Hoiiiiii zo tis al een tijd geleden! Heel leuk om te zien dat deze clubje er nog is ! Nou damess hier ben ik, al sinds 5 maart mama geworden van Zoe en Zya, 3kilo en 2935 gram via keizersnee, ik had zoo zwaar lopen en slapen ppff mijn lichaam was zwaar belast, heb nog steeds soms last van rug en knieen! De meiden doen het heeel goed ze zijn zooo schattig!! Het is echt een gewelidige gevoel! Nog gefeliciteert van alle geboortes heel leuk riniti was net 2 feb, trijntje 15 maart nou lekker op elkaar zeg wel handen vol hoor maar tis wel lekker! Hoe gaat het met jullie allemaaalll!
dins, wat leuk om weer eens van jou te horen. met mij gaat ook alles goed. ik ben volgende week woesdag uitgerekend. dus het is allemaal wel erg spannend.
DINS!!!! wat leuk van je te horen, heb nog zoooo vaak aan je moeten denken. wat fijn dat het goed met je gaat en met de meiden! wat een leuke namen ook zoe en zya (zoe staat ook op mijn lijstjè). ik ben helaas nog niet zwanger en zit nu weer op het wachtbankje. zit alweer in mijn 7e ronde spuiten en 2e ronde met iui, hopelijk nu wel met resultaat! @marion, wat gaat het snel zeg, ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren voor jouw! liefs!!
dins: nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 meiden! Leuke namen! marion: jee, ik had ook niet in de gaten dat het al volgende week woensdag is dat je bent uitgeteld! Wist wel dat het snel ging, maar zo snel?! Heb je de vluchttas al klaarstaan? boeff: even een vraagje. Ik heb na de Pregnyl niet echt een superstijging van mijn temp gehad. Vandaag is de 4e dag na Pregnyl en mijn temp is nog ongeveer gelijk aan hoe die ervoor was. Heb jij dat ook wel eens gehad?
ja ik heb 2 rondes gehad dat mijn temp gewoon niks deed. bleef gewoon laag. ik heb die rondes wel een echo gehad om te kijken of ik een eisprong had gehad en dat was iedere keer wel het geval. misschien kan je eens vragen of je bloed mag laten prikken op progesteron?! ik heb dat toen ook aangegeven bij mijn gyn dat mijn temp niet steeg en volgens hem was dat niet erg, schijnbaar heeft 15% van de vrouwen geen tempstijging na de eisprong. @suusje, heel veel succes morgen en hopelijk liggen er al veel eitjes klaar!! liefs
Ah ok. Maar als ik laat prikken op progesteron, schiet ik daar nog iets mee op? Het enige is dat ik dan weet of ik een goede eisprong heb gehad. Of is dat nog handig om te weten voor eventuele volgende rondes? Suusje: veel succes morgen; hopelijk doen de spuiten hun werk!
dan weet je idd of je een eisprong hebt gehad, en als je die dan gewoon hebt gehad kan het ook komen door de hormonen dat de temp niet stijgt. ze zeggen iig dat temperaturen niet echt betrouwbaar is als je hormonen gebruikt. begrijp goed dat je bezorgt bent, dat had ik ook heel erg en mocht toen gelukkig komen voor een echo. liefs
Ach ja, aan de ene kant denk ik van: er is nu toch niets meer aan te doen. Als ik geen eisprong gehad heb, dan is het jammer. Maar ik meen volgens mij gelezen te hebben dat je met Pregnyl altijd een eisprong hebt? Ik denk dat ik me er maar niet te druk over ga maken en gewoon afwacht. Het is de laatste ronde voor de vakantie, dus het is ook wel "fijn" om even niet meer zo bezig te zijn met zwanger worden.
