PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    whahahaha, oh echt erg he allemaal... maar ja, het hoort erbij zullen we maar zeggen, ( dat geloof ik tenminste als ik zie dat het bij saartje ook zo erg is) maar wie weet ben jij wel een uitzondering myuna ;) en heb jij er veel minder last van, maar ik had idd nog nooit zoiets als dit meegemaakt en echt iedere maand als ik weer primolut had gebruikt weer, maar je bent wel gelijk weer lekker schoon van binnen denk ik ;) hihi maar ik had normaal van mijn pilmenstruatie nooit zoveel last, ja de eerste 3 a 4 dagen wel maar ik kon nog op mijn gemak naar de badkamer;)
    succes er maar weer mee...
    ik zat me gisteravond trouwens ineens af te vragen of ik het allemaal niet een beetje erg ruim had genomen met mijn testdatum... ik had wel gelezen dat als je te vroeg test na pregnyl dat je dan kans hebt op een vals positieve test maar heb pregnyl 18mei gespoten en dan moest ik dus 18 mei 's avonds klussen en 20 mei, dus ik vroeg me gister ineens af of ik dan niet van 18 mei moest uitgaan ipv 20 mei en vanaf wanneer ik dan eigenlijk ongesteld zou kunnen worden.... dus ik heb ff een topic geopend en het gevraagd, er was iemand met ervaring en die zei dat ik a.s vrijdag al kan testen ;) dus ik ga waarschijnlijk ( als ik daarvoor niet ongi word) zaterdag of zondag al testen :D scheelt toch weer :D hihi, nou meiden fijne dag en het schijnt lekker weer te worden dus geniet van het zonnetje

kussie riniti

2. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    #382 Dins, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Hahah zooo wordt lekker gekletst hiero! :D
    Dus ik post een algemene berichtje:p
    Ik had ook zo'n heftige ongie toen ik primulot moest slikken voor 10 dgn lang, ik had ook iets van oeiii woow hahaha s' morgens dus toen ik van bed opstond dacht dat ik de 'enige' was :). We hadden lekker geklust dus hopelijk is het raakie!! Leuk dat saar en myuna bijna tegerlijker tijd samen lopen! Gezellig! der komt zeer spannende tijden voor iedereen!! :D ik kwam de naam acupunctuur tegen op de internet ik vond het zoo interessant het bevorderd de kans op zwangerschap( bleek uit onderzoek) Ik wil met deze behandeling beginnen. Weet iemand van deze behandeling? Moet je via je huisarts verwijsbrief krijgen als jullie dat weten?? Konde deze info nergens vinden op internet:) Heel veel succes iedereen!!
    Liefss

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    #383 myuna, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    Riniti,dat is fijn!Kan je gewoon al eerder testen.Spannend!!
    Hoe is het?Nog geen ongi hè!

Dins,ik ben ook bezig met acupunctuur.Ik heb al een aantal behandelingen gehad en ik vind het heel fijn.Ze prikt voor een eisprong,een menstruatie en soms om de alles in evenwicht te brengen.Vaak prikt ze in m'n handen, voeten en buik of rug.
    Je hebt geen verwijsbrief nodig naar check wel ff je verzekering en de vereniging voor acupunctuur!
    suc6!

Nog 2dgn primolut,...na hoeveel dagen begonnen jullie ongi na het stoppen?

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

heeeeey myuna,

goed he??? nee nog geen ongi, het word wel spannend nu hoor, haha, hoop zo op een posi test!
    ik ga ff mijn agenda voor je checken voor je primolut vraag... ik zie dat ik steeds de 4e dag ongi werd na de laatste dag primolut!
    succes meis

5. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    #385 Dins, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    Hoi hoii :) hier ben ik weer

@ riniti: 10 juni is mn NOD, ik ga op die dag testen!! Spannenddd:) hoop dat ik een positieve test krijg!!! :D Voor jou is het ook spannend!!!! Lopen wij bijna tegelijk of niet?

@ myuna: ooh oke ja ik wil het ook zo graag doen! Hoeveel behandelingen heb je al gedaan, en hoelang geleden ben je ermee begonnen?? Morgen ga ik checken van dat verzekering, heb wel gezien dat mn verzekering die kosten bedekken, maar die overzicht was zoo onduidelijk, dus ik ga bellen voor de zekerheid:) lijk me zo handig die behandeling:)

6. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Bij mij duurde het ook om der nabij 4 dgn :) en daarna was het ook voor 3 dgn lang hefftiig! Daarna is het snel afgenomen, voelde me ook zwak die tijd van dat bloedverlies bleh:p. Morgen ga ik bloedafname doen om mn progestoron waarde te controleren :) De dgn gaan snell voorbij ?! Tenminste ik voel het zo ;)

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Riniti,goed joh!!Begin het ook spannend te vinden voor je!
    Dat wordt blauwe duimen draaien!
    Dank vior het kiijken,kan ik er een beetje rekening mee houden.Aangezien ik het weekend uit logeren zou gaan.Bij 4 dgn moet ik dan maandag m'n menstruatie hebben.

