Hihi!! Ben je lekker melig?! Zeg meiden, hebben jullie ook zo lekker heeeeeel lang vrij? Ik werk 4 dagen (altijd maandag vrij), en heb van m'n baas ook de vrijdag vrij gekregen! Dus heb zo weekend en dan dinsdag pas weer aan de slag!! Lekker hoor!!! Morgen ga ik ff met m'n hubbie de stad in. We gaan lampen kopen voor ons nieuwe huis. Beetje vroeg (huis is pas in dec klaar!) maar daar hadden we gewoon zin in! Hopelijk gaan we goed slagen! Wat gaan jullie voor leuks doen? XX
Haha,... Ben het helemaal eens met Bert en Ernie. Lekker hoor Saar!Veel plezier. Ik mag vrijdag weer werken.Ben wel do middag vrij voor een trouwerij.Vanavond uit eten met m'n werk.Lees jullie morgen weer! Xxx
hey saar, lekker hoor zo´n lang weekend!! ik heb ook niks te klagen want ik werk niet op vrijdag ( en ook al zou ik dat wel doen had ik hem ook van de baas gekregen ) maar ik moet maandag wel weer aan de slag lekker hoor de stad in morgen, heb je wel gecheckt of de winkels echt wel open zijn??? beetje lullig als je je er helemaal op hebt verheugd en de winkels zijn dicht ik denk dat wij morgen eens ff lekker met die kleine man naar het bos gaan of het strand moet ik nog ff over nadenken maar dat hij zich ff lekker kan uitleven in ieder geval en weekend lekker rustigaan eens een keer, heb het een beetje druk gehad de laatste tijd en vind het wel ff lekker om op mijn gemak te doen van het weekend want ik ben errug moe.... als ik ga zitten val ik in slaap... da's nie goe he ik ga wel lekker zaterdagavond uit eten met een vriendin nou, tot snel maar weer, xxx
cool he bert en ernie, they rules haha kan er zo van genieten, die kleine van mij is er ook helemaal gestoord van, maar nu ik zat te denken aan wachten schoot gewoon ook serieus dat liedje in mijn hoofd ( hoe erg kan het met je zijn haha) je hebt werkpaarden en sierpaarden zie je maar weer wat zie ik nou?? moet je serieus gewoon morgenochtend ook werken?? nou meid, veel plezier op de trouwerij morgen dan en we spreken mekaar ook snel weer, xxx
he ritini@ hoe is het met jou? kun je het nog een beetje volhouden met de zenuwen? heb je ook last van kwaaltjes of voel je nog helemaal niks? dat is laat testen als je aan de pregnyl zit. ik had 17 april ei sprong en had 27 april een posi test. dus jammer dat jij zo lang moet wachten. lijkt me best moeilijk. maar ik ga voor je duimen meid. ik heb 10 juni een echo dus als ik op die stoel lig dan ga ik heel erg hard duimen dat er bij jou ook zo'n mooi beepje mag groeien in je buik. hoe is het verder met je meid? ik heb afgelopen dinsdag weer een echo gehad maar dit keer bij de vk en een intake gesprek en het leek allemaal weer goed. maar deze echo was voor de 9 weken dus dan krijg je altijd nog 1. dus ik krijg gewoon nog een echo zo vet cool. als ik 11 weken zwanger ben heb ik al 4 echo's gehad is dat leuk of is dat leuk hihi voor alle andere dames ook heel erg spannend allemaal. ik zal voor jullie allemaal duimen!!! liefs sunlight
SUNLIGHT!!!! ik heb echt serieus vandaag nog aan jou gedacht, wilde je en pb'tje sturen maar er is gewoon niet meer van gekomen!!! ja balen he dat ik zo lang moet wachten, maar aan de andere kant durf ik ook weer niet te testen ( word af en toe zo moe van mezelf ) ik wil wel testen, maar dan moet die wel positief uitvallen haha, anders hoeft het van mij niet ik denk dat ik vrijdag een test er tegenaan ga gooien, had mijn nod errug ruim genomen dus denk dat die vrijdag al een goede uitslag kan geven ( moet uitkijken met te vroeg testen want door de pregnyl kan je een vals positieve test krijgen) lief wijffie dat je zo aan me gaat denken ben blij dat bij jou alles goed gaat, jeetje het gaat echt hard, alweer 9 weken, en dan nóg een echo met 11 weken, da's wel echt tof!! hoe meer echo's hoe leuker!! nou meid, hou ons ook ff op