Ik moest vandaag weer voor controle naar de gyn, moet nu pas weer over 3 weken terug, alles wasgoed, mijn bloeddruk, baby ligt nog steeds met hoofdje naar beneden, en voldoende vruchtwater. Dus nu moet ik 1 week voor de uitgerekende datum nog 1 keer terug, als er niks tussendoor gebeurd natuurlijk haha Ik vind het nu toch ook wel erg spannend worden hoor. Heb nu ook erg last van mijn rug, ik kan niet lang meer staan of lopen dan loop ik gewoon krom. Maar ben nu lekker thuis dus hoef ook niet zo veel. Hoe is het op de wachtbank ?????
marion en linda, voor jullie is het nu super spannend lijkt me! Fijn dat alles goed is met jullie beebjes. En linda, wat rot dat je zo'n last van je rug hebt! Doe maar rustig aan, voor zover dat gaat! Hier op het wachtbankje toch maar ff het ziekenhuis gebeld vandaag. Omdat mijn temperatuur helemaal niks doet na de Pregnyl. Ik mag woensdag gaan prikken op progesteron, dan kunnen ze zien of het een goede eisprong geweest is. Ik weet alleen niet wanneer ik daar de uitslag van krijg, moet ik woensdag even vragen. Boeff, ik zag dat jouw temp wel al fijn gestegen is he? Duimen draaien!
hey! mijn temp is wel weer goed gestegen gelukkig hopelijk blijft het zo goed dat je even gebeld hebt, dan weet je iig zeker of je een eisprong hebt gehad! normaal gesproken kun je gewoon de zelfde dag nog bellen voor de uitslag! ik duim ook heel hard voor jouw!! liefs
boeff en bonita. het is niet alleen voor mij spannend( het kan nu elk moment gebeuren al voel ik nog helemaal niks) maar ook voor jullie is het weer spannend. ik hoop zo dat dit jullie ronde wordt. wanneer is jullie NOD ook alweer? en hoe is het met suusje. waar in het traject zit je nu?
Het is voor iedereen hier spannend... Marion wil je thuis bevallen..?! Linda wat fijn dat alles goed is... Nu lekker genieten... Wel balen van je rugpijn... Bonita wel fijn dat je mag gaan bloedprikken... Boeff spannend zeg... Ik duim voor jullie... Ik heb idd vandaag wel een echo gehad maar deze was om te kijken of mijn cyclus uitgeschakeld was... Ik mag vanaf woensdag gaan stimuleren... Heb heel veel last van de spuiten nu vandaar dat ik niet zo veel reageer... Ben erg moe en heb de laatste dagen ook nog veel hoofdpijn erbij... Moet nu 4x per dag 2 paracetamols gaan nemen zodat de hoofdpijn weg blijft...
marion: je hebt gelijk, voor ons is het ook spannend! Maar toch lijkt het me spannender om te moeten bevallen dan om op het wachtbankje te zitten (aan het wachtbankje raak je gewend, het bevallen is helemaal nieuw)! suusje: vervelend zeg dat je zo'n last hebt van de spuiten. Hopelijk voel je je snel beter!
Haha bonita ik sluit me helemaal bij jou aan... Bevallen lijkt me VEEL spannender... Ja als het goed is zou ik me beter gaan voelen als de puregon erbij komt... Had het allemaal een beetje onderschat en ik ben niet iemand die stil kan zitten en rusten...
@ suus, ja ik wil heel graag thuis bevallen. ik heb het niet zo op ziekenhuizen. en natuurlijk is bevallen ook wel heel erg spannend. sus, jij bent nu bezig hormonen te spuiten om eitjes te krijgen? en hoe ga je dan verder? en hoe lang moet je nog wachten. ik duim voor je dat het niet zo lang meer hoeft te zijn.
Lijkt me ook heel fijn om thuis te bevallen... Ja vanaf woensdag ga ik beginnen met het stimuleren van mijn eitjes... OMdat ik heel laag begin met het aantal eenheden spuiten kan het zeker 2 weken duren tot de punctie... Dus nog 2 weken spuiten...
Linda, suc6 met de laatste loodjes! Wordt nu wel zwaar he. Sterkte met de rugklachten. Fijn dat alles goed is met de kleine man. Marion, het kan zomaar ineena beginnen. Spannend! Ik had toen ook geen tekenen dat er iets aan zat te komen. Geen oefenweeen of iets en toe ineens begon het 's nachts! Suc6 meid!! Suus, sterkte met spuiten! Balen dat je zoveel last heb van de spuiten, denk maar aan t goede doel! Bonita, ik duim voor een goede bloeduitslag! Boeff, temp is mooi he! Volgende week je nod. spannend,...ik blijf voor je duimen! Gister weer begonnen met werken. Was vreselijk om weg te gaan van huis. Gelukkig was papa thuis en had ik t lekker druk op mn werk. Om 5 uur ben ik.gelijk naar huis gefietst,....heb nog nooit zo hard gefietst haha!!