PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Mexxgirl, meis wat naar! Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Sterkte meis!

Boeff, bah wat een rot bericht.Weer die stomme cysten en niet zwanger. Geef de hoop niet op en start positief aan de volgende ronde. (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!).

Bonita, spannend morgen testen!! Ik blijf voor je duimen!

Fender mag morgen voor het eerst een paar uur wennen op de creche,...aaahh!! Ben benieuwd hoe ik het morgen doe.

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Oeh, sterkte morgen! Zal idd voor jou heftiger zijn dan voor Fender... Ik moet er voorlopig nog niet aan denken om meer dan 50 meter van mijn kind verwijderd te zijn. Wil hem al terug als oma hem vast heeft en hij een beetje begint te huilen. Maar hij is natuurlijk ook nog een stuk kleiner dan Fender. Zal er wel bij horen! ;)

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, gelukkig is papa morgen vrij,...hoef ik t niet alleen te doen.
    Die momenten heb ik nu soms nog hoor,...hihi!Dan wil ik de kleine man zo snel mogelijk in mn eigen armen hebben.

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    En daar hoort ie ook! Lekker veilig en geliefd bij zn mama! ;)

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen goed nieuws vandaag. Mijn temp is weer aardig gezakt en de (uiterst gevoelige) zwangerschapstest was negatief. Ik zal dus wel weer een dezer dagen ongesteld worden :( . Baal er behoorlijk van. Maar ja, niks aan te doen.

Myuna: succes vandaag!

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    shit zeg!!:x wanneer lukt het ons nou eens een keer!!!:( we gaan maar weer gewoon verder he!

ik heb dadelijk mijn ow zo voorspelbare uitgangsecho, hoe groot zouden de cystes deze keer weer zijn?!

liefs

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dit gaan jullie niet geloven,, mijn ow zo voorspelbare echo was deze keer toch niet zo voorspelbaar als ik dacht: IK HEB GEEN CYSTES:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ik mag gewoon weer gaan beginnen met spuiten! ben echt super blij, had me al helemaal ingesteld op weer 3 weken stil liggen.
    maandag heb ik alweer mijn eerste fm.

liefs

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Myuna succes vandaag... Lijkt me ook erg moeilijk...

@Bonita oh nee he... Waarom lukt het toch niet... Zo k*t voor jullie...

@Boeff oh super zeg... Helemaal blij voor je... Hopelijk gaat deze ronde nu echt eens jullie ronde worden... Dikke knuffel

9. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    @ Bonita: Balen meis :(
    @ Boeff: Wat goed, schedelt weer 3 weken :)

Ok niet zwangeren laten we gewoon afspreken dat de eerst volgende mogelijkheid onze keer wordt! Lijkt mij een heel goed plan! En natuurlijk wel een keer verdiend na al die moeilijkheden, heeft nu wel lang genoeg geduurd!

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff: jeeej geen cystes :D ! Wat een goed nieuws! Super dat je alweer mag beginnen met spuiten!

Mexxgirl: deal! Jij eerst (aangezien jij deze ronde nog kansen hebt ;) ).

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dat vind ik een HEEL goed plan..!!!

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, ik ga toch maar even bloedprikken op HCG. Mijn temp was vanmorgen weer op het niveau van eergisteren en de dagen ervoor en ik heb ook nog geen ongikrampen gehad (normaal meestal 2 dagen voor nod). Hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar dan heb ik wel zekerheid. Wish me luck!

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    boefff wat fijn geen cystes. ik ga weer voor je duimen.

bonita, spannend ook voo jou ga ik duimen natuurlijk. ik hoop dat je goed nieuws krijg na het bloedprikken.

mexxgirl, ik sluit me helemaal bij jou aan. ik vind dat jullie het zeker hebben verdiend en dat het nu maar eens moet gaan gebeuren.

ik ben op dit moment 36 weken. en heb nu al een aantal dagen verlof. is wel even wennen hoor. ik kreeg vanmorgen een berichtje dat mijn vriendin (die nu 39wk4d is) vannacht is bevallen. en dat terwijl ze vanmiddag langs zou komen. nu ga ik binnenkort die kant op.

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita,....good luck!!!ik ga voor je duimen! Wanneer krijg je daar uitslag van?

Boeff, wat een goed nieuws,...geen cystes!! Op naar de volgende nod!

Mexxgirl, groot gelijk,...nu is het jullie tijd!

Suus, bijna 11juni!!

Marion, eindelijk verlof! Gek he,...ineens thuis zijn. Je zal je draai nog even moeten vinden, straks genieten,uitrusten en je verheugen op de baby!

Fender heeft het goed gedaan op de creche en mama heeft zich ook goed gehouden.Door de warmte en het wennen heeft ie het vannacht super slecht geslapen.Arm ventje! Hoe gaat het met de andere beebjes en de warmte?

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Myuna oh wat fijn dat het goed ging op de creche... Is een fijn gevoel he...

@marion heerlijk zeg dat je nu verlof hebt... De spannende weken beginnen nu...

@Bonita spannend... Ik duim heel hard voor je...

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Fijn dat t goed is gegaan!
    Zielig dat Fender zo'n last had vd hitte vannacht. Ik heb Bram gisteren ook steeds meer uit getrokken. 's Ochtends is t nog redelijk koel in huis, dan heeft ie een dun broekje en t-shirtje aan. Zo gauw t warmer wordt, mag zn broekje lekker uit, en gisteren was t zo heet dat ie gewoon nat werd, arm kind! Toen mocht ie lekker alleen in zn rompertje. Zo heb ik m ook in zn wiegje gelegd. En dan alleen met lakentje, maar dat trapt ie meteen weg. Met voeden om half 3 vond ik hem genoeg afgekoeld, toen kreeg ie zn broekje en t-shirtje weer aan, en dan weer zonder lakentje in zn wiegje. Dat ging hier prima. Hij heeft goed geslapen.
    Hoe doet Fender het met voedingen? Ik probeer Bram nu een beetje in een ritme te krijgen. Had nu bedacht: voedingen om 8, 11, 14, 17, 20, 23 en dan weer om 5 en 8 etc. Op zich ging het gisteren redelijk, alleen bij de voedingen van 17 en 20u ging het ni zo, daar bleef ie nog komen daarna. En meneer had zelf bedacht om de 5u voeding te schrappen ipv de 2u voeding. Heb jij nog goede tips om een beetje regelmaat te krijgen? :)

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @boefff: hoera geen cystes, is tenminste toch nog goed nieuws! Meteen weer verder, en ik duim natuurlijk weer! ;)

@bonita: spannend... Ik blijf duimen dat dit al je laatste ronde was! :)

@andere niet zwangeren: kom op, nu is het idd jullie ronde! Allemaal tegelijk zwanger! :D Ik duim!

18. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas, echt niet zwanger. Hopen dat ik snel ongesteld wordt en dan weer verder!

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat jammer meis.

20. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011