Dins,jij ook spannend!Ben benieuwd.
    Ik heb nu 6 behandelingen gehad vanaf eind april.
    Doet echt geen pijn en hoewel ik vorige keer geen ongi kreeg na de behandeling,voelde ik wel m'n buik en rug werken!
    Nu over anderhalve week voor een eitje (hoop ik).

Slaap lekker meiden!

9. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

@riniti en dins: zal ook voor jullie duimen! Spannend hoor!! :D

@myuna: ik had de vorige ronde op woensdag mijn laatste pilletjes primolut gehad, en toen werd ik zaterdagavond laat ongi, maar mocht pas de zondag als 1e dag tellen, toen zette het echt goed door. Dus ik eig ook de 4e dag! En bij mij was het ook de eerste drie dagen die zo heftig waren. Toch allemaal wel een beetje een zelfde verloop dus. Dan weet je vast waar je aan toe bent! ;) Hoewel het natuurlijk bij jou ook heel anders kan uitpakken. Ik zou iig zorgen dat als je gaat logeren, dat je heeeeeeel veel grote dikke maandverbanden meeneemt en tampons en extra onderbroeken en weet ik allemaal wat nog meer... Bij een ander in bed lekken is zooo erg..:) Dus neem beter het zekere voor het onzekere! :D

Ik heb vandaag mijn laatste primolut weer gehad. Nu dus weer wachten op m'n ongi. Zal wel rond zaterdag zijn.

Slaap lekker, tot morgen!
    XX

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    thanks meis, hihi, 't is wat met die duimen ;)
    is goed joh, voor het kijken, kleine moeite! oke, logeren hmmm, da's ook lastig idd kan me voorstellen dat het dan helemaal handig is om te weten wanneer de rode zee ineens eraan komt, zou idd zoals saar al zei ff goed voor zorgen dat je genoeg bij je hebt voor de zekerheid en misschien 's nachts als voorzorg tampon indoen, ik ben niet zo van 's nachts tampons gebruiken... maar in dat geval... en tsja als het toch zo mocht zijn dat het eerder komt en je hebt wat bloed in bed, je kan er niks aan doen meid en het is toch een vrouwending, dus kan iedereen overkomen ;)

kuskus

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey saartje,

thanks voor het duimen, moet gewoon helpen!! nou, volgende week rond deze tijd ben je alweer lekker van je ongi af als het goed is en dan kan voor myuna en jou het echte werk weer gaan beginnen!! spannend allemaal hoor :)

xxx

14. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    O

15. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha! Vind ik ook, dat spreken we bij deze af! :D

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    wat is het hier stil meiden.... hahaha, we zijn allemaal druk met wachten (op menstruatie op testdag etc) en worden er helemaal stil van gaan jullie nog wat leuks doen in dit lekkere lange weekend??

kuskus

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

en saar ik vind dit een hele goede deal!! :) kussie

18. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Goed idee,meiden!
    Wordt dan een drukke maand voor ons allemaal.

We houden elkaar weer op de hoogte,...ga ik weer snel verder met werken.

19. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Helloww ff weer melden hiero

Ik vindt het ook een goede deal! :) hihi
    We zijn allemaal aan het wachten moet alweerr zeggen dat het zenuwslopend is..
    Ik ga maar weer aan het werk;) tot straks ladiess xxxx

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, ik kom juist niet aan werken toe... dit is gewoon ff mijn afleiding op het forum ;)
    zoals bert ( van bert en ernie al eens zong toen hij op de sint zat te wachten) Bert:
    wachten duurt laannggg... laannggg.... laannngg...
    wat duurt dat wachten laannggg
    ik wacht nu al zo laannggg... laannggg.... laannngg...
    wat wacht ik toch al laannggg

Ernie:
    wachten duurt krt krt krt
    wat duurt dat wachten krt
    ik wacht nu nog maar krt krt krt
    wat wacht ik toch nog krt

hahaha en dan ernie erachteraan hihi :)

xxx

Deel Deze Pagina