jaja we houden vol, morgen moet ik voor mijn laatste controle naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze nog iets gaan zeggen, heb vooral 's avonds wel last van harde buiken. Ik moest eigenlijk aanstaande maandag maar kreeg eergisteren ineens te horen dat mijn dochter maandag thuis is vanwege studiedag...handig als je bijna moet bevallen, maarja mijn ouders staan paraat als er iets gebeurd.
@Boeff wat fijn zeg een gyn met een voorspellende gave... Hopelijk heeft hij gelijk... Duim voor je.. @Mexxgirl wat gaan ze nu verder doen dan... Wnat dit is ook niks he.. @Bonita al helemaal klaar voor de vakantie..?! @marion hoe was het..?!
Jeetje! mn meisje was met 9 weken 58 cm ik denk echt dat je slagroom hebt Prikjes was heel even huilen en toen snel weer over.. verder heeft ze er ook geen last van gehad. Ja heerlijk he als ze beginnen te brabbelen! En doorslapen is fijn he.. ik leg haar nu rond half negen/negen op bed en ze slaapt door tot 7 ongeveer... en jeetj dat is zo heerlijk! Even bijtanken dan Vanaf deze week ligt ze ook in dr kamertje.. moest er zoooo aan wennen maar tis goed zo
Dan hoop ik dat de prikjes hier ook meevallen! Snap wel dat je moest wennen om haar op het eigen kamertje te leggen! Ik vond het ook helemaal niks... Maar had hem eerst overdag een paar keer daar gelegd en in de nacht wel bij mij, maar ik merkte gewoon dat hij in zijn bedje lekkerder sliep dan in zijn wieg. Dus toen moest ik eraan geloven... Ik begin nu langzaamaan weer op te zien tegen het werken... Nog 2,5 week verlof, dan gelukkig nog vakantie erachteraan. 7 aug moet ik weer. Maar ja, dat zal ook wel weer wennen.
@ Bonita: Wij zijn nu in totaal 2 jaar bezig maar dit is pas de 6 x dat we een echte kans hebben en daarvan ben ik 1 x zwanger geweest. Er is dus nog hoop alleen de tijd die er overheen gaat is zo lang. Ben net bij de gyn geweest en er zat een ei van 28 mm, erg groot dus. Heb bloed moeten laten prikken om te kijken of er wel een LH piek is en als dat zo is dan moet ik pregnyl spuiten voor het eerst zodat we zeker weten dat het ei nu wel springt. Ik hoop iniedergeval dat het een ei is en geen cyste! Weet niet hoe groot die cystes meestal zijn???? Hoor het iniedergeval tussen 12 en 13 dus ben heel benieuwd!
Spannend !! wanneer hoor je of je mag spuiten ? ik mag toch hopen vandaag he ? want als je vandaag spuit is je eisprong vrijdag en misschien is het eitje dan ook nog iets gegroeid...ik ga duimen voor je
Hier een kort berichtje van mij. Vanmorgen is onze zoon Nick Ryan geboren. Alles is goed gegaan en vertel later meer.
@ Linda: Hoor het vanmiddag tussen 12 en 13 uur. @ Marion; GEFELICITEERD, wat een leuke naam! Hoop dat alles goed is gegaan!?
gefeliciteerd marion,, ik dacht al dat ze je daar hadden gehouden omdat je niks meer liet horen..hopelijk is alles goed gegaan!! lekker gaan genieten meid! liefs
de gyn heeft net gebeld en het is een ei, lh piek was zo hoog dat ik ook geen pregnyl hoef te prikken! gaat vandaag of.morgen springen! Aan de klus dus nu! duim,duim,duim!
Ja verlof gaat echt snel he.. maar zodra je aan het werk bent is het net alsof het niet anders is geweest.. alleen de eerste 3 dagen vond ik even lastig! En nog even weer een foto uploaden he..
Marion gefeliciteerd...!!! eindelijk is hij geboren... wat een leuke naam... mexx wat een groot ei... aan de klus straks... en duim voor je... zitten we samen op het wachtbankje...
marion, GEFELICITEERD! Leuke naam ook! Ik hoop dat alles goed is gegaan. mexxgirl: goed hey! Aan de klus dus!
Hoera! Gefeliciteerd mama Marion! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel opknapt! Ben benieuwd naar jouw verhaal. En vooral naar een foto van je kleine ventje Nick! En Mexx: succes!