Hoi meiden, @Myuna Ja genieten doe ik hoor, het wordt wel zwaarder nu. @Boefff en Bonita Spannend hoor, oh ik hoop zo dat jullie nu ook eindelijk goed nieuws hebben de komende dagen !! @Suusje Jij ook eindelijk beginnen, ook spannend, ik duim !! @Saar ik moest van de week aan je denken ! mijn enkels zijn ook verdwenen aan het eind van de dag ik dacht dat het me deze zwangerschap gespaard zou blijven maar nee....stijve vingers van het vocht, 's ochtends lijk ik wel op Marijke Helwegen met getuite lipjes haha en enkels dus verdwenen 's ochtends kan ik ze heel even zien maar dan zijn ze gauw weg. @Marion nou je kan nu niet meer zeggen dat je niet ziet dat je zwanger bent hoor haha mooi buikie !! Ik heb ook een leuke moederdag gehad, eerst kreeg ik van de dagopvang van Lorena een leuke fotolijst met een vrolijke foto van haar met een tekst boven haar hoofd "mijn mama is de allerliefste" het lijstje was "zelf" geschildert/gekliedert zo lief ! En toen een lekkere set voor onder de douche van Thermé van Lorena en van de baby een romper met i love mama er op. Later gingen we naar mijn moeder toe. De kilo's beginnen nu ook ineens erg erbij te komen in sneltreinvaart ! ik was nog maar weinig aangekomen en dat is voor mij niet zo erg aangezien ik al zwaar ben, maar nu is er in 2 weken ineens 4 kilo bij !! en veel vocht houd ik nu dus vast, ik moet volgende week weer voor controle dus ga ik er wel even over babbelen, ik hoop maar dat mijn bloeddruk zo mooi blijft want dat ging toen fout met Lorena, maar gelukkig groeit het kleine mannetje goed. Aanstaande dinsdag ga ik met Lorena een nachtje slapen in het AMC ziekenhuis, ze gaan een slaaponderzoek bij haar doen en kijken of ze misschien 's nachts epilepsie heeft. Dat wordt een spannend nachtje ! nou ladies hou jullie taai dan doe ik het ook
marion: wat een mooie buik, wauw! En je verlof is al begonnen, ongelofelijk hoe snel dat is gegaan! Heb je voor je gevoel alles met een gerust hart achter kunnen laten? linda: lief hoor van Lorena en de baby ! Je bent goed verwend, maar dat mag ook wel eens! Spannend dat je met Lorena een nachtje naar het ziekenhuis gaat! Waarom is er een vermoeden van epilepsie 's nachts? Succes in elk geval!
Lorena valt 's avonds heel goed in slaap, met een paar minuutjes is ze vertrokken, maar ze heeft een probleem met doorslapen, het pas ook wel bij gehandicapte kindjes maar je wil zo graag weten wat er gebeurd. Wij hebben al een babyfoon met camera en dan ligt ze lekker te slapen en ineens zit ze rechtop en is ze helemaal van slag....wij kunnen dan niet tot haar doordringen en zo'n...aanval...kan soms 45 minuten of langer duren, Dora aanzetten wat ze zo leuk vind helpt dan ook niet. Ik zeg wel eens het ziet er uit alsof ze een geest heeft gezien, helemaal paniek en ze ligt dan te krioelen in bed met haar rug helemaal hol gekromd, tis niet alleen rot voor haar maar ook voor ons, je kan gewoon niks doen. We lopen met haar bij een slaapcentrum voor gehandicapten met slaapproblemen en ze krijgt medicijnen, nu reageert ze heel goed op de laatste medicijnen, wat dus anti epileptica is....vandaar de vraag naar het onderzoek, ze heeft al verschillende EEG's (test voor epilepsie) gehad maar er is niks op te zien, ik heb ook niet het idee dat ze het heeft, overdag dan, maar 's nachts weet ik dus niet. Daar gaan we dan achter komen hoop ik. En die paniekaanvallen 's nachts zorgen er ook voor dat ze overdags natuurlijk van slag is, slecht geslapen en haar ontwikkeling weer een knauw krijgt. Dus ze moet gewoon goed slapen, maar je wil ook weten hoe ze dan op zo'n medicijn zo goed reageert.
Wat naar voor Lorena, maar natuurlijk ook voor jullie! Je voelt je dan zo machteloos lijkt me. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden van het slechte slapen, zodat er iets aan gedaan kan worden. Zoals je al zegt, slapen is zo belangrijk!
ik ben vandaag nog even terug gegaan en ik moet nog het een en ander op de computer doen komende dagen en dan heb ik het gevoel dat ik het goed heb achtergelaten. het is idd onvoorstelbaar hoe snel het is gegaan. ik ben vanmiddag nog bij de verloskundige geweest en die zei dat hij in 2 weken weer goed gegroeid is. ik maak me dus geen zorgen meer. ik geniet nu alleen nog maar van mijn buikje, hij zit namelijk ook niet in de weg. ik heb echt het gevoel dat ik alles nog kan doen (klimmen, tillen eindeloos doorgaan enz.) totdat mijn lijf zegt en nu ga je zitten. en dan nog heb ik het idee van, waarom nou, laat me nog even doorgaan. maar ik neem wel mijn rust hoor. ik slaap best veel.
