PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ben ook steeds aan t kijken! Haha!

2. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Eeven vlug een bericht van mij. Het is uiteindelijk toch een keizersnee geworden....onze zoon heet Rafael en is om 15:19 geboren hij was toch wel klein 2505 gram ik zal een foto prberen maar weet niet of het lukt

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh linda proficiat... Verder alles oké met jullie beide...

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Gefeliciteerd linda, wat een mooi kereltje!! Lekker genieten

Suusje wat zie ik nou, is je poging afgebroken??

Liefs

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linda, van harte gefeliciteerd! Wat past de naam goed bij Lorena! Veel geluk.en geniet ervan!

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh wat een lekkertje...

@Boeff ja helaas is alles voor niks geweest...

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Wat is er gebeurt dan?

Liefs

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Er groeide niet veel... Dus werd naar 100e puregon verhoogd...
    Bij de echo daarna bleek dat er 1 eitje van 16mm was en de rest was niet gegroeid... Dus moesten ze er mee stoppen helaas...

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Balen zeg, en hoe nu verder? Puregon 100 is ook wel weinig voor ivf vind ik. Dat moet ik al vaker spuiten om 1 eitje te krijgen. Hopelijk mag je weer snel verder.

Liefs

10. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda, gefeliciteerd!!wat een kleintje,...en een mooie naam. Geniet met zn 4tjes van elkaar! Rust lekker uit.

Suus, wat een vervelend nieuws! Balen dat de poging is gestopt.Ik hoopdat de volgende ronde meer follikels brengen. Wanneer mag je weer starten?

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik ben begonnen op 75... Ze zijn bang voor oversimulatie omdat er veel te veel eiblaasjes zijn...

Ik moet bellen als ik ongesteld word. Dan mag ik aan de pil en afwachten wanneer ze plaats hebben...
    Gelukkig hoef ik geen maand pauze te nemen...

12. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    linda, gefeliciteerd met je kleine man. geniet er van. mooie naam ook.

met mij gaat alles goed.
    de bevalling was uiteindelijk binnen 11 uur gebeurd. best snel achteraf, maar als je er middenin zit dan voelt dat niet zo.
    de borstvoeding komt heel goed op gang. Nick is zelfs al weer een beetje aangekomen dus er zit al groei in.
    hij was met zijn geboorte 48 cm en 2840 gr.
    ik kon gelukkig thuis bevallen.

hoe is het met de dames op de wachtbankjes? moeten er binnenkort nog testjes gedaan worden of moeten er eerst weer hormonen ingenomen worden.
    ik duim nog steeds heel hard voor jullie en lees veel mee. plaatsen gaat alleen wat minder vaak.

ik ga proberen om morgen de foto's die we gemaakt hebben op de comp te zetten en dan ook hier een paar te plaatsen.

liefs.

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo Allemaal..
    Marion en Linda.. van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes !
    Geniet er lekker van !

Hier :
    Ik ben vandaag weer begonnen met clomid.. hopelijk deze ronde meer geluk.
    Maar ik heb zo'n heftige menstruatie ...:( hebben jullie hier ervaring mee is dit normaal?

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Linda, hoera! Gefeliciteerd met je zoontje! Wat een klein manneke zeg! Wat groeien ze dan toch veel in 8 weken dat je nu al zo'n verschil ziet! ;)
    Geniet lekker van je manneke, ik hoop dat jij ook snel weer opknapt vd keizersnee. Heb je daarvoor nog lang ontsluitingsweeen gehad?

Marion, ben ook erg benieuwd naar de foto's van Nick! Fijn dat de bv zo goed gaat!

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion, fijn dat albabywens, les goed gaat! Je hebt het idd snel gedaan.
    Jij hebt ook al zo klein mannetje gekregen. Blijf lekker genieten en ben benieuwd naar de foto's.

Babywens, suc6 met de volgende ronde. Ik heb zelf geen idee of je menstruatie heftiger kan zijn na de clomid.

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb voor ik clomid gebruikte nooit een menstruatie. wel had ik met de clomid veel pijn tijdens mijn mentruatie dus ik denk dat het zeker te maken kan hebben met de clomid.

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er een paar foto's op gezet zodat jullie Nick kunnen bewonderen.

18. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat een lekker kereltje Marion! Ik heb ook een fotootje geplaatst weet niet of ik dat had gezegd....

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Heb allebei de beebjes bewonderd. Wat een mooie kindjes. En allebei zo klein.
    Geniet meiden! Ze worden veel te snel groot ( wat eigenlijk ook weer erg leuk is).

20. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Linda, ja hoor, had je al gemeld, en heb je kleintje ook al bewonderd! Een vriend van ons heet trouwens ook Rafael! :)

@Marion: Nick is ook al zo'n lief kleintje, wel iets zwaarder dan Rafael als ik het goed heb onthouden, maar hij heeft dan ook iets langer in het 'oventje' gezeten! ;) Ik zag trouwens op de foto in badje (wat een schattig snoetje trouwens) dat ie een ooievaarsbeet op zn linkeroogje heeft. Bram heeft bijna net zo'n vorm ooievaarsbeet maar dan op het rechteroogje! Hij heeft ze btw ook op voor- en achterhoofd en in zn nekje. Maar die in het gezicht gaan tijdens het eerste jaar weg zeggen ze.

Dames, jullie hebben mooie mannekes gemaakt! Geniet ervan! :D

Deel Deze Pagina