Ik vind het ook erg goed uitzien! Hopelijk blijft je temperatuur mooi hoog en heb je dinsdag een positieve test in handen (tenminste, ik neem aan dat je dan gaat testen?).
hey curve ziet er idd beter uit, durf denk ik morgenvroeg niet eens meer te tempen haha. ik hoop dat het duimen deze keer wel helpt @bonita, als ik dinsdag niet ongi ben ga ik testen ja. heb zoon digitale van cb liggen maar eerst maar eens een hoge temp houden en dan zien we wel verder! jij ergens last van of een voorgevoel? wanneer kreeg je trouwens de uitslag van het bloedprikken? liefs
even een vraagje aan alle mama's hier. hadden jullie het ook dat de kleine minder bewoog naarmate de dag van bevalling dichterbij kwam? meestal beweegt onze kleine man wel in de ochtend. zelfs zo hard dat mijn hele buik beweegt, maar ik heb hem vanmorgen nog eigenlijk niet gevoeld.
Ja ik weet het. Helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen! Nu ga ik heel hard duimen dat e geen cystes zitten en meteen weer door mag. Liefs
Oh boeff, shit dat je temp gezakt is!! Hier nog altijd een hele vreemde curve. Ik heb nergens last van, dus ga er van uit dat het niks wordt. Als ik ongi word moet ik het zh bellen voor een afspraak met de dr. Vraag ik dan meteen de uitslag.
@Boeff pff had zo'n goede hoop voor je... Duim met je mee dat die rot cyste weg is gebleven... @Bonita van jouw kaartje valt idd niet veel te zeggen... Maar dat hoeft niks te betekenen he...
Marion: ik had dat ook. Bram bewoog sws nooit zo heel veel, maar de laatste paar weken werd het nog minder. Ik heb toen een paar keer aan de ctg gelegen in het zkh voor een hartfilmpje. Maar als het echt veel minder is, of zelfs helemaal niet, moet je dat wel ff aangeven. Als ie echt al met zn hoofdje vast ligt in jouw bekken, kan het daardoor komen dat ie minder beweegt. Boefff: balen meid... Voor Bonita kunnen we nog duimen hè? Duim, duim! En ook babywens op het bankje, nu suusje nog!
Saar: dank je voor het duimen! Hoe is het met de kleine Bram? Marion: heeft jullie mannetje nog wat van zich laten horen / voelen vandaag? Misschien zit je bevaling er wel aan te komen, spannend! Boeff, ik hoop natuurlijk ook dat er geen cyste zit en je snel weer verder kunt (was ik vanochtend vergeten te typen). Ik heb vanochtend een test gedaan om te kijken of de Pregnyl al uit mijn lijf is en die is er in elk geval uit. Dus dan weet ik dat (ook voor volgende rondes), dat het op de 11e dag na Pregnyl eruit is.
ik hoop het ook, ik voel niks maar dat wil helaas niet altijd wat zeggen. ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden. hopelijk vandaag nog dan heb ik dinsdag al mijn uitgangsecho. hopelijk komen er voor jouw geen volgende rondes meer en word je test gewoon positief over een paar dagen!! ik ga iig heeeel hard voor je duimen,, misschien betekend dat rare tempkaartje wel iets!! liefs
boefff. ik blijf nog steeds duimen hoor. voor bonita en babywens natuurlijk ook. vanmiddag heeft mijn kleine man het helemaal goed gemaakt met het bewegen. hij dacht waarschijnlijk, mama zeurt, ik zal je krijgen. ik kan er alleen maar van genieten. een vriendin van mij zei dat hij een vaderdagcadeautje dind worden, maar daar heb ik nu een hard hoofd in. ik geloof niet meer dat dat gaat gebeuren. afwachten dus maar wanneer hij dan wel nieuwsgierig is.
Ben een beetje laat, druk weekend en geen mails gehad dat er berichtjes waren... Het klopt inderdaad dat je baby zich heel rustig kan houden vlak voor de bevalling, toevallig vertelde mijn schoonzus dat gisteren. Lorena is gehaald dus dat heb ik niet meegemaakt toen maar die was net als Bram van Saar ook heel rustig in mijn buik, ik heb nu net zo'n druktemakertje als die van jouw dus wie weet gaan we het merken. Ik ben benieuwd wanneer je gaat "beginnen" spannend hoor, ik schiet ook al op, nog 3 weken...pfff haha
Balen Boefff !!! ik duim ook voor GEEN cystes en weer verder gaan. Bonita Spannend meid !! de duimen draaien nog XX
Hey meiden. Vanmorgen ongi geworden helaas. Wel weer netjes op 13 dpo. Op naar de nieuwe ronde! Hopelijk mag ik woensdag weer meteen beginnen! Bonita ik duim volop voor je!! Ik wil natuurlijk die roem wel winnen!! Liefs
hey allemaal.. Marion voel je al iets?? lijkt me zooo spannend als je weet dat t elk moment kan gaan gebeuren. Zie je tegen de bevalling op? alle anderen : ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken/een goede bevalling hebben..
Boeff, meid ik zag gister je temp dalen! Kl*te,...vond je tempcurve zo veel belovend eruit zien! Wel mooie cyclus weer,....geen cystes nu en nu hopen day deze ronde echt de allerlaatste is!!Hug! Bonita, ik blijf duimen! Marion, spannend he! Ukje was hier ook erg rustig op het eind.Maar de vk zei dat dat komt omdat de baby dan wrsch als goed ligt c voor de bevalling.Helaas zei ze mij toen dat het dan nog dagen kan duren. Laten we hopen dat je snel je kleine in je armen mag houden. Wat betreft de bevalling,...ik hield in gedachten dat het nou eenmaal pijn doet, maar je meestal na 1 dag afzien het mooiste wondertje mag verwelkomen!
haha dat laatste wat je zegt houd ik me ook steeds voor als ik aan de bevalling denk....als het angstzweet me toch even bekruipt haha dan denk ik inderdaad...ach na een dag denk je er niet meer aan en is het voorbij...(zei ze heeeeel luchtig hahaha)
Tja dames, op het moment vd bevalling zelf roep je nooit weer, maar zodra je dat prachtige kindje op je buik hebt, ben je het echt vergeten. Iedereen zegt het, maar het is ook echt zo. Mijn beste vriendin was bij mijn bevalling en zij heeft nog geen kids, maar wel in de planning, dus heb haar dag na de bevalling maar even uitgelegd dat ze alles wat ik heb geroepen tijdens de bevalling maar weer snel moest vergeten, want het is het allemaal zo waard! Al moest ik 3x een bevalling doen om alleen Brammetje te krijgen, dan deed ik het nog. Het is het echt allemaal waard!