Hey meiden, Heb even niks van me laten horen, mijn mams is 9 maart overleden dus is een hele rare en vervelende tijd geweest ( en nog steeds). Heb dus niet kunnen vertellen aan mijn moeder dat ze oma word maar misschien ook maar beter omdat mijn moeder zelf al eens zei dat het weer iemand zou zijn waarvan ze veel zou houden die ze achter moest laten. Des al niet te min is het allemaal erg oneerlijk! Ik heb inmiddels afgelopen donderdag een ei gehad met clomid 150 dus zit weer op het wachtbankje. Ik zie dat boeff en bonita ook nog in hetzelfde schuitje zitten, maar ga zeker voor jullie duimen voor een positieve test deze keer! Alle zwangere meiden gaan nog steeds goed??? Is onmogelijk om alles terug te lezen( nou ja onmogelijk niet maar een hoop werk )
mexxgirl, wat vervelend om te moeten lezen dat je moeder is overleden. wat moet dat een vervelende tijd zijn. wel fijn dat je een ei hebt gehad en dat je nu op het wachtbankje zit. ik ga ook voor jou duimen dat het deze ronde raak is. 3 nieuwe zwangere meiden zou ontzettend leuk zijn. sterkte met alles. met mij is alles goed. ben nu net met verlof, dus ik kan heerlijk uitrusten. ik merk dat mijn lijf daar wel aan toe is.
Hey mexxgirl, fijn om nog eens iets van je te horen. Ik heb nog regelmatig aan je moeten denken. Al is het nieuws waar je nu mee komt natuurlijk vreselijk. Heel veel sterkte met het verlies van je moeder! Ben je al die tijd nog aan de Clomid geweest? In elk geval goed om te horen dat je deze ronde een ei hebt gehad en weer op de wachtbank zit. Kun je boeff en mij gezelschap houden . Ik ben intussen aan het spuiten geslagen (2e ronde met Fostimon + Pregnyl). De Clomid werkte in de 6e ronde niet meer, vandaar. Ik ga ook voor jou duimen dat je snel zwanger mag zijn en dat het zonnetje weer een beetje mag gaan schijnen voor jullie.
Heey Mexxgirl, gecondoleerd met je moeder, wat zal dit moeilijk voor je zijn. Mijn man zijn vader is vorig jaar overleden en heeft dus nooit kunnen weten dat hij nu eindelijk een kleinzoon krijgt...maar wij zien het ook weer zo dat ze het eigenlijk wél weten en van boven stiekum er voor hebben gezorgd dat na al het verdriet en gemis weer een nieuw leven komt, ik ben helemaal niet gelovig maar soms is dat gewoon een fijne gedachte. Wat niet wegneemt hoe erg het is om zo iemand te moeten missen. Ik ga ook voor jou weer heel hard duimen !!
hey! ik had gister de verleiding al niet kunnen weerstaan ik zag na een minuutje niks dus ben mijn bed weer ingekropen, en ja hoor toen ik wakker werd een lichte 2e roze streep, maarja dit heb ik altijd.. mijn temp was gister gedaald daarom heb ik getest maar vanmorgen was ie weer hoger. als mijn temp morgen nog hoog is dan test ik morgen nog een keer. spannend dus! mexxgirl. gecondoleerd meid! fijn dat je er weer bent, ik heb ook nog vaak aan je moeten denken! marion, mooie buik zeg!! liefs
Boeff, je temp ziet er in elk geval goed uit! Ik duim dat je morgen weer 2 mooie roze strepen mag hebben!
Mexx gecondoleerd..!! Pff lijkt me erg heavy... Wel fijn dat je er weer bent... Boeff ik ga heel hard voor je duimen...
hey meiden, helaas mag ik weer geen goed nieuws komen brengen. ik voelde gisteravond al ongikrampjes en vanmorgen was mijn temp al flink gedaald. eenmaal op het toilet aangekomen was ik al ongi geworden.. wel weer precies mooi op 13dpo had het wel aan zien komen. had gister wel flink pijn van mijn cystes dus vrees dat er weer een paar joekels tussen zitten. woensdag de uitgangsecho en dan weer een weekje of 3 niks helaas liefs
Heh potver !! wel fijn dat je nu precies weet wanneer je ongi komt, tenminste dat vond ik wel prettig, maar hij had weg moeten blijven !!!! oke volgende ronde weer ik ga weer verder duimen.
Bedankt voor het meeleven iedereen. @ Bonita: Ben wel even een maandje tussendoor gestopt. Nu verhoging gehad van de clomid naar 150 mg en een ei dus ben benieuwd! Wanneer kan jij testen? @ Boeff: Jammer! Had gehoopt dat in de tijd dat ik weg was jullie ook bij het clubje van de zwangeren zouden horen. Nu dus maar weer voor elkaar duimen!
boeff: &^%$@* :x ! Potverdorie, alweer niet zwanger... En ook nog cystes erbij dat is dubbele pech. Ik vraag me toch af hoe het kan (jij ongetwijfeld ook). Dan heb je zo'n mooi ei en ben je toch al een tijdje bezig en dan lukt het steeds maar niet . mexxgirl: in de vorige ronde met Fostimon werd ik op 14dpo ongesteld. Dat zou dan betekenen dat mijn nod vrijdag is, als het weer hetzelfde is. Maar... ik denk dat ik a.s. woensdag eens een testje waag als mijn temp dan nog hoog is. Heb net een hele bups testjes besteld en mijn man is woensdag jarig, dus zou wel leuk cadeautje zijn.
Meiden, wat een vervelende berichten... @mexxgirl: sterkte meis... Wat vreselijk om je moeder op zo'n leeftijd te verliezen. @boefff: ik begrijp er werkelijk niks meer van... Hoe vaak heb je nou al een ei gehad en nu ook nog met de iui erbij. En dan toch weer die stomme cystes. Kunnen ze toch niet nog eens verder zoeken? Zo schiet t voor jou ook niet op hè... Gun het je zo! Iedereen hier trouwens hoor! Voor beiden een dikke knuffel! @bonita: voor jou blijf ik intussen duimen hoor!