komen voor hartfilmpje. Onder de douche stond ik echt keihard te janken omdat ik die kleine maar niet voelde en zo bang was dat ie 'het niet meer deed'. Gelukkig was het hartfilmpje wel goed, en maakten ze zich ook niet zo'n zorgen over de harde buiken, omdat het al zo lang aanhield en ik nog niet verder aan het bevallen ging. Het verergerde verder niet.
    Toen 's avonds om 20.00u ging ik plassen en bij het afvegen een paar stipjes bloed! Ik nog een keer vegen, nog een paar stipjes, daarna niet meer. Helemaal weer in de rats. Even gewacht en na een half uurtje nog een keer gekeken, niks te zien. Na weer half uur nog een keer, toch weer kleine stipjes, 2e x vegen, iets grotere vlekjes helder rood bloed. Ik helemaal over de flos natuurlijk, zat al de hele avond niet rustig meer op de bank, dus maar weer het zkh gebeld, en mocht weer meteen komen. Inwendig onderzoek gehad met de eendenbek (man, wat deed het pijn, erger dan wanneer ik niet zwanger was!), maar ze zag geen bloeding meer. Toen nog even plasje in moeten leveren om te checken of het blaasontsteking is en toch ook nog maar weer een hartfilmpje. Had hem thuis ook weer helemaal niet gevoeld na de ctg van vanmiddag. Maar nu ging ie weer tekeer tegen die rare ronde dingen op mijn buik. Die vindt ie elke keer maar niks en dan beweegt ie wel! Maar als ik thuis smeek om een teken van leven, ho maar dat meneer even voor zijn ongeruste mama beweegt... En vorige week op de pufles zat er nog een te zeuren dat ze zo hard geschopt werd. Nou, ik zou wel helemaal lens geschopt willen worden, dan weet je tenminste dat het goed gaat daar binnen!
    Pff, dus het was het dagje wel weer... Hopelijk laat die kleine me nu niet meer zo schrikken en zie ik de verloskamers pas weer als ik echt moet bevallen, over minstens ruim 2 weken!
    Weer een heel verhaal, maar ik moest het even bij jullie kwijt dames. Hopelijk lucht dat genoeg op om nu toch een beetje rustig te kunnen slapen! ;)

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Jeetje Saar, wat een verhaal inderdaad, misschien maak je je te druk hoor (en ik begrijp dat is makkelijk praten) maar gewoon blijven doen wat je doet, als je het niet vertrouwd gewoon het zkh bellen en heengaan.
    Als er iets is met de baby of jou dan nemen ze wel een beslissing hoor, alleen ze wachten vaak (naar ons idee) te lang, maar ze willen gewoon dat het kindje zo lang mogelijk in je buik zit omdat dat het beste is.
    En als het niet nodig is......kijken ze dus met de CTG etc. en als de baby het goed maakt mag hij lekker blijven zitten.
    Bij mij hebben ze me bij mijn dochter 3 weken lang 3 keer in de week aan de CTG gelegd tot ze dachten met 37 weken, en nu is het genoeg nu mag het komen.
    Het komt allemaal goed, maar "probeer" je wat minder zorgen te maken, ze zeggen dat je baby dat kan voelen...

XX

19. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh saar, wat een rotdag voor jou! En wat een zorgen... Gelukkig is weer bevestigd dat jullie knulletje het hartstikke goed doet! Hopelijk laat hij je niet meer schrikken en kun je de laatste weken van je zwangerschap zonder zorgen toeleven naar de bevalling! Dikke knuffel voor jou!

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Thanx meiden! Gisteren gelukkig weer een goede dag gehad! Nog wel harde buiken, maar ik probeer me daar niet te veel zorgen over te maken. Ik had niet meer zo'n erge last van menstruatiegevoel onderin en beebje deed braaf bewegen! ;) Dus voelde me een heel stuk beter! :D
    Vandaag ga ik naar die vriendin die 1,5 week verder is dan ik! Lekker samen van ons verlof genieten! Volgende week komt ze hier naartoe. Wel gezellig om het samen te hebben!
    Geniet allemaal van deze dag met het heerlijke weertje! :)
    XX

Deel Deze Pagina