PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    haha ja ik ken dat, snel naar huis willen, stel je voor dat je iets hebt gemist hihi een lachje ofzo, eerlijk gezegd heb ik het nog steeds, ik heb het liefst dat ze de hele dag foto's en of filmpjes van Lorena maken om te zien wat ze allemaal doet....

Ja t is niet fijn die rugpijn, maar iedere keer even paar minuutjes zitten dan gaat het wel weer.

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

bonita je temp is toch mooi gestegen:) een meisje op het topic hormonen spuiten had pas na 5 dgn een temp verhoging en was gewoon zwanger! mijn temp is flink gedaald vandaag!! zo laag is ie nog nooit geweest na de eisprong, hopelijk is ie morgen weer mooi hoog:)

liefs

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    boeff, ongelofelijk, zo'n lage temperatuur :$ . Hopelijk is het een innestelingsdip en schiet die morgen weer omhoog!

myuna, dat is dan even zwaar he, zo'n eerste dag werken. Ik hoop dat het steeds een beetje beter gaat!

Ik bedacht me net dat de dokter in een van de vorige rondes aangaf dat ik een week na de Pregnyl op progesteron moest prikken en dan zo laat mogelijk die dag. Dit omdat ik eigenlijk de dag erna had moeten gaan prikken, maar het dan weekend was. Nu is mijn bloedprikbriefje op de datum van morgen gesteld, maar volgens mij moet ik dus eigenlijk pas donderdag gaan prikken. De uitslag kregen ze niet diezelfde dag nog. Alle progesteronuitslagen worden maar 1x per week bekeken. Ach ja, weet ik in elk geval eind volgende week of het ok was.

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja echt raar he!! heb wel vannacht om half 4 al getempt omdat ik heeeel erg moest plassen:p als ik dan eenmaal geplast hebt schiet mijn temp omhoog. maar goed 36,4 is wel heel laag, hopelijk is het idd een innestelingsdip.

dat werkt dus heel anders bij jullie in het zh, hopelijk is alles gewoon goed!!

liefs

5. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

een tijdje geleden heb ik hier een berichtje gepost.
    Inmiddels ben ik naar de gynaecoloog geweest en gelukkig heb ik geen pcos.
    Maar wel een verstoorde hormoonspiegel. Vandaar dat mijn cyclus zo onregelmatig is.
    Hiervoor heb ik clomid gekregen. Hiervan heb ik nu de eerste kuur erop zitten. de eerste 3 dagen had ik nergens last van maar de 4e dag kreeg ik zo'n buikpijn in mn eierstokken/baarmoeder.
    een dag daarna kreeg ik echt last van een branderig gevoel en veel afscheding en af en toe jeuk. kan dit ook door de clomid komen?
    Tijdens het vrijen had ik ook pijn... normaal heb ik dit nooit...
    en precies een week na mijn eerste clomid pil had ik een beetje bruin/roze bloedverlies.(paar dagen) en een branderig/droog gevoel. kan dit ook door de clomid komen???
    Hebben jullie een iedee wat dit kan zijn? is de poging dan mislukt of is dit juist een goed teken?

en wat zijn jullie ervaringen met clomid? zijn jullie snel zwanger geraakt?;)

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywens; geen idee of het vd Clomid kan zijn. Heb deze klachten nooit gehad, maar weet wel dat Clomid vele bijwerkingen heeft. Ik heb zelf 6 maanden Clomid gebruikt en ben niet zwanger geraakt. Ben nu aan het spuiten.

7. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi babywens,

de pijn in je eierstokken kan zeker komen door de clomid. ik heb daar ook last van gehad. ik moest op een gegeven moment 8 paracetamols per dag slikken om de dag een beetje door te kunnen komen.
    van de andere klachten weet ik het niet. die heb ik zelf niet gehad. als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de gyn bellen en het navragen. die zal het wel weten.

mijn ervaring met clomid is dat de lagere dosis bij mij niks deed. na 5 rondes, waarvan de laatste met 150 mg ben ik zwanger geraakt.
    ik wens je veel succes en ik hoop dat je wat steun aan dit forum hebt.

8. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Daar had ik ook wel last van ja, pijnlijk gevoel, vooral rond de eisprong. De andere klachten, ja misschien komt het doordat alles anders doorbloed wordt of door de hormonen, er gebeurd nogal wat in je lichaam.
    Ik ben met clomid 100 en pregnyl spuiten zwanger geworden.
    Succes ! en anders bel je gewoon je gyn...

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zullen we een zwangerschaps-poule houden? Ik zet deze ronde in op Boeff, jee meid, wat een mooi temperatuurkaartje tot nu toe! Heb je al eens eerder zo'n mooi kaartje gehad?

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha goed idee..!!! Ik zet ook in op Boeff...!!!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha wat een grappig idee! al zijn er niet veel meiden meer om op in te zetten:p ik zet in op ons beiden:D mag dat?:p

dit is idd mijn beste temp kaartje tot nu toe maar dat kan in 1 dag weer anders zijn, hopelijk blijft ie zo mooi, het begint nu wel spannend te worden! ik ben iedere morgen weer zenuwachtig om te tempen haha

liefs

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    kunnen er ook prijzen worden gewonnen als iemand het goed heeft??:D:D:D

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal bedankt voor de reacties..
    Ik ga morgen naar de gyn. dus ben benieuwd of de clomid iets gedaan heeft.
    Ik heb vandaag wel echt hoofdpijn en ben af en toe met vlagen misselijk. Ook heb ik nog steeds een beetje buikpijn in mn baarmoeder/eierstokken..
    Pfff spannend..;)

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    De eeuwige roem natuurlijk, lijkt me toch voldoende :p ! Ik kan me je spanning heel goed voorstellen... je bent toch elke dag weer bang dat je temp zakt. Het is natuurlijk wel zo wat je zegt, het kan zo afgelopen zijn met die hoge temp. Maarr... als je nog nooit zo'n fantastisch kaartje gehad hebt, wil het misschien toch wel wat zeggen!

Babywens: succes morgen bij de gyn, hopelijk slaat de Clomid aan!

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, meis je temp!! Ik ga nog harder duimen!

Babywens, suc6 morgen.

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Boefff!!

jemig wat spannend zeg! Ik ben heeel benieuwd en ik duim voor je!

Je nod is dinsdag??

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Boeff wat spannend..!!! Wanneer ga je testen..?!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,
    Ik wil me graag aan jullie toevoegen.... Jullie topic onderwerp is zo ontzettend herkenbaar... Heb een blog geschreven, dus als jullie willen kun je het laatste stukje lezen... :)

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ukkie, inderdaad een heel herkenbaar verhaal. klets lekker met ons mee.
    het is mogelijk om met clomid zwanger te raken.
    ik hoop dat je hier de steun vind die je zoekt.

hier nog geen tekenen van een bevalling. ik ben zo benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. we zijn heel erg nieuwsgierig naar onze kleine man.

20. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Nog maar 5 dagen zeg! Spannende tijd hoor :D Heel veel succes alvast :)

Deel Deze Pagina