de hoogte ik hou jou ook op de hoogte... zodra ik iets weet ( en ik ben over de teleurstelling heen ga maar van het negatieve uit, dan valt het alleen maar mee dalijk hihi) laat ik het je weten!! ps heb nog niet echt kwaaltjes, ja onwijs moe ( had ik vorige zwangerschap ook) maar kan ook komen omdat ik te weinig slaap en teveel doe... voor de rest ook nog geen tekenen dat er een menstruatie aan gaat komen dus eigenlijk is dat ook positief, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.... meid ik hou je op de hoogte, superleuk dat je hier weer ff bent!! dikke kus
oke nou dat moet je ook niet hebben. heb je straks een posi test blijkt er helemaal niks te zitten. nou dan zou ik ook vet laat gaan testen hoor meid. je weet het niet dan zit je nog in twee strijd is het dan wel zo of niet zo. dus dan kun je het beter nog niet weten denk ik. ook al is het moeilijk probeer het zo laat mogelijk te doen dan hoor! anders valt het echt vies tegen dat het uiteindelijk toch een streep was door de pregnyl. ik heb vandaag een mevrouw van moeders voor moeders op visite gehad dus ik ga heel veel voor jou/jullie plassen!!! en dan hopen dat er heel veel beepjes door mijn plasje worden gemaakt hahaha. ja ik heb 10 en 14 juni een echo 1 bij de vk en bij de fert arts als afscheid. dus heb dan in totaal vier gehad helemaal leuk ik was bij de eerste zwangerschap ook ontzettend moe maar deze keer nog erger haha. en de hele dag overgeven en misselijk maar dat had ik bij de eerste ook. maar ja het i voor een goed doel dus ik straal helemaal en ga zeker niet klagen. nou meid sterkte met wachten en probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. als je zwanger bent dan maakt die week ook niks meer uit. dus!!!!!!!:x (hihi) liefs en dikke kus sunlight
Hoi Meiden, Heb niet alle berichten gelezen.. Zijn er zo veel ! Maar vandaag ook helaas bij mij conclusie PCOS. Heb nu medicatie gehad om de menstruatie op te wekken en daarna beginnen met Clomid. Vind het best spannen allemaal! Zit vandaag al op dag 49 van mijn cyclus. Heb een zoon van 2,5 en van hem was ik in 1 keer zwanger. Sinds ik in december met de pil gestopt ben een hele onregelmatige cyclus ervoor terug gekregen. Wens jullie allemaal veel succes! Het is fijn soms even je hart te luchten.....
hoi dibbes@ welkom hier helaas. heel veel succes en sterkte. jammer hoe je cyclus ineens kan veranderen he. nou ik hoop voor je dat clomid aanslaat en dat je snel zwanger bent. liefs sunlight
ja ik ben echt een bofkont!! het blijft leuk. ik moet straks afkicken denk ik als ik geen echos meer krijg
supergoed meid, dat je aan moeders voor moeders geeft! ik ben er helemaal van onder de indruk dat meiden dat doen en ik er misschien dalijk gelukkig na al die ellende een kindje door kan krijgen, ik voel me ook heel stom dat ik het met mijn vorige zwangerschap niet heb gedaan... toen was ik nog in de veronderstelling dat dat allemaal gewoon maar normaal was, ik werd toch ook ´gewoon´ zwanger´ dus waarom een ander niet???? hebben ze mijn plas toch niet voor nodig??? ( dacht ik dus toen, en nu denk ik hoe naief kun je zijn) vind het echt heel fijn dat er meiden zijn die anderen wel willen helpen en ik zou me nu gewoon moeten schamen! heb jij het bij je vorige zwangerschap ook gedaan? oeit, dus weer heel de dag overgeven, maar idd het is voor een goed doel wel bagger want dan voel je je ook niet fit, heb je het op je werk al verteld?? ja ik ga idd die test echt op zijn vroegst pas vrijdag doen, aners ben ik dalijk weer blij met een dooie mus (en zoals je weet van eerder op dit topic hou ik niet van dooie mussen ) ben benieuwd, maar we wachten het maar gewoon af.... ondertussen is deze verslaving een mooi tijdverdrijf gaan worden en vliegt de tijd voorbij vind het echt supertof dat we hier zo lekker kunnen kletsen, het helpt mij heel erg als ik hier schrijf over al die ellende helpt me dat echt, ik denk dat mijn man er uiteindelijk ook wel heel blij mee is, hoeft hij niet heel de tijd naar mijn geklep zitten te luisteren haha, nou meis ga je morgen nog wat leuks doen?? geniet in ieder geval lekker van het weer en 'spreek' je vast snel weer kuskus
