Marion83.. Bedankt. Ben bij de gyn geweest en door chlomid heb ik een krachtige eisprong is uit het bloed gebleken. Helaas zijn de guppies van vriendlief redelijk slecht, 3x een analyse gehad 3,8 - 12,2 en 2,6 miljoen. De laatste keer met IUI waren het er 2,6 en na het bewerken nog maar 0,6 Bij jou is het ook spannend zeg !!! Na hoeveel ronde's Chlomid was je zwanger?
ik ga denk ik toch niet testen, kan me wel weer helemaal suf gaan lopen turen op die indrooglijntjes die me alleen maar valse hoop geven, en daar word ik niet echt vrolijk van. ik hou gewoon mijn temp bij en is ie maandag nog hoog en als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik dinsdag een test. nog even geduld dus liefs
ik ben uiteindelijk na 5 rondes zwanger geworden. 50 mg deed niks. 100 mg deed 2x wel iets, 3e keer had ik geen eisprong meer. 150 mg ben ik zwanger mee geworden. er is er nog 1 hier die met spuiten en IUI zwanger probeert te worden. ik heb je verhaal gelezen, maar weet nu niet meer wanneer je NOD is. zit je nog steeds op het wachtbankje? of ben je nu met clomid bezig?
ik ben de iui'er hier heb je verhaal even gelezen ukkie! ook allang bezig zie ik!! bij mij sloeg de clomid niet aan dus mocht na 2 rondes al gaan spuiten. heb dit 5 rondes gedaan met zelf klussen maar omdat ik steeds cystes kreeg en na iedere ronde weer een maand stil lag mocht ik met iui beginnen om mijn kansen te vergroten. bij ons is het zaad wel goed, 39 miljoen na bewerken. hopelijk word het zaad van je vriend beter en kun je gewoon iui blijven doen!! als je vragen hebt stel ze gerust!! liefs
pfff even mijn frustratie met jullie delen,, heb net mijn eerste puppycursus les gehad en natuurlijk kreeg ik les van een zwangere meid.. prima, ik kan daar wel tegen maar zij stond gewoon de ene naar de andere sigaret weg te werken. daar kan ik dan weer niet tegen. een sigaretje OK ik weet dat het moeilijk is om zomaar te stoppen maar een half pakje in een uur tijd, ik kan daar echt niet met mijn hoofd bij:S:S zo, frustratie gedeeld liefs
Ikke ook..!!! Pff is ook gewoon zo frustrerend he... Ben zelf nu gestopt met roken en drinken... Omdat onze kansen dan groter zijn... Al heb ik bij de wedstrijden van Oranje wel gerookt en een biertje gedronken... En heel veel mensen roken, drinken en leven zo ongezond en die zijn vaak super vruchtbaar...
ja ik word daar zo pissig van,, en dan moet ik nog 10 weken met haar die cursus doen:S mijn vriend stond langs de kant te kijken en het eerste wat hij zei was: zij is zwanger!! ik: ja dat zie ik ja, hij: ze staat constant te roken!!! ik,, dat helaas dat heb ik ook gezien!!
ja dat is zo, wat goed van je !! knap hoor Maar zo hoef je nooit aan jezelf te twijfelen of je er wel álles voor heb gedaan. ik zeg wel eens als ik even een moeilijke tijd heb, een junk zet soms nog een gezond kind op de wereld, waar heb ik het aan verdiend om een gehandicapt kind te krijgen.... maarja dan denk ik ook weer, misschien omdat ik zo goed voor haar zorg...
Gelukkig ben jij volgende week ook gewoon zwanger dus dan stoort het je al minder... Alleen erg jammer voor dat arme kindje...
Ik vraag me idd ook vaak zoiets af... Maar heb al eens iemand iets horen zeggen dat je zo'n dingen mee maakt omdat je een sterk persoon bent en het allemaal aan kunt... (dat was natuurlijke een hele mooie spreuk maar weet hem niet meer)
het is zo, je kan het je niet voorstellen dat je "zo'n" kindje krijgt, maar wat doe je als je het wel krijgt....je bent verdrietig, boos en weet ik veel, maar dan ga je er voor, en niemand komt aan jouw kind want die is van jouw (zoals iedere moeder) En ik vind het vooral moeilijk om de zorg van mijn dochter aan een ander over te laten. Heb daar nu ook al moeite mee als ik moet bevallen.....dan moet toch even iemand anders het doen Maar dat gaat goedkomen. Net als met jou Boefff wat maak je het spannend he met je temp !!
Boeff, dat is erg he? Ik heb het ook vaker... een goede kennis vertelde laatst nog dat ze toen ze zwanger was een glas wijn had gedronken. Zou ik dus nooit doen. Of een andere kennis die dagelijks drugs gebruikt en toch 2 gezonde kinderen op de wereld zet. En vervolgens opscheppen over dat hij het toch maar mooi "gepresteerd" heeft 2 kinderen te maken. Hij zei letterlijk dat wij hem dat nog maar eens moesten nadoen Linda, ik kan me voorstellen dat je wel eens zo'n gedachten hebt. Maar ook ik denk dat het komt omdat je zo goed voor haar kunt zorgen. Ik denk nu ook wel eens na, van stel dat we geen kinderen krijgen. Ik sta positief tegenover adoptie en mijn man ook wel. Andere mensen zeggen dan vaker van: dat moet je maar willen, je haalt je een hoop problemen op de hals met "zo'n kind". Maar ik denk dan dat het niet voor niks is dat "adoptie-ouders" (of hoe noem je dat?) adopteren. Dat zegt ook iets over je natuurlijk. Ik weet niet goed hoe ik het precies moet uitleggen, maar hoop dat je snapt dat ik wel enige gelijkenis zie met jouw gevoelens, dat het meer iets van het lot is of zo.
Wat een kut (sorry) opmerking van die kennis zeg !! BAH :x Ja ik snap helemaal wat je bedoeld, en adoptie is ook wel heel iets anders maar ook dat zijn heel bijzondere mensen die dat doen, wat je allemaal niet moet doen om een kindje te adopteren...respect voor die mensen hoor. Ik ben via internet in contact gekomen met een gezin in Amerika die een dochter hebben van 7 en een zoontje hadden die een zeldzame ziekte had en op zijn 3e is overleden, die mensen hebben 2jr geleden een zwaar gehandicapt meisje geadopteerd en dit jaar hebben ze nog een gehandicapt jongetje geadopteerd, ongelooflijk hoe ze dat doen !! en die vrouw/ moeder zegt vaak genoeg dat ze er voor geboren zijn om voor die kinderen te zorgen. Maargoed we dwalen af !! jullie gaan nu héééél snel zwanger worden hoor kom op !
Idd erg spannend maar morgen en maandag is het belangrijkste dat zijn de de dagen dat normaal mijn temp daalt Liefs
hey allemaal... Ik ben vandaag naar de gyn. geweest voor een echo.. De clomid heeft goed zijn werk gedaan want er is een mooie eicel gerijpt en die zou dit weekend gaan springen.. Ben benieuwd.. dan kan ik over 2 wk testen.. spannend ! Ik deel de frustratie wat betreft het roken en zwangerschap.. zo frustrerend en oneerlijk verdeeld !!
Babywens, spannend! Suc6 op t wachtbankje. Boeff,...oh dat maakt het wel erg spannend.Al vind ik je tempcurve er beter uit zien dan de vorige! Ik blijf heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerl hard duimen!!!!!!