PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Wat een bescheiden buikje heb je ook zeg! Heerlijk!
    Ik denk niet dat je je teveel zorgen hoeft te maken.. groeiecho's zijn ook maar weer een schatting. En dat ie veel beweegt is ook alleen maar goed! Gewoon lekker genieten :D

2. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp

De nacht in het ziekenhuis ging redelijk, van 20:00 tot 24:00 heeft ze goed geslapen, ze had allemaal draden aan haar hoofdje en lichaam vast en kon dus weinig bewegen, dit is erg lastig voor haar ze beweegt erg veel namelijk ;) en daardoor gingen de draden steeds los...en moest er weer verpleging bij om het aan te sluiten en dan werd ze weer wakker, al met al heb ik zelf maar 2 uurtjes geslapen die nacht :x maar volgende week en die weer erop krijgen we de uitslagen.

3. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Verder gaat het hier wel goed, het wordt me nu wel behoorlijk zwaar, ik hou erg veel vocht vast, mijn voeten worden niet meer normaal ook niet als ze omhoog liggen :$ en doen zeer, ik slaap sinds 2 dagen met een brace om mijn pols want die blijft maar tintelen en dood aanvoelen en vooral 's nachts had ik er erg last van. De baby groeit precies volgens "het boekje" en mijn bloeddruk is ook nog prachtig dus dat gaat goed.
    Morgen mijn laatste dagje werken en dan heb ik rust. Hopelijk gaat manlief morgen ook weer aan het werk, die heeft 2 maanden zonder werk gezeten thuis en ik wil mijn eigen ding lekker even kunnen doen, 2 weken geleden was hij begonnen en vorige week ging hij door zijn rug.......:x dus wéér een week thuis, en niks kunnen doen, en ik onze dochter maar weer tillen en sjouwen....dus ik kijk echt naar volgende week uit !

@marion bij mij beweegt mijn buik ook zo alle kanten en vormen op hahaha ik kan er wel uuuuuuren naar kijken zo leuk !!

@Saar wat een lekker boefje is Bram !!! en zo lekker aan het genieten in het badje

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    marion: toch wel weer spannend dan he, zo'n groeiecho! Hopelijk is alles in orde en was jullie mannetje gewoon verstoppertje aan het spelen ;)

linda: dat was me dan het nachtje wel... ik duim dat jullie in elk geval snel duidelijkheid mogen krijgen. Wat rot dat je zoveel vocht vast houdt. Succes met je laatste werkdag morgen!

saar: wat een lieve foto's van jullie Bram!

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag de groeiecho gehad. onze kleine man is inderdaad klein. op dit moment wordt hij geschat op 2400 gram. maar mijn verloskundigen maken zich nog niet heel druk. ze vinden hem nog niet te klein. ik vertrouw ze volledig en ben dus ook wel gerust gesteld.

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Marion, fijn dat je bent gerust gesteld! Van zorgen maken gaat je ventje ook echt niet beter groeien, integendeel...
    Ik ben wel benieuwd of die 2400 schatting het gewicht is wat ze hem nu schatten, of wat ie bij geboorte zou wegen, dus dat ze schatten wat ie nog aankomt in die laatste dagen.
    Ik vergrootte trouwens net even je banner, maar je bent echt al heel ver zeg! De laatste tijd gaat voor mij zo voorbij zonder dat ik dingen mee krijg (zou ook niet weten wat er in de wereld allemaal is gebeurd de afgelopen 4 weken). Ik had helemaal niet in de gaten dat je echt nog maar een paar dagen hoeft! Spannend joh! :)

7. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Bij mij was de kleine 3 weken geleden geschat op 1800 gram en deze week op 2200gram dus dan zou hij in 3 weken 400gram zijn geroeid, dat was volgens de "richtlijn" nou Marion laten we hopen dat hij bij jou in die 3 weken dat je nog moet ook nog 400 gram groeit (of meer) dan is het aan de kleine kant maar niet schrikbarend hoor.
    Als de verloskundige zich zorgen zou maken hadden ze je wel naar het ziekenhuis gestuurd. ;)
    XX

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    die 2400 is een schatting van nu. en ze verwachten dus dat hij nog wel gaat groeien, maar geen kilo's.

en het is toch geen wonder dat jij weinig van je omgeving weet. jij bent lekker aan het genieten van jouw kleine man.

ik hoef idd niet zo heel lang meer. ik hoop op 3 weken. dan heeft hij nog even tijd om te groeien.

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik was nog vergeten hier op te reageren: ik geef Bram borstvoeding. :)

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    marion, fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken! Hopelijk blijft jullie mannetje wel nog lekker wat doorgroeien de komende weekjes!

boeff, hoe is het met je fm's? Zit er al wat schot in de zaak?

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

ja gaat best goed hier, vandaag een fm gehad en heb 1 eitje van 16/17mm, moest vandaag nog een keer puregon spuiten en dan morgen nog een keer terug. als hij groot genoeg is dan heb ik dinsdag de iui. spannend dus:D jij heel veel succes maandag, hopelijk mag je ook snel de pregnyl dan gaan we weer samen het wachtbankje op!

liefs

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, dat gaat de goede kant op he! Hoe was de fm vandaag? Was die groot genoeg (duim duim)... ik doe ook mijn best om op de wachtbank terecht te komen. Morgen bloedprikken. Ik hoop dat ik deze week uiterlijk vrijdag de Pregnyl mag zetten, we gaan zaterdag namelijk naar een festival en dat zou een beetje onhandig uitkomen. Maar ik ga ervan uit dat het wel moet lukken voor zaterdag.

Mexxgirl: ben je intussen weer ongesteld geworden en weer aan de Clomid? Hoe lang mag je trouwens doorgaan met Clomid? Ik mocht maar 6 rondes. De arts zei toen dat als ik niet zwanger was na 6 rondes Clomid, dat ik er weinig meer van kon verwachten. En dat bleek ook zo te zijn: in de 6e ronde deed Clomid zijn werk niet meer.

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

mijn fm ging goed!! mijn eitje was nu 20mm en bms 8mm. moet vanavond om 9 uur mijn ovitrelle zetten en dan dinsdag morgen om 10 uur de iui!

succes morgen bonita, hopelijk mag je ook weer snel op het wachtbankje!

liefs

14. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Spannend weer Boefff !! ik ga "weer" duimen, en ook voor Bonita natuurlijk !! zet em op meiden !!

15. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Wauw Boeff! Spannend hoor! Succes morgen :D

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    En gaat het goed? Ik ben aan het kolven op het werk! Had nooit verwacht dat ik dat zou doen :D

Wat ga jij doen als je weer aan het werk gaat?

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb ff moeten zoeken naar ons topic hoor ;), maar gelukkig toch nog gevonden!

Boeff, heel veel succes morgen! Ik zou wel eens sneller dan gedacht bij je op het bankje kunnen komen, ik moet morgen al voor een echo gaan! Zo vroeg in de cyclus ben ik nog nooit hoeven gaan voor een echo! Morgen is cd 12 en de vorige keren ben ik pas op cd 15 en cd 18 hoeven gaan! Hopelijk ziet alles goed uit morgen.

18. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Jij ook succes morgen Bonita!

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik ga straks ook kolven op het werk. Valt jou dat mee?

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Boefff en Bonita: spannend joh! Ik duiiiiiim weer goed verder voor jullie! :)

Deel Deze Pagina