ik heb de vorige zwangerschap mij wel aangemeld voor m voor m maar toen deden ze het nog niet in regio frielsnad dus hoefde ik niet. maar nu hebben ze heel erg veel urine nodig er is steeds meer vraag naar dus word het nu in heel nederland weer gedaan. 1 op de 6 vrouwen word niet spontaan zwanger verrtelde ze daar schrok ik best nog wel van dat het zoveel zijn. en ze hebben echt giga veeel urine nodig voor 1 spuitje pregnyl. dus alle zwangere dames inzamelen die handel haha. het i wel een gedoe elke keer je urine opvangen en elke week wegbrengen, maar als je weet dat je andere vrouwen ermee kan helpen dan ben je toch weer trots opjezelf dat je andere vrouwen helpt. ja dat denk ik ook ja hoeft hij het niet allemaal aan te horen., nee heb nog geen plannen ik denk lekker languit op een stoel achter huis heerlijk. ik ga douchen en op bed ben namelijk kapot. lekker slapen straks meiden kus
dibbes, van harte welkom hier... ik kan jou de hand schudden!!! wij hebben echt precies hetzelfde, ik heb ook een zoontje van 2,5 jaar oud en daar was ik zo zwanger van toen ik in 2008 met de pil stopte...nu ben ik in juni 2010 met de pil gestopt en is dat wel een beetje anders.... ik kreeg na mijn onttrekkingsbloeding in juni ineens geen menstruatie meer, ik ben in september hiervoor naar de dokter geweest, maar die deed er een beetje belachelijk over ( kom nooit bij de dokter en nu werd ik echt als een debiel behandeld) hij zei: ja, of je bent zwanger en hebt nog niet voldoende hcg in je urine of je bent niet zwanger en zal wel snel ongesteld worden tsja, die conclusie had ik zelf uiteraard ook al getrokken maar ik wilde graag weten waar ik aan toe was omdat ik allemaal negatieve zwangerschapstesten had maar ook niet ongesteld werd... uiteindelijk heb ik om een bloedtest gevraagd... dit was volgens hem niet de normale gang van zaken... hij snapte dat het leuk was voor mij om te weten of ik zwanger was of niet maar wilde daar zelf niet aan meewerken toen ik er uiteindelijk nog een keer om vroeg wilde hij een uitzondering voor me maken ( bofkont dat ik toch ben ) toen ik kon bellen voor de uitslag deed de assistente ook al zo achterlijk... ze zei doodleuk, nou je bent niet zwanger hoor meid dus je zal nu je met mij hebt gepraat wel snel ongesteld worden ( ik wist niet dat zij een gave had dus stond wederom versteld) ik was ook van mening hier nooit meer heen te gaan... ik werd uiteindelijk in oktober nog eens een keer ongesteld en daarna weer niet meer... toen brak december aan en vond mijn man het genoeg geweest hij zei: je gaat gewoon nog een keer naar de dokter en als je weer zo achterlijk word behandeld dan bellen we de zorgverzekering wel of dit normaal is! dus om van het gezeur af te zijn in december nog maar een keer naar de dokter gegaan ( dit keer de andere huisarts in onze praktijk) en door haar werd ik gelukkig ( tot mijn grote verbazing) wel serieus genomen.... ze zei gelijk, o nee da's niet goed, ga maar bloed laten prikken om te kijken of het je schildklier is, als dat het niet is ga ik een doorverwijzing voor de gynaecoloog maken.... het was niet mijn schildklier dus kon in januari gelijk in het ziekenhuis terecht... hier werd pcos geconstateerd, ik kreeg gelijk primolut mee ( om een menstruatie na 108!!!! dagen op te wekken) en clomid 50mg om te kijken of ik daar een eisprong van zou krijgen nou de primolut werkte prima maar de clomid niet, toen dus weer primolut en clomid 