Linda! Jij ook van harte met je kleine man! Wat een heerlijk mannetje! En wat onzettend klein! mijn dochter was gewoon 1.5 kilo zwaarder.. raar idee zeg.. Geniet er maar lekker van dames
linda en marion: wat een mooie kereltjes! Echt iets om trots op te zijn ! Hoe gaat het nu met jullie? Hoe lang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven na een keizersnee linda?
Ik heb ook weer een paar nieuwe foto's van Brammeke in mijn album gezet! Afgelopen donderdag moest hij zijn eerste inentingen... Hij huilde zoooo hard, en dat ben ik helemaal niet van hem gewend, dus schrok er best van. Heel zijn wimpertjes nat van het huilen. En toen moest ik ook huilen, daar midden in het CB. Verder was alles helemaal goed met hem. Ze zeiden dat een baby met 8 weken gemiddeld zo'n kilo is aangekomen boven het geboortegewicht. Bram zat op 2,44 kg boven geboortegewicht met 8 weken!! Hij is nu 61,5 cm! Geen wonder dus dat ie al in maat 62 zit... Vanochtend dacht ik voor de lol eens te wegen voor en na de ochtendvoeding. Zat er gewoon 600 gram verschil tussen!!! Niet te geloven! Nu snap ik waarom hij zoveel aankomt! Ik moet trouwens nog 900 gram afvallen, dan ben ik de zwangerschapskilo's kwijt. Volgende doel: de 7 kg die ik tijdens het gebruik van clomid ben aangekomen kwijtraken! Bonita: hele fijne vakantie!!
Thanks, zal zeker lukken! Jeetje wat zit er in jouw borstvoeding, pokon ? Maar ach, het is hem niet aan te zien. Hij ziet er goed uit, leuke foto's! Die macho-romper, superleuk! En jij ook alweer alle kilo's kwijt (bijna dan). Goed bezig meid!
Klopt trouwens dat ie gelukkig niet dik is ofzo. Hij zit met zowel lengte als gewicht ruim boven de gemiddelde curve, maar wel met beiden op dezelfde lijn. Dus lengte en gewicht zijn keurig in verhouding! Ze zeiden ook nog dat zelfs als ie wel dik zou zijn, dat ze daar niks aan doen. Dat trekt als je borstvoeding geeft blijkbaar vanzelf weer bij, doordat je dan bij bijvoorbeeld 5 maanden opeens minder voeding krijgt zodat hij wat op zijn reserves kan teren. Natuur regelt dat allemaal!
Thanx! En echt, alle meiden die nog bezig zijn: hou vol, het is het allemaal waard! Nu ik hem eenmaal heb, dan denk je echt, ik had er nog veeeeel meer ellende voor over gehad om voor dit lieve ventje te mogen zorgen! Het is zo geweldig, veel mooier dan ik ooit had gedacht. En ik hou mezelf ook steeds voor dat als het wel 1,5 jaar eerder was gelukt, dat ik HEM, dit kindje, dan nooit had gehad, en ik wil hem echt niet missen! Soms helpt het mss om te denken dat iets 'zo heeft moeten zijn'. Maar echt, het gaat jullie ook allemaal lukken en dan vergeet je heel die ellende heel snel weer! Dat gun ik jullie allemaal.
We gaan 16 dagen, dus morgenmiddag vertrekken we en dan zijn we woensdag de 18e weer terug. Fijn trouwens dat Bram in verhouding is. Niet dat het erg zou zijn als het niet zo was, aangezien het toch weer bijtrekt. Maar dan krijg je toch altijd opmerkingen van (vreemde) mensen: oh, wat een dikkerdje. En daar zit je ook weer niet op te wachten natuurlijk.
Precies! Jij snapt 'm! Dat zeggen ze toch al wel, haha! O, wat een dikke toet! ... Bolle wangen ... flinke baby ... etc! Ach ja, ze doen maar... Ben lekker toch trots op hem, wat ze ook beweren!
Ik had hier nog op willen reageren, maar ben het vergeten. Ik had met de Clomid ook hele heftige menstruaties, vooral wat betreft bloedverlies. Pas toen ik stopte met Clomid had ik door dat het waarschijnlijk van de Clomid kwam. Ik had zoveel bloedverlies dat ik elk uur mijn maandverband (en dat was al het zwaarste maandverband van Always) moest vervangen. Nadat ik met Clomid gestopt ben is het gelukkig weer wat minder (hoewel ik altijd toch best veel bloed verlies).
@saar ik vind het juist heerlijk zo'n baby... Ik was vroeger ook zo maar vanaf dat ik ging lopen vlogen de kilo's eraf..
Hey Saar! Jeetje! Wat een heerlijk mannetje! Ik ben donderdag met mn dochter naar CB geweest.. net geen 62 cm en 2 kilo boven dr geboorte gewicht (15 weken) Haar 2 prikjes ook gehad en ze was echt even van slag die dag.. Mn kilo's ben ik nu ook kwijt.. alleen mn lelijke slappe buik nog even.. Je hebt echt slagroom joh! Hahahaha heerlijk echt super zeg!
Ja klopt dat zeiden ze bij mij in het begin ook, ze was bij dr geboorte erg zwaar en is nu precies op de middelste lijn beland