Dat gevoel had ik ook, is ook heel normaal, schijnen de meeste vrouwen te hebben, hoort er blijkbaar gewoon bij. Maar het komt echt goed. Zodra je straks je ventje op je buik hebt liggen, is het allemaal zo natuurlijk, je kunt niet anders dan van hem houden en voor hem willen zorgen. En dan is het ineens alsof hij er altijd is geweest, dat het zo altijd al hoorde. Spannende tijd voor jou hoor! Nog even en je bent gewoon een mama!
Klopt, en dat gevoel heb ik ook nog steeds...ook al ben ik al mama...maar mijn bevalling was natuurlijk anders, nu ga ik waarschijnlijk "gewoon" bevallen, dus helemaal nieuw en heb ook de kriebels affentoe, of ik het wel aan ga kunnen. Maar dan denk ik....ach er zijn me zoveel vrouwen voor gegaan, k moet het wel kunnen haha Dus t komt wel goed met ons Marion !!
Boeff, wat veel zaadjes! Goed joh,....nu maar hopen dat ze flink hun best doen.Duimen!!! Bonita, Ook weer op het wachtbankje! Fijn dat je nu een wat kortere ronde hebt.Hoop dat het een voorbode is en je de hele kijkoperatie niet nodig hebt. Wel fijn dat je gyn ook jullie mee laat denken.Duimen draaien door! Marion, heel logisch wat je nu denkt hoor! Ik heb het zelfs af en toe nog! Ik had in mn koffer een zwangerschapsjoggingbroek mee,...is mij goed bevalle mey naar huis gaan etc. Geniet nog even lekker van je buik en alle scjopjes,...die zal je nog gaan missen.Nog even en dan kan je met de kleine knuffelen.
Ik had een legging en een los jurkje aan.. en dat kwam zeeeer goed uit ivm de keizersnede.. moet er niet aan denken dat ik een spijkerbroek aan moest!!
Dat had ik ook hoor.. ben nl helemaal geen mama mama als je begrijpt wat ik bedoel.. ik hou helemaal niet van "andere "kinderen alleen die van mn vriendinnen Nog steeds niet trouwens Heb echt niet de behoefte om in elke kinderwagen te kijken.. en alle fb aanvragen van moeders die me nu opeens interessant vinden accepteer ik ook niet Ben nog lekker mezelf alleen met een wolk van een dochter! Voor haar ben ik wel echt een mama! Dus als ik het kan ....
Ja werken gaat ontzettend goed het is net alsof ik niet benm weggeweest! Heerlijk maar mis mn dochter toch wel heel erg dan hoor! Gelukkig zijn het maar 3 dagen! Wanneer moet jij weer beginnen? EN ik zie dat je bent wezen zwemmen! Hoe ging dat?? En hoe lang ben je in het water geweest??
nah ik wilde je net naar je FB vragen hahahhaa nee hoor grapje !! ik ben ook niet zo, maar je eigen kind tjah hoe kan je daar nou niet van houden toch !? dat gevoel kan je gewoon niet onderdrukken dus gewoon over je heen laten komen. Ik merk wel, mijn dochter is maandag 6 geworden, dat ik écht als een havik boven op alles zit wat er met haar gebeurd, zelf door mijn man, die kan wel eens goed met haar stoeien....dan zit ik weer op "zijn" nek ! hahaha niet zo !!...niet te hard !!....kijk nou uit !! en dan denk ik achteraf...pfff wat ben ik erg haha kom niet aan me meissie hoor !
hahaha nee maar het is echt zo! Mensen (moeders) in mn omgeving die eerst niet een hallo tegen me zeiden komen nu naar me toe..en willen aan de klets.. geen behoefte aan! Nou inderdaad.. ik had van te voren ook geen idee dat ik zo gek op iemand kon zijn! Heerlijk he
Wauw Boefff wat een zaadjes!! hihih daar zal het niet aan liggen! Spannend nu zeg! Ik duim weer voor je mee en ook voor jou bonita!
Ik moet a.s. maandag weer beginnen.Wat zal ik hem missen!! Hopelijk gaat het bij mij net zo goed als bij jou. We zijn idd met Fender gaan zwemmen.Ging onwijs goed.Hij moest even wennen aan het wat koudere water dan zijn eigen badje,...maar daarna vond ie het leuk! We zijn per keer max 10min gaan zwemmen. Na een uurtje zijn we weer 10min gaan zwemmen.Zwemluier aan en zwembroek erover,...stond zoooo schattig. Vanaf zondag gaan we elke week guppyzwemmen.
Ik moet a.s. maandag weer beginnen.Wat zal ik hem missen!! Hopelijk gaat het bij mij net zo goed als bij jou. We zijn idd met Fender gaan zwemmen.Ging onwijs goed.Hij moest even wennen aan het wat koudere water dan zijn eigen badje,...maar daarna vond ie het leuk! We zijn per keer max 10min gaan zwemmen. Na een uurtje zijn we weer 10min gaan zwemmen.Zwemluier aan en zwembroek erover,...stond zoooo schattig. Vanaf zondag gaan we elke week guppyzwemmen.
Ook weer een hele stap om weer te beginnen met werken he, maar geloof me soms is het ook wel eens lekker. Leuk guppyzwemmen fijn dat Fender het ook lekker vind in het water !
hallo dames. ik ben vanmiddag weer voor een extra controle in het ziekenhuis geweest. ook hier geven ze aan dat hij aan de kleine kant is, maar niet te klein. en verder was ook alles goed. genoeg vruchtwater en een goede doorbloeding van de navelstreng en de hersenen. ik kan dus gewoon bij de verloskundige blijven en we hoeven ons geen zorgen te maken. we zijn erg blij en opgelucht en kunnen nu weer genieten van de laatste dagen/weken.
hey! wat fijn dat alles goed is met de kleine beeb. nu nog even lekker genieten en voor je het weet ligt je kereltje lekker op je buik liefs
Marion, wat fijn dat alles goed is met de kleine! Nu nog even genieten van je ronde buik en de bewegingen in je buik tot jullie kleintje er is.
Marion nu lekker genieten van jullie laatste weekjes met zn tweeën... Wat heerlijk dat alles goed is...