100... ik werd hier uiteindelijk ontzettend depri, moe en chagrijnig van maar het deed helemaal niks voor mij... toen weer primolut, clomid 150mg en je raadt het al, weer niks... heb uiteindelijk fostimon injecties mee naar huis gekregen en dat ging na een tijd werken ( heel lang zoeken naar de juiste dosis, want ook hier had ik aan een lage dosis niet genoeg) en nu is het dan na al die ziekenhuisbezoeken, 2 weken geleden een groeiend ei, met pregnyl laten springen afwachten of het allemaal niet voor niks is geweest, anders kan ik weer terug... spannend allemaal dus, maar begrijp dat jij net begint in het ziekenhuis?? nou hou ons op de hoogte van alles, hoor je graag weer, liefs riniti
Wat gezelligg hierr!! Hey sunligjt fijn om van je te horen. Heb al je berichten gelezen fijn dat het goed gaat met jou/ jullie ! Hopelijk gaat het overgeven snel voorbij .je ben een bofkontje hahah geniet vn je zwangerschap lieverd!! Rinitiiii wachten duurt krt krt krt wat duurt dat wachten krt ik wacht nu nog maar krt krt krt wat wacht ik toch nog krt Hahhahaha zooo grappen dat lied, ohw wat duurt wachten langggggg heheh Saar: zo lekker lang weeknd heb je, ik ben do vrij en mag vrijdag ook gaan werken . Myuna: jij dus ook werken vrijdag. Have a good time morgen bij de trouwerij . Dippes: je ben super welkom hier! En lekker samen mee kletsen! Dat zal een goede afleiding zijn gedurende het hele zenuwslopend proces hahaha! Krijg je ook primolut om je ongie op te wekken? Slaapse iedereen ik ga nr zo mn bedje in, ben moeee Liefseee en tot morgen weer XX
Jeetje, wat hebben jullie lekker gekletst! Riniti, had een typefout gemaakt.Had do in plaats van di getypt,...was vandaag de hele dag lekker vrij.Dinsdag hoef ik maar een half dagje te werken.Jij ook genoten van je vrije dag extra? Sunlight, Idd een bofkont.Heerlijk toch, die kijkjes bij de beeb. Vervelend dat je nu zo ziek bent.Gaat het inmiddels al wat beter met je?Goed dat je aan Moeder voor moeders meedoet.Lief dat je aan ons allemaal denkt! Ik ga ook zeker meedoen als ik zwanger mag worden. Dibbes, welkom hier!wat naar he,...zo'n diagnose. Wel fijn dat je direct al met de Clomid mag beginnen.Bij ons kan je lekker over van alles en nog wat kletsen.Geloof dat mn lief daar ook blij mee is!haha. Saar,...ook aan het wachten op je ongi?Ik heb vandaag mn laatste Primolut gehad. Ik ben van het weekend dus weg,...kan jullie wrsch niet bezoeken.Dus iig tot maandag!! Kus
Hey meiden, Ik heb even een vraagje voor de meiden die al meer dan 1 ronde clomid hebben gehad. Toen ik mijn recept kreeg, zei de gyn iets van 2 maal per dag. Ik dacht toen nog, ik moet 2 tabs clomid (100 mg) per dag, maar moet het nu allebei in 1x, of 2 over de dag spreiden? Ik dacht, ze zullen het bij de apotheek wel weten, dan vraag ik het daar nog een keer, maar daar vroegen ze aan mij hoe ik het moest doen!! Gyn had alleen "volgens schema" neergezet. Dus ze wisten niet wat op het etiket te zetten. Staat dus "volgens schema" op... Moesten jullie toen jullie 2 of 3 tabletjes per dag moesten nemen, ze allebei tegelijk, of verdeeld over de dag nemen? Of maakte dat niet uit? Hoop dat jullie me kunnen helpen! XX Saartje
MEIDEN!!!!!!!!!!!!! IK HEB NET GETEST.... HARTSTIKKE ZWANGER!!!!!!!!!!!! BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!! kan alleen geen foto van de test plaatsen omdat ik gewoon niet weet hoe het moet, maar geen twijfel mogelijk.... als 1 van jullie weet hoe je foto moet plaatsen.... laat het ff weten kuskus riniti
Woooooooooooooow!!! Suuuuuuuuuuuuuper gefeliciteerd!! Ben echt zo blij voor je!!! Na al dat wachten en gedoe met al die niet werkende hormonen... Pff! Lekker genieten, meid!! Via deze link leggen ze uit hoe je iets kan uploaden: Zwangerschapspagina - FAQ: Berichten lezen en plaatsen Succes!